Додаю календарне планування з англійської мови (як друга іноземна мова ) з інтегрованими змістовими лініями для 5, 6, 9 класів на 1 семестр. Для підручників авторів Пахомова, Кучма.
№ |
Дата |
Очікуваний результат (учні вмітимуть) |
Тема 5 клас Пахомова |
Інтегровані змістові лінії |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
Приміт-ки |
||
Екологічна безпека і сталий розв. Здоров’я і безпека Громадянська відповідальність Підприємливість і фін.грамотність |
||||||||||
Сприймання на слух\зорове |
Усне/писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
|||||||
1
|
|
Вітатись, представитись |
Тема1. Привітання. Знайомство у школі |
Ввічливо вітається , знайомиться |
В.3.с.13 |
Букви алфавіту |
Привіт. лексика |
числівники |
Вивч алфавіт |
|
2
|
|
Розповідати про спорт |
Ти і твій спорт |
Оцінює важливість спорту для зоров’я |
В.1, с.14 |
В.5.с .15 |
Лексика до теми |
аm, іs , are |
В.5.с.15, повт. алф. |
|
3
|
|
Описувати шкільне приладдя |
Шкільний портфель |
Демонструє вміння ділитись шкльним приладдям |
В.5.с.17 |
В.8.с.17 |
Шкільне приладдя |
числівники |
В.8.с.17 Повт. слова |
|
4
|
|
Вживати шкільну лексику |
У школі |
Показує розуміння потреби працювати разом |
С.18 |
В.4.с.19 |
|
|
В.5.с.19 Повт.слова |
|
5
|
|
Описувати класну кімнату |
Класна кімната |
Описує класну кімнату відповідно до потреб |
В.6. с.21 |
|
С.20 |
Прийменники місця |
В.4.с.21 Вивч.слова |
|
6
|
|
Виконувати лексичні вправи |
Без проблем |
Демонструє толерантність у спілкуванні з товаришами |
С.22 |
В.2.с. 23 |
Повторення лексики |
|
В.5.с. 24 |
|
7 |
|
Підсумовувати вивчене |
Шкільні друзі |
Пояснює правила поведінки в школі |
С.24 |
В.5.с.24 |
|
|
В.2.с.25 |
|
8
|
|
Характеризувати свою сім’ю |
Тема 2. Мій дім. Моя сім’я |
Обговорює власні сімейні традиції |
В.4.с. 27 В.8.с .27 |
В. 9.с. 27 |
кольори |
Питальні слова |
І. Вивч. сл.. ІІ. В. 4.с. 27 |
|
9
|
|
Виділяти головне в прочитаному |
Вдома |
Демонструє цінності домашньої праці |
Текст, с .28 |
|
|
|
В. 5. с. 29 Повт. слова |
|
10
|
|
Ставити питання до теми |
Сім’я Сема |
Порівнює сімейні традиції |
В. 3. с. 30 |
В .3. с. 30 |
Лексика до теми |
Присвійний відмінок |
В. 2 .с. 30 Вивч. слова |
|
11 |
|
Застосовувати грам.структуру |
Що у тебе є ? |
Формулює особисті цінності |
С. 32 |
|
|
Have| has got |
В. 5. С. 33 Вивч. слова |
|
12
|
|
Описувати власну кімнату |
Моя кімната |
Ілюструє необхідність дотримання порядку |
В. 2 .с. 35 |
В. 3. С.34 |
|
There is\there are |
Розп. про сім’ю |
|
13
|
|
Ставини тематичні питання |
Привиди |
Наводить приклади взаємодії в сім’ї |
Читання, с. 36 |
В. 3. С. 37 |
|
|
В. 1 (д), с.37 Повт. слова |
|
14
|
|
Застосовувати вивчене з теми |
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
Повт. с.38-39 |
|
15
|
|
Ділитись з іншими своїми захопл. |
Тема 3. Вільний час і захоплення |
Визначає власні вподобання |
В.2.с. 40 |
В.8.с. 41 |
Види захоплень |
Модальні дієслова |
В.6( б), с. 41 |
|
16
|
|
Розповідати про гуртки |
Шкільні гуртки |
Наводить необхідність дотримання безпечного поводження на дозвіллі |
В. 3. С. 43 |
|
В. 2 .с. 43 |
|
І. В. 5. С. 43 ІІ. Розп.про гуртки |
|
17
|
|
Розуміти годинник та час |
Гуртки. Розпорядок дня |
Організовує власний час |
В .4. с. 45 |
В .5. с. 45 |
Годинник |
Наказовий спосіб |
В. 3. С. 45 Вивч. слова |
|
№ |
Дата |
Очікуваний результат (учні вмітимуть) |
Тема 6 клас Пахомова |
Інтегровані змістові лінії |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
Приміт-ки |
||
Екологічна безпека і сталий розв. Здоров’я і безпека Громадянська відповідальність Підприємливість і фін.грамотність |
||||||||||
Сприймання на слух\зорове |
Усне/писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
|
|
|||||
1
|
|
Висловлювати свої думки до теми |
Т.1.Шкільнежиття.Початок семестру |
Обговорює участь у шкільних заходах |
с.10 |
Впр.2b,с.13 |
с. 10 - 11 |
Присвійний іменник |
Вивч. слова |
|
2
|
|
Раціонально організовувати час |
Розклад уроків |
Пояснює правила поведінки |
Впр.2а,b, с.13 |
Впр.4, с.15 |
с. 12 - 13 |
Present Simple |
В.4.с.13(письм) Вивч. слова |
|
3
|
|
Характеизувати однокласників |
Новий однокласник. |
Обговорює взаємодію особистості та групи |
Впр.1, с.14 |
|
с. 14 - 15 |
Спеціальні запитання |
С.14- чит. Вивч. слова |
|
4
|
|
Представити свого друга |
Мій друг |
Демонструє потребу працювати разом |
Впр.2,с.17 |
С.133 |
c.16 - 17 |
Present Simple |
В. 1с.с .16 Вивч. правило |
|
5
|
|
Висловлюватись щодо прочитаного |
Історії шкільного життя |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації |
Впр.1, с.18, впр.4, с.19 |
Впр.1,с.21 Впр.2,с.21 |
с.18 - 19 |
|
В.4.с.19 Вивч. слова |
|
6
|
|
Аналізувати свої навч. досягнення |
Підсумковий урок теми |
|
Впр.3,с.21 |
|
с.20 - 21 |
Present Simple |
В.3.с.21 Повт. слова |
|
7
|
|
Розподіляти час на навчання та відп. |
Тема2.Вільний час Плани на вікенд |
Планує траєкторію власного життя |
Впр.1,с.23 |
Впр.2,с.24 |
с.22 – 24 |
To be going to |
В.4.с.24 Вивч. слова |
|
8
|
|
Описувати вихідні |
Мої звичайні вихідні |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. |
Впр.1,с.25 |
Впр.3,с.26 |
с.25 – 26 |
Present Cont |
В.4.с.26 Вивч.слова |
|
9 |
|
Аналізувати прочитане |
Історія вихідного дня |
Обговорює взаємодію особистості та групи |
Впр.1,3,с.27 |
Впр.1,с.27 |
с.27 – 28 |
Present Simple |
В.1.с.27 Вивч. слова |
|
10 |
|
Розмовляти про пригоди |
Поміж однокласників |
Формулює ціннісні пріоритети |
Впр.1,с.29 |
|
с.29 |
|
в.2.с.29 повт.слова |
|
11 |
|
Описувати домашніх улюбл. |
Улюблені тварини |
Розглядає природу як цілісну систему |
Впр.3b,с.30 |
Впр.3b,с.30 |
с.30 - 31 |
|
В.3б.с. 30 |
|
12 |
|
Характеризувати прочитане |
Пригоди мого друга |
Демонструє потребу працювати разом |
Впр.1а,с.32 |
Впр.2,с.32 |
с.32 - 33 |
|
В.2.с.33 Вивч. слова |
|
13 |
|
Створювати власні розповіді |
Історія |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації |
Впр.2,с.35 |
Впр.1с.34 |
с.34 - 35 |
Прийменники |
В.2.с.36 Повт. слова |
|
14 |
|
Проявляти вміння на практиці |
Контрольна робота |
|
|
|
с.38 - 39 |
|
Повт. слова |
|
15 |
|
Застосовувати тематичну лексику |
Тема3.Нам всім потрібні друзі! |
Описує власний стиль життя |
Впр.4,с.39 |
Впр.1,с.39 |
|
|
В.5.с.39 Вивч. слова |
|
16 |
|
Планувати свій тиждень |
Плани на тиждень |
Проектує власні повсякденні дії |
Впр.3, с.41 |
Впр.1,с.40 |
с.40 - 41 |
Питання в Present Simple |
В.5.с.41 Вивч. слова |
|
17 |
|
Описувати зовнішність |
Частини тіла |
Формулює ціннісні пріоритети |
Впр.3а,с.43 |
Впр.4,с.43 |
с.42 - 43 |
Спеціальні запитання |
В.4.с.43(перекл) |
|
№ |
Дата |
Очікуваний результат (учні вмітимуть) |
Тема 9 клас Кучма, Морська |
Інтегровані змістові лінії |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
Приміт-ки |
||
Екологічна безпека і сталий розв. Здоров’я і безпека Громадянська відповідальність Підприємливість і фін.грамотність |
||||||||||
Сприймання на слух\зорове |
Усне/писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
|
|
|||||
1
|
|
Описувати сім’ю |
Тема 1.Повторення. Моя сім’я, друзі. |
Розповідає про розподіл обов’язків |
В.1.с.4 |
В.2.с.4 В.3.с.5 |
Лексика до теми |
Present perfect |
В.4.с.6 Вивч. слова |
|
2
|
|
Висловлювати власні вподобання |
Їжа, напої, одяг |
Обговорює вибір на користь здорового харчування |
В.1.с.7 |
В.2.с.7 |
|
Modals |
В.7.с.8 Вивч. слова |
|
3
|
|
Розповідати про види діяльності |
Вільний час |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації |
|
В.3.с.9 |
С.9 |
Would\used to |
В.8.с.10 Повт. слова |
|
4
|
|
Застосовувати отрим. інформацію |
Природа. Британські острови |
Розглядає природу як цілісну систему |
В.5.с.12 |
С.13 |
В.4.с.11 |
|
В.4.с.14 Повт. слова |
|
5
|
|
Відповідати на питання до теми |
Автобіографія |
Описує власний стиль життя |
|
В.4.с.21 |
В.2.с.20 |
Prepositions |
В.5.с.21 Вивч. слова |
|
6
|
|
Висловлюватись до теми |
Дитинство |
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
В.1.с.22 |
В.2.с.24 |
|
Question tags |
В.5.с.25 Вивч слова |
|
7
|
|
Застосовувати мовні кліше |
Мій однокласник |
Висловлює ставлення до молодіжних культур |
В.1.с.26 |
В.2.с.26 |
С.27 |
|
І. В.7.с27 ІІ. В .5.с.29 |
|
8
|
|
Робити короткі повідомлення |
Твоя тема |
Планує траєкторію власного житття |
|
|
С.30-31 |
|
В.7.с.30 Вивч. слова |
|
9
|
|
Висловлюватись до теми |
Зразок автобіографії |
Наводить приклади власного внеску в життя |
В.3.с.32 |
В.5.с.33 |
|
Present perfect |
В.5.с.35 Повт. слова |
|
10
|
|
Запитувати про враж. від театру |
Тема2. Кіно і театр |
Пояснює правила поведінки в закладах культури |
|
В.2.с.39 |
С.38 |
|
В.5.с.39 Вивч. слова |
|
11
|
|
Запрошувати/реагувати на запрош. |
Театр |
Визначає власні уподобання та потреби. |
В.1.с.40 |
В.3.с.40 |
Лексика до теми |
Will, may, might |
.в7.с.41 Повт. слова |
|
12
|
|
Висловлювати свої вподобання |
Обираэмо виставу |
Обговорює можливість замовлення квитків онлайн |
В.1.с.42 |
в.2.с.42 |
|
Should |
В.7.с.43 Вивч. слова |
|
13
|
|
використовувати вивчену лексику |
Відвідини театру, кіно |
Оцінює інфраструктуру дозвілля громади |
В.3.с.44 |
|
В.1.с.45 |
|
В.6.с.44 Вивч. слова |
|
14
|
|
Аргументувати свій вибір |
Улюблений фільм |
Висловлює власне ставлення |
В.2.с.47 |
В.4.с.48 |
|
|
В.6.с.48
|
|
15
|
|
Читати з метою одержання інформації |
Мультфільми |
Порівнює безпосереднє спілк. з реальним |
|
В.1.с.50 |
Лексика до теми |
Modals |
В.5.с.50 Повт. слова |
|
16
|
|
Висловлювати власні думки |
Роль кіно та театру |
Висловлює власне ставлення |
В.1.с.51 |
В.5.с.51 |
|
|
В.2.с.52 Повт. слова |
|
17
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
Повт. слова |
|