Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа» (2016 р.)
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 6 класі
(за підручником А. Несвіт)
4 години на тиждень – 140 годин на рік
(Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа» (2016 р.))
№ |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокуль-турна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||||||||||||
І семестр Повторення. Я, моя сім’я, мої друзі. |
||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
Неозначений та означений артиклі |
ЛО теми
|
Впр. 2,3 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4, С. 6 |
Впр, 8 С. 7 |
|
|||||||||||||||
2 |
|
Мої літні канікули |
Неозначений та означений артиклі |
ЛО теми |
Впр.,4 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 3 С. 5 |
Впр. 6 С. 6 |
Вивчити Впр. 8 С. 7 |
|
||||||||||||||||
3 |
|
Спогади про літні канікули |
Написати листа |
|
||||||||||||||||||||||
4 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
Впр. 6 С.11
|
|
||||||||||||||||
5 |
|
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівників |
ЛОтеми. |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 1 С. 12, |
Граматичні вправи на ступені пор. пр.. |
Сімейне дерево |
|
||||||||||||||||
6 |
|
Наші уподобання |
Ступені порівняння прислівника old |
Впр. 4 С.13 |
Впр.6 С.15 |
Впр.6 С.15 |
Впр.4 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
Сімейне дерево |
|
||||||||||||||||
7 |
|
Моє сімейне дерево |
Впр.7 С.16 |
|
||||||||||||||||||||||
8 |
|
Мої батьки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Впр.3 С. 16 |
Розповідь про батьків |
|
||||||||||||||||
9 |
|
Мої брати та сестри |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
Впр. 8 С. 19 |
|
||||||||||||||||
10 |
|
Історія про брата чи сестру |
Дописати історію |
|
||||||||||||||||||||||
11 |
|
Моя тітка |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлення учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
скласти опис своєї тітки |
|
||||||||||||||||
12 |
|
Мій дядько |
Впр. 6 С. 21 |
|
||||||||||||||||||||||
13 |
|
Мої родичі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.2 С.22 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b) С.21 |
Впр. 4 С. 23 |
|
||||||||||||||||
14 |
|
Характер людини |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 7 С. 24 |
|
||||||||||||||||
15 |
|
Наші друзі та родичі |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
Впр. 1 С.24-25 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 2 С. 25 |
Впр. 3 С. 25 |
|
||||||||||||||||
16 |
|
Я, моя сім’я та друзі |
повторити вивчене |
|
||||||||||||||||||||||
17 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Тест |
Впр. 5 С. 26 |
|
|
||||||||||||||||
Покупки. |
||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Торговий день |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.30 |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 1,2 С.30-31 |
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
Впр. 7 С.32 |
|
|||||||||||||||
19 |
|
У супермаркеті
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.32 |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 1 С.32 |
Впр. 2,3 С.33-34 |
Впр. 1 С.33 |
скласти список покупок |
|
||||||||||||||||
20 |
|
Покупки у супермаркеті |
||||||||||||||||||||||||
Впр. 6 С.35 |
|
|||||||||||||||||||||||||
21 |
|
В універмазі |
Узгодження часів |
ЛО теми |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 5 С.38 |
|
||||||||||||||||
22 |
|
Покупки в універмазі |
повторити ЛО |
|
||||||||||||||||||||||
23 |
|
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3С.38-39 |
Впр. 6 С.41 |
Впр. 1 С. 38-39 |
|
||||||||||||||||
24 |
|
Улюблені магазини. |
Майбутній час. |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 39 |
Повідомлення учнів |
Впр.,4,5 С.40-42 |
Список покупок |
Впр. 7 С.41-42 |
|
||||||||||||||||
25 |
|
Плани на вихідні |
написати листа |
|
||||||||||||||||||||||
26 |
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
Впр. 4,5 С.44 |
|
||||||||||||||||
27 |
|
Гроші |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
Впр. 5,6 С.47 |
|
|||||||||||||||
28 |
|
Скільки коштує…? |
написати листа |
|
||||||||||||||||||||||
29 |
|
Найкращі лондонські магазини |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 3,4 С.49 |
План |
Впр. 5 С.49 |
|
|||||||||||||||
30 |
|
Покупки в Лондоні |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 49 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С.50 |
Впр. 3 С. 51 |
Впр, 7 С. 50 |
|
|||||||||||||||
31 |
|
Покупки |
|
|
ЛО теми |
Впр. 4 С. 51-52. |
Впр. 1 С. 51 |
Впр. 2,4 С.51
|
Впр. 3 С.51 |
Впр. 5 С.52
|
|
|
||||||||||||||
32 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
повторити ЛО |
|
||||||||||||||||||||||
Харчування. |
||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Повсякденні страви |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
Впр. 5 С. 57 |
|
|||||||||||||||
34 |
|
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
Впр. 9,10 С. 59 |
|
||||||||||||||||
35 |
|
Час сніданку |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 5 С. 62 |
Впр. 7, С.62 |
|
||||||||||||||||
36 |
|
Мій сніданок |
Прикметники. Прислівники. |
ЛО теми |
Впр. 6,7 С. 62 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С. 62 |
Граматичні вправи на прикметн. |
Впр. 8 С.62 |
|
||||||||||||||||
37 |
|
Час обіду |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.3,4 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр.4 С.64 |
Впр. 6, 7, С. 65 |
|
||||||||||||||||
38 |
|
Час для ланчу |
|
|
||||||||||||||||||||||
39 |
|
Приготування їжі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8(1) С. 69 |
Написати рецепт |
|
||||||||||||||||
40 |
|
Пікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 5 С. 68 |
Впр. 6,8(2) С. 69 |
|
||||||||||||||||
41 |
|
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
Впр. 4 С.70 |
Впр. 2 С.69 |
Впр. 7 С.71 |
|
||||||||||||||||
42 |
|
Покупки |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5,6,7 С.71 |
Впр. 1 С.72 |
Впр. 8 С.71 |
|
||||||||||||||||
43 |
|
Десерти.
|
Артикль |
ЛО теми |
Впр. 3 С.73 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,5 С.73-74 |
Впр. 3(b) С.73 |
Проекти |
|
||||||||||||||||
44 |
|
Улюблені страви.
|
|
Загальні та спеціальні запитання |
Захист дитячих проектів. |
Кросворд. |
|
|||||||||||||||||||
45 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
повторити вивчене |
|
|||||||||||||||||||||
Спорт. |
||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Спорт у нашому житті |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику.
|
Прислівник |
ЛО теми С.78
|
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
Впр, 6(a,b) С. 80 |
|
|||||||||||||||
47 |
|
Спорт у житті моїх друзів |
написати листа |
|
||||||||||||||||||||||
48 |
|
Спортивні клуби |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 1 С.80
|
Впр. 2 С.81 |
Впр. 4 С.82
|
|
||||||||||||||||
49 |
|
Ми любимо спорт |
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82 |
Впр. 6 С.82 |
Впр.7 С.83 |
|
||||||||||||||||
50 |
|
Написання електронного повідомлення |
написати електрон-ного листа |
|
||||||||||||||||||||||
51 |
|
Зимові та літні види спорту |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 3 C.85 |
Впр. 1 С. 84 |
Впр. 2 С.84 |
Впр.2 С. 84 |
Улюблений вид спорту |
|
||||||||||||||||
52 |
|
Спорт, яким я займаюсь |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 6 C.85 |
Впр. 4 С. 84 |
Впр. 4.5 С.85 |
Впр.5 С. 85 |
Впр. 7 С. 85-86 |
|
||||||||||||||||
53 |
|
Види спорту |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
Впр. 5,6 С. 88 |
|
||||||||||||||||
54 |
|
Відомі спортсмени |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 3 С. 90 |
Впр. 4 С. 90 |
Впр. 5, 6 С. 91 |
|
||||||||||||||||
55 |
|
Спортивна шкільна газета |
повторити вивчене |
|
||||||||||||||||||||||
56 |
|
Улюблений вид спорту |
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
ЛО теми |
Впр.2 С.91 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
Впр. 3 С. 92, |
|
|||||||||||||||
57 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
підготув. до контролю |
|
||||||||||||||||||||||
58 |
|
Контроль аудіювання |
Впр. 4 С.92 |
|
||||||||||||||||||||||
59 |
|
Контроль читання |
Впр. 5 С.93 |
|
||||||||||||||||||||||
60 |
|
Контроль письма |
8-10 речень за темою |
|
||||||||||||||||||||||
61 |
|
Контроль говоріння |
8-10 запи-тань за темою |
|
||||||||||||||||||||||
62 |
|
Новорічні свята |
|
Повторення вивченого грам. матеріалу |
ЛО теми |
|
Повідомлення учнів |
|
|
|
|
|||||||||||||||
63 |
|
Лист Діду Морозу |
|
Повторення вивченого грам. матеріалу |
ЛО теми |
|
Повідомлення учнів |
|
Лист |
Кросворд |
|
|||||||||||||||
64 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
№ |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокуль-турна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|
|||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||||||||||||||
ІІ семестр Подорож |
||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Види подорожі. |
Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.96 |
Впр. 3 С.96-97 |
Впр. 1С.96 |
Впр. 1,2 С.96 Впр.4 С.97 |
Впр.,3 С. 96 |
Впр. 5,6 С. 97 |
|
|||||||||||||||
66 |
|
Улюблений вид подорожі |
написати листа |
|
||||||||||||||||||||||
67 |
|
Подорож по місту |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 4 С.99 |
Повідомлен-ня учнів |
Впр. 2,3 С.98-99 |
Впр. 1 С.98 |
Впр. 7 С.99 |
|
||||||||||||||||
68 |
|
Подорож. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання «Подорож» |
|
|
|
Переказ тексту. |
|||||||||||||||||
69 |
|
Найкраща подорож |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.100 |
Впр. 2,4 С.101 |
Впр. 2 С.100 |
Впр. 1,3 С.99,100 |
Впр. 1 С.100 |
Впр. 5 С.101 |
|
||||||||||||||||
70 |
|
Моя найкраща подорож |
написати листа |
|
||||||||||||||||||||||
71 |
|
Речі в подорож |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми |
Впр. 3,5 С.103 |
Впр. 1 С.102 |
Впр. 4.5 С.105 |
Впр. 3 С.103 |
Впр. 6,7 С.104 |
|
||||||||||||||||
скласти список речей |
|
|||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Всі необхідні речі в подорож |
||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Родинне авто. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Родинне авто». |
|
|
|
Переказ тексту. |
|||||||||||||||||
74 |
|
Документи в дорогу |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.105 |
Впр. 3 С.106 |
Впр. 1,2 С.105 |
Впр. 4,5 С.107-108 |
Впр. 2 С.105 |
Впр. 6, С.108 |
|
||||||||||||||||
75 |
|
Лондон – Оксфорд: автобусом чи потягом? |
|
Впр. 7, С.108 |
|
|||||||||||||||||||||
76 |
|
Подорож потягом: за і проти. |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2,3 С.109-111 |
Впр. 4 С.110 |
Впр. 5,6 С.111 |
|
||||||||||||||||
77 |
|
Видатні місця Лондону |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.113 |
Впр. 1 С.112 |
Впр. 4 С.114 |
Впр. 3 С.114 |
Впр. 6 С.114 |
|
||||||||||||||||
78 |
|
Транспорт Британії |
|
Минулий неозначений час |
|
Текст для позакласного читання «Транспорт Британії» |
|
|
|
Переказ тексту. |
||||||||||||||||
79 |
|
Шкільні подорожі |
|
Спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С.115 |
Впр. 1 С.115 |
Впр.3,4,5 С.115 |
Впр.2 С.115 |
Впр. 3,5 С.116 |
|
|||||||||||||||
80 |
|
Подорож Україною |
|
|
|
|
|
|
Кросворд. |
|
|
|||||||||||||||
81 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
повторити ЛО |
||||||||||||||||||||||
Великобританія: Лондон |
||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
Визначні місця Лондону |
Вміти: пред-ставити та запитати про визначні місця Лондону, розповісти маршрут.
|
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.120 |
Впр. 2 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
Впр. 2,3 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
Впр. 5 С.121 |
|
|||||||||||||||
83 |
|
Подорож Лондоном |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 5 С.121 |
Впр.4 С.121 |
Впр. 6 С.122 |
Test |
Впр. 7 С.122 |
|
||||||||||||||||
84 |
|
Лондон- столиця Великої Британії. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Лондон- столиця Великої Британії.» |
|
|
|
Переказ тексту. |
|||||||||||||||||
85 |
|
Карта Лондону |
Грам. структура “to be going to” |
ЛО теми |
Впр. 3 С.124 |
Впр. 1 С. 123 |
Впр. 2 С.124 |
Маршрут |
Маршрут у Лондоні |
|
||||||||||||||||
86 |
|
Мандрівка Лондоном |
Грам. структура “to be going to”
|
ЛО теми |
Впр. 4 С. 124-125 |
Впр. 4 С.124-125 |
Впр. 5,6 С.125
|
Впр. 6 С.125 |
Впр,7 С. 125 |
|
||||||||||||||||
87 |
|
Небезпечний басейн |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Небезпечний басейн» |
Переказ тексту. |
|
|||||||||||||||||||
88 |
|
Історичні міста Лондону |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 127 |
Впр. 1 С.127 |
Впр. 1 С.127
|
Впр.5 С.129 |
Додат.інформацію про Лондон. |
|
|||||||||||||||
89 |
|
Лондонський Тауер |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 128 |
Впр. 2 С. 128 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С. 129 |
Впр. 6 С.129 |
|
|||||||||||||||
90 |
|
Відвідування музею |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми. |
Впр. 4 С. 132 |
Впр. 3 С.131 |
Впр. 1,2 С. 130 |
Впр. 2 С.130 |
Впр.5,6 С.132 |
|
|||||||||||||||
91 |
|
Як пройти до …? |
скласти діалог |
|
||||||||||||||||||||||
92 |
|
Звички та традиції у Британії. |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Звички та традиції у Британії» |
|
|
|
Переказ тексту. |
||||||||||||||||
93 |
|
Тур по Лондону |
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 1,2 C.133-134 |
Впр. 2 С. 134 |
Впр. 3,4 С.134 |
Впр.1 С. 133 |
Розповідь: Лондон |
|
|||||||||||||||
94 |
|
Визначні місця Лондону |
повторити ЛО |
|
||||||||||||||||||||||
95 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
Впр. 2 с 138, читати |
|
||||||||||||||||||||||
Україна: Київ |
||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Київ |
Вміти: представити та запитати про визначні місця Київа. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2 С.138-139 |
Впр. 5 С.140 |
Впр. 3,4 С.139 |
Впр. 1 С.138 |
Впр. 4,6 С. 139, 140 |
|
|||||||||||||||
97 |
|
Пам’ятки Києва |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.140 |
Впр.,2 С.141 |
Впр. 1(а)С.140-141 |
Впр. 1(b),2 С.140-141 |
Впр.,2 С.141 |
Впр. 3 С. 141 |
|
||||||||||||||||
98 |
|
Київ - столиця України. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Київ - столиця України.» |
|
|
|
Переказ тексту. |
|||||||||||||||||
99 |
|
Подорож навколо Києва. |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 3,4 С.142 |
Повідомлен-ня учнів |
Впр. 5 С. 142
|
Впр. 4 С. 142, план |
Впр. 6 С. 142 Впр. 1 С.143 |
|
||||||||||||||||
100 |
|
Історичні місця Києва. Маріїнський Палац |
Минулий доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.144 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,4 С.144 |
Test |
Впр. 5 С.145 |
|
||||||||||||||||
101 |
|
Історичні місця Києва. Києво-Печерська Лавра |
підготув. розповідь |
|
||||||||||||||||||||||
102 |
|
Національні символи України. |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання Національні символи України.» |
|
|
|
Переказ тексту. |
|||||||||||||||||
103 |
|
З’ясування напрямків |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.146 |
Впр. 4 С.148 |
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.146-147 |
Впр. 5(1,2) С.148 |
Впр. 5(3,4) С.148 |
|
||||||||||||||||
104 |
|
Правила дорожнього руху |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми С.149 |
Впр. 3,4 С.150 |
Впр.,1С.149 |
Впр. 4 С.150 |
Впр. 2 С.149 |
Впр. 5 С.151 Впр. 2 С.152 |
|
||||||||||||||||
105 |
|
У торговому центрі. |
Теперішній означений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання «У торговому центрі» |
|
|
|
Розп.про свій похід... |
|||||||||||||||||
106 |
|
Подорож до Києва |
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.1,3 С.152-153 |
Впр. 3 С. 153
|
Впр. 1 С.152 |
Впр. 1 С.154
|
Впр. 6 С.154
|
|
||||||||||||||||
107 |
|
Дитячі подорожі.
|
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2,3 С.155 |
Впр. 2 С.155 |
Впр. 4,5 С.156 |
Впр. 4 С.156 |
Впр. 6 С.157 |
|
||||||||||||||||
108 |
|
Улюблені місця Києва |
написати листа |
|
||||||||||||||||||||||
109 |
|
Майбутня подорож |
|
Захист учнівських проектів. |
|
|
Test |
Доопрацювати проект. |
|
|||||||||||||||||
110 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
повторити ЛО |
|
||||||||||||||||||||||
111 |
|
Визначними місцями рідного села… |
створити фотоколаж |
|
||||||||||||||||||||||
Шкільне життя. |
||||||||||||||||||||||||||
112 |
|
Шкільні предмети |
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми С.160 |
Впр. 3,4 С.161 |
Впр. 1 С.160 |
Впр. 2 С.161 |
Впр. 5 С.162 |
Впр. 6 С.162 |
|
|||||||||||||||
113 |
|
Улюблений шкільний предмет |
написати листа |
|
||||||||||||||||||||||
114 |
|
Розклад уроків |
Дієслово «мати» |
ЛО теми |
Впр. 4,5 С.165-166 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.1,2 С.163-164 |
Впр. 2(2,3) С.164 |
Впр. 5 С.166 |
|
||||||||||||||||
115 |
|
Розклад уроків |
скласти розклад |
|
||||||||||||||||||||||
116 |
|
Урок географії |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.167 |
Впр. 4 С.169 |
Впр. 2,4 С.168, 169 |
Впр. 4 С.169-170 |
Впр. 1 С. 167 |
Впр. 5 С.170 |
|
||||||||||||||||
117 |
|
День Джейн |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання «День Джейн» |
|
|
|
Розп. про свій робочий день. |
|||||||||||||||||
118 |
|
На уроці географії |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.172 |
Впр.5 С.173 |
Впр. 5 С.172 |
Test |
Впр. 6 С.173 |
|
||||||||||||||||
мій улюблений урок |
|
|||||||||||||||||||||||||
119 |
|
Улюблений урок - географія |
||||||||||||||||||||||||
120 |
|
На уроці фізкультури |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.175 |
Впр. 1 С.174 |
Впр. 1 С.174 |
Коментування висловів. |
Впр. 2 С.175 |
|
||||||||||||||||
121 |
|
Важливість спорту в нашому житті |
Дієслова to play, to go, to come, to do |
ЛО теми |
Впр. 3,4 С.175-177 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5 С.177 |
Впр. 1,2 С.171 |
Впр. 6 С.177 |
|
||||||||||||||||
122 |
|
Англійська – мова міжнародного спілкування |
|
|
Текст для позакласного читання |
|
|
|||||||||||||||||||
123 |
|
На уроці англійської мови. |
|
Узгодження часів. |
ЛО теми |
Впр. 2 С.179 |
Впр. 1,2 С.178-179 |
Впр. 1 С.178 |
Впр. 3(1-3) С.179 |
Впр. 3(4-7) С.179 |
|
|||||||||||||||
124 |
|
Улюблений предмет |
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр.4, С.179 |
Повідомлення учнів |
Впр.5, С 179 |
Test |
Впр. 6 С.180 |
|
|||||||||||||||
125 |
|
Наш урок англійської мови.
|
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст для позакласного читання « Наш урок англійської мови» |
Проект. |
|
||||||||||||||||||
126 |
|
Мій улюблений урок |
Захист учнівських проектів. |
|
|
|
Доопрацювати проект. |
|
||||||||||||||||||
127 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
повторити ЛО |
|
||||||||||||||||||||||
128 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
підготув. до контролю |
|
||||||||||||||||||||||
129 |
|
Контроль аудіювання |
Впр. 3 С.175 |
|
||||||||||||||||||||||
130 |
|
Контроль читання |
Впр. 2 С.175 |
|
||||||||||||||||||||||
131 |
|
Контроль письма |
8-10 речень за темою |
|
||||||||||||||||||||||
132 |
|
Контроль говоріння |
8-10 запитань за темою |
|
||||||||||||||||||||||
133 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
Словник |
|
|||||||||||||||||||||
134 |
|
Літні канікули |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Текст літні канікули |
Текст літні канікули |
|
Лист |
Впр. 6 С.177 |
|
|||||||||||||||
135 |
|
Плани на літні канікули. |
|
Майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Текст літні канікули |
Повідомлення учнів |
|
Лист |
Повторити вивчену лексику |
|
|||||||||||||||
136 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
137 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
138 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
139 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
140 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||