Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі (за підручником Алли Несвіт) 2017 – 2018 н.р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі за підручником “ENGLISH 6" автора А. Несвіт (3 год. на тиждень) 2017 – 2018 н.р. ...................................................................................................................

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі  

за підручником ENGLISH 6” автора А. Несвіт  (3 год. на тиждень)

п/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Комунікативна компетентність

Мовний інвентар

Інтегровані змістові лінії

Домашнє     завдання

Окремі нотатки

 

Сприйняття на слух/ зорове сприйняття

Усна/писемна взаємодія/ продукування

Лексика

Граматика

Тема1 : Я, моя сім’я, друзі

Тематика ситуативного спілкування: Я, моя родина, мої друзі, зовнішність, риси характеру.

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності .

  1.                 

 

Канікули закінчилися.

Знову до школи

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

 

Ex. 1  p. 5

Ex. 3  p. 6

Ex. 7  p. 7

Ex. 2  p. 5

 

Ex. 4,5  p. 6

ЛО до теми  «Канікули. Вільний чая».

Ex. 6  p. 6

Артиклі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює вибір особистих символів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

Ex. 8   p. 7

 

  1.                 

 

Моя родина

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Ex. 1  p. 11

Ex. 2  p. 10

Ex. 3-5  p. 10

 

ЛО до теми «Сім’я».

 

Ex. 6   p. 11

 

  1.                 

 

Досліджуємо «Родинне дерево».

 

 

Порівнює сімейні традиції

 

Ex. 1  p. 12

Ex. 3  p. 13

Ex. 4  p. 13

Ex. 2  p. 12

Ex. 6  p. 15

 

Ступені порівняння прикметників.

Ex. 5  p. 15

Ex. 7  p. 16

 

  1.                 

 

Мої батьки.

Порівнює сімейні традиції

 

Ex 12 p.112

Ex 2 p 109

Ex 1 p 108

 

Ступені порівняння прикметників

 

Ex 4, 5 p109

Oxford Grammar for Schools 3 p.108-109

  1.                 

 

Мої брати та сестри.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

Ex. 1,2  p. 16

Ex. 4     p. 18

Ex. 6    p. 18

Ex. 2  p. 16

Ex. 5  p. 18

Написання твору.

Ex. 7  p. 19

ЛО до тем «Зовнішність, характер,інтереси»

 

Ex. 8  p. 19

 

  1.                 

 

Родичі.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

Ex. 1    p. 19

Ex. 2  p. 20

Ex.  4  p. 21

«Характер,

Захоплення».

 

Ex.  6  p. 21

 

  1.                 

 

Зовнішність моїх рідних. Диктант

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

Ex.  4  p. 20

Ex.  3  p. 21

ЛО до тем «Зовнішність, характер,інтереси»

Ступені порівняння прикметників

Описати двох родичів

 

  1.                 

 

Сімя чи друзі?

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

Ex. 3-5  p. 24

Ex.  1  p. 21

Ex. 2  p. 22

Ex.  6  p. 24

 

 

Ex. 7  p. 24

 

  1.                 

 

Риси характеру

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

Ex. 1  p. 24-25

 

 

Ex. 2,3  p. 25

Ex. 5  p. 26

 

  1.             

 

Мої родичі та друзі.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

 

Робота з картками

 

Present Simple, Present Continuous,

Future Simple, Past Simple

Описати двох родичів та двох друзів

 

  1.             

 

Друзі пізнаються у біді

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним.

Ex. 1,3  p. 27

Ex. 2, p. 27

Ex 5  p. 27

 

 

Підготувати усн. переказ тексту

English Plus 1

  1.             

 

Світ сімї

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним.

Ex.  4  p. 25-26

 

 

Present Simple, Present Continuous,

Future Simple, Past Simple

Повторити лексичний та граматич

ний матеріал теми.

 

Тема2 : Покупки

Тематика ситуативного спілкування: відвідування магазинів, види магазинів, асортимент товарів, гроші.

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, висловлювати свої враження, почуття та емоції, аргументувати свій вибір, точку зору, просити про допомогу, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, оцінювати стан речей, події, факти, обмінюватись думками. висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.

  1.             

 

Різновиди магазинів.

Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача

 

Ex2, p30

Ex2, p30

 

Ex1, p30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тлумачить функцію грошей у суспільстві.

Ex3 , p31

 

  1.             

 

Відділи у Магазині.

Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача

 

Ex6, p32

Ex4, p31

Ex5, p32

 

 

Ex7, p32

 

  1.             

 

Продукти

Ставить запитання про можливості купівлі товарів

 

Ex2,3,  p33

Ex4, p34

Ex1, p33

Ex6, p35

Ex1, p33

Ex5, p35

 

Ex7, p35

English Plus 1

  1.             

 

Складаємо шопінг лист. Плани щодо покупок.

 

Ставить запитання про можливості купівлі товарів

 

Ex2, p36

Ex3,4,  p37

Ex1,2   p36

Ex5, p38

 

Структура going to для вираження майбутнього

Скласти діалог на тему  «В супермаркеті

 

  1.             

 

Робимо покупки

Ставить запитання про можливості купівлі товарів

 

Ex2, p39

Ex4, p39

Ex1, p38

Ex 7,  p 41

Ex3, p 39

Ex5, p 40

Ex 7, p 41

Типи магазинів.

Відділи.

Майбутній час

Ex 6, p 41

Ex 8, p 42

 

  1.             

 

Магазини

Ставить запитання про можливості купівлі товарів

 

Ex. 7 p. 67

Ex 2 p.66

Ex 5p. 67

 

Порівняння майбуерього часу і структури going to

Ex 4p. 67

Oxford Grammar for Schools 3 p. 66-67

 

  1.             

 

Купуємо  одяг, взуття.

Ставить запитання про можливості купівлі товарів

 

Ex 1, p 42

Ex 4, p 44

Ex 1, p 42

Ex 2,3,  p 43

 

 

Ex 5, p 44

 

  1.             

 

Гроші. Ціни.

Ставить запитання про можливості купівлі товарів

 

Ex 2, p 46

Ex 3,4,  p 46

Ex 1, p 45-46

Ex 5, p 47

 

Ex 6, p 47

 

  1.             

 

Дитячі магазини Самостійна робота

 

Ставить запитання про можливості купівлі товарів

 

Ex 1, 2, p 48-49

 

Ex 2, p 49

 

ЛО до теми «Сувеніри. Іграшки»

Past Simple

Ex 5,  p 50

Ex 4, p 49

 

  1.             

 

Брендові магазини Лондона.

Ставить запитання про можливості купівлі товарів

 

Ex 6,  p 50

Ex 3, p 49

 

 

Ex 7,  p 50

English Plus 1

  1.             

 

Покупки

Тлумачить функцію грошей у суспільстві.

 

Ex 1,  p 51

Ex 4,  p 51

Ex 2,  p 51

 

Ex 5,  p 52

Ex 3,  p 51

 

Тема3 : Їжа та напої

Тематика ситуативного спілкування: приготування їжі, сервірування столу, кухонні прилади, посуд, способи обробки продуктів харчування.

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, висловлювати свої враження, почуття та емоції, аргументувати свій вибір, точку зору, просити про допомогу, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, оцінювати стан речей, події, факти, обмінюватись думками. висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.

  1.             

 

Продукти харчування.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

 

Ex 1,2, 3,  p 56

 

Ex 6,7, p 58

 

Ex 1,  p 56

Ex 8,  p 58

Grammar Lab  p59

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону.

Ex 10,  p 59

 

  1.             

 

Фрукти. Овочі.

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

Ex 4,  p 57

Ex 9,  p 59

 

 

Ex 5,  p 57

 

  1.             

 

Раціональне харчування дітей.

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

Ex 1,2,  p 60

Ex 7   p 62

Ex 3,4  p 61

 

Прислівник

Ex 8   p 62

 

  1.             

 

Прийоми їжі.

Обід.

Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

Ex 1b   p 63

Ex 2   p 63

Ex 3  p 64

Ex 5   p 64

Ex 1   p 63

 

Ex 6   p 65

 

  1.             

 

Де смачніше?

Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

 

 

 

 

Ex 7   p 65

English Plus 1

  1.             

 

Улюблені страви.

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.

Ex 7   p 68

Ex 1   p 66

Ex 4,5   p 68

Ex 1   p 66

 

Ex 8   p 69

 

  1.             

 

Українська кухня

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

Ex 4   p 70

Ex 5-7   p 71

Ex 1   p 69

Ex 3   p 70

Ex 3   p 70

Ex 2  p 69

Ex 1   p 69

 

Ex 8   p 71

 

  1.             

 

Обід на природі. Лексико – граматичний тест

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях

Опис малюнків

Ex 2,3   p 66-67

 

ЛО до теми «Процес приготування їжі»

Present Continuous Tense

Написати рецепт улюбленої страви

 

  1.             

 

Десерти.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях

 

 

Ex 3   p 73

 

 

 

Неознач.  Артикль

Ex 4   p 73

Ex 3b   p 73

 

 

  1.             

 

Здорове харчування

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

Ex 5   p 74

 

 

Ex 5   p 74

 

Ex 1.2   p 72

 

Ex 6   p 74

 

 

Тема4 : Спорт

Тематика ситуативного спілкування: види спорту, спортивні уподобання.

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, висловлювати свої враження, почуття та емоції, аргументувати свій вибір, точку зору, просити про допомогу, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, оцінювати стан речей, події, факти, обмінюватись думками. висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності.

  1.             

 

Cпорт у нашому житті.

Розповідає та розпитує про улюблені заняття

Ex 2  p 78

Ex 5  p 80

Ex 3,4   p 79

Ex 3,5 p 103

Ex 1  p 78

Прислівник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.

Ex 6  p 80

Oxford Grammar for schools 3 p 103

  1.             

 

А ти займаєшся спортом?

Аргументує власну думку

Ex 2  p 78

Ex 5  p 80

Ex 3,4   p 79

Ex 3,5 p 103

Ex 1  p 78

Прислівник

 

Ex 1  p 81

English Plus 1

  1.             

 

Види спорту

Учень вживає прості структу-ри правиль-но, але може допуска-ти елемен-тарні помилки

Ex 1  p 80

Ex 2  p 81

Ex 3  p 81

Написан. електронних листів.

Athletics, aerobics, boxing, running, climbing, swimming

Прислівник

Ex 3  p 82

English Plus 1

  1.             

 

Спортивні гуртки та секції.

Описує події, що відбувалися у минулому

Ex 1  p 80

Ex 2  p 81

Ex 3  p 81

Написан. електронних листів.

ЛО до теми  «Спортивні групи»

 

Ex 4  p 82

 

  1.             

 

Спортивні змагання. Диктант

Учень вживає прості структу-ри правиль-но, але може допуска-ти елемен-тарні помилки

Ex 7  p 83

Ex 5  p 82

Ex 1, 2   p 84

Take part, participate, take place, win, lose

 

Ex 6,7  p 83

 

  1.             

 

Мій улюблений вид спорту.

Розповідає та розпитує про улюблені заняття

Ex 4-6    p 85

Ex 3  p 85

ЛО до теми «Види спорту»

 

Ex 7  p 86

 

  1.             

 

На спортивному майданчику.

Описує події, що відбувалися у минулому

Ex 2   p 87

Ex 1,3   p 87

Ex 4,5

p 88

 

Past Simple

Present Perfect

Ex 6  p 88

 

  1.             

 

Ми любимо спорт

Розповідає та розпитує про улюблені заняття

Ex 10 p 63

Ex 12 p 63

Ex 9 p 62

 

Present Perfect

Past Simple

Ex 14 p 63

Oxford Grammar for schools 3 p. 60-63

 

  1.             

 

Зірка баскетболу

Описує події, що відбувалися у минулому

 

 

ЛО теми

Повторення ГС

Повторити вивчений матеріал

 

  1.             

 

Cпорт для життя.

Описує події, що відбувалися у минулому

Ex 2  p 78

Ex 5  p 80

Ex 3,4   p 79

Ex 3,5 p 103

Ex 1  p 78

Прислівник

 

Ex 6  p 80

Oxford Grammar for schools 3 p 103

 

 

  1.             

 

Контроль читання

Володіє базовим лінгвістичним діапазоном для 6 класу, який дозволяє вправлятися у ситуаціях, хоча зміст висловлення може страждати через паузи для пошуку слів.

 

 

Тест

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

English Plus 1

 

  1.             

 

Контроль письма.

 

 

 

Тест

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

  1.             

 

Контроль говоріння

Тест

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

English Plus 1

 

  1.             

 

Контроль аудіювання

 

Тест

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

English Plus 1

 

  1.             

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі  

за підручником ENGLISH 6” автора А.Несвіт  (3 год. на тиждень)

п/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Комунікативна компетентність

Мовний інвентар

Інтегровані змістові лінії

Домашнє     завдання

Окремі нотатки

 

Сприйняття на слух/ зорове сприйняття

Усна/писемна взаємодія/ продукування

Лексика

Граматика

Тема5 : Шкільне життя (12 годин) А.Несвіт  англійська мова 6 клас

  1.             

 

Шкільні предмети

 

Ex 1   p.160

Ex 3  p.161

 

Ex 1   p.160

Робота з картками

Порядкові числівники

Present Simple

ЛО теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення

 

 

 до людей з особливими навчальними потребами

Ex 3   p.161

 

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Шкільні предмети.

 

Ex 2   p.160

Ex 6   p.162

 

Ex 2   p.160

Ex 4   p.161

 

 

ЛО теми

Ex 5  p.162

 

 

  1.             

 

Розклад уроків.

 

 

Ex 1,2  p.163

Ex 3,  p.165

 

Ex 1,2  p.163

Робота з картками

Структура

Have got/Has got

ЛО теми

Ex 6,  p.162

Oxford Grammar for schools

  1.             

 

Улюблений предмет.

 

Ex 4,  p.166

Ex 5,  p.166

Ex 4,  p.166

Робота з картками

Структура

Have got/Has got

ЛО теми

Написати електронного листа другові про школу

English Plus 1

  1.             

 

Чи добре ми знаємо географію.

 

Ex 3,  p.169

Ex 1,  p.167

 

Ex 3,  p.169

Робота з картками

Питальні речення.

 

ЛО теми

Ex 2,  p.168

 

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Чи добре ми знаємо географію.

 

Ex 4,  p. 170

Ex 2,  p.168

Ex 4,  p. 170

Робота з картками

Present Simple

ЛО теми

Ex 5,  p.170

 

  1.             

 

Континенти.

 

Робота з картками

Ex1 p.171

Робота з картками

Ex 2 p.171

 

 

ЛО теми

Ex 4,  p.172

 

  1.             

 

Континенти.

 

Ex 5,  p.172

Ex 3  p.172

Ex 5,  p.172

Робота з картками

 

ЛО теми

Ex 6,  p.173

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Уроки фізвиховання

 

Ex 1,  p.174

Ex 2, p.175

Ex 1,  p.174

Ex 3,  p.175

Ступені порівняння прикметників

ЛО теми

Написати есе про важливість занять спортом.

English Plus 1

  1.             

 

Уболіваємо за улюблену команду

 

Ex 5,  p.177

Ex 4,  p.176

Ex 5,  p.177

Робота з картками

Питальні речення

ЛО теми

Ex 6  p.177

 

  1.             

 

На уроці англійської мови

 

Впр 1 ст. 178

Робота з НО1

Впр 1 ст. 178

Впр 1 ст. 178

 

Спеціальні питання

Обґрунтування своїх дій

Впр 2 ст 179

 

  1.             

 

Нові знання

 

Впр 4ст 179

Впр 4 ст. 179

 

Впр 4ст 179

Впр 3 ст 179

Спеціальні питання

Обґрунтування своїх дій ЛО уроків 50-57

10 питань про річ , щоб відгадати , що це

 

Тема 6 : Подорож (16 годин) А.Несвіт  англійська мова 6 клас

  1.             

 

Вирушаємо в подорож до Америки

 

Розумова карта, Впр 4 ст 153

Текст «Travelling»

(7 клас Плахотник)

Впр 4 ст 59

Прислів’я

Текст «Travelling»(7 клас Плахотник) Впр 4 ст 59

Розумова карта, Впр 4 ст 153

Впр 1 ст 152, основні факти про країну

Спеціальні питання

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Планує краєзнавчу подорож.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналізує наслідки порушення правил

дорожнього руху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

Впр 2 ст 152 чит

Впр 5 ст 153 пис

 

English Plus 1

  1.             

 

Подорож до США

 

Гра «Вимова» ВПр 4 б ст. 155

Вірш Впр 1а ст. 154

Впр 2,3 ст 155

Вірш Впр 1а ст. 154

Впр 2,3 ст 155

Гра «Вимова» ВПр 4 б ст. 155

Складання розповідей за малюнком

Вживання власних назв

Впр 5 ст 155

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Вашингтон – столиця США

 

Впр 1 ст 156

Впр 2,3,4 ст 156

Впр 2,3,4 ст 156

Впр 1 ст 156

ЛО, робота за картою

Спеціальні питання

ВПр 6 ст 157

 

  1.             

 

Екскурсія до Білого Дому

 

Впр 1-3 ст 158-159Гра «Вгадай , що це?»

Впр 4 ст 159

Впр 4 ст 159

Впр 1-3 ст 158-159Гра «Вгадай ,що це?»

ЛО уроку

Спеціальні питання

Впр 5 ст 159

 

  1.             

 

Музеї Вашингтону

 

Впр 2,3 ст 160-161

Впр 1, 4 ст 160-161

Впр 1, 4 ст 160-161

Впр 2,3 ст 160-161

Отримання і-ції під час відвідування музею

Неформальний лист

Впр 5 ст 161

 

  1.             

 

Зустріч з корінними американцями

СД

 

Впр 2 ст 162 СД

Впр 1 ст 162

Впр 1 ст 162

Впр 2 ст 162 СД

ЛО уроку

Теперішній тривалий час

Впр 5 ст 163

English Plus 1

  1.             

 

Похід в історичний музей

 

Впр 2 ст 164

Впр 1 ст 164

Впр 3 ст 165

Впр 1 ст 164Впр 3 ст 165

Впр 2 ст 164

ЛО уроку

Теперішній тривалий час

Впр 5 ст 165

 

  1.             

 

Види подорожей

 

лексична гра, діалоги

Ауд тексту  ”Transport”

(7 клас)

Ауд тексту  ”Transport”(7 клас)

лексична гра, діалоги

Ло з теми

Порядок слів у реченні

Впр 5 ст 167

 

  1.             

 

Транспорт нашого міста

 

Впр 3 ст 169

Впр 4 ст 169,Гра- опитувальник

Текст 7 клас

Текст 7 клас

Впр 3 ст 169

Впр 4 ст 169,Гра- опитувальник

Назви транспорту

Порядок слів у реченні

Впр 5 ст 169

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Екскурсія до Єловстоунського Парку

 

Розумова карта, Впр 2 ст 170

Впр 1, 3,4 ст 170-171

Впр 1, 3,4 ст 170-171

Розумова карта, Впр 2 ст 170

Опис краєвидів, ЛО

HOW- питання

Впр 5 ст 171

 

  1.             

 

Похід в Льодовиковий Парк

 

Впр 2, 3 ст 173

Впр 1, 4 ст 172-173

Впр 1, 4 ст 172-173

Впр 2, 3 ст 173

Постановка питань

HOW- питання

Впр 5 ст 173

English Plus 1

  1.             

 

Як пройти по місту

 

Впр 5 cn 175

Впр 1 ст 174

Впр 1 ст 174

Впр 5 cn 175

Ло теми

артикль

Ло, діалог

 

  1.             

 

Міський транспорт

 

НО1,НО2

7 клас ст. 59-61 текст

7 клас ст. 59-61текст

НО1,НО2

Ло теми

артикль

кросворд

 

  1.             

 

Подорожі

 

 

с\р

ЛО

Види питань, артиклі

Повторити вивчене

 

  1.             

 

Подорожі Урок домашнього читання

 

Скласти діалог від імені головних героїв

Впр 1 ст 178

Впр 1 ст 177

Впр 1 ст 177

Скласти діалог від імені головних героїв

Впр 1 ст 178

Обговорення прочитаного

Артикль, види питань

ЛО повторити

СД

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Екскурсія Єропою

СД

 

Впр 2 ст 178

СД, Впр 5 ст 179

 

Артикль, види питань

Підгот до ТОЗ

English Plus 1

Тема 7: Великобританія (10 годин) А.Несвіт  англійська мова 6 клас

  1.             

 

Географічне положення королівства

 

5 питань про Велику Британію

Впр 4 ст 135

Географічний опитувальник

Чит Впр 1 ст 134

Географічний опитувальник

Чит Впр 1 ст 134

5 питань про Велику Британію

Впр 4 ст 135

ЛО з теми

Артикль з географічними назвами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначає орієнтовну вартість перебування вкраїні, мова якої вивчається

Твір про географічне положення

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Ми – у Лондоні

 

Dgh 3 cn 137

Dgh 2?4 cn 136-137

Dgh 2?4 cn 136-137

Dgh 3 cn 137

Ло уроку

Вживання

Should \ should not

Dgh 5 cn 137

 

  1.             

 

Лондон - столиця Англії

 

Розумова карта

Впр 2а ст. 138

Впр 2а ст. 138

Розумова карта

Опис краєвидів

Впр 1,2 ст 138

Часові форми дієслова

Впр 6 ст 139

 

  1.             

 

Лондон

 

Впр 3 ст140

Впр 1,4 ст 140

Впр 1,4 ст 140

Впр 3 ст140

Ло уроку

Часові форми дієслова

Вживання

as..as

Not as..as

Впр 5 ст141

English Plus 1

  1.             

 

Уельс

СД

 

СД  по назвам визначних місць

Текст про А.Конан Дойля

Текст про А.Конан Дойля

СД  по назвам визначних місць

Ло уроку

Часові форми дієслова

Мин.неознач.час

10  заперечних речень про Уельс

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Бібліотека британського музею

 

9 клас текст  «Libraries» ауд

Географічний опитувальник

Чит Впр 1 ст 134

Ло уроку

Часові форми дієслова

Впр 3 ст 151. Впр 5 ст 85

 

  1.             

 

Життя молоді у Англії

 

Текст 9 клас

Dgh 2?4 cn 136-137

Лоз теми «Школа»

Часові форми дієслова

 

Лист про життя  в Україні

Впр 4 т151

English Plus 1

  1.             

 

Традиції Великої Британії

 

Рольова гра

Лист учня

Впр 2а ст. 138

Рольова гра

Ло теми «Свята»

Підсилювальні займенники

Доповідь з теми

 

  1.             

 

Подорож королівством

 

 

Впр 1,4 ст 140

Інтерв’ю робота з НО

Визначні місця Англії

Теперішній Завершений час

Усна розповідь про Англію

 

  1.             

 

Традиції Великої Британії

 

Інтерв’ю , робота з НО

9 клас Впр 29 ст 32

Текст про осінь в Англії

Впр 1,4 ст 140

Інтерв’ю , робота з НО

Визначні місця Англії

Теперішній Завершений час

Усна розповідь про Англію

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

Тема 8 : Україна (11 годин) А.Несвіт  англійська мова 6 клас

  1.             

 

Загальна характеристика

Географічне положення

 

Заповнення таблиці. Робота з картою

НО1

НО1

Заповнення таблиці. Робота з картою

Ло з теми про географічне положення

Теперішній Завершений час

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівнює  Київ з іншими європейськими столицями

Лист другу про Україну

 

  1.             

 

Державний устрій нашої країни

 

Складання плану до тексту

НО1 «The Political System of Ukraine»

НО1 «The Political System of Ukraine»

Складання плану до тексту

ЛО

Гра «10 питань»

Діалог з теми

 

  1.             

 

Життя молоді в Україні

 

Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту

текст“Life of Youth in Ukraine”

текст“Life of Youth in Ukraine”

Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту

Гра «Поспішай!»

Теперішній Завершений час

10 речень в

Теперішній Завершений час

English Plus 1

  1.             

 

Київ – столиця України

 

Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?»

Картки з визначними місцями столиці, текст про нього

Картки з визначними місцями столиці, текст про нього

Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?»

ЛО уроку

Заперечне речення у Теперішньому Завершеному часі

Легенда про заснування Києва

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Визначні місця столиці

 

Робота в пара

Впр 1 ст 142

Впр 2 ст 143

Впр 1 ст 142

Впр 1 ст 142

Робота в пара

Впр 1 ст 142

Впр 2 ст 143

ЛО уроку

Видо-часові форми дієслів

Впр 5 ст 143

 

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Екскурсія по Києву

 

Записати найцікавіші факти з почутого

Легенда про заснування столиці

Легенда про заснування столиці

Записати найцікавіші факти з почутого

Назви визначних місць

Теперішній Завершений час

Намалювати засновників і описати їх

 

  1.             

 

З історії України

 

Складання речень у Тепер. Завершеному часі

Гра «Опитувальник»Текст про науку у культуру

Гра «Опитувальник»

Складання речень уТепер.Завершеному часі

Ло з теми наука

Розповідне речення у Тепер.  Завершеному часі

Твір про науковця України

 

  1.             

 

Незалежна Україна

 

Заповнення таблиці. Робота з картою

НО1

НО1

Заповнення таблиці. Робота з картою

Ло з теми про географічне положення

Теперішній Завершений час

 

 

  1.             

 

Символи роду українського

 

Складання плану до тексту

НО1 «The Political System of Ukraine»

НО1 «The Political System of Ukraine»

Складання плану до тексту

ЛО

Гра «10 питань»

 

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Забуті пам’ятки минулого століття

 

Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту

текст“Life of Youth in Ukraine”

текст“Life of Youth in Ukraine”

Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту

Гра «Поспішай!»

Теперішній Завершений час

 

Exercises

from«Граматика англійської мови» Верба

  1.             

 

Край, де я живу

 

Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?»

Картки з визначними місцями столиці, текст про нього

Картки з визначними місцями столиці, текст про нього

Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?»

ЛО уроку

Заперечне речення у Теперішньому Завершеному часі

 

 

 

  1.             

 

Контроль читання

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

Вивчити вірш

  1.             

 

Контроль аудіювання

 

 

Тест

 

 

 

 

 

 

Біографія відомої людини

  1.        

 

Контроль говоріння

 

Тест

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.        

 

Контроль письма

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

Скласти план літо

  1.        

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лінчук Oленa Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2018
Переглядів
17820
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку