Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі за підручником “ENGLISH 6" автора А. Несвіт (3 год. на тиждень) 2017 – 2018 н.р. ...................................................................................................................
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі
за підручником “ENGLISH 6” автора А. Несвіт (3 год. на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки
|
||||
Сприйняття на слух/ зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
Лексика |
Граматика |
|||||||||
Тема1 : Я, моя сім’я, друзі Тематика ситуативного спілкування: Я, моя родина, мої друзі, зовнішність, риси характеру. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
||||||||||||
|
|
Канікули закінчилися. Знову до школи |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
|
Ex. 1 p. 5 Ex. 3 p. 6 Ex. 7 p. 7 Ex. 2 p. 5
|
Ex. 4,5 p. 6 |
ЛО до теми «Канікули. Вільний чая». |
Ex. 6 p. 6 Артиклі |
Пояснює вибір особистих символів.
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Ex. 8 p. 7 |
|
||
|
|
Моя родина |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Ex. 1 p. 11 Ex. 2 p. 10 Ex. 3-5 p. 10 |
|
ЛО до теми «Сім’я». |
|
Ex. 6 p. 11 |
|
|||
|
|
Досліджуємо «Родинне дерево».
|
Порівнює сімейні традиції
|
Ex. 1 p. 12 Ex. 3 p. 13 Ex. 4 p. 13 Ex. 2 p. 12 |
Ex. 6 p. 15 |
|
Ступені порівняння прикметників. Ex. 5 p. 15 |
Ex. 7 p. 16 |
|
|||
|
|
Мої батьки. |
Порівнює сімейні традиції
|
Ex 12 p.112 Ex 2 p 109 |
Ex 1 p 108 |
|
Ступені порівняння прикметників
|
Ex 4, 5 p109 |
Oxford Grammar for Schools 3 p.108-109 |
|||
|
|
Мої брати та сестри. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 1,2 p. 16 Ex. 4 p. 18 Ex. 6 p. 18 |
Ex. 2 p. 16 Ex. 5 p. 18 Написання твору. Ex. 7 p. 19 |
ЛО до тем «Зовнішність, характер,інтереси» |
|
Ex. 8 p. 19 |
|
|||
|
|
Родичі. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 1 p. 19 |
Ex. 2 p. 20 Ex. 4 p. 21 |
«Характер, Захоплення». |
|
Ex. 6 p. 21 |
|
|||
|
|
Зовнішність моїх рідних. Диктант |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 4 p. 20 |
Ex. 3 p. 21 |
ЛО до тем «Зовнішність, характер,інтереси» |
Ступені порівняння прикметників |
Описати двох родичів |
|
|||
|
|
Сім’я чи друзі? |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 3-5 p. 24 Ex. 1 p. 21 |
Ex. 2 p. 22 Ex. 6 p. 24 |
|
|
Ex. 7 p. 24 |
|
|||
|
|
Риси характеру |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 1 p. 24-25 |
|
|
Ex. 2,3 p. 25 |
Ex. 5 p. 26 |
|
|||
|
|
Мої родичі та друзі. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
|
Робота з картками |
|
Present Simple, Present Continuous, Future Simple, Past Simple |
Описати двох родичів та двох друзів |
|
|||
|
|
Друзі пізнаються у біді |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Ex. 1,3 p. 27 Ex. 2, p. 27 |
Ex 5 p. 27 |
|
|
Підготувати усн. переказ тексту |
English Plus 1 |
|||
|
|
Світ сім’ї |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Ex. 4 p. 25-26 |
|
|
Present Simple, Present Continuous, Future Simple, Past Simple |
Повторити лексичний та граматич ний матеріал теми. |
|
|||
Тема2 : Покупки Тематика ситуативного спілкування: відвідування магазинів, види магазинів, асортимент товарів, гроші. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, висловлювати свої враження, почуття та емоції, аргументувати свій вибір, точку зору, просити про допомогу, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, оцінювати стан речей, події, факти, обмінюватись думками. висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. |
||||||||||||
|
|
Різновиди магазинів. |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача
|
Ex2, p30 |
Ex2, p30
|
Ex1, p30 |
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
Ex3 , p31 |
|
||
|
|
Відділи у Магазині. |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача
|
Ex6, p32 |
Ex4, p31 Ex5, p32 |
|
|
Ex7, p32 |
|
|||
|
|
Продукти |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex2,3, p33 Ex4, p34 Ex1, p33 |
Ex6, p35 |
Ex1, p33 Ex5, p35 |
|
Ex7, p35 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Складаємо шопінг лист. Плани щодо покупок.
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex2, p36 Ex3,4, p37 Ex1,2 p36 |
Ex5, p38 |
|
Структура going to для вираження майбутнього |
Скласти діалог на тему «В супермаркеті |
|
|||
|
|
Робимо покупки |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex2, p39 Ex4, p39 Ex1, p38 Ex 7, p 41 |
Ex3, p 39 Ex5, p 40 Ex 7, p 41 |
Типи магазинів. Відділи. |
Майбутній час Ex 6, p 41 |
Ex 8, p 42 |
|
|||
|
|
Магазини |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex. 7 p. 67 |
Ex 2 p.66 Ex 5p. 67 |
|
Порівняння майбуерього часу і структури going to |
Ex 4p. 67 |
Oxford Grammar for Schools 3 p. 66-67
|
|||
|
|
Купуємо одяг, взуття. |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex 1, p 42 Ex 4, p 44 Ex 1, p 42 |
Ex 2,3, p 43 |
|
|
Ex 5, p 44 |
|
|||
|
|
Гроші. Ціни. |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex 2, p 46 Ex 3,4, p 46 |
Ex 1, p 45-46 |
Ex 5, p 47 |
|
Ex 6, p 47 |
|
|||
|
|
Дитячі магазини Самостійна робота
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex 1, 2, p 48-49
|
Ex 2, p 49
|
ЛО до теми «Сувеніри. Іграшки» |
Past Simple Ex 5, p 50 |
Ex 4, p 49 |
|
|||
|
|
Брендові магазини Лондона. |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex 6, p 50 |
Ex 3, p 49 |
|
|
Ex 7, p 50 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Покупки |
Тлумачить функцію грошей у суспільстві.
|
Ex 1, p 51 Ex 4, p 51 |
Ex 2, p 51 |
|
Ex 5, p 52 |
Ex 3, p 51 |
|
|||
Тема3 : Їжа та напої Тематика ситуативного спілкування: приготування їжі, сервірування столу, кухонні прилади, посуд, способи обробки продуктів харчування. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, висловлювати свої враження, почуття та емоції, аргументувати свій вибір, точку зору, просити про допомогу, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, оцінювати стан речей, події, факти, обмінюватись думками. висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. |
||||||||||||
|
|
Продукти харчування. |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Ex 1,2, 3, p 56
|
Ex 6,7, p 58
|
Ex 1, p 56 Ex 8, p 58 |
Grammar Lab p59 |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.
Наводить приклади збалансованості власного раціону. |
Ex 10, p 59 |
|
||
|
|
Фрукти. Овочі. |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
Ex 4, p 57 |
Ex 9, p 59 |
|
|
Ex 5, p 57 |
|
|||
|
|
Раціональне харчування дітей. |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
Ex 1,2, p 60 Ex 7 p 62 |
Ex 3,4 p 61 |
|
Прислівник |
Ex 8 p 62 |
|
|||
|
|
Прийоми їжі. Обід. |
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
Ex 1b p 63 Ex 2 p 63 Ex 3 p 64 |
Ex 5 p 64 |
Ex 1 p 63 |
|
Ex 6 p 65 |
|
|||
|
|
Де смачніше? |
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
|
|
|
|
Ex 7 p 65 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Улюблені страви. |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Ex 7 p 68 Ex 1 p 66 |
Ex 4,5 p 68 |
Ex 1 p 66 |
|
Ex 8 p 69 |
|
|||
|
|
Українська кухня |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
Ex 4 p 70 Ex 5-7 p 71 Ex 1 p 69 Ex 3 p 70 |
Ex 3 p 70 Ex 2 p 69 |
Ex 1 p 69 |
|
Ex 8 p 71 |
|
|||
|
|
Обід на природі. Лексико – граматичний тест |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях |
Опис малюнків |
Ex 2,3 p 66-67
|
ЛО до теми «Процес приготування їжі» |
Present Continuous Tense |
Написати рецепт улюбленої страви |
|
|||
|
|
Десерти. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях |
|
Ex 3 p 73
|
|
Неознач. Артикль Ex 4 p 73 |
Ex 3b p 73
|
|
|||
|
|
Здорове харчування |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
Ex 5 p 74
|
|
Ex 5 p 74
|
Ex 1.2 p 72
|
Ex 6 p 74
|
|
|||
Тема4 : Спорт Тематика ситуативного спілкування: види спорту, спортивні уподобання. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; описувати, розповідати, характеризувати, запитувати та надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, висловлювати свої враження, почуття та емоції, аргументувати свій вибір, точку зору, просити про допомогу, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, оцінювати стан речей, події, факти, обмінюватись думками. висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності. |
||||||||||||
|
|
Cпорт у нашому житті. |
Розповідає та розпитує про улюблені заняття |
Ex 2 p 78 Ex 5 p 80 |
Ex 3,4 p 79 Ex 3,5 p 103 |
Ex 1 p 78 |
Прислівник
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби.
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. |
Ex 6 p 80 |
Oxford Grammar for schools 3 p 103 |
||
|
|
А ти займаєшся спортом? |
Аргументує власну думку |
Ex 2 p 78 Ex 5 p 80 |
Ex 3,4 p 79 Ex 3,5 p 103 |
Ex 1 p 78 |
Прислівник
|
Ex 1 p 81 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Види спорту |
Учень вживає прості структу-ри правиль-но, але може допуска-ти елемен-тарні помилки |
Ex 1 p 80 Ex 2 p 81 |
Ex 3 p 81 Написан. електронних листів. |
Athletics, aerobics, boxing, running, climbing, swimming |
Прислівник |
Ex 3 p 82 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Спортивні гуртки та секції. |
Описує події, що відбувалися у минулому |
Ex 1 p 80 Ex 2 p 81 |
Ex 3 p 81 Написан. електронних листів. |
ЛО до теми «Спортивні групи» |
|
Ex 4 p 82 |
|
|||
|
|
Спортивні змагання. Диктант |
Учень вживає прості структу-ри правиль-но, але може допуска-ти елемен-тарні помилки |
Ex 7 p 83 |
Ex 5 p 82 Ex 1, 2 p 84 |
Take part, participate, take place, win, lose |
|
Ex 6,7 p 83 |
|
|||
|
|
Мій улюблений вид спорту. |
Розповідає та розпитує про улюблені заняття |
Ex 4-6 p 85 |
Ex 3 p 85 |
ЛО до теми «Види спорту» |
|
Ex 7 p 86 |
|
|||
|
|
На спортивному майданчику. |
Описує події, що відбувалися у минулому |
Ex 2 p 87 Ex 1,3 p 87 |
Ex 4,5 p 88 |
|
Past Simple Present Perfect |
Ex 6 p 88 |
|
|||
|
|
Ми любимо спорт |
Розповідає та розпитує про улюблені заняття |
Ex 10 p 63 Ex 12 p 63 |
Ex 9 p 62 |
|
Present Perfect Past Simple |
Ex 14 p 63 |
Oxford Grammar for schools 3 p. 60-63
|
|||
|
|
Зірка баскетболу |
Описує події, що відбувалися у минулому |
|
|
ЛО теми |
Повторення ГС |
Повторити вивчений матеріал |
|
|||
|
|
Cпорт для життя. |
Описує події, що відбувалися у минулому |
Ex 2 p 78 Ex 5 p 80 |
Ex 3,4 p 79 Ex 3,5 p 103 |
Ex 1 p 78 |
Прислівник
|
Ex 6 p 80 |
Oxford Grammar for schools 3 p 103
|
|||
|
||||||||||||
|
|
Контроль читання |
Володіє базовим лінгвістичним діапазоном для 6 класу, який дозволяє вправлятися у ситуаціях, хоча зміст висловлення може страждати через паузи для пошуку слів. |
|
|
Тест |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
English Plus 1
|
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
Тест |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
|
|
Контроль говоріння |
Тест |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
English Plus 1
|
||
|
|
Контроль аудіювання |
|
Тест |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
English Plus 1
|
||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі
за підручником “ENGLISH 6” автора А.Несвіт (3 год. на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки
|
||||
Сприйняття на слух/ зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
Лексика |
Граматика |
|||||||||
Тема5 : Шкільне життя (12 годин) А.Несвіт англійська мова 6 клас |
||||||||||||
|
|
Шкільні предмети |
|
Ex 1 p.160 Ex 3 p.161
|
Ex 1 p.160 Робота з картками |
Порядкові числівники Present Simple |
ЛО теми |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення
до людей з особливими навчальними потребами |
Ex 3 p.161
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||
|
|
Шкільні предмети. |
|
Ex 2 p.160 Ex 6 p.162
|
Ex 2 p.160 Ex 4 p.161
|
|
ЛО теми |
Ex 5 p.162
|
|
|||
|
|
Розклад уроків.
|
|
Ex 1,2 p.163 Ex 3, p.165
|
Ex 1,2 p.163 Робота з картками |
Структура Have got/Has got |
ЛО теми |
Ex 6, p.162 |
Oxford Grammar for schools |
|||
|
|
Улюблений предмет. |
|
Ex 4, p.166 Ex 5, p.166 |
Ex 4, p.166 Робота з картками |
Структура Have got/Has got |
ЛО теми |
Написати електронного листа другові про школу |
English Plus 1 |
|||
|
|
Чи добре ми знаємо географію. |
|
Ex 3, p.169 Ex 1, p.167
|
Ex 3, p.169 Робота з картками |
Питальні речення.
|
ЛО теми |
Ex 2, p.168
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Чи добре ми знаємо географію. |
|
Ex 4, p. 170 Ex 2, p.168 |
Ex 4, p. 170 Робота з картками |
Present Simple |
ЛО теми |
Ex 5, p.170 |
|
|||
|
|
Континенти. |
|
Робота з картками Ex1 p.171 |
Робота з картками Ex 2 p.171
|
|
ЛО теми |
Ex 4, p.172 |
|
|||
|
|
Континенти. |
|
Ex 5, p.172 Ex 3 p.172 |
Ex 5, p.172 Робота з картками |
|
ЛО теми |
Ex 6, p.173 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Уроки фізвиховання |
|
Ex 1, p.174 Ex 2, p.175 |
Ex 1, p.174 Ex 3, p.175 |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Написати есе про важливість занять спортом. |
English Plus 1 |
|||
|
|
Уболіваємо за улюблену команду |
|
Ex 5, p.177 Ex 4, p.176 |
Ex 5, p.177 Робота з картками |
Питальні речення |
ЛО теми |
Ex 6 p.177 |
|
|||
|
|
На уроці англійської мови |
|
Впр 1 ст. 178 Робота з НО1 |
Впр 1 ст. 178 Впр 1 ст. 178
|
Спеціальні питання |
Обґрунтування своїх дій |
Впр 2 ст 179 |
|
|||
|
|
Нові знання |
|
Впр 4ст 179 Впр 4 ст. 179
|
Впр 4ст 179 Впр 3 ст 179 |
Спеціальні питання |
Обґрунтування своїх дій ЛО уроків 50-57 |
10 питань про річ , щоб відгадати , що це |
|
|||
Тема 6 : Подорож (16 годин) А.Несвіт англійська мова 6 клас |
||||||||||||
|
|
Вирушаємо в подорож до Америки |
|
Розумова карта, Впр 4 ст 153 Текст «Travelling» (7 клас Плахотник) Впр 4 ст 59 Прислів’я |
Текст «Travelling»(7 клас Плахотник) Впр 4 ст 59 Розумова карта, Впр 4 ст 153 |
Впр 1 ст 152, основні факти про країну |
Спеціальні питання |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту.
Планує краєзнавчу подорож.
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Впр 2 ст 152 чит Впр 5 ст 153 пис
|
English Plus 1 |
||
|
|
Подорож до США |
|
Гра «Вимова» ВПр 4 б ст. 155 Вірш Впр 1а ст. 154 Впр 2,3 ст 155 |
Вірш Впр 1а ст. 154 Впр 2,3 ст 155 Гра «Вимова» ВПр 4 б ст. 155 |
Складання розповідей за малюнком |
Вживання власних назв |
Впр 5 ст 155 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Вашингтон – столиця США |
|
Впр 1 ст 156 Впр 2,3,4 ст 156 |
Впр 2,3,4 ст 156 Впр 1 ст 156 |
ЛО, робота за картою |
Спеціальні питання |
ВПр 6 ст 157 |
|
|||
|
|
Екскурсія до Білого Дому |
|
Впр 1-3 ст 158-159Гра «Вгадай , що це?» Впр 4 ст 159 |
Впр 4 ст 159 Впр 1-3 ст 158-159Гра «Вгадай ,що це?» |
ЛО уроку |
Спеціальні питання |
Впр 5 ст 159 |
|
|||
|
|
Музеї Вашингтону |
|
Впр 2,3 ст 160-161 Впр 1, 4 ст 160-161 |
Впр 1, 4 ст 160-161 Впр 2,3 ст 160-161 |
Отримання і-ції під час відвідування музею |
Неформальний лист |
Впр 5 ст 161 |
|
|||
|
|
Зустріч з корінними американцями СД |
|
Впр 2 ст 162 СД Впр 1 ст 162 |
Впр 1 ст 162 Впр 2 ст 162 СД |
ЛО уроку |
Теперішній тривалий час |
Впр 5 ст 163 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Похід в історичний музей |
|
Впр 2 ст 164 Впр 1 ст 164 Впр 3 ст 165 |
Впр 1 ст 164Впр 3 ст 165 Впр 2 ст 164 |
ЛО уроку |
Теперішній тривалий час |
Впр 5 ст 165 |
|
|||
|
|
Види подорожей |
|
лексична гра, діалоги Ауд тексту ”Transport” (7 клас) |
Ауд тексту ”Transport”(7 клас) лексична гра, діалоги |
Ло з теми |
Порядок слів у реченні |
Впр 5 ст 167 |
|
|||
|
|
Транспорт нашого міста |
|
Впр 3 ст 169 Впр 4 ст 169,Гра- опитувальник Текст 7 клас |
Текст 7 клас Впр 3 ст 169 Впр 4 ст 169,Гра- опитувальник |
Назви транспорту |
Порядок слів у реченні |
Впр 5 ст 169 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Екскурсія до Єловстоунського Парку |
|
Розумова карта, Впр 2 ст 170 Впр 1, 3,4 ст 170-171 |
Впр 1, 3,4 ст 170-171 Розумова карта, Впр 2 ст 170 |
Опис краєвидів, ЛО |
HOW- питання |
Впр 5 ст 171 |
|
|||
|
|
Похід в Льодовиковий Парк |
|
Впр 2, 3 ст 173 Впр 1, 4 ст 172-173 |
Впр 1, 4 ст 172-173 Впр 2, 3 ст 173 |
Постановка питань |
HOW- питання |
Впр 5 ст 173 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Як пройти по місту |
|
Впр 5 cn 175 Впр 1 ст 174 |
Впр 1 ст 174 Впр 5 cn 175 |
Ло теми |
артикль |
Ло, діалог |
|
|||
|
|
Міський транспорт |
|
НО1,НО2 7 клас ст. 59-61 текст |
7 клас ст. 59-61текст НО1,НО2 |
Ло теми |
артикль |
кросворд |
|
|||
|
|
Подорожі |
|
|
с\р |
ЛО |
Види питань, артиклі |
Повторити вивчене |
|
|||
|
|
Подорожі Урок домашнього читання |
|
Скласти діалог від імені головних героїв Впр 1 ст 178 Впр 1 ст 177 |
Впр 1 ст 177 Скласти діалог від імені головних героїв Впр 1 ст 178 |
Обговорення прочитаного |
Артикль, види питань |
ЛО повторити СД |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Екскурсія Єропою СД |
|
Впр 2 ст 178 |
СД, Впр 5 ст 179 |
|
Артикль, види питань |
Підгот до ТОЗ |
English Plus 1 |
|||
Тема 7: Великобританія (10 годин) А.Несвіт англійська мова 6 клас |
||||||||||||
|
|
Географічне положення королівства |
|
5 питань про Велику Британію Впр 4 ст 135 Географічний опитувальник Чит Впр 1 ст 134 |
Географічний опитувальник Чит Впр 1 ст 134 5 питань про Велику Британію Впр 4 ст 135 |
ЛО з теми |
Артикль з географічними назвами |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.
Визначає орієнтовну вартість перебування вкраїні, мова якої вивчається |
Твір про географічне положення |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||
|
|
Ми – у Лондоні |
|
Dgh 3 cn 137 Dgh 2?4 cn 136-137 |
Dgh 2?4 cn 136-137 Dgh 3 cn 137 |
Ло уроку |
Вживання Should \ should not |
Dgh 5 cn 137 |
|
|||
|
|
Лондон - столиця Англії |
|
Розумова карта Впр 2а ст. 138 |
Впр 2а ст. 138 Розумова карта |
Опис краєвидів Впр 1,2 ст 138 |
Часові форми дієслова |
Впр 6 ст 139 |
|
|||
|
|
Лондон |
|
Впр 3 ст140 Впр 1,4 ст 140 |
Впр 1,4 ст 140 Впр 3 ст140 |
Ло уроку |
Часові форми дієслова Вживання as..as Not as..as |
Впр 5 ст141 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Уельс СД |
|
СД по назвам визначних місць Текст про А.Конан Дойля |
Текст про А.Конан Дойля СД по назвам визначних місць |
Ло уроку |
Часові форми дієслова Мин.неознач.час |
10 заперечних речень про Уельс |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Бібліотека британського музею |
|
9 клас текст «Libraries» ауд |
Географічний опитувальник Чит Впр 1 ст 134 |
Ло уроку |
Часові форми дієслова |
Впр 3 ст 151. Впр 5 ст 85 |
|
|||
|
|
Життя молоді у Англії |
|
Текст 9 клас |
Dgh 2?4 cn 136-137 |
Лоз теми «Школа» |
Часові форми дієслова
|
Лист про життя в Україні Впр 4 т151 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Традиції Великої Британії |
|
Рольова гра Лист учня |
Впр 2а ст. 138 Рольова гра |
Ло теми «Свята» |
Підсилювальні займенники |
Доповідь з теми |
|
|||
|
|
Подорож королівством |
|
|
Впр 1,4 ст 140 Інтерв’ю робота з НО |
Визначні місця Англії |
Теперішній Завершений час |
Усна розповідь про Англію |
|
|||
|
|
Традиції Великої Британії |
|
Інтерв’ю , робота з НО 9 клас Впр 29 ст 32 Текст про осінь в Англії |
Впр 1,4 ст 140 Інтерв’ю , робота з НО |
Визначні місця Англії |
Теперішній Завершений час |
Усна розповідь про Англію |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
Тема 8 : Україна (11 годин) А.Несвіт англійська мова 6 клас |
||||||||||||
|
|
Загальна характеристика Географічне положення |
|
Заповнення таблиці. Робота з картою НО1 |
НО1 Заповнення таблиці. Робота з картою |
Ло з теми про географічне положення |
Теперішній Завершений час |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
Лист другу про Україну |
|
||
|
|
Державний устрій нашої країни |
|
Складання плану до тексту НО1 «The Political System of Ukraine» |
НО1 «The Political System of Ukraine» Складання плану до тексту |
ЛО |
Гра «10 питань» |
Діалог з теми |
|
|||
|
|
Життя молоді в Україні |
|
Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту текст“Life of Youth in Ukraine” |
текст“Life of Youth in Ukraine” Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту |
Гра «Поспішай!» |
Теперішній Завершений час |
10 речень в Теперішній Завершений час |
English Plus 1 |
|||
|
|
Київ – столиця України |
|
Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?» Картки з визначними місцями столиці, текст про нього |
Картки з визначними місцями столиці, текст про нього Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?» |
ЛО уроку |
Заперечне речення у Теперішньому Завершеному часі |
Легенда про заснування Києва |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Визначні місця столиці |
|
Робота в пара Впр 1 ст 142 Впр 2 ст 143 Впр 1 ст 142 |
Впр 1 ст 142 Робота в пара Впр 1 ст 142 Впр 2 ст 143 |
ЛО уроку |
Видо-часові форми дієслів |
Впр 5 ст 143
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Екскурсія по Києву |
|
Записати найцікавіші факти з почутого Легенда про заснування столиці |
Легенда про заснування столиці Записати найцікавіші факти з почутого |
Назви визначних місць |
Теперішній Завершений час |
Намалювати засновників і описати їх |
|
|||
|
|
З історії України |
|
Складання речень у Тепер. Завершеному часі Гра «Опитувальник»Текст про науку у культуру |
Гра «Опитувальник» Складання речень уТепер.Завершеному часі |
Ло з теми наука |
Розповідне речення у Тепер. Завершеному часі |
Твір про науковця України |
|
|||
|
|
Незалежна Україна |
|
Заповнення таблиці. Робота з картою НО1 |
НО1 Заповнення таблиці. Робота з картою |
Ло з теми про географічне положення |
Теперішній Завершений час |
|
|
|||
|
|
Символи роду українського |
|
Складання плану до тексту НО1 «The Political System of Ukraine» |
НО1 «The Political System of Ukraine» Складання плану до тексту |
ЛО |
Гра «10 питань» |
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Забуті пам’ятки минулого століття |
|
Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту текст“Life of Youth in Ukraine” |
текст“Life of Youth in Ukraine” Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту |
Гра «Поспішай!» |
Теперішній Завершений час |
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Край, де я живу |
|
Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?» Картки з визначними місцями столиці, текст про нього |
Картки з визначними місцями столиці, текст про нього Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?» |
ЛО уроку |
Заперечне речення у Теперішньому Завершеному часі |
|
|
|||
|
||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
Вивчити вірш |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
Біографія відомої людини |
|
|
Контроль говоріння |
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Тест |
|
|
|
|
Скласти план літо |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|