Календарно-тематичне планування з англійської мови розраховане на 3 години на тиждень до підручника Несвіт на другий семестр. Домашнє завдання не планувалося.
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкування. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Примітка |
Реалізація Програми національного виховання учнівської молоді |
|||
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкування. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Примітка |
Реалізація Програми національного виховання учнівської молоді |
|||
Подорож (13 годин) |
|||||||||||||
49 |
15.01 |
Види подорожі |
ЛО теми С.96 |
Present Simple |
Впр.,3 С. 96 |
Впр. 1С.96 |
Впр. 1,2 С.96 Впр.4 С.97 |
Впр.3 С.96-97 |
Д/з див. у поурочних планах-конспектах |
3 |
|||
50 |
17.01 |
Транспорт |
ЛО теми |
|
Впр. 1 С.98 |
|
Впр. 2,3 С.98-99 |
Впр. 4 С.99 |
6 |
||||
51 |
19.01 |
Підготовка до подорожі |
ЛО теми С.100 |
Manner (slowly, well) Comparisons |
Впр. 1 С.100 |
Впр. 2 С.100 |
Впр. 1,3 С.99,100 |
Впр. 2,4 С.101 |
|
4 |
|||
52 |
22.01 |
Планування маршруту |
|
|
Впр.5 с. 101 |
Song «Let’s travel» |
Впр.4 с. 101 |
Впр.4 с. 101 |
|
|
|||
53 |
24.01 |
Речі в подорож |
ЛО теми |
|
Впр. 3 С.103 |
Впр. 1 С.102 |
Впр. 2 С.102 |
Впр. 3 С.103 |
|
|
|||
54 |
26.01 |
Правила поведінки під час подорожі |
ЛО уроку |
Модальне дієслово “should” |
Впр.6 с. 104 |
|
Makeup the dialogue |
Впр.5 с. 104 |
|
|
|||
55 |
29.01 |
Проїзні документи |
ЛО теми С.105 |
|
Впр. 2 С.105 |
Впр. 1 С.105 |
Впр. 3 С.106 |
Впр. 3 С.106 |
|
|
|||
56 |
31.01 |
Екскурсії |
Webpage, journey, bus service |
|
Впр. 7 с. 108 |
Впр. 4 с. 107 |
Впр. 6 с. 108 |
Впр. 4 с. 107 |
|
|
|||
57 |
02.02 |
Подорож потягом |
ЛО теми |
Present Perfect |
Впр. 3 С.110 |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 1 С.109 |
Впр. 2 С.109-110 |
|
3 |
|||
58 |
05.02 |
Подорож літаком |
Dining-car, speed |
|
Впр. 6 с. 111 |
Song «Hello to all the children of the world» |
Впр. 4 с. 110 |
Впр. 5 с. 111 |
|
|
|||
59 |
07.02 |
Транспорт Лондона |
Tube, underground station |
Past Simple |
Впр. 6 С.114 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.3,4,5 С.114 |
Впр. 2 С.113 |
|
4 |
|||
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкування. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Примітка |
Реалізація Програми національного виховання учнівської молоді |
|||
61 |
09.02 |
Подорож |
Тест |
|
|
||||||||
60 |
12.02 |
Найцікавіша подорож |
ЛО теми |
Grammar Tenses |
Впр. 3 с. 116 |
|
Впр. 4 с. 116 |
Впр.5 с. 116 |
|
|
|||
Велика Британія (13 годин) |
|||||||||||||
62 |
14.02 |
Лондон |
ЛО теми С.120 |
|
Впр. 1 С.120 |
Впр. 1 С.120 |
Впр. 2,3 С.121 |
Впр. 2 С.121 |
|
5 |
|||
63 |
16.02 |
Подорож Лондоном |
ЛО теми |
Present Simple |
Впр. 5 С.121 |
Впр.4 С.121 |
Впр. 6 С.122 |
Впр. 5 С.121 |
|
|
|||
64 |
19.02 |
Карта Лондона |
|
to be going to |
картки |
Впр. 1 С. 123 |
Впр. 5,6 С.125
|
Впр. 4 С. 124-125 |
|
3 |
|||
65 |
21.02 |
Головна площа столиці |
Nelson’s Column |
|
Впр. 7 с. 125 |
|
Впр. 5 с. 125 |
Теxt«Trafalgar Square» |
|
|
|||
66 |
23.02 |
Визначні місця Лондона |
ЛО теми |
|
Впр. 3 С.128 |
Впр. 2 С. 128 |
Впр. 1 С.127
|
Впр. 1 С. 127 |
|
7 |
|||
67 |
26.02 |
Собор Святого Павла |
|
Conjunctions so, as…as, so…as |
Впр. 6 с. 129 |
|
Впр. 5 с. 129 |
Впр. 4 с. 129 |
|
|
|||
68 |
28.02 |
Орієнтування в Лондоні |
To turn right, ot go along, to come into |
|
Робота з картками |
Впр. 1 с. 130 |
Впр. 2 с. 130 |
Теxt «London’s Map» |
|
|
|||
69 |
02.03 |
Відвідування музею |
ЛО теми. |
Past Simple |
Впр. 4 С.132 |
Впр. 3 С.131 |
Впр.5 С. 132 |
Впр. 3 С. 131 |
|
|
|||
70 |
05.03 |
Тур по Лондону |
ЛО теми |
|
Впр.1 С. 133 |
Впр. 2 С. 134 |
Впр. 3 С.134 |
Впр. 1C.133 |
|
|
|||
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкування. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Примітка |
Реалізація Програми національного виховання учнівської молоді |
|||
71 |
07.03 |
Червоні автобуси–візитка Лондона |
ЛО теми |
Modality |
Впр.4 С. 134 |
Впр. 5 С. 135 |
Впр. 6 С.135 |
Впр. 5C.135 |
|
|
|||
72 |
09.03 |
Частини Великої Британії |
West End, East End, City, Westminster |
Possessive pronouns: mine, yours, his, hers, ours, theirs |
Complete the sentences |
Теxt «Great Britain» |
Answer the questions |
Text «Great Britain» |
|
|
|||
73 |
12.03 |
Велика Брита-нія |
Тест |
|
|
||||||||
74 |
13.03 |
Парки Великої Британії |
ЛО уроку |
|
Complete the sentences |
Теxt «British Parks» |
Answer the questions |
Теxt «British Parks» |
|
|
|||
Україна (13 годин) |
|||||||||||||
75 |
14.03 |
Київ |
The Museum of Zoology, the National Opera |
|
Впр. 1 С.138 |
Впр. 5 С.140 |
Впр. 3,4 С.139 |
Впр.2 С.138-139 |
|
1 |
|||
76 |
16.03 |
Подорож по Києву |
ЛО с. 140 |
Past Simple |
Впр.,2 С.141 |
Впр. 1С.140 |
Впр. 1,2 С.140-141 |
Впр. 3,4 С.142 |
|
|
|||
77 |
19.03 |
Визначні місця Києва |
ЛО теми |
|
Complete the sentences |
|
Впр. 2 С.144 |
Впр. 1 С.143 |
|
7 |
|||
78 |
21.03 |
Екскурсія містом |
Ancient architecture |
Article |
Впр. 5 с. 145 |
Впр. 3 с. 144 |
Впр. 4 с. 144 |
Впр. 3 с. 144 |
|
|
|||
79 |
23.03 |
З’ясування напрямків |
Turn, straight, left |
Present Perfect |
Впр. 3 С.147 |
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2 С.146 |
Впр. 3 С.147 |
|
|
|||
80 |
02.04 |
Орієнтування містом |
Receptions, hunting |
|
Впр. 5 с. 148 |
Звук [au] |
Впр. 5 с. 148 |
Впр. 4 с. 148 |
|
|
|||
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкування. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Примітка |
Реалізація Програми національного виховання учнівської молоді |
|||
81 |
04.04 |
Правила дорож-нього руху |
The main road, a road sign, a pavement |
Modality should |
Впр. 2 С.149 |
Впр.1 с.149 |
Впр. 4 С.150 |
Впр. 3,4 С.150 |
|
2 |
|||
82 |
06.04 |
Захист проекту з теми «Sights of Kyiv / Визначні місця Києва» |
|
|
|||||||||
83 |
11.04 |
Дорожні знаки та вивіски. |
ЛО с. 151 |
|
Впр. 5 с. 151 |
|
Впр. 4 с. 151 |
Впр. 4 с. 151 |
|
|
|||
84 |
13.04 |
Театри Києва |
An art gallery, typical |
Past and Future Simple |
Впр. 2 С.152
|
Впр. 1 С.152 |
Впр. 4 С.153 |
Впр.3 С.153 |
|
|
|||
85 |
16.04 |
Улюбленi місця столиці |
ЛО теми |
|
Впр.1 с.154 |
Впр.2 с.155 |
Впр. 1 с.154 |
Впр.3 с.155 |
|
4 |
|||
86 |
18.04 |
Україна |
Тест
|
|
|
||||||||
87 |
20.04 |
Собори Києва |
ЛО теми |
Present Perfect |
Впр. 4 с. 156 |
Впр. 5 с. 156 |
Впар. 4 с. 156 |
Впр. 6 с. 157 |
|
|
|||
Шкільне життя (12 годин) |
|||||||||||||
88 |
23.04 |
Шкільні предмети |
ЛО с. 160 |
Modality: have to/had to, may, must, can/could, would/wouldn’t |
Впр. 5 С.162 |
Впр. 1 С.160 |
Впр. 2 С.161 |
Впр. 3,4 С.161 |
|
2 |
|||
89 |
25.04 |
Види діяльності на уроках |
Feeling, emotions |
|
Впр. 5 с. 165 |
Звук [ou] |
Впр. 5 с. 165 |
Впр. 6 с. 162 |
|
|
|||
90 |
27.04 |
Розклад уроків |
timetable |
Verb : to have |
Впр. 2(2,3) С.164 |
Впр. 1 С.163 |
Впр.1,2 С.163-164 |
Впр. 3 С.165 |
|
|
|||
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкування. Тема. Підтема
спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Примітка |
Реалізація Програми національного виховання учнівської молоді |
|||
91 |
30.04 |
Похід до бібліотеки |
ЛО с. 166 |
|
Впр. 5 с. 166 |
Впр. 4 с. 165 |
Впр. 5 с. 166 |
Впр. 4 с. 165
|
|
|
|||
92 |
02.05 |
Урок географії |
ЛО с. 167 |
Conjunctions: but, because |
Впр. 2 С.168 |
Впр. 1 С. 167 |
Make up the dialogues |
Впр. 2 С.168 |
|
6
|
|||
93 |
04.05 |
Континенти |
|
|
Впр. 5 с.170 |
Впр. 3 с. 169 |
Впр. 4 с. 169 |
Впр. 5 с.170 |
|
|
|||
94 |
07.05 |
Карта світу |
Valleys, resources, coast |
|
Впр.2 с.171 |
Впр.1 С.171 |
Впр. 4 С.172 |
Впр. 3 С.172 |
|
|
|||
95 |
10.05 |
Улюблені навчальні предмети |
|
Numerals |
Впр. 6 с. 173 |
|
Answer the questions |
Впр. 5 с.172 |
|
|
|||
96 |
11.05 |
Урок фізкультури |
To climb on the rope, to do a pull-up |
|
Впр.3 с.175 |
Впр.1 с. 174 |
Впр.1 с. 174 |
Впр.2 .с.175 |
|
6 |
|||
97 |
14.05 |
Заняття спортом |
Thundered straight ahead |
Past Continuous |
Впр. 4 с.176 |
Text «A car race» |
Впр. 5 с. 177 |
Впр. 6 с.177 |
|
|
|||
98 |
16.05 |
Шкільне життя |
Тест
|
|
|
||||||||
99 |
18.05 |
Урок англійської мови
|
To work in groups, to do projects |
Present Simple |
Впр.3 с.179 |
Впр.2 с.179 |
Впр.1 с.178 |
Впр.4 с.179 |
|
6 |
|||
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкування. Тема. Підтема
спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Примітка |
Реалізація Програми національного виховання учнівської молоді |
|||
100 |
23.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|||||||||
101 |
2.05 |
Контроль письма |
|
|
|||||||||
102 |
25.05 |
Контроль читання |
|
|
|||||||||
103 |
30.05 |
Контроль говоріння |
|
|
|||||||||