Календарне планування з англійської мови до підручника Quick minds 4 H.Puhta + Super Reading Book 2 з тематикою, інтегрованими змістовими лініями, мовним інвентарем та очікуваними результатами навчання)
Навчальний рік 2023- 2024 Семестр ___II_____ Вчитель: Квасніцька Наталя Ігорівна Клас 2 Підручник: Quick Minds 2
|
||||||||||||||
№ Урок ку |
Дата
|
Тематична сфера і ситуація спілкування
|
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар
|
Очікувані результати навчання
|
|||||||
Лексика |
Граматика/фонетика |
рецептивні |
Інтеракціні/продуктивні |
|||||||||||
|
1.Відпочинок та дозвілля.Off we go!Ми їдемо, їдемо, їдемо!Транспорт. |
|||||||||||||
50 |
|
Транспорт. Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.44 |
Розповідати про подорож |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|||||
51 |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.45 |
Повідомляти про свої дії |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати про себе і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|||||
52. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.46 |
Повідомляти про свої дії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|||||
53 |
|
Зорове сприймання тексту: ”Grace andGray” |
|
|
Name,race,lake,wait…. |
What a good day! Words with a,e,ai,ay |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
|
||||||
54. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.47 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What are you doing? I’m flying a plane. Are you swimming? Yes, I am. / No, I’m not. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|||||
55. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Подорож на автобусі SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Ініціативність і підприємли-вість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Правила поведінки: терплячість Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It’s my turn to help you! |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|||||
56. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Подорож на автобусі SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією, Виконувати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
You’re welcome! |
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Інсценувати історію |
|||||
57. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Вимірюємо предмети навкруги SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Height, length |
My rubber is 4cm long. |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|||||
58. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Вимірюємо все навкруги SB p.51 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Виконання практичних завдань |
Height, length |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Розповідати про результати практичної роботи |
|||||
59. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Чарівний робот. SB p.92+ SRB”I need a beet.” |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Ставити питання та відповідати на них
|
|||||
60. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.101 ABp.90 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Ставити питання та відповідати на них
|
|||||
61 |
|
Відпочинок та дозвілля. Підсумковий урок з теми “Off we go! Діагностувальна робота. Читання. |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
2.Відпочинок та дозвілля. Sports club. Спортивний клуб. |
|||||||||||||
62. |
|
Спортивний клуб SB p.52 |
Розповідати про Свої улюблені види спорту |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати види спорту
|
|||||
63. |
|
Спортивний клуб SB p.53 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечен- ня інформацію, про яку питають |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Flying a kite is difcult. Playing hockey is fun. |
Прослуховувати та реагувати на прослуха ні висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|||||
64. |
|
Спортивний клуб SB p.54 |
Розповідати про Свої улюблені види спорту |
Ініціативність і підприємли- вість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Flying a kite is difcult. Playing hockey is fun. |
Демонструвати розу міння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
|||||
65 |
|
Зорове сприймання тексту : ”The mole and the rope”. |
|
|
Rope,goat,mole,rose, Nose,boat |
How are you? |
|
|
||||||
66. |
|
Спортивний клуб SB p.55 |
Запрошувати інформацію про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What sport do you like doing? I like playing hockey. Me too. I like playing football. I don’t. |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
|||||
67. |
|
Спортивний клуб SB p.56-57 |
Розповідати про вдалу гру |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Правила ввічливості Пропонувати допомогу Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Great goal, Misty! |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
|||||
68. |
|
Спортивний клуб SB p.56-57 |
Розповідати про вдалу гру |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку- ючись іноземною мовою |
Правила ввічливості Пропонувати допомогу Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Інсценувати історію |
|||||
69. |
|
Зорове сприймання тексту : “The lime pie” SRB.p.24 |
Складати класне анкетування |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовува- ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Опитування класу |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|||||
70. |
|
Спортивний клуб SB p p.58,59 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та самовира- ження у сфері культури: ■ уміння Висловлювати англійсткою мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s your favourite sport? |
Вказувати відповідний малюнок |
Розповідати про свої спортивні трофеї |
|||||
71. |
|
Улюблені заняття. Хоббі. SB p.93 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|||||
72. |
|
Спорт Проектна робота
SB p.60 |
Називати слова, що зображені на малюнку |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконува- ти в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Робити плаката та розповідати про зображене |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|||||
73. |
|
Час вікторини
SB p.61 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання практичних завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківм |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення Називати слова на малюнках та проговорювати їх правопис
|
Ставити питання та відповідати на них
|
|||||
74. |
|
Відпочинок та дозвілля. Підсумковий урок з теми : ”Спортивний клуб”. Діагностувальна робота. Аудіювання. SB p.102
|
|
Виконання тестових завдань
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Описувати малюнки |
||||||
|
3.Природа. In the countryside. У селі |
|||||||||||||
75. |
|
Природа.У селі. SB p.62 |
Обговорювати хатніх тварин |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Називати тварин Правопис слів |
|||||
76. |
|
У селі.Свійські тварини. SB p.63 |
Обговорювати хатніх тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконува- ти в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
mouse – mice sheep – sheep person – people child – children woman – women man – men |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|||||
77. |
|
У селі.Рахуємо тварини. SB p.64 Зорове сприймання короткого тексту та виконання після текстових завдань SRB p.26 “The huge cube” |
Обговорювати хатніх тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим
|
|||||
78. |
|
Опис тварин. SB p.65 |
Обговорювати хатніх тварин |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Cows have got four legs. How many legs have chickens got? They’ve got two legs. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Гра Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|||||
79 |
|
Час для історій. Відоперегляд : “We’re lost! “ SB p.66-67 |
Обговорювати хатніх тварин |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Правила ввічливості Вибачатися Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Here you are. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|||||
80. |
|
Весело з віршами. Зорове сприймання коротких словосполучень. SRB p.28 |
Обговорювати слова та словосполу чення.
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміння конкретної інформації |
Come with me. A page in a cage. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Визначати та називати тварину за описом |
|||||
81. |
|
Види тварин та їх зовнішність. SB p.68 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Виконання тестових завдань |
skin, hair, feathers, scales |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовати відповідно до прочитаного |
|||||
82. |
|
Проектна групова робота. Види тварин SB p.69 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Визначати та називати тварину за описом |
|||||
83. |
|
Допоможи друзям SB p.94 AB p.91 |
Давати і виконувати вказівки |
Соціальна: ■ уміння Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміння Конкретної інформації |
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run! |
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run! |
Розуміння детальної інформації |
Давати ефективні інстркуції |
|||||
84. |
|
Граємось цілий тиждень. Зорове сприймання короткого тексту ”Play all week” SRB p.30 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Соціальна: ■ уміння Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати тварин |
|||||
85. |
|
Природа.Підсумковий урок з теми «Свійські тварини” Діагностувальна робота.Письмо.SB p.103 |
||||||||||||
|
4.Святкове меню. Харчування . Amusement park. Парк розваг |
|||||||||||||
86. |
|
Парк розваг та харчування SB p.70 |
Описувати похід до парку розваг |
Математична: ■ уміння використовувати математичні Методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Розповідати про похід до парку |
|||||
87. |
|
Розваги у парку та напої. SB p.71 |
Описувати похід до парку розваг |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Повідомляти про здатність виконувати певні дії
|
|||||
88. |
|
Зорове сприймання короткого тексту “A good cook” SRB p.33 |
|
|||||||||||
89. |
|
Парк розваг. Виграємо призи. Співаємо пісню. SB p.72 |
Описувати людину, її здібності |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Гра. Ставити запитання та повідомляти про здатність виконувати певні дії |
|||||
90. |
|
Парк розваг. Lunch Time.Зорове сприймання коротко го тексту та виконан ня після текстових завдань. SB p.73 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|||||
91. |
|
Час для історій. Відеоперегляд «Погані яблука» SB p.74-75 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|||||
92. |
|
Парк розваг. Погані яблука SB p.74-75 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Правила поведінки: командна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Складати слова із запропонованих літер |
|||||
93. |
|
Парк розваг.Читання та обговорення коротких речень. SB p.76+ SRB p.36 “Snack time” |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|||||
94. |
|
Креативна групова робота на тему : «Харчування та напої у парку» SB p.77 |
Розповідь про свій парк розваг |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Ставити питання та відповідати на них |
|||||
95. |
|
Парк розваг. Харчування та напої. Підсумковий урок з вивченої теми.Діагностувальна робота.Говоріння.
|
||||||||||||
5.Відпочинок .Природа.Пори року.At the beach На пляжі |
||||||||||||||
96. |
|
На пляжі SB p.78 |
Описувати похід на пляж |
Математична: ■ уміння використовувати математичні Методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sendcastle
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про похід на пляж |
|||||
97. |
|
На пляжі SB p.79 |
Описувати похід на пляж |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sendcastle
|
Let’s listen to music. Good idea. I’m not dure. Sorry, I don’t want to. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Виражати своє ставлення |
|||||
98. |
|
На пляжі SB p.80 Зорове сприймання тексту “The prize for the race” SRB p.39 |
Описувати похід на пляж |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторювати за прослуханим
|
|||||
99. |
|
На пляжі SB p.81 |
Описувати речі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
The sand castle is nice and I like it. The bike is old, But I like it. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Розповідати про улюблені речі |
|||||
100. |
|
Час для історій. Подорож до Вершини гори. Сприймання на слух. SB p.82-83 |
Обговорювати як гарно провести час з друзями |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Обговорювати історію |
|||||
101 |
|
Подорож до Вершини гори. Зорове сприймання короткої історії. SB p.82-83 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміння Конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківean keeps her teeth really clean. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|||||
102 |
|
Пори року.Вивчаємо та досліджуємо. SB p.84 |
Описувати пори року |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Стежити за презентованою інформацією |
spring summer autumn winter |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати погоду в різні пори року |
|||||
103 |
|
Пори року Проектна робота SB p.85 |
Робити проект про пори року в Україні |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
plant flowers, make bonfires, play in the snow, ski |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Зробити постер про Україну та розповідати пори року |
|||||
104. |
|
Пори року та одяг SB p.96. ReadingTime ABp.94-95 |
Описувати одяг відповідно до пори року і погоди |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
boots, rubber boots, trainers, sandals |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати одяг і обґрунтовувати вибір одягу |
|||||
105. |
|
Відпочинок.Природа.Пори року. Підсумковий урок з вивченої теми. Діагностувальна робота.Говоріння. SB p.105
|
Соціальна: ■ уміння Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати речі |
||||||
106. |
|
Перегляд мультфільмів. Повторення вивченого матеріалу SB p.86
|
Гра |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Грати в гру, називати вивчені словаі їх випову |
Називати вивчені словаі їх випову |
|||||
107. |
|
Зорове сприй- мання коротких текстів. Повторення вивченого матеріалу SB p.87 |
Гра-вікторина |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|||||
108.
|
|
Сприймання на Слух Історій героїв підруч ника. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
109.
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу за II cеместр.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
||||||||||||||