Календарне планування з англійської мови до підручника Quick minds 2 H.Puchta

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови до підручника Quick minds 4 H.Puhta + Super Reading Book 2 з тематикою, інтегрованими змістовими лініями, мовним інвентарем та очікуваними результатами навчання)

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Навчальний рік 2023- 2024  Семестр ___II_____    Вчитель: Квасніцька Наталя Ігорівна        Клас  2                  Підручник:   Quick  Minds 2

 

Урок   ку

 

Дата

 

Тематична сфера

і ситуація спілкування

 

 

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

 

 

Очікувані результати навчання

 

 

Лексика

Граматика/фонетика

рецептивні

Інтеракціні/продуктивні

 

                                            1.Відпочинок та дозвілля.Off we go!Ми їдемо, їдемо, їдемо!Транспорт.

50

 

 

Транспорт. Ми їдемо, їдемо, їдемо!

SB p.44

Розповідати про подорож

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

Стежити за презентованою інформацією

 

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

 

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

 

Читати та розуміти значення окремих слів

 

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

51

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо!

SB p.45

Повідомляти про свої дії

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати про себе і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

52.

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо!

SB p.46

Повідомляти про свої дії

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

53

 

Зорове сприймання тексту: ”Grace andGray”

 

 

Name,race,lake,wait….

What a good day!

Words with a,e,ai,ay

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

54.

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо!

SB p.47

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What are you doing?

I’m flying a plane.

Are you swimming?

Yes, I am. / No, I’m not.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

55.

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо! Подорож на автобусі

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Ініціативність і підприємли-вість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Правила поведінки: терплячість

Просити вибачення

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It’s my turn to help you!

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

56.

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо! Подорож на автобусі

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки

Просити вибачення

Стежити за презентованою інформацією,

Виконувати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

You’re welcome!

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Інсценувати історію

57.

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо!

Вимірюємо предмети навкруги

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

Height,

length

My rubber is 4cm long.

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

58.

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо!

Вимірюємо все навкруги

SB p.51

Повторення структур, представлених  у розділі

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Виконання практичних завдань

Height,

length

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про результати практичної роботи

59.

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо! Чарівний робот.

SB p.92+

SRB”I need a beet.”

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Ставити питання та відповідати на них

 

60.

 

Ми їдемо, їдемо, їдемо!

SB p.101

ABp.90

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Ставити питання та відповідати на них

 

61

 

Відпочинок та дозвілля.

Підсумковий урок з теми “Off we go! Діагностувальна робота. Читання.

 

 

 

 

 

 

 

2.Відпочинок та дозвілля. Sports club. Спортивний клуб.

62.

 

Спортивний

клуб

SB p.52

Розповідати про

Свої улюблені

види спорту

Обізнаність та самовира-ження

у сфері культури:

■ уміння

Висловлювати

іноземною

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Уважно стежити за презентованою інформацією

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Називати види спорту

 

63.

 

Спортивний

клуб

SB p.53

Запитувати

з метою

підтвердження

або заперечен-

ня інформацію,

про яку питають

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати з

іншими на

результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

Flying a kite is difcult.

Playing hockey is fun.

Прослуховувати та

реагувати на прослуха

ні висловлювання

Повторювати за

прослуханим

Ставити питання та

відповідати на них

 

64.

 

Спортивний

клуб

SB p.54

Розповідати про

Свої улюблені

види спорту

Ініціативність

і підприємли-

вість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

в їх доцільності

та об’єднувати однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за презентованою інформацією

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

Flying a kite is difcult.

Playing hockey is fun.

Демонструвати розу

міння ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

65

 

Зорове сприймання

тексту : ”The mole and

the rope”.

 

 

Rope,goat,mole,rose,

Nose,boat

How are you?

 

 

66.

 

Спортивний

клуб

SB p.55

Запрошувати інформацію про

членів родини

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

What sport do you

like doing?

I like playing hockey.

Me too.

I like playing football.

I don’t.

Прослуховувати та

відповідно реагувати на прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них

67.

 

Спортивний

клуб

SB p.56-57

Розповідати про вдалу гру

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно

працювати з підручником

Правила

ввічливості

Пропонувати

допомогу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Great goal, Misty!

Повторення мовного

матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

68.

 

Спортивний

клуб

SB p.56-57

Розповідати про вдалу гру

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати з

іншими на

результат, спілку-

ючись іноземною

мовою

Правила

ввічливості

Пропонувати

допомогу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при

аудіюванні

 

Інсценувати історію

69.

 

Зорове сприймання

тексту : “The lime pie”

SRB.p.24

Складати

класне

анкетування

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовува-

ти ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови відповідно до

власного стилю навчання

Опитування класу

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

70.

 

Спортивний

клуб

SB p p.58,59

Повторення

структур, представлених  у розділі

Обізнаність та самовира-

ження у сфері

культури:

■ уміння

Висловлювати

англійсткою

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

What’s your favourite

sport?

Вказувати відповідний

малюнок

Розповідати про свої

спортивні трофеї

71.

 

Улюблені заняття.

Хоббі.

SB p.93

Повторення

структур, представлених  у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

 

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

72.

 

Спорт

Проектна робота

 

SB p.60

Називати слова, що зображені на малюнку

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї, переконува-

ти в їх

доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

 

Уважно стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Робити плаката та розповідати про зображене

Обмінюватися

 репліками на рівні мікродіалогу

 

73.

 

Час вікторини

 

SB p.61

Повторення

структур, представлених

у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання

практичних

завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківм

Читати короткі   повідомлення та розуміти їх значення

Називати слова на малюнках та проговорювати їх правопис

 

Ставити питання та відповідати на них

 

74.

 

Відпочинок та дозвілля.

Підсумковий урок з теми : ”Спортивний

клуб”. Діагностувальна робота.

Аудіювання. SB p.102

 

 

Виконання тестових завдань

 

Повторення мовного

матеріалу

з попередніх уроків

Повторення мовного

матеріалу з

 попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при

аудіюванні

 

Описувати малюнки

 

3.Природа. In the countryside. У селі

75.

 

Природа.У селі.

SB p.62

Обговорювати

хатніх тварин

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів

Називати тварин

Правопис слів

76.

 

У селі.Свійські тварини.

SB p.63

Обговорювати

хатніх тварин

Ініціативність

і підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї, переконува-

ти в їх

доцільності та об’єднувати

однодумців задля втілення цих

ідей у життя

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat

mouse – mice

sheep – sheep

person – people

child – children

woman – women

man – men

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

77.

 

У селі.Рахуємо

тварини.

SB p.64

Зорове сприймання

короткого тексту та

виконання після

текстових завдань

 SRB p.26

“The huge cube”

Обговорювати

хатніх тварин

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

ініціювати усну

взаємодію для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Читати словосполучення

та розуміти їх значення

Повторювати за

прослуханим

 

78.

 

Опис тварин.

SB p.65

Обговорювати

хатніх тварин

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно

працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Cows have got four legs.

How many legs have chickens got? They’ve got two legs.

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Гра

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

79

 

Час для історій.

Відоперегляд :

“We’re lost! “ SB p.66-67

Обговорювати

хатніх тварин

Обізнаність та самовираження

у сфері культури:

■ уміння

висловлювати англійською

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Правила

ввічливості

Вибачатися

Розуміти і

відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Here you are.

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Читати історію про себе, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

80.

 

Весело з віршами.

Зорове сприймання

коротких

словосполучень.

SRB  p.28

Обговорювати

слова та

словосполу

чення.

 

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

ініціювати усну

взаємодію для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Розуміння

конкретної інформації

Come with me.

A page in a cage.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Визначати та називати

тварину за описом

81.

 

Види тварин та їх

 зовнішність.

SB p.68

Повторення

структур, представлених  у розділі

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Виконання

тестових завдань

skin, hair, feathers, scales

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Розфарбовати

відповідно до

прочитаного

82.

 

Проектна групова

робота. Види тварин

SB p.69

Повторення

структур, представлених  у розділі

Обізнаність та самовираження

у сфері культури:

■ уміння

висловлювати

іноземною мовою власні почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Визначати та називати

тварину за описом

83.

 

Допоможи

друзям

SB p.94

AB p.91

Давати і

виконувати

вказівки

Соціальна:

■ уміння

Співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміння

Конкретної

інформації

Smile!

Look at the camera!

Watch out!

Listen to your teacher!

Help Tania!

Don’t run!

Smile!

Look at the camera!

Watch out!

Listen to your teacher!

Help Tania!

Don’t run!

Розуміння детальної

інформації

Давати

ефективні

інстркуції

84.

 

Граємось цілий тиждень.

Зорове сприймання

короткого тексту

”Play all week” SRB p.30

Повторення

структур, представлених

у розділі

Соціальна:

■ уміння

Співпрацювати

з іншими

на результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Розуміння детальної

інформації

Описувати тварин

85.

 

Природа.Підсумковий урок з теми

 «Свійські  тварини” Діагностувальна

 робота.Письмо.SB p.103

 

4.Святкове меню. Харчування . Amusement park. Парк розваг

86.

 

Парк розваг та

харчування

SB p.70

Описувати

похід до парку

розваг

Математична:

■ уміння використовувати математичні

Методи

(графіки, схеми)

для виконання комунікативних

завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

ride a roller coaster,

ride a horse,

win a prize,

buy chips,

drink lemonade,

throw a ball,

eat a burger

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Розповідати про

похід до парку

87.

 

Розваги у парку

 та напої.

SB p.71

Описувати

похід до парку

розваг

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

ride a roller coaster,

ride a horse,

win a prize,

buy chips,

drink lemonade,

throw a ball,

eat a burger

I’d like to drink some

lemonade.

I’d like to ride a horse.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Повідомляти про

здатність виконувати

певні дії

 

88.

 

Зорове сприймання короткого тексту

“A good cook”

SRB p.33

 

89.

 

Парк розваг.

Виграємо призи.

Співаємо пісню.

SB p.72

Описувати людину, її здібності

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно

працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips,

drink lemonade, throw a ball, eat a burger

I’d like to drink some

lemonade.

I’d like to ride a horse.

Демонструвати розуміння ключових слів у

 висловлюванні

Гра.

Ставити запитання та повідомляти про

здатність виконувати

певні дії

90.

 

Парк розваг.

Lunch Time.Зорове сприймання коротко

го тексту та виконан

ня після текстових

завдань.

SB p.73

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

91.

 

Час для історій.

Відеоперегляд

«Погані яблука»

SB p.74-75

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Правила

поведінки:

командна робота

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

92.

 

Парк розваг.

Погані яблука

SB p.74-75

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Правила поведінки: командна робота

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення, засвоєні в усному мовленні

Складати слова із запропонованих літер

93.

 

Парк розваг.Читання

та  обговорення

коротких речень.

SB p.76+ SRB p.36

“Snack time”

Повторення

структур, представлених  у розділі

Ініціативність і

підприєм-ливість:

■ уміння

ініціювати

усну взаємодію

для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

94.

 

Креативна групова

 робота на тему :

«Харчування та

напої у парку» SB p.77

Розповідь про

свій парк розваг

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми)

для виконання комунікативних

завдань

Правила

поведінки:

командна робота

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Ставити питання та

відповідати на них

95.

 

Парк розваг.

Харчування та напої.

Підсумковий урок з

вивченої теми.Діагностувальна робота.Говоріння.

 

  5.Відпочинок .Природа.Пори року.At the beach На пляжі

96.

 

На пляжі

SB p.78

Описувати

похід на пляж

Математична:

■ уміння використовувати математичні

Методи

(графіки, схеми)

для виконання комунікативних

завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

swim in the sea,

paint a picture,

eat ice cream,

catch a fish,

take a photo,

listen to music,

look for shells,

make a sendcastle

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про похід на

пляж

97.

 

На пляжі

SB p.79

Описувати

похід на пляж

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

swim in the sea,

paint a picture,

eat ice cream,

catch a fish,

take a photo,

listen to music,

look for shells,

make a sendcastle

 

Let’s listen to music.

Good idea.

I’m not dure.

Sorry, I don’t want to.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Виражати своє

ставлення

98.

 

На пляжі

SB p.80

Зорове сприймання

тексту “The prize for

the race” SRB p.39

Описувати

похід на пляж

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно

працювати з підручником

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати значення ключових слів у

висловлюваннях

Повторювати за

прослуханим

 

99.

 

На пляжі

SB p.81

Описувати речі

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

The sand castle is nice

and I like it.

The bike is old,

But I like it.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Розповідати про

улюблені речі

100.

 

Час для історій.

Подорож до

Вершини гори.

Сприймання на слух.

SB p.82-83

Обговорювати

як гарно

провести час

з друзями

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Обговорювати історію

101

 

Подорож до

Вершини гори. Зорове

сприймання короткої

 історії.

SB p.82-83

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміння

Конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроківean keeps her teeth really clean.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

102

 

Пори року.Вивчаємо

та досліджуємо.

SB p.84

Описувати

пори року

Обізнаність та самовираження

у сфері культури:

■ уміння

висловлювати

іноземною мовою власні почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Стежити за презентованою інформацією

spring

summer

autumn

winter

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Обговорювати погоду в різні пори року

103

 

Пори року

Проектна

робота

SB p.85

Робити проект

про пори року в

Україні

Обізнаність та самовираження

у сфері культури:

■ уміння

висловлювати

іноземною мовою власні почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

plant flowers,

make bonfires,

play in the snow,

ski

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Зробити постер про

Україну та

розповідати пори року

104.

 

Пори року та

одяг SB p.96.

ReadingTime

ABp.94-95

Описувати одяг відповідно до пори року і погоди

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

boots, rubber boots,

trainers, sandals

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Описувати одяг і

обґрунтовувати

вибір одягу

105.

 

Відпочинок.Природа.Пори року.

Підсумковий урок з вивченої теми.

Діагностувальна робота.Говоріння.

SB p.105

 

Соціальна:

■ уміння

Співпрацювати

з іншими

на результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння

детальної інформації

Описувати речі

106.

 

Перегляд

мультфільмів.

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.86

 

Гра

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

ініціювати усну взаємодію для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Правила поведінки: командна робота

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

 уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Грати в гру, називати

вивчені словаі їх випову

Називати

вивчені словаі їх випову

107.

 

Зорове  сприй-

мання коротких

текстів.

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.87

Гра-вікторина

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати з

 іншими на

результат,

спілкуючись

іноземною мовою

Виконання

 тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну

відповідь

108.

 

 

 

 

Сприймання на

 Слух  Історій

 героїв підруч

 ника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

109.

 

 

 

Узагальнення

вивченого матеріалу

 за II cеместр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
12 січня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку