Календарне планування з англійської мови до підручника Quick minds 3 H.Puchta

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови до підручника Quick minds 4 H.Puhta(тематика, інтегровані змістові лінії, мовний інвентар та очікувані результати навчання включені у даному плануванні)

Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

       Навчальний рік    2023/2024    Семестр  II         Вчитель :   Квасніцька  Наталя  Ігорівна               Клас   3              Підручник:      Quick  Minds 3

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

Тема 5. Відпочинок і дозвілля. By the sea. Біля моря

50.

 

Біля моря

SB p.44

Розповідати про дозвілля

Здоров’я і безпека:

Розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

What am I doing?

You’re cleaning your goggles.

Читати та розуміти значення окремих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

51.

 

Біля моря

SB p.45

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

Peter is eating an ice cream.

He isn’t reading  a book.

Emma and Bob are dancing.

They aren’t fishing.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати про себе і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

52

 

Біля моря

SB p.46

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

53.

 

Біля моря

SB p.47

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Is Ana Having lunch?

Yes, she is.

Is Tim swimming?

No, he isn’t.

Are Chris and Luc reading?

Yes, they are.

Are Maria and Jane sleeping?

No, they aren’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

54

 

Біля моря

Пастка

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Здоров’я і безпека: просити про допомогу у небезпечній ситуації

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octupus

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

55.

 

Біля моря

Пастка

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Громадянська відповідальність:

уміння співпрацювати з іншими

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Інсценувати історію

56

 

Біля моря

Візерунки і симетрія

 

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння законів природи

Виконання тестових завдань

pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

57.

 

Біля моря

Візерунки і симетрія

SB p.51

Повторення структур, представлених  у розділі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння законів природи

Виконання практичних завдань

symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про результати практичної роботи

58.

 

Пори року та вибір одягу

SB p.92

Повторення структур, представлених  у розділі

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості правильно вибрати одяг залежно від погоди та пори року

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про улюблену пору року та вибір одягу

 

59.

 

Біля моря*

SB p.101

Повторення структур, представлених  у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні стратегії

 для вивчення мови відповідно до

власного стилю

навчання

Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і  проговорювати її

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Описувати дії людей на малюнку

Ставити питання та відповідати на них

 

60.

 

Відпочинок і дозвілля.

Діагностувальна робота .Читання.

 

Тема 6. Школа.Our school. Наша школа

61

 

Наша школа

SB p.52

Розповідати про

свою школу

Громадянська відповідальність:

значення школи і

 навчання в

 житті людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

playground, classroom,

music room, toilets,

computer room, library,

 reception, dining hall, gym,

do exercise

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Називати приміщення в

школі

 

62.

 

Наша школа

SB p.53

Запитувати

з метою

підтвердження

або

 заперечення

інформацію,

про яку питають

Громадянська відповідальність:

значення школи і

навчання в  житті

 людини

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise

I was in the music room

at 10 o’clock.

I wan’t in the library.

You were in the gym

at 11 o’clock.

You weren’t in the

classroom.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Говорити про  минуле

 

63

 

Наша школа

SB p.54

Розповідати про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

в їх доцільності

та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

I was …

I wan’t …

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

64.

 

Наша школа

 

SB p.55

Запрошувати

інформацію про

інших людей

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного комунікативного

 завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Were you in the park

yesterday at 6 o’clock?

Yes, I was.

Were you at the cinema

yesterday afternoon?

No, I wasn’t.

 

Прослуховувати та

відповідно реагувати на

прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

65

 

Наша школа

В класі музики

SB p.56-57

Пошук вказівки

Здоров’я і безпека:

Розуміння

важливості

правильного

 харчування та його

 впливу на

життєдіяльність

людини

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

break, snack, shall, hot

chocolate, cup, Well spotted!, lighthouse, rich, leave,

trumpet, baton

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

66.

 

Наша школа

В класі музики

SB p.56-57

Пошук вказівки

Здоров’я і безпека:

розуміння

важливості

правильного

 харчування та його

 впливу на

життєдіяльність

людини

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при

аудіюванні

 

Інсценувати історію

67.

 

Наша школа

SB p.58

Виконувати

тестові

завдання

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

 

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

68.

 

Наша школа

 

SB p.59

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

висловлювати

англійсткою

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Проектна робота

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

This is my dream school.

There are…

Розуміти запитання та

відповідати на них

Розповідати про школу

 своєї мрії

69.

 

Свято

«Масляна»

SB p.93

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Громадянська відповідальність:

усвідомлення

важливості

культурної

спадщини і

цінності  різних

країн

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

pancake, Lent, toss, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

 

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

70

 

Наша школа*

SB p.102

 

Називати слова, що зображені на малюнку

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

їх

доцільності та

об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

 

Відповідати на питання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та відповідати на них

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

71.

 

Час вікторини

SB p.60

Повторення

структур,

представлених

у розділі

 

Ініціативність і

підприємливість:

вміти виконувати

тестові завдання

з метою перевірки

своїх результатів

 

Виконання тестових завдань

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та відповідати на них

Відповідати на питання

72.

 

Гра: будинок

SB p.61

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння вчитися упродовж життя:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

відповідно до

власного стилю

навчання

Виконання

практичних

завдань

Повторення мовного

матеріалу

з попередніх уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Називати слова на малюнках, описувати малюнки

 

Описувата кімнати та дії людей

 

73.

 

Школа.Діагностувальна робота.Письмо.

 

 

Тема 7. Людина.Стан здоров’я. In the hospital. У лікарні

74.

 

У лікарні

SB p.62

Називати

хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти вплив

хвороб на  організм людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

hospital, doctor, nurse,

cold (n), cough, headache,

toothache, earache,

stomach-ache, ill, get better,

 quickly, What’s the matter?

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів

Види хвороб

75.

 

У лікарні

SB p.63

Обговорювати

Минулі події

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність

звертатися до

лікаря,

якщо захворів

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

jump-jumped

shout-shouted

land-landed

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

 

Ставити питання та

відповідати на них

76

 

У лікарні

SB p.64

Обговорювати

хатніх тварин

Громадянська відповідальність:

взаємодія з нішими членами колективу

під час спільної

діяльності

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Читати словосполучення

та розуміти їх значення

Повторювати за

прослуханим,

обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

77.

 

У лікарні

SB p.65

Обговорювати

Похід до лікаря

Здоров’я і безпека:

Розуміти

необхідність дотримуватися

порад лікаря

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

wake up – woke up

feel – felt

have – had

go – went

give – gave

say – said

Розуміти короткі і прості

вказівки

 

Розповідати історію за

 малюнками

 

78

 

У лікарні

SB p.66-67

Обговорювати

Похід до лікаря

Громадянська відповідальність: проявляти турботу до людей літнього віку

Стежити за

презентованою

інформацією

go right in, I’ll see you later,

Are you all right? play a trick,

leave us alone, no way,

injection, lie down

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Читати історію про себе,

 слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

79.

 

У лікарні

SB p.66-67

Обговорювати

Похід до лікаря

Громадянська відповідальність:

розуміти, що в

кожної людини

можуть бути різні воподобання

Розуміння

конкретної

інформації

Someone played a trick on us!

 

Mike hiked – he liked it!

Kate skated – she hated it!

Розуміння детальної

інформації

Говорити про минулі події

80.

 

У лікарні

Температура

SB p.68

Обговорювати

ознаки хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Виконання

тестових завдань

fever, last, temperature, perfect, virus/viruses, thermometer

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідне значення відповідно до тексту

 

Описувати своє самопочуття

81.

 

У лікарні

Температура

SB p.69

Обговорювати

ознаки хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Виконувати проектну роботу

Виконувати чіткі вказівки

82.

 

Погода і

природні явища

SB p.94

Обговорювати

природні явища

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

розуміння впливу природних явищ на життєдіяльність

людини

Розуміння

Конкретної

інформації

Strong wind, heavy rain,

lightning, flood

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Відповідати на питання про природні явища

83

 

У лікарні *

SB p.103

Обговорювати

ознаки хвороби

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими

на результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Розуміння детальної

інформації

Описувати хвороби,

говорити про події в

минулому

84.

 

Людина.Стан здоров’я.У лікарні. Діагностувальна робота.Аудіювання.

 

Тема 8.Харчування. The market. На базарі

85

 

На базарі

Продукти

харчування

SB p.70

Описувати

Похід на базар

 

Здоров’я і безпека: розуміння необхідності купувати здорову їжу

Уважно стежити за презентованою інформацією

fish, bread, eggs, grapes,

lemons, watermelons,

mangos, beans, tomatoes,

potatoes, delicious

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Розповідати про

Продукти харчування

86.

 

На базарі

Продукти

харчування

SB p.71

Говорити про

смаки

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

fish, bread, eggs, grapes,

 lemons, watermelons,

mangos, beans, tomatoes,

potatoes

Would you like a tomato?

Yes, please.

Would you like some bread?

No, thank you.

I’d like orange, please.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Відповідати на питання

 та ставити запитання  

про смаки

87.

 

На базарі

Продукти

харчування

SB p.72

Говорити про

смаки

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Стежити за

презентованою

інформацією

food, would like (for offers)

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у висловлюванні

Повторювати за

прослуханим

 

 

88.

 

На базарі

Продукти

харчування

SB p.73

 

Громадянська відповідальність:

вміння працювати в парі під час спільної

діяльності

Стежити за

 презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Are there any pears in the

fridge?

Yes, there are.

No, there aren’t any.

Is there any bread in the

 basket?

Yes, there is.

No, there isn’t any.

 

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

89.

 

У печері

SB p.74-75

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Ініціативність і

підприємливість:

використовувати

дані ресурси

масимально з

метою досягнення результату

Правила

поведінки:

командна робота

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

90.

 

У печері

SB p.74-75

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

 інформацією

Irene uses her nse to smell limes, cakes and roses.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення, засвоєні в

усному мовленні

Відповідати на запитання

щодо історії

91.

 

Продукти

харчування

Сім’я

SB p.76

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати

усну взаємодію

для розв’язання

конкретного комунікативного

завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

92.

 

Продукти

харчування

SB p.77

Розповідь про

Улюблену страву

Громадянська відповідальність:

вміння

представляти

свою роботу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Розповідати про свою

страву

Описувати свій малюнок

93.

 

Продукти харчування

SB p.95

Розповідати про приготування

страви

Громадянська відповідальність:

Вміння взаємодіяти  з іншими членами суспільства з метою досягнення

спільної мети

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

deruny, flour, salt, butter

Give me potatoes, please. We can give him one. You can ask her. Give it to me, please.

I can help you. Let’s give them some, too. She can give us some flour.

Розуміння детальної

інформації

Розповідати про

свою страву

94.

 

Продукти

Харчування*

SB p.104

Розповідати про

продукти

харчування

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками групи

 

Відповідати на

питання

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Знаходити  предмети на

 малюнку і називати їх

Відповідати на питання про  вподобання  щодо продуктів харчування

95.

 

Харчування.На базарі.

Діагностувальна робота.Говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 9. Я,моя родина і друзі. Our Daily tasks. Щоденні обов’язки

96.

 

Щоденні

обов’язки

SB p.78

Перераховувати

щоденні

обов’язки

 

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

Уважно стежити за презентованою

інформацією

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a walk,

feed the dog,

wash up,

dry the dishes,

every

 

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про щоденні

обов’язки

 

 

97.

 

Щоденні

обов’язки

SB p.79

Перераховувати

щоденні

обов’язки та час їх виконання

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

у спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

sweep, do the shopping,

tidy up, cook,

take the dog for a walk,

feed the dog, wash up,

dry the dishes, every

Eight o’clock.

It’s quarter past eight.

It’s half past eight.

It’s quarter  to nine.

I sart doing my homework

at quarter past for.

 

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про початок

та закінчення дії

98.

 

Щоденні

обов’язки

SB p.80

Описувати

щоденні

обов’язки

 

 

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати значення

ключових слів у

висловлюваннях

Повторювати за

прослуханим

 

99.

 

Щоденні

обов’язки

SB p.81

Описувати 

щоденні дії

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками у

 спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

John always goes swimming

at quarter to six.

Mary sometimes washes

up after dinner at quarter

to eight.

Laura never goes to bed

 before half past eight.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Розповідати про

щоденні дії

100.

 

Скарб

SB p.82-83

Обговорювати

як краще

вирішити задачу

Ініціативність і

підприємливість:

самостійно шукати

шляхи вирішення

 задач

Стежити за

презентованою

інформацією

 Розуміння

Конкретної

Інформації

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроківean keeps her teeth

really clean

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Обговорювати історію

101.

 

Я здоровий

SB p.84

Говорити про

 здоровий спосіб

життя

Здоров’я і безпека: розуміння

необхідності

вживати здорову

їжу

Стежити за

презентованою

інформацією

eating fruit

going to bed late

eating sweets

doing sport

going to bed early

watching a lot of TV

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Обговорювати здоровий

спосіб житя

102.

 

Я здоровий

Проектна

робота

SB p.85

Робити

проект-опитування

про

однокласників

Ініціативність і

підприємливість:

ефективно

 спілкуватися

з оточуючими

з метою  виконання завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Seven people in our class

watch TV for one or two

hours a week.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Зробити постер про

результати дослідження

і обговорити їх

103.

 

Сімейна вечеря

SB p.96

Описувати

сімейну вечерю

та обов’язки

членів родини

Ініціативність і

підприємливість:

зваэмодія всіх

членів родини

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

spoon, fork, chop sticks, plate, bowl

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Описувати свою сімейну

вечерю та обов’язки членів родини

104.

 

Щоденні

обов’язки*

SB p.105

 

Описувати

щоденні

обов’язки та

уточенювати 

час їх виконання

 

Ініціативність і

підприємливість:

зваэмодія всіх

членів родини

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння

детальної інформації

Описувати дії та час і періодичність їх виконання

105.

 

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.86

SB p.87

Гра-вікторина

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного комунікативного

 завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

 уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідну

 відповідь

 

Відмічати правильну

відповідь

 

 

106.

 

 

 

 

Я,моя родина і друзі.

Щоденні обов’язки.

Діагностувальна робота. Читання

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Грати в гру, називати

вивчені словаі їх випову

Називати

вивчені слова і їх вимову

107.

 

Перегляд мультфільмів

 

 

 

 

 

 

108.

 

 

 

 

 

 

 

109.

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
12 січня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку