Календарне планування з англійської мови до підручника Quick minds 4 H.Puhta(тематика, інтегровані змістові лінії, мовний інвентар та очікувані результати навчання включені у даному плануванні)
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2023/2024 Семестр II Вчитель : Квасніцька Наталя Ігорівна Клас 3 Підручник: Quick Minds 3
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
Тема 5. Відпочинок і дозвілля. By the sea. Біля моря
50. |
|
Біля моря SB p.44 |
Розповідати про дозвілля |
Здоров’я і безпека: Розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book |
What am I doing? You’re cleaning your goggles. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
51. |
|
Біля моря SB p.45 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book |
Peter is eating an ice cream. He isn’t reading a book. Emma and Bob are dancing. They aren’t fishing. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати про себе і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
52 |
|
Біля моря SB p.46 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
53. |
|
Біля моря SB p.47 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is Ana Having lunch? Yes, she is. Is Tim swimming? No, he isn’t. Are Chris and Luc reading? Yes, they are. Are Maria and Jane sleeping? No, they aren’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
54 |
|
Біля моря Пастка SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Здоров’я і безпека: просити про допомогу у небезпечній ситуації |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
trap, shell, different place, get (my arm) out, shark, cage, octupus |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
55. |
|
Біля моря Пастка SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Громадянська відповідальність: уміння співпрацювати з іншими |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Інсценувати історію |
|
56 |
|
Біля моря Візерунки і симетрія
SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння законів природи |
Виконання тестових завдань |
pattern, symmetry, stripes, vertical, diagonal, horizontal, spiral, spots |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
57. |
|
Біля моря Візерунки і симетрія SB p.51 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння законів природи |
Виконання практичних завдань |
symmetrical, asymmetrical, middle, sides, same |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Розповідати про результати практичної роботи |
|
58. |
|
Пори року та вибір одягу SB p.92 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості правильно вибрати одяг залежно від погоди та пори року |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Розповідати про улюблену пору року та вибір одягу
|
|
59. |
|
Біля моря* SB p.101 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і проговорювати її |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Описувати дії людей на малюнку |
Ставити питання та відповідати на них
|
|
60. |
|
Відпочинок і дозвілля. Діагностувальна робота .Читання. |
|
|||||||
Тема 6. Школа.Our school. Наша школа |
||||||||||
61 |
|
Наша школа SB p.52 |
Розповідати про свою школу |
Громадянська відповідальність: значення школи і навчання в житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати приміщення в школі
|
|
62. |
|
Наша школа SB p.53 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Громадянська відповідальність: значення школи і навчання в житті людини |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
playground, classroom, music room, toilets, computer room, library, reception, dining hall, gym, do exercise |
I was in the music room at 10 o’clock. I wan’t in the library. You were in the gym at 11 o’clock. You weren’t in the classroom. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Говорити про минуле
|
|
63 |
|
Наша школа SB p.54 |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I was … I wan’t … |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
|
64. |
|
Наша школа
SB p.55 |
Запрошувати інформацію про інших людей |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Were you in the park yesterday at 6 o’clock? Yes, I was. Were you at the cinema yesterday afternoon? No, I wasn’t.
|
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками |
|
65 |
|
Наша школа В класі музики SB p.56-57 |
Пошук вказівки |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості правильного харчування та його впливу на життєдіяльність людини |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
break, snack, shall, hot chocolate, cup, Well spotted!, lighthouse, rich, leave, trumpet, baton |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
|
66. |
|
Наша школа В класі музики SB p.56-57 |
Пошук вказівки |
Здоров’я і безпека: розуміння важливості правильного харчування та його впливу на життєдіяльність людини
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Інсценувати історію |
|
67. |
|
Наша школа SB p.58 |
Виконувати тестові завдання |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови
|
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
68. |
|
Наша школа
SB p.59 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: висловлювати англійсткою мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Проектна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
This is my dream school. There are… |
Розуміти запитання та відповідати на них |
Розповідати про школу своєї мрії |
|
69. |
|
Свято «Масляна» SB p.93 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
pancake, Lent, toss, delicious |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
70 |
|
Наша школа* SB p.102
|
Називати слова, що зображені на малюнку |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя
|
Відповідати на питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти питання та відповідати на них |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
71. |
|
Час вікторини SB p.60 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: вміти виконувати тестові завдання з метою перевірки своїх результатів
|
Виконання тестових завдань
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти питання та відповідати на них |
Відповідати на питання |
|
72. |
|
Гра: будинок SB p.61 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: уміння вчитися упродовж життя: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання практичних завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Називати слова на малюнках, описувати малюнки
|
Описувата кімнати та дії людей
|
|
73. |
|
Школа.Діагностувальна робота.Письмо. |
|
|||||||
|
Тема 7. Людина.Стан здоров’я. In the hospital. У лікарні |
|||||||||
74. |
|
У лікарні SB p.62 |
Називати хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти вплив хвороб на організм людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
hospital, doctor, nurse, cold (n), cough, headache, toothache, earache, stomach-ache, ill, get better, quickly, What’s the matter? |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Види хвороб |
|
75. |
|
У лікарні SB p.63 |
Обговорювати Минулі події |
Здоров’я і безпека: Розуміти необхідність звертатися до лікаря, якщо захворів |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
jump-jumped shout-shouted land-landed |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання
|
Ставити питання та відповідати на них |
|
76 |
|
У лікарні SB p.64 |
Обговорювати хатніх тварин |
Громадянська відповідальність: взаємодія з нішими членами колективу під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим, обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
77. |
|
У лікарні SB p.65 |
Обговорювати Похід до лікаря |
Здоров’я і безпека: Розуміти необхідність дотримуватися порад лікаря |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
wake up – woke up feel – felt have – had go – went give – gave say – said |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповідати історію за малюнками
|
|
78 |
|
У лікарні SB p.66-67 |
Обговорювати Похід до лікаря |
Громадянська відповідальність: проявляти турботу до людей літнього віку |
Стежити за презентованою інформацією |
go right in, I’ll see you later, Are you all right? play a trick, leave us alone, no way, injection, lie down |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
79. |
|
У лікарні SB p.66-67 |
Обговорювати Похід до лікаря |
Громадянська відповідальність: розуміти, що в кожної людини можуть бути різні воподобання |
Розуміння конкретної інформації |
Someone played a trick on us!
|
Mike hiked – he liked it! Kate skated – she hated it! |
Розуміння детальної інформації |
Говорити про минулі події |
|
80. |
|
У лікарні Температура SB p.68 |
Обговорювати ознаки хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти ознаки хвороби і що робити при цьому |
Виконання тестових завдань |
fever, last, temperature, perfect, virus/viruses, thermometer |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідне значення відповідно до тексту
|
Описувати своє самопочуття |
|
81. |
|
У лікарні Температура SB p.69 |
Обговорювати ознаки хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти ознаки хвороби і що робити при цьому |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Виконувати проектну роботу |
Виконувати чіткі вказівки |
|
82. |
|
Погода і природні явища SB p.94 |
Обговорювати природні явища |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння впливу природних явищ на життєдіяльність людини |
Розуміння Конкретної інформації |
Strong wind, heavy rain, lightning, flood |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Відповідати на питання про природні явища |
|
83 |
|
У лікарні * SB p.103 |
Обговорювати ознаки хвороби |
Ініціативність і підприємливість: уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати хвороби, говорити про події в минулому |
|
84. |
|
Людина.Стан здоров’я.У лікарні. Діагностувальна робота.Аудіювання. |
|
|||||||
Тема 8.Харчування. The market. На базарі |
||||||||||
85 |
|
На базарі Продукти харчування SB p.70 |
Описувати Похід на базар
|
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності купувати здорову їжу |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, mangos, beans, tomatoes, potatoes, delicious |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Розповідати про Продукти харчування |
|
86. |
|
На базарі Продукти харчування SB p.71 |
Говорити про смаки |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
fish, bread, eggs, grapes, lemons, watermelons, mangos, beans, tomatoes, potatoes |
Would you like a tomato? Yes, please. Would you like some bread? No, thank you. I’d like orange, please. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Відповідати на питання та ставити запитання про смаки |
|
87. |
|
На базарі Продукти харчування SB p.72 |
Говорити про смаки |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Стежити за презентованою інформацією |
food, would like (for offers) |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
88. |
|
На базарі Продукти харчування SB p.73 |
|
Громадянська відповідальність: вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Are there any pears in the fridge? Yes, there are. No, there aren’t any. Is there any bread in the basket? Yes, there is. No, there isn’t any.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|
89. |
|
У печері SB p.74-75 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Ініціативність і підприємливість: використовувати дані ресурси масимально з метою досягнення результату |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
90. |
|
У печері SB p.74-75 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Irene uses her nse to smell limes, cakes and roses. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Відповідати на запитання щодо історії |
|
91. |
|
Продукти харчування Сім’я SB p.76 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
92. |
|
Продукти харчування SB p.77 |
Розповідь про Улюблену страву |
Громадянська відповідальність: вміння представляти свою роботу |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Розповідати про свою страву Описувати свій малюнок |
|
93. |
|
Продукти харчування SB p.95 |
Розповідати про приготування страви |
Громадянська відповідальність: Вміння взаємодіяти з іншими членами суспільства з метою досягнення спільної мети |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
deruny, flour, salt, butter |
Give me potatoes, please. We can give him one. You can ask her. Give it to me, please. I can help you. Let’s give them some, too. She can give us some flour. |
Розуміння детальної інформації |
Розповідати про свою страву |
|
94. |
|
Продукти Харчування* SB p.104 |
Розповідати про продукти харчування |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками групи
|
Відповідати на питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Знаходити предмети на малюнку і називати їх |
Відповідати на питання про вподобання щодо продуктів харчування |
|
95. |
|
Харчування.На базарі. Діагностувальна робота.Говоріння.
|
|
|||||||
Тема 9. Я,моя родина і друзі. Our Daily tasks. Щоденні обов’язки |
||||||||||
96. |
|
Щоденні обов’язки SB p.78 |
Перераховувати щоденні обов’язки
|
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
sweep, do the shopping, tidy up, cook, take the dog for a walk, feed the dog, wash up, dry the dishes, every
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про щоденні обов’язки
|
|
97. |
|
Щоденні обов’язки SB p.79 |
Перераховувати щоденні обов’язки та час їх виконання |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
sweep, do the shopping, tidy up, cook, take the dog for a walk, feed the dog, wash up, dry the dishes, every |
Eight o’clock. It’s quarter past eight. It’s half past eight. It’s quarter to nine. I sart doing my homework at quarter past for.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про початок та закінчення дії |
|
98. |
|
Щоденні обов’язки SB p.80 |
Описувати щоденні обов’язки
|
Ініціативність і підприємливість: уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторювати за прослуханим
|
|
99. |
|
Щоденні обов’язки SB p.81 |
Описувати щоденні дії |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
John always goes swimming at quarter to six. Mary sometimes washes up after dinner at quarter to eight. Laura never goes to bed before half past eight. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Розповідати про щоденні дії |
|
100. |
|
Скарб SB p.82-83 |
Обговорювати як краще вирішити задачу |
Ініціативність і підприємливість: самостійно шукати шляхи вирішення задач |
Стежити за презентованою інформацією Розуміння Конкретної Інформації
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківean keeps her teeth really clean |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Обговорювати історію |
|
101. |
|
Я здоровий SB p.84 |
Говорити про здоровий спосіб життя |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності вживати здорову їжу |
Стежити за презентованою інформацією |
eating fruit going to bed late eating sweets doing sport going to bed early watching a lot of TV |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати здоровий спосіб житя |
|
102. |
|
Я здоровий Проектна робота SB p.85 |
Робити проект-опитування про однокласників |
Ініціативність і підприємливість: ефективно спілкуватися з оточуючими з метою виконання завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Seven people in our class watch TV for one or two hours a week. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Зробити постер про результати дослідження і обговорити їх |
|
103. |
|
Сімейна вечеря SB p.96 |
Описувати сімейну вечерю та обов’язки членів родини |
Ініціативність і підприємливість: зваэмодія всіх членів родини
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
spoon, fork, chop sticks, plate, bowl |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати свою сімейну вечерю та обов’язки членів родини |
|
104. |
|
Щоденні обов’язки* SB p.105
|
Описувати щоденні обов’язки та уточенювати час їх виконання
|
Ініціативність і підприємливість: зваэмодія всіх членів родини |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати дії та час і періодичність їх виконання |
|
105. |
|
Повторення вивченого матеріалу SB p.86 SB p.87 |
Гра-вікторина |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідну відповідь
|
Відмічати правильну відповідь
|
|
106.
|
|
Я,моя родина і друзі. Щоденні обов’язки. Діагностувальна робота. Читання |
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Грати в гру, називати вивчені словаі їх випову |
Називати вивчені слова і їх вимову |
||
107. |
|
Перегляд мультфільмів |
|
|
|
|
|
|
||
108. |
|
|
|
|
|
|
|
|||
109. |
|
Підсумковий урок за рік.
|
||||||||