10-А, 10-Б клас рівень стандарт 70 год; 2 год на тиждень
2 семестр 2019/2020 н.р.
№ |
Тема уроку |
КР/ПР |
Дата/Клас |
31. |
Знешкодження токсичних сполук в організмі людини.
|
|
|
32. |
Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму.
|
|
|
Тема 3. Спадковість і мінливість (20год+3 год резерв) |
|
||
33. |
Основні поняття генетики. Закономірності спадковості.
|
|
|
34. |
Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки. |
|
|
35. |
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини.
|
|
|
36. |
Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. |
|
|
37. |
Гени структурні та регуляторні.
|
|
|
38. |
Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині.
|
|
|
39. |
Каріотип людини та його особливості. Розв’язування задач. |
|
|
40. |
Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу. |
|
|
41. |
Сучасний стан досліджень геному людини.
|
|
|
42. |
Самостійна робота № 2 |
СР № 2 |
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|
43. |
Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини.
|
|
|
44. |
Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість у людини.
|
|
|
45. |
Закономірності мінливості (спадкової, неспадкової) людини. Лабораторна робота № 2 |
ЛР № 2 |
|
46. |
Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації.
|
|
|
47. |
Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів.
|
|
|
48. |
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
|
|
|
49. |
Практична робота № 2 Розв’язування типових генетичних задач. |
ПР № 2 |
|
50. |
Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування. |
|
|
51. |
Закономірності розподілу алелів в популяціях.
|
|
|
52. |
Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини. |
|
|
53. |
Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. |
|
|
54. |
Медико-генетичне консультування та його організація. Проект: створення буклету, постеру, презентації, бук-трейлеру, скрайбу тощо (один на вибір) Генетичний моніторинг в людських спільнотах. Скринінг-програми для новонародже-них. Генотерапія та її перспективи. |
|
|
55. |
Контрольна робота № 2 |
КР № 2 |
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|
Тема 4. Репродукція та розвиток (12 год+1 год резерв) |
|
||
56. |
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. |
|
|
57. |
Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи |
|
|
58. |
Правила біологічної етики. Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають. |
|
|
59. |
Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки. |
|
|
60. |
Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.
|
|
|
61. |
Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини.
|
|
|
62. |
Лабораторна робота № 3 Вивчення будови статевих клітин людини. |
ЛР № 3 |
|
63. |
Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини. |
|
|
64. |
Самостійна робота № 3
|
СР № 3 |
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|
65. |
Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я. |
|
|
66. |
Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини. Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини. |
|
|
67. |
Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції). Лабораторна робота № 3 Вивчення етапів ембріогенезу. |
ЛР № 3 |
|
68. |
Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини. |
|
|
|
|
|
|