Календарне планування з читання 4 клас НУШ І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування складено за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко до підручника "Українська мова та читання" 4 клас (автори: Олександра Савченко, Ірина Красуцька) Воно включає змістові лінії, компетенції та очікувані результати.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

«Літературного читання»

І семестр

 

№ п/п

Зміст уроків

Сторінки підручника

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані  результати

Дата уроку

Примітки

Читаємо й розповідаємо про свої захоплення

1.

Повторення вивченого у 3 класі

Частина 1, с. 5-7

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» «Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо

власні тексти»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та володіють  продуктивними  способами

читання мовчки, вголос; 

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти

прочитане;

- розуміють та переказуюють про що прочитали;

- відповідають  на  запитання  щодо  прочитаного;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

 

 

 

2.

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь...

Вірш напам’ять.

С.4-5

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;

Діяльнісний компонент:

- визначають  головних  персонажів;

- знаходять  у структурі епічного твору початок,

основну  частину,  кінцівку; 

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

- висловлюють емоційно-оцінні  враження  про прочитану казку.

 

 

3.

Олександра Савченко. Як читають книжки

С.6

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- самостійно читає, практично розрізнює художні, науково-художні тексти, визначає їх

особливості та мету опрацювання; 

Діяльнісний компонент:

- визначають головну думку тексту;

- розуміють та переказуюють про що прочитали;

- відповідають  на  запитання  щодо  прочитаного;

- оцінюють правдоподібність описаних подій і тверджень із тексту, спираючись на свої уявлення про світ і власний досвід;

Ціннісний компонент:

- висловлюють припущення про наміри автора тексту, обґрунтовує свої думки;

 

 

4.

Робота з дитячою книжкою.

 

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- правильно називає та практично розрізнює

фольклорні і авторські твори; Діяльнісний компонент:

- розпізнають стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприймання інформації;

- визначають, чи відповідає створений текст меті;

- визначають головну думку тексту;

- розуміють та переказуюють про що прочитали;

- відповідають  на  запитання  щодо  прочитаного;

Ціннісний компонент:

- прогнозують орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації;

 

 

 

5.

Марія Манеру. Читач Максимко. Веселе слово. Василь Марсюк. Диктант

С.7-81

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

-застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів

(самостійно та за завданням учителя), а також

перечитування як засіб поглибленого

розуміння змісту 

Діяльнісний компонент:

-виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя) ;

- визначають, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного;

- визначають головну думку тексту;

- розуміють та переказуюють про що прочитали;

- відповідають  на  запитання  щодо  прочитаного;

Ціннісний компонент:

- прогнозують орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації;

 

 

6.

Медіавіконце: види і джерела інформації

С.9

 

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного»,  «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-  пояснює значення поняття медіа;

Діяльніснинає компонент:

 -розрізняє види медіа за джерелами і способами одержання інформації;

- визначають, чи відповідає створений текст меті, перевіряють грамотність написаного;

- висловлюють, за підтримки вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту;

 Ціннісний компонент:

- обговорюють успіхи та невдачі на уроці.

 

 

7.

Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок?

С.10

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил культури мовлення;

Діяльнісний компонент:

- самостійно розуміють  фактичний зміст тексту;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- зважають на ситуації спілкування: враховують умови, учасників, мету;

- з увагою сприймають усні репліки діалогу, перепитують, уточнюють з огляду на ситуацію спілкування;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

8.

Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення.

С.11

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил етикету;

Діяльнісний компонент:

- усно відповідають на запитання;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- використовують засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети (привітання, побажання, вияв співчуття, захоплення);

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

 

 

9.

. Прагнемо зрозуміти своїх предків

 Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня) 

С.12-13

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-читає вголос, правильно, цілими словами і

групами слів у темпі, який дає змогу розуміти

прочитане

Діяльнісний компонент:

-пояснює чому зацікавила інформація;

 - обговорюють усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених;

 - зіставляють почуте з власним досвідом;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі.

 

 

10.

Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук

С.14-15

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

-бере участь у колективному обговоренні почутого; зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, толерантно ставиться до їхніх думок;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

11.

Робота з дитячою книжкою.

 

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- усно переказують твір;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

12.

Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька

С.16-19

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, про роди літератури;

Діяльнісний компонент:

- наводять приклади літературних творів до до кожного роду літератури;

-співвідносять вивчені твори з відповідними родами;

- застосовують  різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  родів

(самостійно та за завданням учителя);

- ставлять до тексту запитання

( робота в парі);

Ціннісний компонент:

- оцінюють героїв  творів порівнюючи із людьми.

 

 

13.

 

Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. 

 С.20-22

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-самостійно й усвідомлено застосовує різні

види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів;

Діяльнісний компонент:

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- читають способом ланцюжок та дощик;

- розглядають малюнок  та висловлюють свої думки ;

- створюють листівку про користь читання;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

Ціннісний компонент:

- співпрацюють в групах для досягнення спільних цілей.

 

 

14.

Слов’янські народи. Дана й Лада

С.23-24

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- усвідомлює важливість уміння вправно читати для успішного навчання тепер і в майбутньому;

Діяльнісний компонент:

- виконує усні інструкції і настанови вчителя

щодо навчальних завдань;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

Ціннісний компонент:

- аналізують отриману інформацію;

 

 

15.

  Медіавіконце: історія медіа 

С.25

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного»,  «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією»

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-  знає права дітей на одержання інформації;

Діяльнысний компонент:

 -розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції;

- розглядають  та  прогнозують орієнтовний  зміст  незнайомої  книжки  з опорою на ключові слова, ілюстративний та

довідково-інформаційний  апарат;

- перераховують ознаки,  які  вказують  на приналежність  тексту  до  художнього;

Ціннісний компонент:

- дотримуються  правил  спілкування і найважливіших  правил  літературної  вимови.

 

 

17.

 Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого;

Діяльнісний компонент:

- відтворює зміст усного повідомлення

відповідно до мети;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- самостійно й усвідомлено застосовує різні

види читання під час опрацювання змісту

текстів різних видів;

 

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

 

 

18.

Збагачуємося скарбами усної народн

 Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела

С.27-29

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- володіє повноцінною навичкою читання

вголос і мовчки текстів різних видів як

загальнопредметним умінням;

-усвідомлює важливість уміння вправно

читати для успішного навчання тепер і в

майбутньому;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

19.

Робота з дитячою книжкою.

 

«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-самостійно розрізняє та наводить приклади книжок за тематичною, жанровою, авторською приналежністю; приклади

довідкових видань; пояснює мету їх читання, використання;

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

20.

Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка)

С.29-31

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- визначає і характеризує події, явища,

мотиви вчинків дійових осіб;

Діяльнісний компонент:

-знаходить у тексті засоби художньої

виразності;

-висловлює емоційно-оцінні судження до

вчинків персонажів (морально-етичного і

естетичного характеру); обґрунтовує свою

думку;;

- працюють у парі;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи

 

 

21.

Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка)

С.31-36

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-бере участь у колективному обговоренні змісту почутого (уважно слухає й розуміє

запитання вчителя, думки, міркування однокласників, аргументовано доповнює

їхні відповіді, обстоює власну позицію);

Діяльнісний компонент:

- ставлять запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача;

- знаходять у тексті відповіді на поставлені запитання;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

 

 

22.

  Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (продовження)

С.31-36

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- визначає позицію співрозмовника, погоджується з нею або заперечує її;

Діяльнісний компонент:

- відтворюють фактичну інформацію з тексту;

- розрізняють факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботу;

 

 

23.

Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка

 с. 37- 38

 

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-,самостійно визначає тему і основну думку

твору;

Діяльнісний компонент:

-характеризує персонажа за його вчинками;

-визначає мотиви, наслідки його вчинку;

-співвідносить вчинок із

загальноприйнятими нормами людської моралі;

- обговорюють усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених;

- зіставляють почуте з власним досвідом;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями.

 

 

24.

Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) (напам’ять)

 с. 39-40

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-знає назви, сюжети кількох фольклорних творів;

-розрізняє твори усної народної творчост

Діяльнісний компонент:

- розповідає про свої читацькі уподобання;

-знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації

- відтворюють фактичну інформацію з тексту;

- імпровізують, використовуючи голос і мову тіла (міміку, жести, поставу, рухи) для виконання запропонованої/ обраної ролі , надають варіант и несловесних засобів (міміку, жести, поставу, рухи) і пояснюють, чому обраний один із них;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботу;

 

 

25.

Народні легенди. Хліб і золото

 с. 40-42

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке казка, називають дійових осіб казки;

Діяльнісний компонент:

- співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами;

- застосовують  різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя);

- ставлять до тексту запитання ( робота в парі);

Ціннісний компонент:

- оцінюють героїв  казки порівнюючи із людьми.

 

 

26.

Робота з дитячою книжкою.

 

«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;

Діяльнісний компонент:

- визначають  головних  персонажів;

- знаходять  у структурі епічного твору початок,

основну  частину,  кінцівку; 

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

- висловлюють емоційно-оцінні  враження  про прочитану казку.

 

 

27.

Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу

С.43-44

 

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-знає напам'ять 5-6 віршів, кілька

прислів’їв, скоромовок, загадок

Діяльнісний компонент:

-самостійно й усвідомлено застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів;

-здійснює самоконтроль, самооцінку якості свого читання і розуміння змісту

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки.

 

 

28.

Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка.  Син та мати

С.45

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;

Діяльнісний компонент:

- визначають  головних  персонажів;

- знаходять  у структурі епічного твору початок, основну  частину,  кінцівку; 

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

Ціннісний компонент:

- висловлюють емоційно-оцінні 

враження  про  прочитану казку.

 

 

29.

Медіавіконце: колекції народної творчості

С.46

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного»,  «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

. Знаннєвий компонент: -

 знає права дітей на одержання інформації;

-знають,що означає слово колекція;

Діяльнысний компонент:

 -розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції;

- розглядають  та  прогнозують орієнтовний  зміст  незнайомої  книжки  з опорою на ключові слова, ілюстративний та

довідково-інформаційний  апарат;

- перераховують ознаки,  які  вказують  на приналежність  тексту  до  художнього;

Ціннісний компонент:

- дотримуються  правил  спілкування і найважливіших  правил  літературної  вимови.

 

 

30.

Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. .

С.47

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

 - беруть участь у колективному обговоренні ;

Ціннісний компонент:

- аналізують медіатексти за критеріями – фактами  і

судження про них.

 

 

31.

Захоплюємося сторінками історії України

Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни

С.48-51

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

-самостійно ознайомлюється з текстом;

орієнтується у його змісті; визначає тему;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

32.

Олександр Олесь. Ярослав Мудрий

С.51-53

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

-висловлює емоційно-оцінні судження до вчинків персонажів (морально-етичного і естетичного характеру); обґрунтовує свою

думку;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

33.

Робота з дитячою книжкою.

 

 

«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-самостійно читає, розуміє зміст значних за обсягом книжок;

- знають та дотримуються правил спілкування;

-висловлює власні аргументовані зв’язні емоційно-оцінні судження про прочитану книжку;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

34.

Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів

 с.54

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- формулює продуктивні запитання до тексту;

-виокремлює в тесті авторські запитання, звернення до читача; пояснює їх суть;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

35.

Медіавіконце: кінофільми

С.55

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного»,  «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають ,що таке кінофільми,їх жанри;

Діяльнісний компонент:

-розрізняє і пояснює особливості передачі

інформації у різних видах медіапродукції;

-обстоює власну думку, дотримуючись

культури спілкування. [

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

36.

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки)

С.56-59

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

37.

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (продовження)

С.56-59

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- повноцінно розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник;

що основне хотів передати;

Діяльнісний компонент:

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомлювалися  під  час

навчання;

- оволодівають  та  самостійно  застосовують прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

 ( робота в парі).

Ціннісний компонент:

- аналізують прочитане, почуте.

 

 

38.

Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня

С.60-63

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями;

Діяльнісний компонент:

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-пояснює мотиви вчинків героїв, авторське ставлення до них;

- ставлять до тексту запитання ; обґрунтовує свою

думку;

Ціннісний компонент:

- аналізують прочитане, почуте.

 

 

39.

Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України»)

С.64-66

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-визначає і характеризує події, явища, мотиви вчинків дійових осіб;

Діяльнісний компонент:

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори;

- виразно читають та звертають увагу на наголоси;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

40.

Робота з дитячою книжкою.

 

 

«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»,

«Пізнаємо простір дитячого читання»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають ознаки казковості в кожному творі;

Діяльнісний компонент

-самостійно користується довідковоінформаційним апаратом дитячих книжок, видами бібліотечно-бібліографічної

допомоги під час прогнозування

орієнтовного змісту книжки, її вибору відповідно до мети та теми читання;

-складають план казки;

- виразно читають та звертають увагу на наголоси;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

41.

Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення.

С.67

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- визначають жанрові особливості твору;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  оцінні  судження  морального  й естетичного  характеру  про  події та описи в тексті;

 

 

42.

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки та оцінюють роботи.

 

 

43.

Розуміємо красу й добро

Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима

С.68-69

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-висловлює власне ставлення, оцінні судження до усного повідомлення, змісту

тексту; обґрунтовує думки, спираючись на власний досвід;

- знають та дотримуються правил спілкування;

Діяльнісний компонент:

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-находить, розрізняє у текстах різнорідну інформацію, пояснює її суть;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

44.

Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці

 с. 69-70

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-визначає і характеризує події, явища,

мотиви вчинків дійових осіб

Діяльнісний компонент:

-бере участь у розігруванні діалогу, створенні діалогу на задану тему, за ілюстрацією, використовуючи мовленнєві і

позамовні засоби;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

45.

Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела»)

 с.71-76

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- самостійно визначає тему і основну думку

твору;

Діяльнісний компонент:

 -самостійно застосовує різні види переказу

(залежно від мети);

-знаходить у тексті засоби художньої виразності (епітет, метафору, гіперболу (без

вживання термінів) порівняння; з’ясовує їх

роль;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

46.

Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (продовження). Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький

 с. 71-76

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент

:формулює продуктивні запитання до тексту;

-виокремлює в тесті авторські запитання, звернення до читача; пояснює їх суть;

Діяльнісний компонент:

-характеризує персонажа за його вчинками;

-визначає мотиви, наслідки його вчинку;

-співвідносить вчинок із

загальноприйнятими нормами людської моралі;

- наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

-- висловлюють  оцінні  судження  морального  й естетичного  характеру  про  події та описи в тексті;

 

 

47.

Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника

С.77-81

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-самостійно визначає головних персонажів;

-пояснює, які вчинки персонажів є

позитивними, а які негативними

- знають та збагачують своє мовлення новими словами;

Діяльнісний компонент:

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомлювалися  під  час

навчання;

- оволодівають  та  самостійно  застосовують прийоми виразного читання;

- читають вголос правильно,свідомо;

- ставлять до тексту запитання

(робота в парі).

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

 

48.

Робота з дитячою книжкою.

 

«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»,

«Пізнаємо простір дитячого читання»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

-пояснює свої читацькі уподобання, наводить

приклади книжок, яким надає перевагу;

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

-самостійно читає, розуміє зміст значних за обсягом книжок (повісті, повісті-казки,

фантастика); пояснює їх відмінність від оповідань;

- наводять аргументи на

захист власної думки та ілюструє її прикладами;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

49.

Медіавіконце: електронне листування

С.82

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного»,  «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-  розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції;

Діяльнісний компонент:

- створює медіапродукт (кадри мультфільма, замітка до газети, виступ на шкільному радіо

тощо) за вибором;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

50.

Веселе слово. Дмитро Білоус. Колядник

С.83-84

 

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- самостійно виконує завдання на зміну, доповнення, словесне ілюстрування твору;

Діяльнісний компонент:

-самостійно ознайомлюється з текстом;

-орієнтується у його змісті; визначає тему;

- висловлює власне судження щодо змісту

тексту.

Ціннісний компонент:. Дотримується норм культури

спілкування під час дискусії,

найважливіших правил літературної вимови

 

 

51.

  Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. Читання вголос.

С.85

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- визначають жанрові особливості твору;

;Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

52.

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів

 

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-  самостійно виконує завдання на зміну, доповнення, словесне ілюстрування твору;

Діяльнісний компонент:

-усвідомлює важливість уміння вправно

читати для успішного навчання тепер і в

майбутньому;

-здійснює самоконтроль, самооцінку якості

свого читання і розуміння змісту;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

53.

Пишаємося рідною країною

 Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна (напам’ять)

С.87-88

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

 

Знаннєвий компонент:

- -називає самостійно застосовує прийоми виразного

читання та декламування напам’ять (для

художніх текстів)

Діяльнісний компонент:

-  знає напам'ять  вірш;

імена і прізвища відомих

українських письменників, з творами яких неодноразово зустрічався на уроках;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

54.

Розвиток мовлення. Діалог

 

«Пізнаємо простір дитячого читання»,

Розвиваємо навичку читання», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- бере участь у розігруванні діалогу, створенні діалогу на задану тему, за ілюстрацією, використовуючи мовленнєві і

позамовні засоби;

Діяльнісний компонент

-обґрунтовує власні погляди, підтве їх прикладами або власними спостереженнями, враховує думки інших

осіб;:

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- дотримуються культури  та правил спілкування;

Ціннісний компонент:

-  користується формулами мовленнєвого

етикету;

 

 

55.

Надія Кир’ян. Євшан. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні?

С.88-90

 

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки текстів різних видів як

загальнопредметним умінням;

Діяльнісний компонент:

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-самостійно виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів,

термінів;

Ціннісний компонент:

-  дотримується норм культури

спілкування під час дискусії,

найважливіших правил літературної вимови..

 

 

56.

Робота з дитячою книжкою.

 

«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою»,

«Пізнаємо простір дитячого читання»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-розповідає про свої читацькі уподобання;

-знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації.

Діяльнісний компонент:

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-самостійно й усвідомлено застосовує різні види читання під час опрацювання змісту

текстів різних видів;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

57.

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя

С.90-92

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-дійснює самоконтроль, самооцінку якості свого читання і розуміння змісту; за потреби застосовує прийом перечитування тексту чи окремих частин, фрагментів ;

Діяльнісний компонент:

-характеризує персонажа за його вчинками; визначає мотиви, наслідки його вчинку;;

Ціннісний компонент:

-співвідносить вчинок із

загальноприйнятими нормами людської моралі;

 

 

58.

Медіавіконце: як стати поінформованою людиною?

С.93

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного»,  «Досліджуємо і взаємодіємо з 1едіа продукцією»

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

-розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції;

Діяльнісний компонент:

-наводить приклади, де і як можна

перевірити одержану інформацію;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-знаходить і пояснює різницю між фактами і думками про них;

Ціннісний компонент:

-обстоює власну думку, дотримуючись культури спілкування.

 

 

59.

 Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. Читання мовчки.

С.94

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

Діяльнісний компонент:

- оволодівають  продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- визначають жанрові особливості твору;

Ціннісний компонент:

- оцінюють та аналізують виконану роботу.

 

 

60.

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

-визначає, самостійно розрізнює жанрові ознаки літературних творів, які опрацьовувалися під час навчання в 4 класІ; наводить приклади;

Діяльнісний компонент:

- знаходять у вірші запитання;

- виразно читають вірш з римою та без;

- знаходять в тексті співзвучні слова із намальованою картиною;

Ціннісний компонент:

- аналізують вірші, висловлюють свої думки.

 

 

61.

  Резервний урок. Робота з дитячою книжкою.

 

«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами

розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- уміння вчитися впродовж  життя;

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- дотримуються культури  та правил спілкування;

Ціннісний компонент:

- діляться своїми враженнями стосовно прочитаних творів;

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Міськевич Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
19 вересня 2022
Переглядів
1934
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку