Календарно-тематичне планування складено за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко до підручника "Українська мова та читання" 4 клас (автори: Олександра Савченко, Ірина Красуцька) Воно включає змістові лінії, компетенції та очікувані результати.
Календарно-тематичне планування уроків
«Літературного читання»
І семестр
№ п/п |
Зміст уроків |
Сторінки підручника |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата уроку |
Примітки |
Читаємо й розповідаємо про свої захоплення |
|||||||
1. |
Повторення вивченого у 3 класі |
Частина 1, с. 5-7 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» «Перетворюємо та інсценізуємо прочитане; створюємо власні тексти» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та володіють продуктивними способами читання мовчки, вголос; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - розуміють та переказуюють про що прочитали; - відповідають на запитання щодо прочитаного; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
|
|
2. |
Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... Вірш напам’ять. |
С.4-5 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події; Діяльнісний компонент: - визначають головних персонажів; - знаходять у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитану казку. |
|
|
3. |
Олександра Савченко. Як читають книжки |
С.6 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», «Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - самостійно читає, практично розрізнює художні, науково-художні тексти, визначає їх особливості та мету опрацювання; Діяльнісний компонент: - визначають головну думку тексту; - розуміють та переказуюють про що прочитали; - відповідають на запитання щодо прочитаного; - оцінюють правдоподібність описаних подій і тверджень із тексту, спираючись на свої уявлення про світ і власний досвід; Ціннісний компонент: - висловлюють припущення про наміри автора тексту, обґрунтовує свої думки; |
|
|
4. |
Робота з дитячою книжкою. |
|
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; Діяльнісний компонент: - розпізнають стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприймання інформації; - визначають, чи відповідає створений текст меті; - визначають головну думку тексту; - розуміють та переказуюють про що прочитали; - відповідають на запитання щодо прочитаного; Ціннісний компонент: - прогнозують орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації;
|
|
|
5. |
Марія Манеру. Читач Максимко. Веселе слово. Василь Марсюк. Диктант |
С.7-81 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: -застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту Діяльнісний компонент: -виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя) ; - визначають, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного; - визначають головну думку тексту; - розуміють та переказуюють про що прочитали; - відповідають на запитання щодо прочитаного; Ціннісний компонент: - прогнозують орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації; |
|
|
6. |
Медіавіконце: види і джерела інформації |
С.9 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - пояснює значення поняття медіа; Діяльніснинає компонент: -розрізняє види медіа за джерелами і способами одержання інформації; - визначають, чи відповідає створений текст меті, перевіряють грамотність написаного; - висловлюють, за підтримки вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту; Ціннісний компонент: - обговорюють успіхи та невдачі на уроці. |
|
|
7. |
Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? |
С.10 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил культури мовлення; Діяльнісний компонент: - самостійно розуміють фактичний зміст тексту; - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; - зважають на ситуації спілкування: враховують умови, учасників, мету; - з увагою сприймають усні репліки діалогу, перепитують, уточнюють з огляду на ситуацію спілкування; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
8. |
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. |
С.11 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил етикету; Діяльнісний компонент: - усно відповідають на запитання; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - використовують засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети (привітання, побажання, вияв співчуття, захоплення); Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
|
|
9. |
. Прагнемо зрозуміти своїх предків Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня) |
С.12-13 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане Діяльнісний компонент: -пояснює чому зацікавила інформація; - обговорюють усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених; - зіставляють почуте з власним досвідом; Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі. |
|
|
10. |
Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук |
С.14-15 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: -бере участь у колективному обговоренні почутого; зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, толерантно ставиться до їхніх думок; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
11. |
Робота з дитячою книжкою. |
|
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури спілкування; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - усно переказують твір; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
12. |
Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька |
С.16-19 |
«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, про роди літератури; Діяльнісний компонент: - наводять приклади літературних творів до до кожного роду літератури; -співвідносять вивчені твори з відповідними родами; - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних родів (самостійно та за завданням учителя); - ставлять до тексту запитання ( робота в парі); Ціннісний компонент: - оцінюють героїв творів порівнюючи із людьми. |
|
|
13. |
Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. |
С.20-22 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -самостійно й усвідомлено застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів; Діяльнісний компонент: - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - читають способом ланцюжок та дощик; - розглядають малюнок та висловлюють свої думки ; - створюють листівку про користь читання; - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; Ціннісний компонент: - співпрацюють в групах для досягнення спільних цілей. |
|
|
14. |
Слов’янські народи. Дана й Лада |
С.23-24 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - усвідомлює важливість уміння вправно читати для успішного навчання тепер і в майбутньому; Діяльнісний компонент: - виконує усні інструкції і настанови вчителя щодо навчальних завдань; - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; Ціннісний компонент: - аналізують отриману інформацію; |
|
|
15. |
Медіавіконце: історія медіа |
С.25 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знає права дітей на одержання інформації; Діяльнысний компонент: -розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції; - розглядають та прогнозують орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; - перераховують ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього; Ціннісний компонент: - дотримуються правил спілкування і найважливіших правил літературної вимови. |
|
|
17. |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють використовувати знання, отримані при повторення вивченого; Діяльнісний компонент: - відтворює зміст усного повідомлення відповідно до мети; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - самостійно й усвідомлено застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів;
Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
|
|
18. |
Збагачуємося скарбами усної народн Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела |
С.27-29 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки текстів різних видів як загальнопредметним умінням; -усвідомлює важливість уміння вправно читати для успішного навчання тепер і в майбутньому; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
19. |
Робота з дитячою книжкою. |
|
«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -самостійно розрізняє та наводить приклади книжок за тематичною, жанровою, авторською приналежністю; приклади довідкових видань; пояснює мету їх читання, використання; - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
20. |
Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка) |
С.29-31 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - визначає і характеризує події, явища, мотиви вчинків дійових осіб; Діяльнісний компонент: -знаходить у тексті засоби художньої виразності; -висловлює емоційно-оцінні судження до вчинків персонажів (морально-етичного і естетичного характеру); обґрунтовує свою думку;; - працюють у парі; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи |
|
|
21. |
Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) |
С.31-36 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -бере участь у колективному обговоренні змісту почутого (уважно слухає й розуміє запитання вчителя, думки, міркування однокласників, аргументовано доповнює їхні відповіді, обстоює власну позицію); Діяльнісний компонент: - ставлять запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача; - знаходять у тексті відповіді на поставлені запитання; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
|
|
22. |
Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (продовження) |
С.31-36 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого»
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - визначає позицію співрозмовника, погоджується з нею або заперечує її; Діяльнісний компонент: - відтворюють фактичну інформацію з тексту; - розрізняють факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботу; |
|
|
23. |
Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка |
с. 37- 38 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -,самостійно визначає тему і основну думку твору; Діяльнісний компонент: -характеризує персонажа за його вчинками; -визначає мотиви, наслідки його вчинку; -співвідносить вчинок із загальноприйнятими нормами людської моралі; - обговорюють усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених; - зіставляють почуте з власним досвідом; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями. |
|
|
24. |
Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) (напам’ять) |
с. 39-40 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -знає назви, сюжети кількох фольклорних творів; -розрізняє твори усної народної творчост Діяльнісний компонент: - розповідає про свої читацькі уподобання; -знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації - відтворюють фактичну інформацію з тексту; - імпровізують, використовуючи голос і мову тіла (міміку, жести, поставу, рухи) для виконання запропонованої/ обраної ролі , надають варіант и несловесних засобів (міміку, жести, поставу, рухи) і пояснюють, чому обраний один із них; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботу; |
|
|
25. |
Народні легенди. Хліб і золото |
с. 40-42 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке казка, називають дійових осіб казки; Діяльнісний компонент: - співвідносять вивчені твори з відповідними жанрами; - застосовують різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя); - ставлять до тексту запитання ( робота в парі); Ціннісний компонент: - оцінюють героїв казки порівнюючи із людьми. |
|
|
26. |
Робота з дитячою книжкою. |
|
«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події; Діяльнісний компонент: - визначають головних персонажів; - знаходять у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитану казку. |
|
|
27. |
Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу |
С.43-44 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -знає напам'ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок, загадок Діяльнісний компонент: -самостійно й усвідомлено застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів; -здійснює самоконтроль, самооцінку якості свого читання і розуміння змісту Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки. |
|
|
28. |
Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка. Син та мати |
С.45 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події; Діяльнісний компонент: - визначають головних персонажів; - знаходять у структурі епічного твору початок, основну частину, кінцівку; - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. Ціннісний компонент: - висловлюють емоційно-оцінні враження про прочитану казку. |
|
|
29. |
Медіавіконце: колекції народної творчості |
С.46 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
. Знаннєвий компонент: - знає права дітей на одержання інформації; -знають,що означає слово колекція; Діяльнысний компонент: -розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції; - розглядають та прогнозують орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; - перераховують ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього; Ціннісний компонент: - дотримуються правил спілкування і найважливіших правил літературної вимови. |
|
|
30. |
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. . |
С.47 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі; Діяльнісний компонент: - дотримуються правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; - беруть участь у колективному обговоренні ; Ціннісний компонент: - аналізують медіатексти за критеріями – фактами і судження про них. |
|
|
31. |
Захоплюємося сторінками історії України Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни |
С.48-51 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: -самостійно ознайомлюється з текстом; орієнтується у його змісті; визначає тему; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
32. |
Олександр Олесь. Ярослав Мудрий |
С.51-53 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: -висловлює емоційно-оцінні судження до вчинків персонажів (морально-етичного і естетичного характеру); обґрунтовує свою думку; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
33. |
Робота з дитячою книжкою. |
|
«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -самостійно читає, розуміє зміст значних за обсягом книжок; - знають та дотримуються правил спілкування; -висловлює власні аргументовані зв’язні емоційно-оцінні судження про прочитану книжку; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
34. |
Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів |
с.54 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - формулює продуктивні запитання до тексту; -виокремлює в тесті авторські запитання, звернення до читача; пояснює їх суть; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
35. |
Медіавіконце: кінофільми |
С.55 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають ,що таке кінофільми,їх жанри; Діяльнісний компонент: -розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції; -обстоює власну думку, дотримуючись культури спілкування. [ Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
36. |
Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) |
С.56-59 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого тексту; - дотримуються культури спілкування; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
37. |
Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (продовження) |
С.56-59 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - повноцінно розуміє текст, пояснює, який художній образ/образи створив письменник; що основне хотів передати; Діяльнісний компонент: - розповідають епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання ( робота в парі). Ціннісний компонент: - аналізують прочитане, почуте. |
|
|
38. |
Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня |
С.60-63 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та відтворюють зміст тексту за ключовими реченнями; Діяльнісний компонент: - беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -пояснює мотиви вчинків героїв, авторське ставлення до них; - ставлять до тексту запитання ; обґрунтовує свою думку; Ціннісний компонент: - аналізують прочитане, почуте. |
|
|
39. |
Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») |
С.64-66 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -визначає і характеризує події, явища, мотиви вчинків дійових осіб; Діяльнісний компонент: - розповідають епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори; - виразно читають та звертають увагу на наголоси; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
40. |
Робота з дитячою книжкою. |
|
«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою», «Пізнаємо простір дитячого читання» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають ознаки казковості в кожному творі; Діяльнісний компонент -самостійно користується довідковоінформаційним апаратом дитячих книжок, видами бібліотечно-бібліографічної допомоги під час прогнозування орієнтовного змісту книжки, її вибору відповідно до мети та теми читання; -складають план казки; - виразно читають та звертають увагу на наголоси; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
41. |
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. |
С.67 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - оволодівають продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - визначають жанрові особливості твору; Ціннісний компонент: - висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та описи в тексті; |
|
|
42. |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - дотримуються культури оформлення письмових робіт; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки та оцінюють роботи. |
|
|
43. |
Розуміємо красу й добро Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима |
С.68-69 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -висловлює власне ставлення, оцінні судження до усного повідомлення, змісту тексту; обґрунтовує думки, спираючись на власний досвід; - знають та дотримуються правил спілкування; Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -находить, розрізняє у текстах різнорідну інформацію, пояснює її суть; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
44. |
Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці |
с. 69-70 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -визначає і характеризує події, явища, мотиви вчинків дійових осіб Діяльнісний компонент: -бере участь у розігруванні діалогу, створенні діалогу на задану тему, за ілюстрацією, використовуючи мовленнєві і позамовні засоби; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
45. |
Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») |
с.71-76 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - самостійно визначає тему і основну думку твору; Діяльнісний компонент: -самостійно застосовує різні види переказу (залежно від мети); -знаходить у тексті засоби художньої виразності (епітет, метафору, гіперболу (без вживання термінів) порівняння; з’ясовує їх роль; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
46. |
Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (продовження). Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький |
с. 71-76 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент :формулює продуктивні запитання до тексту; -виокремлює в тесті авторські запитання, звернення до читача; пояснює їх суть; Діяльнісний компонент: -характеризує персонажа за його вчинками; -визначає мотиви, наслідки його вчинку; -співвідносить вчинок із загальноприйнятими нормами людської моралі; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: -- висловлюють оцінні судження морального й естетичного характеру про події та описи в тексті; |
|
|
47. |
Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника |
С.77-81 |
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -самостійно визначає головних персонажів; -пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними - знають та збагачують своє мовлення новими словами; Діяльнісний компонент: - розповідають епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; - оволодівають та самостійно застосовують прийоми виразного читання; - читають вголос правильно,свідомо; - ставлять до тексту запитання (робота в парі). Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
48. |
Робота з дитячою книжкою. |
|
«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою», «Пізнаємо простір дитячого читання» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: -пояснює свої читацькі уподобання, наводить приклади книжок, яким надає перевагу; - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: -самостійно читає, розуміє зміст значних за обсягом книжок (повісті, повісті-казки, фантастика); пояснює їх відмінність від оповідань; - наводять аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
49. |
Медіавіконце: електронне листування |
С.82 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції; Діяльнісний компонент: - створює медіапродукт (кадри мультфільма, замітка до газети, виступ на шкільному радіо тощо) за вибором; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
50. |
Веселе слово. Дмитро Білоус. Колядник |
С.83-84 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - самостійно виконує завдання на зміну, доповнення, словесне ілюстрування твору; Діяльнісний компонент: -самостійно ознайомлюється з текстом; -орієнтується у його змісті; визначає тему; - висловлює власне судження щодо змісту тексту. Ціннісний компонент:. Дотримується норм культури спілкування під час дискусії, найважливіших правил літературної вимови |
|
|
51. |
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. Читання вголос. |
С.85 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - оволодівають продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - визначають жанрові особливості твору; ;Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
52. |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - самостійно виконує завдання на зміну, доповнення, словесне ілюстрування твору; Діяльнісний компонент: -усвідомлює важливість уміння вправно читати для успішного навчання тепер і в майбутньому; -здійснює самоконтроль, самооцінку якості свого читання і розуміння змісту; Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
53. |
Пишаємося рідною країною Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна (напам’ять) |
С.87-88 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - -називає самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів) Діяльнісний компонент: - знає напам'ять вірш; імена і прізвища відомих українських письменників, з творами яких неодноразово зустрічався на уроках; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
54. |
Розвиток мовлення. Діалог |
|
«Пізнаємо простір дитячого читання», Розвиваємо навичку читання», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - бере участь у розігруванні діалогу, створенні діалогу на задану тему, за ілюстрацією, використовуючи мовленнєві і позамовні засоби; Діяльнісний компонент -обґрунтовує власні погляди, підтве їх прикладами або власними спостереженнями, враховує думки інших осіб;: - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - дотримуються культури та правил спілкування; Ціннісний компонент: - користується формулами мовленнєвого етикету; |
|
|
55. |
Надія Кир’ян. Євшан. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? |
С.88-90 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки текстів різних видів як загальнопредметним умінням; Діяльнісний компонент: - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -самостійно виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів; Ціннісний компонент: - дотримується норм культури спілкування під час дискусії, найважливіших правил літературної вимови.. |
|
|
56. |
Робота з дитячою книжкою. |
|
«Взаємодіємо усно за змістом прослуханого», «Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою», «Пізнаємо простір дитячого читання» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -розповідає про свої читацькі уподобання; -знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. Діяльнісний компонент: - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -самостійно й усвідомлено застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
57. |
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя |
С.90-92 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -дійснює самоконтроль, самооцінку якості свого читання і розуміння змісту; за потреби застосовує прийом перечитування тексту чи окремих частин, фрагментів ; Діяльнісний компонент: -характеризує персонажа за його вчинками; визначає мотиви, наслідки його вчинку;; Ціннісний компонент: -співвідносить вчинок із загальноприйнятими нормами людської моралі; |
|
|
58. |
Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? |
С.93 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Досліджуємо і взаємодіємо з 1едіа продукцією» |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: -розрізняє і пояснює особливості передачі інформації у різних видах медіапродукції; Діяльнісний компонент: -наводить приклади, де і як можна перевірити одержану інформацію; - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -знаходить і пояснює різницю між фактами і думками про них; Ціннісний компонент: -обстоює власну думку, дотримуючись культури спілкування. |
|
|
59. |
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. Читання мовчки. |
С.94 |
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -- знають та виконують інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; Діяльнісний компонент: - оволодівають продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - відповідають на запитання за змістом прослуханого; - визначають жанрові особливості твору; Ціннісний компонент: - оцінюють та аналізують виконану роботу. |
|
|
60. |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: -визначає, самостійно розрізнює жанрові ознаки літературних творів, які опрацьовувалися під час навчання в 4 класІ; наводить приклади; Діяльнісний компонент: - знаходять у вірші запитання; - виразно читають вірш з римою та без; - знаходять в тексті співзвучні слова із намальованою картиною; Ціннісний компонент: - аналізують вірші, висловлюють свої думки. |
|
|
61. |
Резервний урок. Робота з дитячою книжкою. |
|
«Розвиваємо навичку читання, оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного», «Взаємодіємо усно за змістом прослуханого» |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - уміння вчитися впродовж життя; - культурна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: - застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - дотримуються культури та правил спілкування; Ціннісний компонент: - діляться своїми враженнями стосовно прочитаних творів; |
|
|
1