Календарне планування з читання ( ІІ семестр) 2 клас за програмою О. Савченко

Про матеріал
Календарне планування складено до підручника Наталії Богданець-Білоскаленко відповідно Програми О. Савченко. У плануванні заплановано діагностувальні роботи згідно з орієнтовним переліком (відповідно наказу МОН України від 13.07.2021р. №813).Також жовтим кольором виділено матеріал для дітей з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

                                 Українська мова

                           (автор М. Захарійчук)

                   ІІ семестр – ( 3 год. на тиждень)

 

 

№ з/п

 

 

                                         Тема уроку

Дата

Примітка

65

Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір

Велика буква у власних назвах

 

 

66

Повторюю вивчене про іменник

Все про іменник

 

 

Прикметник

 

67

Слова, які називають ознаки предметів

Слова ознаки предметів.

 

 

68

Прикметники, протилежні за значенням

Протилежне значення прикметників.

 

 

69

Прикметники, близькі за значенням.

Близькі за значенням прикметники

 

 

 

 

 

70

9.Урок розвитку усного та писемного мовлення.  Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко»

 

 

 

 

71

Сполучення іменників з прикметниками.

Іменники і прикметники у сполученні.

 

 

72

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

Дієслово

 

73

Слова–назви дій.

Слова, які означають дію предметів.

 

 

74

Добір питань до дієслів.

Добір слів, які означають дію.

 

 

75

Дієслова, протилежні за значенням.

Протилежні за значенням дієслова

 

 

 

76

10.Урок розвитку усного та писемного мовлення.   Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця»

 

 

77

Дієслова, близькі за значенням

Близькі за значенням дієслова.

 

 

78

Добір дієслів для висловлювання власних думок.

Повторення дієслів.

 

 

79

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

 

Числівник

 

80

Слова, які називають числа.

 

 

 

81

Питання до слів, які називають числа

Знаходження у тексті числівників

 

 

 

82

11.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками

 

 

83

Сполучення числівників з іменниками

Словосполучення.

 

 

Службові слова

 

84

Службові слова в реченні

Маленькі слова в реченні

 

 

85

Службові слова в реченні

Маленькі слова в реченні

 

 

86

Правопис службових слів. Діагностувальна робота.Списування

 

 

 

РЕЧЕННЯ

 

87

Речення. Ознаки речення.

Основні ознаки речення

 

 

88

12.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою

 

 

 

89

Розповідні речення. Інтонація розповідних речень.

 

 

90

Окличні речення. Інтонація окличних речень

 

 

91

Питальні речення. Інтонація питальних речень

 

 

92

Спонукальні речення. Інтонація

 

 

93

Спонукальні окличні та неокличні речення

 

 

 

94

13.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками

 

 

95

Розділові знаки в кінці речень.

Розділові знаки.

 

 

96

Поширення речень за питаннями та поданими словами

Запитання до слів.

 

 

97

Деформовані речення.

Робота з деформованим текстом

 

 

98

Складання речень за малюнками.

Складання речень.

 

 

99

Повторюю вивчене про речення

 

 

 

100

14.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій

 

 

101

Діагностувальна робота. Діалог

 

 

ТЕКСТ

 

102

Текст. Ознаки тексту.

Ознаки тексту.

 

 

103

Деформований текст.

Робота з деформованим текстом

 

 

104

Будова тексту.

 

 

 

105

Заголовок тексту

 

 

 

106

15.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення вітальної листівки до Дня матері

 

 

107

Текст–розповідь.

 

 

 

108

Текст–опис

 

 

 

109

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

110

Порівняння текстів–розповідей і текстів–описів

Порівняння текстів.

 

 

111

Виражальні засоби мови

 

 

 

112

16.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули»

 

 

 

113

Складання тексту за ілюстрацією.

Складання текстів.

 

 

114

Складання тексту за серією малюнків

Складання текстів за малюнками.

 

 

 

115

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

116

Складання тексту про події з власного життя.

Складання тексту.

 

 

117

Повторюю вивчене про текст.

 

 

118

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

 

119

Повторюємо вивчене.

 

 

 

120

Повторюємо вивчене.

 

 

121

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      Українська мова та читання

                                 (автор Н. Богданець – Білоскаленко)

                                         ІІ семестр ( 4 год. на тиждень)

                                                 ІІ семестр

№ з/п

                                   Тема уроку

 

Дата

Примітка

 

49

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як святкують Новий рік у різних країнах.

 

 

 

 

50

Різдво. Святвечір.

 

 

 

51

Колядки

 

 

 

  52

Вертеп. Колядки.

 

 

 

53

Колядки. Добрий вечір тобі, пане господарю

 

 

 

54

Щедрий вечір. Щедрівки. Ой сивая та і зозуленька.

( напам’ять)

 

 

 

55

Щедрик, щедрик, щедрівочка

 

 

 

 

56

9.Робота з дитячою книжкою.

Тарас Шевченко – великий народний поет

 

 

 

57

Сію, вію, посіваю. Засівальні пісні

 

 

 

58

Засівальні пісні. Сійся, родися.

 

 

 

59

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

 

 

60

Аналіз контрольної роботи. Формування навичок виразного читання

 

 

 

61

Зима очима художника. Е. Бєлкіна. Давно це було

 

 

 

62

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. За  І. Бондарчук. Зимова пригода. План оповідання             

 

 

 

63

Прислів’я. У народі кажуть. План.

 

 

 

 

64

10.Робота з дитячою книжкою.

Іскорки сміху в творах українських поетів

 

 

 

65

Зимові забави. П. Король. Снігова баба і зайчик

Читання першого абзацу.

 

 

 

66

За В. Скуратівським. Чого лютий лютим зветься?

Читання першого абзацу тексту

 

 

 

67

О. Сенатович. Лютий. Прислівя

 

 

 

68

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо)

 

 

 

Ой весна – весна – днем красна

69

Веснянки. Ой весна – весна – днем красна

Читання першого куплету вірша

 

 

 

70

О. Олесь. Веснянка (напамять).

Вивчення

 

 

 

71

О. Олесь. Все навколо зеленіє.

Читання першого куплету вірша

 

 

 

72

11.Робота з дитячою книжкою.

Буду я природі другом

 

 

 

 

73

За М Коцюбинським. Іде весна

 

 

 

74

А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки.

 

 

 

75

За В. Сухомлинським. Весняний вітер

 

 

 

76

Л. Українка. Біографія

Читання першого абзацу біографії

 

 

 

77

Л. Українка. На зеленому горбочку (напамять)

 

 

 

78

Л. Українка. Вечірня година. Була весна

 

 

 

79

Т. Шевченко. Біографія.

Читання першого абзацу біографії

 

 

 

80

12.Робота з дитячою книжкою.

Людина починається з добра ( За творами В. Сухомлинського)

 

 

 

 

81

Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напамять)

 

 

 

82

Т. Шевченко. Тече вода з – під явора

 

 

 

83

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні!

 

 

 

84

Прислів’я. У народі кажуть

 

 

 

85

Г. Бойко. Ділові розмови

 

 

 

86

Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом

 

 

 

87

К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. ГештеҐ

 

 

 

88

13.Робота з дитячою книжкою

Ой, весна, весна днем красна

 

 

 

 

89

Прислів’я. У народі кажуть

 

 

 

90

Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка)

Читання першого та другого абзаців казки

 

 

 

91

План казки.

Складання плану до прочитаного.

 

 

 

92

Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо)

 

 

 

93

Вербна неділя.

Читання першого абзацу тексту.

 

 

 

94

М. Хоросницька. Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові

 

 

 

95

Великдень. Р. Завадович. Великдень К. Перелісна

 

 

 

96

14Робота з дитячою книжкою

Казки українських письменників

 

 

 

97

К. Перелісна. Писанка.

Читання  першого куплета вірша

 

 

 

98

Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак

Біографія І. Франка

 

 

 

99

За Г. К. Андерсеном. Принцеса на горошині

Читання першого абзацу казки.

 

 

 

100

Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі

 

 

 

 

101

За З. Мензатюк. Іди, іди ,дощику

Читання двох абзаців оповідання.

 

 

 

102

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.

 

 

 

103

Аналіз контрольної роботи. Формування навичок  читання

 

 

 

104

15.Робота з дитячою книжкою

Ясне сонечко , рідна матінко

 

 

 

 

105

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як ми

 вшановуємо наших мам.

 

 

 

106

В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все починається з мами

 

 

 

107

Прислів’я. У народі кажуть

 

 

 

108

Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу

 

 

 

109

 Діагностувальна  робота. Перевірка навички читання вголос

 

 

 

110

Аналіз контрольної роботи. Формування навичок  читання

 

 

 

111

За Б. Харчуком. Ромашка

 

 

 

112

16. Робота з дитячою книжкою

Зустрічаємо красне літечко

 

 

 

 

113

 Узагальнення за розділом

 

 

 

114

Читання для себе

 

 

 

 115

Читання для себе

 

 

 

 116

Читання з другом

 

 

 

 117

Читання з другом

 

 

 

118

Складання віршів

 

 

 

119

Складання загадок.

Вивчення загадок

 

 

 

120

Інсценізація творів

 

 

 

 

121

Інсценізація творів

 

 

 

 122

Поетична вітальня.

 

 

 

 

  123

 Конкурс віршів

 

 

 

124

Підсумки за рік

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Сайко Ольга
Додано
3 січня
Переглядів
1230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку