Українська мова (автор М. Захарійчук) ІІ семестр – ( 3 год. на тиждень)
|
||||
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
65 |
Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір Велика буква у власних назвах |
|
|
|
66 |
Повторюю вивчене про іменник Все про іменник |
|
|
|
Прикметник |
|
|||
67 |
Слова, які називають ознаки предметів Слова ознаки предметів. |
|
|
|
68 |
Прикметники, протилежні за значенням Протилежне значення прикметників. |
|
|
|
69 |
Прикметники, близькі за значенням. Близькі за значенням прикметники |
|
|
|
70 |
9.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко» |
|
|
|
71 |
Сполучення іменників з прикметниками. Іменники і прикметники у сполученні. |
|
|
|
72 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
|
Дієслово |
|
|||
73 |
Слова–назви дій. Слова, які означають дію предметів. |
|
|
|
74 |
Добір питань до дієслів. Добір слів, які означають дію. |
|
|
|
75 |
Дієслова, протилежні за значенням. Протилежні за значенням дієслова
|
|
|
|
76 |
10.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця» |
|
|
|
77 |
Дієслова, близькі за значенням Близькі за значенням дієслова. |
|
|
|
78 |
Добір дієслів для висловлювання власних думок. Повторення дієслів. |
|
|
|
79 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
|
|
|
Числівник |
|
|||
80 |
Слова, які називають числа.
|
|
|
|
81 |
Питання до слів, які називають числа Знаходження у тексті числівників
|
|
|
|
82 |
11.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками |
|
|
|
83 |
Сполучення числівників з іменниками Словосполучення. |
|
|
|
Службові слова |
|
|||
84 |
Службові слова в реченні Маленькі слова в реченні |
|
|
|
85 |
Службові слова в реченні Маленькі слова в реченні |
|
|
|
86 |
Правопис службових слів. Діагностувальна робота.Списування
|
|
|
|
РЕЧЕННЯ |
|
|||
87 |
Речення. Ознаки речення. Основні ознаки речення |
|
|
|
88 |
12.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою
|
|
|
|
89 |
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. |
|
|
|
90 |
Окличні речення. Інтонація окличних речень |
|
|
|
91 |
Питальні речення. Інтонація питальних речень |
|
|
|
92 |
Спонукальні речення. Інтонація |
|
|
|
93 |
Спонукальні окличні та неокличні речення
|
|
|
|
94 |
13.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками |
|
|
|
95 |
Розділові знаки в кінці речень. Розділові знаки. |
|
|
|
96 |
Поширення речень за питаннями та поданими словами Запитання до слів. |
|
|
|
97 |
Деформовані речення. Робота з деформованим текстом |
|
|
|
98 |
Складання речень за малюнками. Складання речень. |
|
|
|
99 |
Повторюю вивчене про речення
|
|
|
|
100 |
14.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій |
|
|
|
101 |
Діагностувальна робота. Діалог |
|
|
|
ТЕКСТ |
|
|||
102 |
Текст. Ознаки тексту. Ознаки тексту. |
|
|
|
103 |
Деформований текст. Робота з деформованим текстом |
|
|
|
104 |
Будова тексту.
|
|
|
|
105 |
Заголовок тексту
|
|
|
|
106 |
15.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення вітальної листівки до Дня матері |
|
|
|
107 |
Текст–розповідь.
|
|
|
|
108 |
Текст–опис
|
|
|
|
109 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
|
110 |
Порівняння текстів–розповідей і текстів–описів Порівняння текстів. |
|
|
|
111 |
Виражальні засоби мови
|
|
|
|
112 |
16.Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули»
|
|
|
|
113 |
Складання тексту за ілюстрацією. Складання текстів. |
|
|
|
114 |
Складання тексту за серією малюнків Складання текстів за малюнками.
|
|
|
|
115 |
Діагностувальна робота. Усний твір. |
|
|
|
116 |
Складання тексту про події з власного життя. Складання тексту. |
|
|
|
117 |
Повторюю вивчене про текст. |
|
|
|
118 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
|
|
|
119 |
Повторюємо вивчене.
|
|
|
|
120 |
Повторюємо вивчене. |
|
|
|
121 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
Українська мова та читання
(автор Н. Богданець – Білоскаленко)
ІІ семестр ( 4 год. на тиждень)
ІІ семестр |
|||||
№ з/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітка |
|
|
49 |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як святкують Новий рік у різних країнах. |
|
|
|
|
|
|||||
50 |
Різдво. Святвечір. |
|
|
|
|
51 |
Колядки |
|
|
|
|
52 |
Вертеп. Колядки. |
|
|
|
|
53 |
Колядки. Добрий вечір тобі, пане господарю |
|
|
|
|
54 |
Щедрий вечір. Щедрівки. Ой сивая та і зозуленька. ( напам’ять) |
|
|
|
|
55 |
Щедрик, щедрик, щедрівочка
|
|
|
|
|
56 |
9.Робота з дитячою книжкою. Тарас Шевченко – великий народний поет |
|
|
|
|
57 |
Сію, вію, посіваю. Засівальні пісні |
|
|
|
|
58 |
Засівальні пісні. Сійся, родися. |
|
|
|
|
59 |
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
|
|
60 |
Аналіз контрольної роботи. Формування навичок виразного читання |
|
|
|
|
61 |
Зима очима художника. Е. Бєлкіна. Давно це було |
|
|
|
|
62 |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. За І. Бондарчук. Зимова пригода. План оповідання |
|
|
|
|
63 |
Прислів’я. У народі кажуть. План.
|
|
|
|
|
64 |
10.Робота з дитячою книжкою. Іскорки сміху в творах українських поетів |
|
|
|
|
65 |
Зимові забави. П. Король. Снігова баба і зайчик Читання першого абзацу. |
|
|
|
|
66 |
За В. Скуратівським. Чого лютий лютим зветься? Читання першого абзацу тексту |
|
|
|
|
67 |
О. Сенатович. Лютий. Прислів’я |
|
|
|
|
68 |
Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
|
|
|
|
Ой весна – весна – днем красна |
|||||
69 |
Веснянки. Ой весна – весна – днем красна Читання першого куплету вірша |
|
|
|
|
70 |
О. Олесь. Веснянка (напам’ять). Вивчення |
|
|
|
|
71 |
О. Олесь. Все навколо зеленіє. Читання першого куплету вірша |
|
|
|
|
72 |
11.Робота з дитячою книжкою. Буду я природі другом
|
|
|
|
|
73 |
За М Коцюбинським. Іде весна |
|
|
|
|
74 |
А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки. |
|
|
|
|
75 |
За В. Сухомлинським. Весняний вітер |
|
|
|
|
76 |
Л. Українка. Біографія Читання першого абзацу біографії |
|
|
|
|
77 |
Л. Українка. На зеленому горбочку (напам’ять) |
|
|
|
|
78 |
Л. Українка. Вечірня година. Була весна |
|
|
|
|
79 |
Т. Шевченко. Біографія. Читання першого абзацу біографії |
|
|
|
|
80 |
12.Робота з дитячою книжкою. Людина починається з добра ( За творами В. Сухомлинського)
|
|
|
|
|
81 |
Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напам’ять) |
|
|
|
|
82 |
Т. Шевченко. Тече вода з – під явора |
|
|
|
|
83 |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні! |
|
|
|
|
84 |
Прислів’я. У народі кажуть |
|
|
|
|
85 |
Г. Бойко. Ділові розмови |
|
|
|
|
86 |
Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом |
|
|
|
|
87 |
К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. ГештеҐ |
|
|
|
|
88 |
13.Робота з дитячою книжкою Ой, весна, весна днем красна
|
|
|
|
|
89 |
Прислів’я. У народі кажуть |
|
|
|
|
90 |
Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка) Читання першого та другого абзаців казки |
|
|
|
|
91 |
План казки. Складання плану до прочитаного. |
|
|
|
|
92 |
Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
|
|
|
|
93 |
Вербна неділя. Читання першого абзацу тексту. |
|
|
|
|
94 |
М. Хоросницька. Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові |
|
|
|
|
95 |
Великдень. Р. Завадович. Великдень К. Перелісна |
|
|
|
|
96 |
14Робота з дитячою книжкою Казки українських письменників |
|
|
|
|
97 |
К. Перелісна. Писанка. Читання першого куплета вірша |
|
|
|
|
98 |
Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак Біографія І. Франка |
|
|
|
|
99 |
За Г. К. Андерсеном. Принцеса на горошині Читання першого абзацу казки. |
|
|
|
|
100 |
Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі
|
|
|
|
|
101 |
За З. Мензатюк. Іди, іди ,дощику Читання двох абзаців оповідання. |
|
|
|
|
102 |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
|
|
|
|
103 |
Аналіз контрольної роботи. Формування навичок читання |
|
|
|
|
104 |
15.Робота з дитячою книжкою Ясне сонечко , рідна матінко
|
|
|
|
|
105 |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як ми вшановуємо наших мам. |
|
|
|
|
106 |
В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все починається з мами |
|
|
|
|
107 |
Прислів’я. У народі кажуть |
|
|
|
|
108 |
Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу |
|
|
|
|
109 |
Діагностувальна робота. Перевірка навички читання вголос |
|
|
|
|
110 |
Аналіз контрольної роботи. Формування навичок читання |
|
|
|
|
111 |
За Б. Харчуком. Ромашка |
|
|
|
|
112 |
16. Робота з дитячою книжкою Зустрічаємо красне літечко
|
|
|
|
|
113 |
Узагальнення за розділом |
|
|
|
|
114 |
Читання для себе |
|
|
|
|
115 |
Читання для себе |
|
|
|
|
116 |
Читання з другом |
|
|
|
|
117 |
Читання з другом |
|
|
|
|
118 |
Складання віршів |
|
|
|
|
119 |
Складання загадок. Вивчення загадок |
|
|
|
|
120 |
Інсценізація творів
|
|
|
|
|
121 |
Інсценізація творів |
|
|
|
|
122 |
Поетична вітальня.
|
|
|
|
|
123 |
Конкурс віршів |
|
|
|
|
124 |
Підсумки за рік |
|
|
|
|