Календарне планування уроків з дизайну та технологій 1 клас НУШ 2 семестр (з очікуваними результатами навчальної діяльності та ключовими компетентностями учнів НУШ), складене за альбомом-посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок 1 клас»
Дизайн та технології
1-В клас
(За посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок» )
(1 год на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
Компетентності |
Очікувані результати навчальної діяльності
|
18 |
|
Леопардик і тигрик. Згинання і складання паперу. Виготовлення леопарда та тигра в техніці оригамі |
|
організовує робоче місце [1 ТЕО 4.2]; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [1 ТЕО 4.3]; виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; пояснює корисність та естетичність створеного виробу;[1 ТЕО 1.1; 1.5] розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо)[1 ТЕО 2.1];
|
19 |
|
Гарячий чай з лимоном. Послідовність дій під час створення аплікації. Виготовлення композиції за зразком |
||
20 |
|
Сідаємо на велосипед. Створення 3Dкомпозиції різними техніками (малюнок, оригамі,аплікація) |
• математична компетентність
• компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
|
розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень [1 ТЕО 1.2];
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1]; виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];
розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1];
описує усно модель спроєктованого виробу [1 ТЕО 1.4]; презентує результати власної або колективної проєктно- технологічної діяльності, обговорює їх з іншими; [1 ТЕО 1.5] |
21
|
|
Вінні-Пух. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком |
||
22
|
|
«Мчать машини по дорозі…». Виготовлення сюжетної аплікації за зразком |
||
23 |
|
Подарунок для матусі Виготовлення аплікації за зразком |
||
24 |
|
Подарунок для матусі Виготовлення аплікації за зразком |
||
25 |
|
Здоровий зубчик-білий чубчик. Створення дидактичної аплікації за зразком.
|
||
26 |
|
Будильник «Кошенятко».Конструювання рухомої моделі годинника з паперу та картону |
• математична компетентність
• компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
|
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1]; добирає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробу, зокрема і вторинні (природні, штучні і синтетичні) [1 ТЕО 1.3; 3.1]; розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1]; пояснює корисність та естетичність створеного виробу; [1 ТЕО 1.1; 1.5] |
27 |
|
Кучерявий баранець. Виготовлення сюжетної композиції колажу |
||
28 |
|
Великодні писанки . Виготовлення сюжетної аплікації за зразком |
• математична компетентність
• громадянські та соціальні компетентності
• навчання впродовж життя
|
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; добирає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробу, зокрема і вторинні (природні, штучні і синтетичні) [1 ТЕО 1.3; 3.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх [1 ТЕО 2.1]; розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1]; оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2];
|
29 |
|
Смачна грушка.Робота з пластичними матеріалами. Ліплення з пластиліну грушки |
||
30 |
|
Зі святом весни! Об’ємні вироби з паперу.Виготовлення квітки з паперу за зразком |
||
31 |
|
З днем народження, динозаврику. Послідовність дій під час створення аплікації. Виготовлення вітальної листівки за зразком |
• математична компетентність
• навчання впродовж життя
|
розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень [1 ТЕО 1.2]; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх [1 ТЕО 2.1];
розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1]; оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2]; пояснює корисність та естетичність створеного виробу;[1 ТЕО 1.1; 1.5] умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим; [1 ТЕО 1.5; 4.1]
|
32 |
|
Клоун «Веселунчик». Виготовлення іграшки з паперу та картону |
||
33 |
|
Листівка для тата .Загальні відомості про дизайн. Виготовлення листівки з паперу |
||
34 |
|
Ми любимо Україну. Загальні відомості про плакат. Виготовлення сюжетної аплікації |
||
35 |
|
Ми любимо Україну. Загальні відомості про плакат. Виготовлення сюжетної аплікації |
||
36 |
|
На лужку. Виготовлення 3 D аплікації з паперу Підсумковий урок. |