Урок в 1 класі трудове навчання.Тема: "Осінній вернісаж"

Про матеріал
Урок в 1 класі з трудового навчання.Тема: "Осінній вернісаж" . Цікавий матеріал для дітей та вчителів в зручному форматі
Перегляд файлу

 

 

Тема: Осінній вернісаж .

Мета: Розширити знання про пору року осінь. Формувати природознавчу компетентність учнів, розуміння взаємозалежностей у природі, цілісності і єдності реального світу. Розвивати творчий потенціал дітей, уміння формулювати і висловлювати особисту думку. Виховувати любов до рідної природи.

Обладнання: предметні картинки.

Хід УРОКУ

 

І. Організація класу.

- Доброго ранку діти!

- Станьте біля своїх парт посміхніться  один до одному. Тепла, щира усмішка додасть вам гарного настрою,  зміцнить нашу дружбу і сьогоднішній  урок буде для вас яскравим, цікавим і захоплюючим.

Сьогодні на уроці ми будемо говорити про щось дуже цікаве, а допоможе вам здогадитись  про що саме загадка.

В жовте лист пофарбувала,

Урожай з полів зібрала,

Золотила вербам коси

Чарівна цариця (осінь)

-Діти, які асоціації визиває ця пора року ?

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Дуже гарні слова ви сказали про осінь. Я, думаю, ви вже здогадалися, чому ми стільки говоримо про цю пору року. Адже сьогодні ми проводимо урок і назвемо його «Осінній вернісаж».

III. Робота над темою.

- А що таке вернісаж? (вистава, демонстрація чогось).

- Так, діти. Адже сьогодні на уроці ми пригадаємо, покажемо, розкажемо та продемонструємо все, що ми знаємо про цю пору року, а також дізнаємося щось нове і цікаве.

-Які осінні місяці ви знаєте?

- Чому кожен місяць отримав таку назву?

-На що багата осінь?

Гра «Осінній кошик»

Вам потрібно покласи у кошик ті фрукти і овочі які збираємо осінню.

3. Фізкультхвилинка.

I V .Малювання осіннього пейзажу  

- Хто вже закінчив свій малюнок прикріпіть його на дошці. (Діти прикріплюють малюнки).

- З ваших малюнків видно, що ви не тільки намалювали шматочок осені, а й показали своє відношення до осені, свій настрій.

- Ось який гарний вернісаж у нас вийшов.

V. Підсумки уроку.

1. Вправа «мікрофон».

- Чого навчилися ви сьогодні на уроці?

- Дайте відповіді, використовуючи слова: «Я вмію», «Я знаю», «Я ціную»… (Діти передають мікрофон і по черзі відповідають)

- Яке завдання вам принесло найбільшу радість на уроці?

-         Ви багато чого взяли для себе з цього уроку і я вдячна вам за вашу уважність, активність, емоційність.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. «Подорож» - квест.

-         А зараз погляньте на екран і уявіть себе серед мішаного лісу.

Погляньте як опадають кленові листочки. Вони не просто падають, вони сплітаються у пишні віночки, які одягають на голови лісові мавки, а березові листочки плетуть довгу «дівочу косу», довгу, як осіння ніч, а тремтливі рожеві листочки осики складають розкішний букет, який пахне підосичниками. А листочки дуба ... Ні, про красу лісу можна говорити безкінечно …

- Але осінь гарна не тільки в лісі. Вона зараз добре господарює в садах та на городах.

- Зараз усі підніміться вийдіть до дошки. Кожному я роздаю картинки із зображенням овочів, фруктів. На першу літеру вашої картинки ви підбираєте епітет (ознаку) до слова осінь. (наприклад: гарбуз – гарна, яблуко – ясна, терен – тепла і т.д.), по черзі називаєте і займаєте місця в своїх групах згідно картинки: овочі та фрукти.

- А тепер кожна група отримує кленові листочки. На зворотньому боці запишіть одне слово, будь-яке, але щоб воно було пов’язане з осінню. Воно може означати і предмет, і ознаку, і дію. (Діти пишуть слово).

- Я збираю листочки, перемішую і повертаю кожній групі певну кількість (в залежності від кількості учнів у кожній групі).

- Ви читаєте слова і разом складаєте віршик використовуючи ці слова. (Діти пишуть вірші).

- Зачитайте свої поетичні рядочки.

- Всі розумнички. Гарно потрудились. Давайте перепочинимо.

4. Перегляд мультфільму.

-   Ми сьогодні багато говорили про листя дерев. А чому листя опадає? Перегляд мультфільму допоможе нам зрозуміти – що зумовлює зміни в житті рослин?

5. «Фішбоун». Чому восени опадає листя?

- А зараз пропоную зручно сядьте, заплющіть очі і уявіть себе на березі річки.

«… Світанок. У небі чується журавлине курликання, легенький вітерець грається з різнобарвними листочками, стримуючи їх. У річці чується булькання води. То величезний короп б’є хвостом по воді. А тепер глибше вдихніть запах багаття та відчуйте смок риб’ячої юшки. Як гарно навкруги.»

- Не просто так я згадала рибу. Ось ця риба (подивіться на екран) допоможе нам вирішити проблему – чому ж восени опадає листя?

- Згадайте, шо пояснила маленькій Чомучшці мама?

- А тепер все це відобразимо на нашому малюнку.

 

 

 

   

                                                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

- Тепер ми бачимо, які причини зумовили зміни в житті дерев і це привело до красивого явища природи, яке називається листопад.

 

 

 

doc
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку