Календарне планування з "Досліджуємо історію і суспільство", 6 клас, 2023 - 2024 н. р.

Про матеріал
Календарне планування для курсу "Досліджуємо історію і суспільство", 6 клас.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Досліджуємо історію і суспільство. 6 клас

Пометун О., Ремех Т. Досліджуємо історію і суспільство: підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти. Київ: Видавничий дім «Освіта», 2023. 256 с. (підручник)

Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти, автори:
Пометун О. І., Ремех Т. О., Малієнко Ю. Б., Мороз П. Б., 5 – 6 класи.

105 годин на навчальний рік

Дата

Зміст уроків

6-А

6-Б

Вступ

1.

 

 

Людина, суспільство, держава: історія та сьогодення.

2.

 

 

Тяглість і тривалість історії.

3.

 

 

Час і простір в історії.

4.

 

 

Епоха стародавнього світу як перший етап історії людства.

5.

 

 

Практичне заняття «Рахунок років в історії».

Розділ І. Людина й суспільство в первісні часи

6.

 

 

Походження людини, розселення та спосіб життя первісних людей.

7.

 

 

Соціум. Перші людські спільноти.

8.

 

 

Органи влади за первісних часів.

9.

 

 

Первісні люди на території України.

10.

 

 

Трипільська культура.

11.

 

 

Практичне заняття «Трипільці на землях України».

12.

 

 

Духовний світ людини в первісні часи.

13.

 

 

Первісне мистецтво.

14.

 

 

Суспільні відносини в минулому.

15.

 

 

Узагальнення з розділу «Людина й суспільство в первісні часи».

16.

 

 

Діагностична робота № 1 з розділу «Людина й суспільство в первісні часи».

Розділ ІІ. Людина й суспільство Давнього Сходу

17.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Взаємодія людини та природи.

18.

 

 

Спосіб життя населення Давнього Сходу.

19.

 

 

Організація влади та суспільства в державах Давнього Сходу.

20.

 

 

Практичне заняття «Держава в Стародавньому Єгипті».

21.

 

 

Влада та суспільство в Вавилоні.

22.

 

 

Вавилон – перший мегаполіс на Землі.

23.

 

 

Організація влади та суспільства в Фінікії. Метрополії та колонії.

24.

 

 

Природні умови Стародавнього Китаю.

25.

 

 

Держава та суспільство Стародавнього Китаю.

26.

 

 

Практичне заняття «Держава в Стародавньому Китаї».

27.

 

 

Найдавніші цивілізації в Індії.

28.

 

 

Ведійська цивілізація в Індії.

29.

 

 

Закон та право в державах Стародавнього Сходу.

30.

 

 

Практичне заняття «Закони Вавилонської держави».

31.

 

 

Духовний світ людини Стародавнього Сходу.

32.

 

 

Архітектура та мистецтво Сходу.

33.

 

 

Дива світу Стародавнього Сходу.

34.

 

 

Практичне заняття «Мистецтво Стародавнього Сходу».

35.

 

 

Узагальнення з розділу «Людина й суспільство Давнього Сходу».

36.

 

 

Діагностична робота № 2 з розділу «Людина й суспільство Давнього Сходу».

Розділ ІІІ. Людина та суспільство за Античної Греції

Розділ ІІІ. І. Становлення Античної грецької цивілізації

37.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Природа та населення Стародавньої Греції.

38.

 

 

Палацові цивілізації.

39.

 

 

Практичне заняття «Давньогрецьке суспільство».

40.

 

 

Греція в XVIII – XVI століттях до нашої ери. Демос та аристократія.

41.

 

 

Велика грецька колонізація.

42.

 

 

Грецькі міста-колонії на території України.

43.

 

 

Практичне заняття « Грецька колонізація».

44.

 

 

Становлення Афінського полісу. Реформи Солона.

45.

 

 

Узагальнення з підрозділу «Становлення Античної грецької цивілізації».

46.

 

 

Діагностична робота № 3 з розділу «Становлення Античної грецької цивілізації».

Розділ ІІІ. ІІ. Антична грецька цивілізація класичної доби. Доба еллінізму

47.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Особливості Спартанської держави. Державний устрій.

48.

 

 

Побут спартанців.

49.

 

 

Практичне заняття «Виховання спартанців».

50.

 

 

Кіммерійці та сармати на українських землях.

51.

 

 

Скіфи на українських землях.

52.

 

 

Греко-перські війни.

53.

 

 

Афінська демократія. Права громадян.

54.

 

 

Практичне заняття «Афіни за часів Перікла».

55.

 

 

Духовне життя в Давній Греції. Релігія.

56.

 

 

Освіта, наука та театр.

57.

 

 

А. Македонський та його імперія.

58.

 

 

Практичне заняття «Історичний портрет
А. Македонського».

59.

 

 

Елліністичні держави та їхня культура.

60.

 

 

Узагальнення з підрозділу «Антична грецька цивілізація класичної доби. Доба еллінізму».

61.

 

 

Діагностична робота № 4 з розділу «Антична грецька цивілізація класичної доби. Доба еллінізму».

Розділ IV. Людина і суспільство за Стародавнього Риму

Розділ IV.І. Стародавній Рим. Римська республіка

62.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Природні умови Стародавнього Риму.

63.

 

 

Царська доба в історії Риму.

64.

 

 

Політичний устрій Римської республіки.

65.

 

 

Підкорення Римом Галлії.

66.

 

 

Проблема демократії в Римі.

67.

 

 

Боротьба рабів проти Риму.

68.

 

 

Перший тріумвірат. Диктатура Цезаря.

69.

 

 

Падіння республіки та встановлення імперії в Римі.

70.

 

 

Узагальнення з підрозділу «Стародавній Рим. Римська республіка».

71.

 

 

Діагностична робота № 5 з підрозділу «Стародавній Рим. Римська республіка».

Розділ IV.ІІ. Римська імперія

72.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Вірування та традиції римлян.

73.

 

 

Місто Рим в часи імперії.

74.

 

 

Побут та дозвілля римлян.

75.

 

 

Практичне заняття «Побут в Римі».

76.

 

 

Розпад Римської імперії.

77.

 

 

Виникнення християнства.

78.

 

 

Християнізація Римської імперії.

79.

 

 

Практичне заняття «Виникнення християнства».

80.

 

 

Духовний світ Давнього Риму.

81.

 

 

Освіта та наука в Римі.

82.

 

 

Занепад Римської імперії.

83.

 

 

Причини падіння Західної Римської імперії.

84.

 

 

Практичне заняття «Падіння Західної Римської імперії. Початок Великого переселення народів».

85.

 

 

Суспільне життя давніх слов’ян.

86.

 

 

Господарське життя давніх слов’ян.

87.

 

 

Практичне заняття «Життя слов’ян».

88.

 

 

Узагальнення з розділу «Римська імперія».

89.

 

 

Діагностична робота № 6 з підрозділу «Римська імперія».

Розділ V. Людина у довкіллі, суспільстві, державі в минулому й тепер

90.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Вплив людини на довкілля.

91.

 

 

Сталий розвиток – від ідеї до повсякдення.

92.

 

 

Роль спільноти та громади в історії людства.

93.

 

 

Громадські ініціативи.

94.

 

 

Шкільна спільнота, правила та процедури освітнього закладу.

95.

 

 

Практичне заняття «Що я б хотів змінити в шкільній спільноті».

96.

 

 

Академічна доброчесність.

97.

 

 

Становлення прав людини. Права людини як загальна людська цінність.

98.

 

 

Правові способи захисту прав людини.

99.

 

 

Прояви толерантності та дискримінації в суспільстві.

100.

 

 

Узагальнення з розділу «Людина у довкіллі, суспільстві, державі в минулому й тепер».

101.

 

 

Діагностична робота № 7 з підрозділу «Римська імперія».

102.

 

 

Історична гра «Подорож шляхами минулого».

103.

 

 

Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік. Життя людей в первісні часи. Цивілізації Давнього Сходу.

104.

 

 

Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік. Антична грецька цивілізація.

105.

 

 

Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік. Стародавній Рим.

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
14 вересня 2023
Переглядів
1270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку