11 КЛАС ЗФП та модуль 1- легка атлетика
№п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Номер уроку,дата проведення |
||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
|
Організаційно-методичні вказівки |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 10-12 ХВ. |
||||||||||||||||||||||
1 |
Теоретико-методичні знання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Правила безпеки на уроках фізичної культури. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
За 6сх10 |
||
|
Олімпійська філософія та здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Основи методик розвитку сили,витривалості,спритності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Значення оздоровчого бігу для функціонування серцево-судинної, дихальної систем та м’язової систем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
2 |
Загальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Стройові вправи |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
||
|
Перешикування |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
||
|
Загальнорозвивальні вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фронтальний |
||
|
а)на місці,на осанку |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
метод |
||
|
б)у русі |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
||
|
в)у парах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Г)для запобігання плоскостопості |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
Поточний |
||
|
спеціальні бігові та стрибкові вправи |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
метод |
||
спеціальні вправи для метання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
ОСНОВНА ЧАСТИНА 28-32ХВ. |
||||||||||||||||||||||
3 |
Спеціальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний |
||
Біг на 30м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
метод |
|||
біг на 100-300м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Рівномірний біг 1500 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Повторний біг 3*30м,2*100м,2*200м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Стрибки:у довжину способом «зігнувши ноги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Метання: метання малого м’яча на дальність з розбігу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
фронтально |
||
4 |
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Біг 30 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Біг на 100м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Рівномірний біг 1500м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Стрибок у довжину з розбігу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Метання малого м’яча (150 г)на дальність з розбігу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
ЗФП |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5 |
Вправи для розвитку швидкості: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Повторний біг на відрізках 30-100м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
парами |
||
|
Прискорення до 40м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Біг на місці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Біг спиною вперед |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Біг боком і спиною вперед наввипередки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Біг з прискоренням за сигналом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6 |
Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Метання набивного м’яча (1 кг) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
парами |
||
Багаторазові стрибки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Естафети |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
7 |
Рухливі ігри з елементами футболу і легкої атлетики. Ігри за вибором |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
||
Вправи для розвитку витривалості: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Рівномірний біг до 1500м; кросфіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
індивідуально |
||
|
Біг 300-400м з інтервалом по 1-2-3 рази |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
8 |
Вправи для розвитку сили |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Згинання і розгинання рук в упорі лежачи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Підтягування у висі та у висі лежачи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
9 |
ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
За 6сх10 |
||
Заключна частина (3-5 хв.) |
||||||||||||||||||||||
|
Шикування |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
||
|
Вправи на відновлення і розслаблення м’язів. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
За 6сх10 |
||
|
Підведення підсумків уроку |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
||
|
Організований вихід |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
||