Фізична культура (3 години на тиждень)
І семестр 19-20
Тема: Інструктаж з ТБ. ЗРВ. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети.
ОР: має уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини; розуміє терміни з предмету «фізична культура»; пояснює значення фізичних вправ для формування правильної постави; виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.
№ |
Зміст уроку |
Дозування (хв) |
|
|
|
|
|
|
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Організований перехід до місця заняття. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Шикування. ТБ |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Бесіда «Спортивний одяг та взуття» |
2 |
+ |
|
|
|
|
|
3. |
ЗРВ на місці без предметів. |
6 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Різновиди ходьби. |
2 |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Рухливі ігри. |
9 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Естафети. |
8 |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Шикування. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Вправи на відновлення дихання. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Рефлексія. Підсумки. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Організований перехід до класу. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Тема: Інструктаж з ТБ. Організовуючі вправи. ЗРВ. Біг. Рухливі ігри.
ОР: виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; виконує біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; виконує загальнорозвивальні вправи без предметів на місці; вправи для верхніх кінцівок і плечового поясу; згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині; загальнорозвивальні вправи в русі: різновиди ходьби, бігу; виконує вправи для розвитку швидкості, вправи на релаксацію; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.
№ |
Зміст уроку |
Дозування (хв) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Організований перехід до місця заняття. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Шикування. ТБ |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
ЗРВ на місці без предметів. |
5 |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
4. |
ЗРВ в русі. |
5 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Бігові вправи. |
2 |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
+ |
2. |
Вправи для розвитку швидкості. |
2 |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
3 |
Вправи для розвитку координації. |
2 |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
Вправи на розвиток витривалості. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
Вправи на релаксацію. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
4 |
Біг з високим підніманням стегна, закиданням гомілок. |
5 |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Біг із високого старту до 30 м. |
5 |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
6. |
Біг із зміною напрямку. |
5 |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
7. |
«Човниковий біг». |
5 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
8. |
Біг із різних вихідних положень. |
5 |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
9. |
Біг із почерговою ходьбою. |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
10. |
Рухливі ігри. |
5 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Шикування. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Вправи на відновлення дихання. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Рефлексія. Підсумки. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Організований перехід до класу. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Тема: Інструктаж з ТБ. Організовуючі вправи. ЗРВ. Стрибки. Рухливі ігри.
ОР: має уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини; розуміє терміни з предмету «фізична культура»; пояснює значення фізичних вправ для формування правильної постави; виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; володіє елементарними навичками виконання стрибків: на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням уперед, назад, у присіді правим та лівим боком; стрибки в глибину; стрибки у висоту; стрибки у довжину з місця поштовхом однієї і двох ніг; виконує різновиди ходьби, бігу, стрибків; вправи на координацію; загальнорозвивальні вправи з предметами; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.
№ |
Зміст уроку |
Дозування (хв) |
|
|
|
|
|
|
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Організований перехід до місця заняття. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Шикування. ТБ |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
ЗРВ |
5 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Бігові вправи. |
4 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5. |
Вправи для розвитку витривалості. |
3 |
|
|
|
|
+ |
+ |
6. |
Чергування ходьби та бігу. |
3 |
|
|
|
|
+ |
+ |
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Стрибкові вправи. |
3 |
|
|
|
+ |
+ |
|
2. |
Стрибки на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням. |
10 |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
3. |
Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. |
10 |
+ |
+ |
|
|
|
|
4. |
«Човниковий біг». |
5 |
|
|
|
+ |
|
|
5. |
Рухливі ігри. |
7 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Шикування. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Вправи на відновлення дихання. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Рефлексія. Підсумки. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Організований перехід до класу. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Тема: Інструктаж з ТБ. Правила ТБ під час занять з м’ячем. ЗРВ. Вправи з м’ячем. Рухливі ігри, естафети.
ОР: пояснює значення фізичних вправ для формування правильної постави; виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.
№ |
Зміст уроку |
Дозування (хв) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Організований перехід до місця заняття. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Шикування. ТБ Правила ТБ під час занять з м’ячем. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Організовуючі вправи. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
ЗРВ з м’ячем. |
5 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5. |
Бігові вправи. |
2 |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
6. |
Різновиди ходьби . |
3 |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Вправи для опанування навичок володіння м’ячем. |
10 |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Вправи з великим м’ячем. |
10 |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
+ |
+ |
3. |
Передача м’яча. |
10 |
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
4. |
Перекидання м’яча у парах. |
10 |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
5. |
Рухливі ігри, естафети. |
7 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Шикування. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Вправи на відновлення дихання. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Рефлексія. Підсумки. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Організований перехід до класу. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Тема: Інструктаж з ТБ. ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей. Гімнастика.
ОР: виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; виконує вправи для розвитку фізичних якостей: сили – підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці); нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи, пружні нахили у положенні сидячи; “напівшпагат”, “шпагат”; виконує загальнорозвивальні вправи без предметів на місці; вправи для верхніх кінцівок і плечового поясу; згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині; загальнорозвивальні вправи в русі: різновиди ходьби, бігу; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.
№ |
Зміст уроку |
Дозування (хв) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Організований перехід до місця заняття. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Шикування. ТБ |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Організовуючі вправи. |
2 |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
4. |
ЗРВ |
5 |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
5. |
Вправи для формування правильної постави. |
3 |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
+ |
6. |
Різновиди ходьби, бігу. |
3 |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
+ |
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). |
10 |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). |
10 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Рухливі ігри. |
10 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Шикування. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Рефлексія. Підсумки. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Організований перехід до класу. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Тема: Інструктаж з ТБ. ЗРВ. Танцювальні кроки. Вправи зі скакалкою. Рухливі ігри, естафети.
ОР: виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; різновиди ходьби, бігу, стрибків; вправи на координацію; загальнорозвивальні вправи з предметами; виконує тренування зі скакалкою; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.
№ |
Зміст уроку |
Дозування (хв) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Організований перехід до місця заняття. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Шикування. ТБ |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Організовуючі вправи. |
2 |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
4. |
ЗРВ |
4 |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
5. |
КВРГ |
2 |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
6. |
Різновиди ходьби, бігу. |
3 |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Танцювальні кроки. |
10 |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Стрибки зі скакалкою. |
10 |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
Вправи для розвитку гнучкості. |
5 |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
Рухливі ігри. |
4 |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
|
Естафети. |
4 |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Шикування. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Рефлексія. Підсумки. |
2 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Організований перехід до класу. |
1 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Примітки: