Календарне планування за програмою О. Я. Савченко. 1 клас. І семестр. Фізична культура.

Про матеріал
1 клас. І семестр. НУШ Календарне планування складене відповідно Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Савченко. Воно побудоване так, що вчителю вже не потрібно писати сам конспект. Це зручно.
Перегляд файлу

Фізична культура (3 години на тиждень)

І семестр 19-20

Тема: Інструктаж з ТБ. ЗРВ. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети.

ОР: має уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини; розуміє терміни з предмету «фізична культура»; пояснює значення фізичних вправ для формування правильної постави; виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.

Зміст уроку

Дозування (хв)

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

1.

Організований перехід до місця заняття.

1

+

+

+

+

+

+

2.

Шикування. ТБ

1

+

+

+

+

+

+

 

Бесіда «Спортивний одяг та взуття»

2

+

 

 

 

 

 

3.

ЗРВ на місці без предметів.

6

+

+

+

+

+

+

4.

Різновиди ходьби.

2

 

 

+

+

+

+

Основна частина

 

 

 

 

 

 

1.

Рухливі ігри.

9

+

+

+

+

+

+

2.

Естафети.

8

+

+

 

+

+

 

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

1.

Шикування.

1

+

+

+

+

+

+

2.

Вправи на відновлення дихання.

2

+

+

+

+

+

+

3.

Рефлексія. Підсумки.

2

+

+

+

+

+

+

4.

Організований перехід до класу.

1

+

+

+

+

+

+

Тема: Інструктаж з ТБ. Організовуючі вправи. ЗРВ. Біг. Рухливі ігри.

ОР: виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; виконує біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; виконує загальнорозвивальні вправи без предметів на місці; вправи для верхніх кінцівок і плечового поясу; згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині; загальнорозвивальні вправи в русі: різновиди ходьби, бігу; виконує вправи для розвитку швидкості, вправи на релаксацію; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.

Зміст уроку

Дозування (хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Організований перехід до місця заняття.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Шикування. ТБ

1

+

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

ЗРВ на місці без предметів.

5

+

+

+

+

 

 

 

 

 

4.

ЗРВ в русі.

5

 

 

 

 

+

+

+

+

+

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Бігові вправи.

2

 

 

 

 

 

+

+

 

+

2.

Вправи для розвитку швидкості.

2

 

 

+

+

 

 

 

 

 

3

Вправи для розвитку координації.

2

 

 

 

 

 

+

+

 

 

 

Вправи на розвиток витривалості.

2

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

Вправи на релаксацію.

2

 

 

 

 

 

 

 

+

 

4

Біг з високим підніманням стегна, закиданням гомілок.

5

+

+

 

 

 

 

 

 

 

5.

Біг із високого старту до 30 м.

5

+

+

+

+

 

 

 

 

 

6.

Біг із зміною напрямку.

5

 

 

+

+

+

 

 

 

 

7.

«Човниковий біг».

5

 

 

 

 

+

+

+

 

 

8.

Біг із різних вихідних положень.

5

 

 

 

 

 

+

+

 

 

9.

Біг із почерговою ходьбою.

5

 

 

 

 

 

 

 

+

+

10.

Рухливі ігри.

5

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Шикування.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Вправи на відновлення дихання.

2

+

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

Рефлексія. Підсумки.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4.

Організований перехід до класу.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Інструктаж з ТБ. Організовуючі вправи. ЗРВ. Стрибки. Рухливі ігри.

ОР: має уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини; розуміє терміни з предмету «фізична культура»; пояснює значення фізичних вправ для формування правильної постави; виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; володіє елементарними навичками виконання стрибків: на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням уперед, назад, у присіді правим та лівим боком; стрибки в глибину; стрибки у висоту; стрибки у довжину з місця поштовхом однієї і двох ніг; виконує різновиди ходьби, бігу, стрибків; вправи на координацію; загальнорозвивальні вправи з предметами; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.

Зміст уроку

Дозування (хв)

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

1.

Організований перехід до місця заняття.

1

+

+

+

+

+

+

2.

Шикування. ТБ

1

+

+

+

+

+

+

3.

ЗРВ

5

+

+

+

+

+

+

4.

Бігові вправи.

4

+

+

+

+

+

+

5.

Вправи для розвитку витривалості.

3

 

 

 

 

+

+

6.

Чергування ходьби та бігу.

3

 

 

 

 

+

+

Основна частина

 

 

 

 

 

 

1.

Стрибкові вправи.

3

 

 

 

+

+

 

2.

Стрибки на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням.

10

+

+

+

 

 

 

3.

Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами.

10

+

+

 

 

 

 

4.

«Човниковий біг».

5

 

 

 

+

 

 

5.

Рухливі ігри.

7

+

+

+

+

+

+

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

1.

Шикування.

1

+

+

+

+

+

+

2.

Вправи на відновлення дихання.

2

+

+

+

+

+

+

3.

Рефлексія. Підсумки.

2

+

+

+

+

+

+

4.

Організований перехід до класу.

1

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Інструктаж з ТБ. Правила ТБ під час занять з мячем. ЗРВ. Вправи з мячем. Рухливі ігри, естафети.

ОР: пояснює значення фізичних вправ для формування правильної постави; виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.

Зміст уроку

Дозування (хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Організований перехід до місця заняття.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Шикування. ТБ

Правила ТБ під час занять з мячем.

2

+

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

Організовуючі вправи.

2

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4.

ЗРВ з мячем.

5

+

+

+

+

+

+

+

+

+

5.

Бігові вправи.

2

 

 

 

 

 

+

+

+

+

6.

Різновиди ходьби .

3

 

 

 

 

 

+

+

+

+

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Вправи для опанування навичок володіння мячем.

10

+

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Вправи з великим мячем.

10

 

+

+

 

 

 

 

+

+

3.

Передача мяча.

10

 

 

 

+

+

 

 

 

 

4.

Перекидання мяча у парах.

10

 

 

 

 

 

+

+

 

 

5.

Рухливі ігри, естафети.

7

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Шикування.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Вправи на відновлення дихання.

2

+

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

Рефлексія. Підсумки.

2

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4.

Організований перехід до класу.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Інструктаж з ТБ. ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей. Гімнастика.

ОР: виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; виконує вправи для розвитку фізичних якостей: сили – підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці);  нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи, пружні нахили у положенні сидячи; “напівшпагат”, “шпагат”; виконує загальнорозвивальні вправи без предметів на місці; вправи для верхніх кінцівок і плечового поясу; згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині; загальнорозвивальні вправи в русі: різновиди ходьби, бігу; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.

Зміст уроку

Дозування (хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Організований перехід до місця заняття.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Шикування. ТБ

1

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

Організовуючі вправи.

2

 

+

+

+

 

 

 

 

4.

ЗРВ

5

+

 

+

+

+

+

+

 

5.

Вправи для формування правильної постави.

3

 

+

+

 

 

 

 

+

6.

Різновиди ходьби, бігу.

3

 

+

 

+

 

 

 

+

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці).

10

+

+

+

+

 

 

 

 

 

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці).

10

 

 

 

 

+

+

+

+

 

Рухливі ігри.

10

+

+

+

+

+

+

+

+

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Шикування.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Вправи на відновлення дихання.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

Рефлексія. Підсумки.

2

+

+

+

+

+

+

+

+

4.

Організований перехід до класу.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Інструктаж з ТБ. ЗРВ. Танцювальні кроки. Вправи зі скакалкою. Рухливі ігри, естафети.

ОР: виконує організовуючі вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал; загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо; виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; різновиди ходьби, бігу, стрибків; вправи на координацію; загальнорозвивальні вправи з предметами; виконує тренування зі скакалкою; бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності.

Зміст уроку

Дозування (хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Організований перехід до місця заняття.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Шикування. ТБ

1

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

Організовуючі вправи.

2

+

+

+

 

 

 

 

 

4.

ЗРВ

4

 

+

+

+

+

+

 

 

5.

КВРГ

2

+

 

 

 

 

 

+

+

6.

Різновиди ходьби, бігу.

3

+

 

+

 

+

 

+

 

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Танцювальні кроки.

10

 

 

 

 

+

+

+

+

 

Стрибки зі скакалкою.

10

+

+

+

+

 

 

 

 

 

Вправи для розвитку гнучкості.

5

+

 

+

 

+

 

+

 

 

Рухливі ігри.

4

+

 

+

 

+

 

+

+

 

Естафети.

4

 

+

 

+

 

+

+

+

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Шикування.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Вправи на відновлення дихання.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

Рефлексія. Підсумки.

2

+

+

+

+

+

+

+

+

4.

Організований перехід до класу.

1

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

 

 

Примітки:

 

 

 

docx
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
5326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку