Календарне планування з фізичної культури для 3 класу

Про матеріал

Календарне планування з очікуваними результатами за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти розробленою під керівництвом Р.Б.Шияна

Перегляд файлу

 

№ з/п

   Дата

              Тема уроку

                   Очікувані результати навчання

1.

 

Первинний інструктаж з БЖ. Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави.  Загальнорозвивальні   вправи з предметами.  Рухлива гра «Вгадай, чий голос?».

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,; 

- ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності; 

2.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Загальнорозвивальні   вправи без предметів. Рухлива гра «Білі ведмеді».

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,; 

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

3.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Дихання під час виконання фізичних вправ. Загальнорозвивальні   вправи   з м’ячами.

Рухлива гра «Чотири стихії».

- ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

 - дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

4.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Загальнорозвивальні   вправи   без предметів.   Комплекс   для формування правильної постави.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,; 

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

5.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Загальнорозвивальні   вправи   в колі.   Різні   види ходьби і бігу. Рухлива гра «Зустрічна естафета».

- виконують організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

6.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Загальнорозвивальні   вправи з предметами.    Рухлива гра «Гуси-лебеді».

Рухлива гра «Повінь».

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,; 

- ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

7.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Загальнорозвивальні   вправи   без предметів.   Комплекс   для формування правильної постави.  Рухлива гра «Вгадай, чий голос?». Рухлива гра «Попади в ціль!» 

 

 

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,; 

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

8.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. «Човниковий»  біг  4 х 9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді».

 

- мають уявлення про історію виникнення Олімпійських ігор;

- називаєють олімпійське гасло та символ Олімпійських ігор;

- пояснюють вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- володіють навичками пересувань;

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,; 

9.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, зі зміною частоти кроку. Біг «протиходом», «змійкою». Біг 30 м.  Танцювальний крок «припадання». Рухлива гра «Команда швидконогих». 

 

- володіють навичками пересувань:

- ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м;

- рівномірний біг до 900 м;

 - пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;    

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

10

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною довжини кроку. Біг 30 м. «Човниковий» біг 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді».

 

- пояснюють вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами;

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

11.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Біг із подоланням перешкод. Біг 30 м. Танцювальний крок «припадання». Вправи для профілактики плоскостопості. Рухлива гра «Повінь».

 

- пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;    

- лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами;

- лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору,  вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч;

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах; 

12.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Чергування ходьби та бігу до 1200 м. Танцювальний крок «притупування».  Рухлива гра «Горішки».

 

- пояснюють вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами;

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

13.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м.  «Човниковий біг» 4 х 9 м. Рівномірний біг до 900 м.  Рухлива гра «Горішки».

 

- виконують організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

14.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи.   Комплекс ЗРВ. Чергування бігу та ходьби. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Біг  «змійкою». Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді».

- виконуєють організовуючі вправи команди на перешикування;

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,   ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

- пояснюють вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

15.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ходьба приставним кроком правим і лівим боком. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. Біг із зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Біг 30 м.     Рухлива гра на увагу.

 

- пояснюють вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- лазіння по похилій гімнастичній лаві  однойменним та різнойменними способами;

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

16.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, ходьба зі зміною частоти кроку. Біг “протиходом”. Біг 30м. Рухлива гра “Гуси-лебеді”.

 

- пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;     

-лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору,  вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч);

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах; 

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

17.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Чергування ходьби та бігу до 1200 м. Танцювальний крок «притупування».  Рухлива гра «Повінь».

 

- пояснюють вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами;

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

18.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами. Біг  «змійкою». Рухлива гра «Ямки».

 

- пояснюють вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами;

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

19.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи.   Комплекс ЗРВ. Чергування бігу та ходьби. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Біг  «змійкою». Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

- володіють навичками пересувань:

- ходьба по низькій колоді з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м;

- рівномірний біг до 900 м;

- пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;    

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

20.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів, спритності.  «Човниковий» біг 4 х 9 м.  Рухлива гра «Гуси-лебеді».

 

- виконують організовуючі вправи, команди на перешикування;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

21.

 

Повторення інструктажу з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. «Човниковий» біг 4 х 9 м.   Рухлива гра на увагу.

 

- володіють навичками пересувань:

- ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м;

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах; 

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

22.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку».

- виконують організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці;

- виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах;

- стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”;

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,   ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

23.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із подоланням перешкод . Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки «по купинах». Повільний біг. Рухлива гра «Гуси-лебеді».

- виконують стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги”;

- виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах;

-дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

24.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Стрибки «у кроці». Естафети із стрибками.  

- виконують організовуючі вправи, команди на перешикування;

- виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах;

- стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”;

-добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

 

25.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода).   Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка».

- виконують організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці;

-виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах;

- стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”;

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,   ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

26.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода).   Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Біг з різних вихідних положень. Рухлива гра «Пень».

- виконують організовуючі вправи, команди на перешикування;

- виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах;

- стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”;

-добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

 

27.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку».

- володіють навичками пересувань:

- рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м;

- рівномірний біг до 900 м;

- пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;    

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

 

28.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги».  Стрибки через перешкоди. Повільний біг. Рухлива гра «Пень».

- виконують організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці;

-виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах;

- стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”;

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,   ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

29.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: “змійкою”. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Стрибок у довжину з місця.

- виконують організовуючі вправи, команди на перешикування;

- виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах;

- стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”;

-добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

30.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Стрибок у довжину з місця.

- виконують організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці;

-виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах;

- стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”;

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,   ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

31.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Рухлива гра

«Передав – сідай!»

- виконуєють організовуючі вправи команди на перешикування;

- володіють навичками підкидання м’яча під час ходьби лівою та правою рукою;

-метання м’яча з різних вихідних положень;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

32.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем.  Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність. Рівномірний біг до 900 м.  Рухлива гра  «Зустрічна естафета»

- володіють навичками метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку;

-метання м’яча з різних вихідних положень;

- ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою;

- беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,; 

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

33.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль.  Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Рухлива гра «Попади в ціль!»

- виконуєють організовуючі вправи команди на перешикування;

- володіють навичками підкидання м’яча під час ходьби лівою та правою рукою;

- метання м’яча з різних вихідних положень;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

34.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Гречка».  

- володіє навичками елементів футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м), ведення м’яча вивченими способами між стійками і їх обведенням;

- жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата);

- добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

35.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра  «Зустрічна естафета».

 

- виконує організовуючі вправи команди на перешикування;

- володіє навичками ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою; елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м), ведення м’яча вивченими способами між стійками і їх обведенням;

- ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

- дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

36.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яч, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціл. Ловіння м’яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара».

- володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень; елементами баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

37.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу) : ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах.   Рухлива гра «Передав – сідай!»

- володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень; елементами баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

38.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Комплекс ЗРВ з м'ячами. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу) : ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Пень»

- виконують організовуючі вправи команди на перешикування;

- володіють навичками підкидання м’яча під час ходьби лівою та правою рукою; ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги;

-метання м’яча з різних вихідних положень;

- дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

39.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Інструкція БЖД №                 . Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Перекиди вперед. «Міст» з положення лежачи. Підтягування у висі (хлопчики) і у висі лежачи (дівчатка). Рухлива гра «Запорожець на Січі»

- виконує елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед; “міст” із положення лежачи;

- виконує підтягування у висі (хлопчики) і у висі лежачи (дівчатка);

- контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

40.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (упори). Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.  Рухлива гра «Запорожець на Січі».

- володіє навичками пересувань: ходьба з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м; пересування танцювальними кроками:

- виконує елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед; “міст” із положення лежачи;

-  контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

41.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Комбінація із вправ на рівновагу. Дитячий фітнес: звіро-аеробіка.

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

- бере на себе роль у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.

- ставиться з повагою до інших осіб.

- підтримує та приймає інших.

- розповідає про правильну поставу.

- вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я.

- виконує вправи для формування правильної постави.

 

42.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Ходьба по спіралі; ходьба зі зміною напрямку за зоровим сигналом.

 - володіє різновидами ходьби та бігу по спіралі;

 - змінює напрямок руху за зоровим сигналом;

 - виконує запропоновану роль у команді, погоджується із рішенням команди;

 - намагається дотримуватися домовленостей;

 - усвідомлює важливість рухів та активної поведінки для себе та інших;

43.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Біг: “протиходом”, “змійкою”, по діагоналі. Символи та ідеали олімпійського руху, ознайомлення із життєвим шляхом відомих спортсменів.

- володіють навичками різновидів бігу «змійкою», «протиходом» та по діагоналі;

- мають уявлення про історію виникнення Олімпійських ігор; називають олімпійське гасло та символ Олімпійських ігор;

- пояснють вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

44.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Зимові види спорту. Зимові рухливі ігри.

- знають популярні зимові види спорту;

- особливості окремих зимових видів спорту;

- вміють розрізняти популярні зимові види спорту;

- пояснюють, чому важливо займатися  спортом;

- визначають риси характеру, необхідні для досягнень високих результатів у спорті;

- дотримуються безпечних прийомів праці;

- уважно слухають один одного в умовах безпосереднього спілкування.

45.

 

Повторення інструктажу з БЖ.

Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Зимові рухливі ігри.

- пояснює вплив природних чинників на здоров’я, принципи загартовування та вплив загартовування на зміцнення здоров’я;

- порівнює стан здоров’я загартованого й незагартованого учня;

- виконує правила загартовування;

- уміє використовувати різні види загартовування.

 

 

ПОГОДЖЕНО                                                              

                    заступник директора з навчально-виховної роботи            

                                              _________ Ю. О. Кучер від  __________ 2023 р.                                    

 

docx
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку