Календарно-тематичне планування уроків
з фізичного виховання
у 9 класі на І-ІІ семестри 2018-2019 н. р.
Навчальна програма з фізичного виховання для 5-9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ |
Тема уроку |
Дата |
І семестр |
||
Модуль І. Футбол (18 год.) (початок) |
||
1 |
Правила техніки безпеки на уроках футболу. Інструкція № __. Профілактика травматизму на уроках футболу. Інструкція № __. Організуючі і стройові вправи. Загально розвивальні вправи. Ведення м’яча різними способами, ведення з виконанням ривків та обведень, контролюючи м’яч. Удари вивченими способами по м’ячу, що котиться, летить у різних напрямках, на дальність і точність. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
2 |
Міжнародні футбольні організації. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Різні поєднання прийомів техніки пересування з технікою володіння м’яча. Удари правою та лівою ногою різними способами. Удари на точність і дальність. Зупинки м’яча грудьми (крім дівчат) у русі, вдосконалення різних способів зупинки з виведенням м’яча на зручну позицію для подальших дій. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
3 |
Основні засади арбітражу. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи: прискорення та ривки з м’ячем; ривки до м’яча з наступним ударом по воротах. Біг з максимальною швидкістю після імітування удару ногою чи головою у стрибку, після подолання перешкод (бар’єр) тощо. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
4 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи: стрибки з імітуванням удару головою та ногою; діставання підвішеного м’яча головою та ногою, у стрибку з місця і з розбігу; стрибки з місця і з розбігу з ударами головою чи ногою по м’ячах, підвішених на різній висоті. Жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
5 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Човниковий біг 4×10 м. Жонглювання м’ячем. Зупинки м’яча грудьми (крім дівчат) на місці, внутрішньою та зовнішньою частинами стопи у русі, вдосконалення вивчених способів зупинки. Маневрування в захисті та атаці, раціональне використання вивчених технічних прийомів. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
6 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка та у стрибку. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
7 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Відволікаючі дії (фінти) «відходом», «ударом», «зупинкою». Рухливі ігри з елементами футболу |
|
8 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Стрибки з імітуванням ударів головою й ногою, діставання підвішеного м’яча головою, ногою, у стрибку з місця і з розбігу. Удари по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів. Спортивні ігри у зменшених за чисельністю складах |
|
9 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Відбирання м’яча: вдосконалення вивчених прийомів в умовах ігрових вправ та навчальних ігор. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
10 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Вкидання м’яча: вкидання м’яча з різних вихідних положень з місця і після розбігу. Удари на точність одним із вивчених способів. Спортивні ігри з елементами футболу |
|
11 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Двостороння гра |
|
12 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Біг з максимальною швидкістю після імітування удару ногою чи головою у стрибку, після подолання перешкод (бар’єр) тощо. Відбирання м’яча: вдосконалення вивчених прийомів. Спортивні ігри у зменшених за чисельністю складах |
|
13 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Елементи гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення та вибивання м’яча; вибір правильної позиції під час кутового, штрафного та вільного ударів; організація атаки під час уведення м’яча в гру Двостороння гра |
|
14 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. індивідуальні дії в нападі: маневрування на полі; уміння вибрати та раціонально використовувати вивчені технічні прийоми. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
15 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. групові дії в нападі: взаємодія з партнерами під час організації атаки; вдосконалення ігрових та стандартних ситуацій. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
16 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Індивідуальні дії в захисті: вдосконалення "закривання", "перехоплення" та відбору м’яча. Навчальна гра |
|
17 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Групові дії в захисті: взаємодія в обороні під час виконання суперником стандартних комбінацій; організація і побудова "стінки". Навчальна гра |
|
18 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Жонглювання м’ячем всіма частинами тулуба без повторення однієї частиною тулуба. Удари на точність і дальність. Відволікаючі дії (фінти) «відходом», «ударом», «зупинкою». Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей. Узагальнення знань з модуля: «Футбол» |
|
Модуль ІІ. Легка атлетика (8 год.)(початок) |
||
19 |
Правила техніки безпеки на уроках легкої атлетики. Інструкція № __. Значення оздоровчого бігу для здоров’я людини. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Стрибки у довжину з місця. Вправи для розвитку швидкості. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
20 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкості: повторний біг на відрізках 30-40 м.; прискорення до 30 м з різних вихідних положень. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей. КН:Стрибки в довжину з місця |
|
21 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети. Рухливі ігри та естафети. КН: Стрибки у довжину з розбігу способом “прогинаючись”, стрибки у висоту з розбігу способом «переступання» |
|
22 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ. Спеціальні бігові і стрибкові вправи. Метання набивних м’ячів з різних вихідних положень (стоячи, сидячи і т.д.) Різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети. Рівномірний біг до 1000 м (дівчата), до 1500 м (юнаки). КН: Біг 30м, с |
|
23 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Метання малого м’яча на дальність. Рухливі ігри та естафети. КН: Біг 60 м, с |
|
24 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети. Стрибки у довжину з у довжину з розбігу способом “зігнувши ноги”. КН: Рівномірний біг до 1000 м (дівчата), до 1500 м (юнаки). Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей. |
|
25 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Різновиди стрибків із завданнями. Рухливі ігри та естафети |
|
26 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Узагальнення знань з модуля: «Легка атлетика» |
|
Модуль ІІІ. Волейбол (18 год.) (початок) |
||
27 |
Правила техніки безпеки на уроках волейболу. Інструкція № __. Профілактика спортивного травматизму. Інструкція № __. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку гнучкості. Передачі м’яча двома руками зверху та знизу через сітку в парах. Подачі м’яча – верхня та нижня. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
28 |
Технічна та тактична підготовки волейболістів. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Прийом м’яча, що відскочив від сітки. Подачі м’яча – верхня та нижня. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
29 |
Взаємодія гравців передньої та задньої ліній. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку сили. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Подачі м’яча – верхня та нижня. Взаємодії гравців задньої лінії під час прийому м’яча. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
30 |
Основні засади суддівства. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Взаємодії гравців передньої та задньої ліній під час прийому м’яча після подачі. Навчальна гра волейбол |
|
31 |
Взаємодія гравців передньої та задньої ліній. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Прийом та передача м’яча двома руками. Навчальна гра волейбол |
|
32 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Подачі м'яча - верхня й нижня. Прийом м'яча знизу після подачі в задану зону. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Взаємодії гравців передньої та задньої ліній. Навчальна гра |
|
33 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. КН: Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Взаємодії гравців передньої та задньої ліній. Навчальна гра |
|
34 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку спритності. Підвідні вправи для нападаючого удару, нападаючий удар з власного підкидання. Подачі м’яча – верхня та нижня. Прийом м’яча, що відскочив від сітки. Навчальна гра |
|
35 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку гнучкості. Подачі м’яча – верхня та нижня. Прийом та передача м’яча двома руками знизу через сітку в парах. Навчальна гра |
|
36 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку гнучкості. Нападаючий удар з накидання партнера. Нападаючий удар з передачі партнера. КН: Прийом та передача м’яча двома руками знизу через сітку в парах. Навчальна гра |
|
37 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Верхня пряма подача (6 спроб). Підвідні вправи для нападаючого удару, нападаючий удар з власного підкидання. Виконання нападаючого удару гравцями задньої лінії. Блокування нападаючого удару. Навчальна гра |
|
38 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Взаємодії гравців передньої та задньої ліній. КН: Верхня пряма подача (6 спроб). Навчальна гра |
|
39 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку сили. Страхування гравців. Передача м’яча двома руками зверху та знизу через сітку в парах. Подачі м’яча – верхня та нижня. Навчальна гра |
|
40 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку гнучкості. Взаємодії гравців задньої лінії під час прийому м'яча. Передача м’яча двома руками знизу та зверху через сітку в парах. Навчальна гра |
|
41 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Друга передача через гравця зони №3. Дії гравців під сіткою в зоні № 3. Передача м’яча двома руками знизу через сітку в парах. Страхування гравців. Навчальна гра |
|
42 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Взаємодії гравців передньої лінії під час атакуючих дій. Подачі м’яча – верхня та нижня. Навчальна гра |
|
43 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Прямий нападаючий удар з власного підкидання, з накидання партнера, з передачі партнера. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Взаємодії гравців задньої лінії під час прийому м’яча. Навчальна гра |
|
44 |
ЗРВ. Навчальна гра волейбол. Узагальнення знань з модуля: «Волейбол» |
|
Модуль ІV. Настільний теніс (2 год.) (початок) |
||
45 |
Правила техніки безпеки під час занять настільним тенісом. Інструкція № __. Техніко-тактична підготовка тенісистів. ЗРВ та спеціальні вправи. Навчальна гра |
|
46 |
Методика проведення самостійних занять з настільного тенісу. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Навчальна гра |
|
ІІ семестр |
||
Модуль ІV. Настільний теніс (14 год.) (продовження) |
||
47 |
Правила техніки безпеки під час занять настільним тенісом. Інструкція № __. ЗРВ та спеціальні вправи. Навчальна гра |
|
48 |
Особливості психологічної підготовки юних тенісистів. Організуючі і стройові вправи. |
|
49 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Навчальна гра |
|
50 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Виконання комбінаційних серій захисних та атакуючих прийомів техніки гри. Навчальна гра |
|
51 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
52 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Організуючі і стройові вправи. Навчальна гра |
|
53 |
ЗРВ. Гра атакуючого проти захисника, атакуючого проти атакуючого. Навчальна гра теніс настільний |
|
54 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
55 |
ЗРВ. Удосконалення прийому подач з верхнім та змішаним обертом м’яча. Навчальна гра теніс настільний |
|
56 |
ЗРВ. Організуючі і стройові вправи. Навчальна гра теніс настільний |
|
57 |
ЗРВ. КН: Виконання подачі з верхнім боковим обертом м’яча. Навчальна гра теніс настільний |
|
58 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
59 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
60 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний. Узагальнення знань з модуля: «Настільний теніс» |
|
Модуль ІІІ. Волейбол (18 год.) (продовження) |
||
61 |
Теоретичні відомості з волейболу: правила безпеки. Інструкція № __. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Повторити передачу м’яча двома руками зверху в парах, до стіни, над собою. Техніка виконання прямого нападаючого удару. Домашнє завдання: імітація прямого нападаючого удару з місця. |
|
62 |
Теоретичні відомості з волейболу: особливості фізичної підготовки волейболістів з урахуванням віку. ЗРВ і спеціальні вправи. Прямий нападаючий удар-підготовчі вправи, розучування техніки виконання. Домашнє завдання: швидкі скачки на одній нозі. |
|
63 |
Теоретичні відомості: місце для гри, устаткування, інвентар. ЗРВ і спеціальні вправи. Передача м’яча двома руками зверху в парах. Нижня пряма і бокова подача з-за лицевої лінії. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. |
|
64 |
Теоретичні відомості: історія розвитку волейболу. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками зверху в парах на місці, потім через сітку. Прямий нападаючий удар. Нижня пряма і бокова подача з-за лицевої лінії на точність по зонах. Домашнє завдання: стрибки через різкі предмети з поворотом на 90, 180 , 270, 360 градусів. |
|
65 |
Теоретичні відомості: правила та хід гри. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками зверху в парах на місці, потім через сітку. Прямий нападаючий удар. Верхня пряма подача із вкороченої відстані 6 – 7м. Домашнє завдання: поперемінне згинання і розгинання рук в упорі біля стіни при максимальному тильному згинанні в променевозап’ясних суглобах. |
|
66 |
Теоретичні відомості: активна рухова діяльність. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Прямий нападаючий удар. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. Домашнє завдання: поперемінне згинання і розгинання рук в упорі на пальцях біля стіни при максимальному тильному згинанні в променевозап’ясних суглобах. |
|
67 |
Теоретичні відомості: оптимальний життєвий режим. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. Домашнє завдання: присідання і різке випрямлення ніг із змахом рук вгору. |
|
68 |
Теоретичні відомості: оптимальний руховий режим. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах; до стіни. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. Домашнє завдання: безперервні стрибки на обох ногах вгору на підвищення (лавка, колода і. ін..). |
|
69 |
Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах через сітку. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування одиночне. Домашнє завдання: серія стрибків на обох ногах на місці протягом 15с. на швидкість. |
|
70 |
Теоретичні відомості: шкідливі звички. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Прийом та передача м’яча двома руками знизу на місці в парах через сітку. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування одиночне. (підвідні вправи) Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. |
|
71 |
Теоретичні відомості: шкідливі звички. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Прийом м’яча обома руками знизу, що відскочив від сітки. Передача через сітку обома руками знизу. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. Домашнє завдання: 10 підскоків на місці, після цього імітація блокування або нападаючий удар. |
|
72 |
Теоретичні відомості: профілактика травматизму. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача двома руками зверху в парах через сітку - підготовка до складання навчального нормативу. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. Домашнє завдання: піднімання тулуба з положення лежачи. |
|
73 |
1. Теоретичні відомості: правила контролю під час занять волейболом. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів КН: Передача двома руками зверху в парах через сітку - складання навчального нормативу. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. Домашнє завдання: присідання на одній нозі. |
|
74 |
Теоретичні відомості:перевтома . її фізіологічна суть. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача двома руками зверху за спину в парах та через сітку. Прийом м’яча обома руками знизу, що відскочив від сітки. Передача через сітку обома руками знизу. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. Домашнє завдання: діставання в стрибку долонями різних предметів. |
|
75 |
Теоретичні відомості: розвиток фізичних якостей волейболіста. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Прийом та передача м’яча обома руками знизу в парах – підготовка до складання навчального нормативу. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. Домашнє завдання: підкидання м’яча вгору і ловіння його в стрибку . |
|
76 |
Теоретичні відомості основні засади суддівства. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. КН: Прийом та передача м’яча обома руками знизу в парах - складання навчального нормативу. Верхня пряма подача - підготовка до складання навчального нормативу. Навчальна гра: дія гравців під сіткою. Домашнє завдання: в упорі лежачи поштовхом рук хлопки долонями. |
|
77 |
Теоретичні відомості: основні жести судів. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Спритності і координації рухів. КН: Верхня пряма подача - складання навчального нормативу. Навчальна гра: взаємодія гравців передньої і задньої лінії під час гри. |
|
78 |
Теоретичні відомості:правила центральної і задньої лінії. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Прийом та передача м’яча обома руками знизу і зверху в парах. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. Навчальна гра: дія гравців під сіткою в зоні №3. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
Модуль ІІ. Легка атлетика (6 год.)(продовження) |
||
79 |
Теоретичні відомості: складання комплексу вправ ранкової гімнастики. Правила безпеки. Інструкція № __. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей. Повторити низький і високий старт, стартове прискорення. Повторний біг 3х60м.(біг по дистанції). Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» (політ і приземлення). Домашнє завдання: стартове прискорення. |
|
80 |
Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. Біг 60 м. з змагальною швидкістю – підготовка до складання навчального нормативу. Стрибок у висоту сп. «переступання» на результат. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч.), 1500м (хл.). Домашнє завдання: серії стрибків на протязі 15с на одній (поштовховій) нозі. |
|
81 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. КН: Біг 60 м. з змагальною швидкістю – складання навчального нормативу. Стрибок у висоту сп. «переступання» на результат. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). Домашнє завдання: стрибки на одній нозі без зупинок 30- 40с. |
|
82 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. КН: Стрибок у висоту сп. «переступання» на результат - складання навчального нормативу. Ігри за вибором дітей. Домашнє завдання: присідання на одній нозі . |
|
83 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. Повторний біг 3х30м. КН: Біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). - складання навчального нормативу. Ігри за вибором дітей. Домашнє завдання: комплекс вправ ранкової гімнастики. |
|
84 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. КН: Стрибок у довжину з місця – складання навчального нормативу. Біг 60м. Біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). Ігри за вибором дітей. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
Модуль І. Футбол (18 год.) (продовження) |
||
85 |
Основні засади арбітражу. Правила безпеки. Інструкція № __. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Удари по воротах з-за меж штрафного майданчика вивченими способами з місця. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
86 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах правою і лівою ногою. Вкидання м’яча після розбігу і з місця. Жонглювання м’ячем. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
87 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Різні поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Удари по м’ячу що опускається серединою підйому правою і лівою ногою. Удари по воротах з місця з-за меж штрафного майданчика на точність. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. Домашнє завдання: удари по м’ячу, що летить. |
|
88 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. Відволікальні дії (фінти) «відходом», «ударом», «зупинкою». Удари по воротах з-за меж штрафного майданчика вивченими способами з місця. Вкидання м’яча з різних вихідних положень. Домашнє завдання: Відволікальні дії (фінти) . |
|
89 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. Відбирання м’яча спереду, ззаду, збоку. Удари по воротах з-за меж штрафного майданчика вивченими способами з місця. Вкидання м’яча з різних вихідних положень. КН: Удари по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених спроб (5 ударів). Домашнє завдання: Жонглювання м’ячем. |
|
90 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Удари на точність і дальність. Зупинка м’яча вивченими способами. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. Домашнє завдання: зупинка м’яча грудьми, стегном. |
|
91 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Групові дії в захисті: організація і побудова «стінки». Навчальна гра: взаємодія гравців в захисті. КН: Удар по м’ячу на точність одним із вивчених способів (5 ударів). Домашнє завдання: зупинка м’яча грудьми, стегном. |
|
92 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Удари на точність і дальність. Зупинка м’яча вивченими способами. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. Групові дії в захисті: вибір правильної позиції під час кутового, штрафного, та вільного ударів біля своїх воріт. Навчальна гра: взаємодія гравців в захисті. Домашнє завдання: зупинка м’яча грудьми, стегном. |
|
93 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах – підготовка до складання навчального нормативу. Удари на точність і дальність. Зупинка м’яча вивченими способами. Домашнє завдання: удари по воротах після ведення. |
|
94 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Взаємодія з партнерами під час організації атаки. Навчальна гра. Жонглювання м’ячем. Домашнє завдання: удари по воротах після ведення. |
|
95 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. КН: 5 ударів на точність одним із вивчених способів у задану половину футбольних воріт з відстані 11м після ведення. 3. Навчальна гра: індивідуальні дії в нападі (маневрування на полі, «відкривання для прийому м’яча). Домашнє завдання: удари на точність після ведення. |
|
96 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Навчальна гра: індивідуальні дії в нападі (маневрування на полі, «відкривання для прийому м’яча). Домашнє завдання: удари на точність після ведення. |
|
97 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. 5 ударів на точність одним із вивчених способів у задану половину футбольних воріт з відстані 11м після ведення на оцінку. Відволікальні дії (фінти). Навчальна гра. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
98 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. КН: 5 ударів по м’ячу ногою із рук на дальність і точність в умовному коридорі шириною10м. Групові дії в нападі: раціональне використання вивчених технічних прийомів відповідно ігрової ситуації. Навчальна гра. Домашнє завдання: удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність. |
|
99 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. 5 кидків м’яча на дальність і точність одним із вивчених способів з розбігу не більше 4 кроків в умовному коридорі шириною 3м - підготовка до складання навчального нормативу. удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність умовному коридорі шириною 10м на оцінку. Організація атаки під час введення м’яча в гру (для воротарів). Навчальна гра. Домашнє завдання: кидки м’яча на точність і дальність в коридор шириною 3м. |
|
100 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. КН: 5 кидків м’яча на дальність і точність одним із вивчених способів з розбігу не більше 4 кроків в умовному коридорі шириною 3м. удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність умовному коридорі шириною 10м на оцінку. Організація атаки під час введення м’яча в гру (для воротарів). Навчальна гра. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
101 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Кидки м’яча на дальність і точність одним із вивчених способів з розбігу не більше 4 кроків в умовному коридорі шириною 3м. Удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність в умовний коридор шириною10м на оцінку. Навчальна гра. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
102 |
ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. Кидки м’яча на дальність і точність одним із вивчених способів з розбігу не більше 4 кроків в умовному коридорі шириною 3м. Удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність в умовний коридор шириною10м на оцінку. Навчальна гра. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
103 |
Навчальна гра із застосуванням вивчених технічних прийомів гри і тактичних схем побудови захисту і атакуючих дій. Підведення підсумків занять за навчальний рік, відзначення кращих учнів, які досягнули високих досягнень в засвоєнні програмового матеріалу і активній участі в спортивному житті школи. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
104 |
Узагальнюючий урок |
|
105 |
Підсумковий урок |
|