Календарне планування з фізичної культури має такі розділи:
1.Тема.
2.Завдання і компетентності.
3. Зміст і структура уроку.
4. Організаційно-методичне забезпечення .
5.Дати проведення, номери уроків, дозування.
9 КЛАС ЗФП ТА МОДУЛЬ гімнастика (5 р. н.)
№п/п |
Зміст навчального матеріалу
|
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
Організаційно-методичні вказівки |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 10-12 ХВ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Теоретико - методичні знання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Правила безпеки на уроках фізичної культури. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
||||||||||||||||||||||||
|
Оптимальний руховий ре-жим. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Розвиток фізичних якостей засобами гімнастики. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Правила самостійних занять та методика складання інди-відуальних програм занять фізичними вправами, скла-дання індивідуальних про-грам. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
2 |
Загальна та спеціальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Стройові прийоми; шикування та перешикування; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Ходьба:різновидності ходьби. Біг: різновидності бігу. |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
|
загальнорозвивальні вправи (вправи в русі, в парах) |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Фронтальний метод |
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для формування та корекції постави; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи, |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Вправи для запобігання плоскостопості |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
ОСНОВНА ЧАСТИНА 28-32 ХВ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Загальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку спритності: акробатичні вправи; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
подолання смуги перешкод |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку витривалості: стрибки зі скакалкою; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Рухливі,спортивні ігри; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
підтягування у висі та у висі лежачи на пере-кладині; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи з гантелями, з подоланням ваги партнера, вправи на силових тре-нажерах; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
присідання на одній та двох ногах; піднімання тулуба з положення лежачи на животі; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; вправи на розтягу-вання; вправи з гімнастичною палицею або скакалкою, складеною вчетверо; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
4 |
Спеціальна фізична підготовка |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи на координацію рухів; елементи ритмічної гімнастики, хореографії, аеробіки. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
5 |
Стрибки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
хлопці — стрибок через гімнастичного козла в дов-жину способом «ноги на-різно» (висота 105–120 см); дівчата — стрибок у при-сід — зіскок вигнувшись (гімнастичний кінь чи ко-зел у ширину, висота 100–110 см). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
6 |
Лазіння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Хлопці: лазіння по верти-кальному канату. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
хлопці — без допомоги ніг; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
7 |
Акробатика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
хлопці — стійку на руках (з допомогою); переворот у сторону; зв’язки вивчених акробатичних елементів; дівчата — «міст» нахилом назад з допомогою; переворот у сторону; зв’язки вивчених акроба-тичних елементів; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
8 |
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Підтягування (кількість разів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи(кількість разів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Нахил уперед з положення сидячи (см) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Піднімання тулуба в сід за 30 с |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
9 |
ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 3-5 ХВ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Шикування |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||||
2 |
Вправи на відновлення і розслаблення м’язів. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
||||||||||||||||||||||||||
3 |
Підведення підсумків уроку |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||||
4 |
Організований вихід |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||||