Планування підбирав під себе. Практику пройшло успішно, уже другий рік. Відповідає вимогам МОН. В перший місяць навчання не ставив контрольні нормативи, за рекомендаціями МОН.
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
9 клас
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
1 |
Урок на тему: «Спорт і фізичне виховання – утвердження здорового способу життя та зміцнення миру». |
|
2 |
Олімпійській урок Тема: сучасні олімпійські ігри. |
|
|
|
|
3 |
ЛЕГКА АТЛЕТИКА 1.Ознайомити учнів із змістом нової програми: вибір модулів навчання. 2.Правила безпеки на уроках л/атлетики. 3.Повторити стройові прийоми: шикування,перешикування в шерензі ,колоні, повороти на місці. 4. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. 5. Прискорення з низького старту. 6. Повторний біг3х30м. 7. Повільний біг 500м(хл), 300м (дівч). 8. Домашнє завдання. Біг з високим підніманням колін |
|
4 |
1.Теоретичні відомості: значення оздоровчого бігу для здоров’я людини. 2.Прискорення з низького старту.(4х15м) 3.Повторний біг 2х60м. 4. Стрибки у довжину з розбігу - ознайомлення з технікою стрибка сп. «прогнувшись»( політ , приземлення. 5. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м (хл). 500м (дівч) 6.Домашнє завдання: стрибок у довжину з місця. |
|
5 |
1.Теоретичні відомості: основи раціонального харчування . 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. 3. Повторний біг 2х60м (дівч), 3х60м (хл). 4.Розучити техніку стрибка у довжину сп. «прогнувшись»- політ , приземлення. 5. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м (хл). 500м (дівч) 6. Домашнє завдання:стрибки через скакалку (5х30сек). |
|
6 |
1. Теоретичні відомості:вплив занять фізичними вправами на основні системи організму. 2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і стрибучості. 3. Біг 60м з наростаючою швидкістю швидкістю. 4.Стрибок у довжину сп. «прогнувшись» - закріплення техніки польоту і приземлення. 5. Повторний біг 3х200м (хл), 2х 200м (дівч). 6. Домашнє завдання: багатоскоки на відштовхуючій нозі з просуванням вперед.( 4х15м-хлл) 4х10м-дівч.) |
|
7 |
1. Теоретичні відомості:правила самостійних занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і стрибучості. 3.Біг 60м з біля максимальною швидкістю . 4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «прогнувшись» - розмітка довжини розбігу з точним попаданням на брусок. 5. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1500м(хл) , 1000м (дівч). 6. Домашнє завдання: розмітка довжини розбігу з точним попаданням на брусок. |
|
8. |
1.Теоретичні відомості:методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості .і витривалості. 3.Повторний біг 4х30м (хл) , 3х30м (дівч). 4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «прогнувшись» - стрибок в цілому на техніку виконання. 5. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1500м(хл) , 1000м (дівч). 6. Домашнє завдання: повільний біг 5хв. |
|
9. |
1. Теоретичні відомості:олімпійська Україна. 2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і витривалості. 3. Біг 30м – біг по дистанції. 4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «прогнувшись» - стрибок на техніку виконання і дальність польоту. 5. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1500м(хл) , 1000м (дівч). 6. Домашнє завдання: біг з закиданням гомілок наза |
|
10. |
1. Теоретичні відомості:перша допомога при травмах. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і витривалості 3.Біг 30м – фінішування .Гра «Виклик номерів» 4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «прогнувшись» - стрибок на техніку виконання - оцінка. 5. Метання м’ячика з місця і з трьох кроків розбігу – повторення 6. Домашнє завдання: імітація метання з місця. |
|
11. |
1. Теоретичні відомості:руховий режим старшокласника. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей 3.Біг 30м – низький старт і стартовий збіг. 4. Естафета з стрибками. Гра « Хто далі стрибне». 5. Метання м’ячика – закріплення техніки метання з трьох кроків розбігу. 6. Домашнє завдання:імітація метання з трьох кроків розбігу. |
|
12 |
1.Теоретичні відомості: профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей. 3. Повторний біг 3х30м – оцінка техніки бігу. 4. Стрибок у довжину з місця і розбігу. 5. Метання м’ячика у горизонтальну ціль. Гра «Снайпери». 6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук в упорі лежачи. |
|
13 |
1.Теоретичні відомості:правила самоконтролю під час виконання фізичних вправ. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості і швидкісно-силових якостей. 3. Естафетний біг. – ознайомлення з технікою передачі естафетної палички. 4. Метання м’ячика – розучування метання з п’яти кроків розбігу. 5. Повторний біг 2х200м із зміною швидкості за сигналом. 6. Домашнє завдання: передача естафетної палички. |
|
14 |
1.Теоретичні відомості: профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей. 3. Повторний біг 3х30м – оцінка техніки бігу. 4. Стрибок у довжину з місця і розбігу. 5. Метання м’ячика у горизонтальну ціль. Гра «Снайпери». 6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук в упорі лежачи. |
|
15 |
1.Теоретичні відомості:правила самоконтролю під час виконання фізичних вправ. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості і швидкісно-силових якостей. 3. Естафетний біг. – ознайомлення з технікою передачі естафетної палички. 4. Метання м’ячика – розучування метання з п’яти кроків розбігу. 5. Повторний біг 2х200м із зміною швидкості за сигналом. 6. Домашнє завдання: передача естафетної палички. |
|
16 |
1. Теоретичні відомості: тактика бігу на середні і довгі дистанції. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей. 3. Біг по повороту з середньою швидкістю (4х100м-хл, 2х100м дівч.) 4. Метання м’ячика з п’яти кроків розбігу – складання навчального нормативу. 5. Повільний біг із зміною швидкості 1000м. 6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Тематичне оцінювання з модуля легка атлетика. |
|
17 |
ФУТБОЛ 1.Теоретичні відомості з футболу: правила безпеки на уроках футболу, правила змагань з футболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування : біг-ходьба-біг,біг з раптовою зупинкою і поворотом, дріботливий біг з переходом на звичайний, прискорення на 10-15м. 3.Повторити удари по м’ячу що котиться правою і лівою ногою різними способами. 4. Закріпити зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи, грудьми. 5. Вдосконалення способів ведення м’яча вивчених раніше. Домашнє завдання: зупинка м’яча грудьми. |
|
18 |
1.Основні засади арбітражу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування: біг змійкою між стійками(фішками);, біг спиною вперед за сигналом з поворотом на прискорення; пересування лівим правим боком , приставними кроками; стрибками вліво, вправо. 3. Вдосконалення ведення м’яча внутрішньою стороною підйому з наступним ударом по воротах. 4. Повторити удари по м’ячу що летить правою і лівою ногою різними способами. 5. Закріпити зупинку м’яча підошвою, внутрішньою стороною стопи. 6. Домашнє завдання : жонглювання м’ячем. |
|
19 |
1.Повторити історію розвитку футболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення способів пересування.: пересування приставними кроками з поворотом кругом через кожні два кроки; біг за лідером , що змінює напрямок руху; біг по колу. 3. Удари по м’ячу на дальність і точність з місця. 4. Ведення м’яча по колу і з обведенням перешкод в середньому і швидкому темпі. 5. Зупинка м’яча грудьми і коліном 6. Домашнє завдання : зупинка м’яча грудьми і стегном. |
|
20. |
1. Профілактика травматизму на уроках футболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення способів пересування: човниковий біг 4х10м, ходьба-біг-прискорення; біг стрибками, ривки на 10-15м. 3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 4. Удари серединою лоба з місця і в стрибку. 5.Удари вивченими способами на дальність і точність правою і лівою ногою. 6. Домашнє завдання : зупинка м’яча грудьми і внутрішньою стороною стопи. |
|
21 |
1.Режим харчування футболіста. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування: біг спиною вперед за сигналом з поворотом на прискорення; стрибки з імітуванням у дару головою чи ногою. 3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 4. Вкидання м’яча з місця з різних вихідних положень. 5. Удар головою з місця та в стрибку. 6. Домашнє завдання :вкидання м’яча різних вихідних положень. |
|
22 |
1.Способи самоконтролю за станом здоров’я під час занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи в поєднанні з володінням м’ячем. 3. Удари по воротах з-за меж штрафного майданчика вивченими способами з місця. 4. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах правою і лівою ногою. 5. Вкидання м’яча після розбігу і з місця. 6. Жонглювання м’ячем. 7. Домашнє завдання : жонглювання м’ячем. |
|
23 |
1.Перша допомога при травмах(забій м’яких тканин, розтягнення і розрив зв'язок, переломи , вивихи.) 2. ЗРВ і різні поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. 3. Удари по м’ячу що опускається серединою підйому правою і лівою ногою. 4. Удари по воротах з місця з-за меж штрафного майданчика на точність. 5. Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку. 6. Домашнє завдання :удари по м’ячу, що летить. |
|
24 |
1Вплив шкідливих звичок на організм підлітка. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів, швидкості і спритності: човниковий біг 4х10м, біг в поєднанні з поворотами на 360*і прискоренням. 3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 4. Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку. 5. Удари по воротах з-за меж штрафного майданчика вивченими способами з місця. 6. Вкидання м’яча з різних вихідних положень. Домашнє завдання:удар головою на точність. |
|
25 |
1.Руховий режим учня. 2.ЗРВ і спеціальні вправи в поєднанні з технікою володіння м’’ячем. 3. Удари по нерухомому м’ячу у задану половину воріт з 16м – підготовка до складання навчального нормативу. 4.Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку на точність. 5.Жонглювання м’ячем. 6. Домашнє завдання: удари на точність по нерухомому м’ячу. |
|
26 |
1.Особиста гігієна футболіста. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості координації рухів, спритності: біг з поворотами в стрибку з наступним ривком; біг спиною вперед, правим , лівим боком.,»змійкою». 3. Удари по нерухомому м’ячу у задану половину воріт з 16м – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Удар головою серединою лоба на точність з місця і в стрибку. 5. Навчальна двостороння гра. 6. Домашнє завдання: удар серединою лоба в стрибку на точність. |
|
27 |
1.Руховий режим учня. 2.ЗРВ і спеціальні вправи в поєднанні з технікою володіння м’’ячем. 3. Удари по нерухомому м’ячу у задану половину воріт з 16м – підготовка до складання навчального нормативу. 4.Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку на точність. 5.Жонглювання м’ячем. 6. Домашнє завдання: удари на точність по нерухомому м’ячу. |
|
28 |
1.Особиста гігієна футболіста. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості координації рухів, спритності: біг з поворотами в стрибку з наступним ривком; біг спиною вперед, правим , лівим боком.,»змійкою». 3. Удари по нерухомому м’ячу у задану половину воріт з 16м – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Удар головою серединою лоба на точність з місця і в стрибку. 5. Навчальна двостороння гра. 6. Домашнє завдання: удар серединою лоба в стрибку на точність. |
|
29 |
1.Поняття здорового способу життя. 2. ЗРВ і спеціальні вправи в поєднанні з володінням м’ячем. 3. Удари по нерухомому м’ячу у задану половину воріт з 16м – складання навчального нормативу. 4. Удари серединою лоба з місця і в стрибку-підготовка до складання навчального нормативу. 5. Навчальна двостороння гра. 6. Домашнє завдання: удар головою в стрибку і з місця. |
|
30 |
1.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. Гра «Виклик номерів». 2. Удар по м’ячу серединою лоба на точність у руки партнеру - складання навчального нормативу. 3.Удари з 16 м на точність вивченими способами. 4. Навчальна двостороння гра. 5. Домашнє завдання: присідання на одній нозі. |
|
31 |
1.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів і швидкості. 2. Удари по нерухомому м’ячу у задану половину воріт. 3. Удари серединою лоба на точність у руки партнеру. 4. Взаємодія з партнерами під час організації атаки. 5. Навчальна двостороння гра. 6.Домашнє завдання:діставання в стрибку колінами грудей: 4х15р. |
|
32 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів і швидкості. 2. Поєднання способів пересування з технічними прийомами гри. 3. Удари по м’ячу , що летить і котиться вивченими способами. 4. Взаємодія з партнерами під час організації атаки. 5.Навчальна двостороння гра. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. Тематичне оцінювання з модуля футбол. |
|
33 |
ВОЛЕЙБОЛ 1. Теоретичні відомості з волейболу: правила безпеки. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Повторити передачу м’яча двома руками зверху в парах, до стіни, над собою. 4. Ознайомлення з технікою виконання прямого нападаючого удару: підвідні вправи для нападаючого удару. 5. нижня бокова і пряма подачі з-за лицевої лінії. Прийом м’яча знизу обома руками. 6. Домашнє завдання: імітація прямого нападаючого удару з місця.
|
|
34 |
1. Теоретичні відомості з волейболу: особливості фізичної підготовки волейболістів з урахуванням віку. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Повторити передачу м’яча двома руками зверху в парах, до стіни. 4. Прямий нападаючий удар-підготовчі вправи, розучування техніки виконання. - стрибки з місця вгору; - стрибок з імітацією удару. - стрибок з імітацією удару з двох , трьох кроків розбігу. - удари по м’ячу до підлоги біля стіни з місця, потім в стрибку. 5. Нижня пряма і бокова подачі з-за лицевої лінії. Прийом м’яча знизу обома руками. 6. Домашнє завдання: швидкі скачки на одній нозі. |
|
35 |
1. Теоретичні відомості: місце для гри, устаткування, інвентар. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передачу м’яча двома руками зверху в парах. 4. Дальше розучування техніки виконання прямого нападаючого удару: - стрибки з місця вгору; - стрибок з імітацією удару. - стрибок з імітацією удару з двох , трьох кроків розбігу. - удари по м’ячу до підлоги біля стіни з місця, потім в стрибку. 5. Нижня пряма і бокова подача з-за лицевої лінії. 6. Домашнє завдання:стрибки через скакалку. |
|
36 |
1. Теоретичні відомості:історія розвитку волейболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передачу м’яча двома руками зверху в парах на місці, потім через сітку. 4. Прямий нападаючий удар: - стрибок з імітацією удару з місця і двох – трьох кроків розбігу.; - метання тенісних м’ячиків в парах з розбігу через низьку сітку а потім через сітку нормальної висоти. З зон 4,3,2. - удари по м’ячу до підлоги біля стіни з місця, потім в стрибку. 5. Нижня пряма і бокова подача з-за лицевої лінії на точність по зонах. 6. Домашнє завдання: стрибки через різкі предмети з поворотом на 90, 180 , 270, 360 градусів.
|
|
37 |
1. Теоретичні відомості: правила та хід гри. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передачу м’яча двома руками зверху в парах на місці, потім через сітку. 4. Прямий нападаючий удар: - стрибок з імітацією удару з місця і двох – трьох кроків розбігу.; - метання тенісних м’ячиків в парах з розбігу через низьку сітку а потім через сітку нормальної висоти. З зон 4,3,2. - почергові удари по м’ячу до підлоги в парах на місці. - нападаючий удар з власного підкидування. 5. Верхня пряма подача із вкороченої відстані 6 – 7м. 6. Домашнє завдання:поперемінне згинання і розгинання рук в упорі біля стіни при максимальному тильному згинанні в променевозап’ясних суглобах. |
|
38 |
1. Теоретичні відомості:активна рухова діяльність. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. 4. Прямий нападаючий удар: - стрибок з імітацією удару з місця і двох – трьох кроків розбігу біля сітки. - почергові удари по м’ячу до підлоги в парах на місці. - - нападаючий удар з власного підкидування 5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. 6. Домашнє завдання: поперемінне згинання і розгинання рук в упорі на пальцях біля стіни при максимальному тильному згинанні в променевозап’ясних суглобах. |
|
39 |
1. Теоретичні відомості:оптимальний життєвий режим. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. 4. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці. 5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. 6. Домашнє завдання:присідання і різке випрямлення ніг із змахом рук вгору. |
|
40 |
1. Теоретичні відомості:оптимальний руховий режим. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах;до стіни. 4. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці. 5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. 6. Домашнє завдання: безперервні стрибки на обох ногах вгору на підвищення (лавка,колода і. ін..). |
|
41. |
1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості спритності і координації рухів. 3. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах через сітку. 4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. 5. Блокування одиночне. (підвідні вправи) - пересування приставними кроками вправо і вліво обличчям до сітки. - стрибки з місця вгору біля стіни або біля сітки з імітацією блокування. - те саме , що попередня вправа, але з виносом рук над сіткою. - те саме , але по сигналу вчителя. 6. Домашнє завдання:серія стрибків на обох ногах на місці протягом 15с. на швидкість. |
|
42. |
1. Теоретичні відомості:шкідливі звички. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Прийом та передача м’яча двома руками знизу на місці в парах через сітку. 4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. 5. Блокування одиночне. (підвідні вправи) - стрибки з місця вгору біля стіни або біля сітки з імітацією блокування. - те саме , що попередня вправа, але з виносом рук над сіткою. - те саме , але по сигналу вчителя. - стрибки з місця в парах , торкаючись долонями один другого над сіткою. 6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. |
|
43 |
1. Теоретичні відомості:шкідливі звички. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Прийом м’яча обома руками знизу, що відскочив від сітки. Передача через сітку обома руками знизу. 4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. 5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. 6. . Домашнє завдання: 10 підскоків на місці, після цього імітація блокування або нападаючий удар. |
|
44 |
1. Теоретичні відомості:профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передача двома руками зверху в парах через сітку - підготовка до складання навчального нормативу. 4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. 5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. 6. Домашнє завдання: піднімання тулуба з положення лежачи .
|
|
45 |
1. Теоретичні відомості:правила контролю під час занять волейболом. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передача двома руками зверху в парах через сітку - складання навчального нормативу. 4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. 5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. 6. Домашнє завдання:присідання на одній нозі.
|
|
46 |
1. Теоретичні відомості:перевтома . її фізіологічна суть. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передача двома руками зверху за спину в парах та через сітку. 4. Прийом м’яча обома руками знизу, що відскочив від сітки. Передача через сітку обома руками знизу. 5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. 6. Домашнє завдання:діставання в стрибку долонями різних предметів. |
|
47 |
1. Теоретичні відомості:розвиток фізичних якостей волейболіста. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Прийом та передача м’яча обома руками знизу в парах – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. 5. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії. 6. Домашнє завдання:підкидання м’яча вгору і ловіння його в стрибку . |
|
48 |
1. Теоретичні відомості:основні засади суддівства. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Прийом та передача м’яча обома руками знизу в парах - складання навчального нормативу. 4. Верхня пряма подача - підготовка до складання навчального нормативу. 5. Навчальна гра: дія гравців під сіткою. 6. Домашнє завдання: в упорі лежачи поштовхом рук хлопки долонями. |
|
49 |
1. Теоретичні відомості:основні жести судів. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Спритності і координації рухів. 3. Верхня пряма подача - складання навчального нормативу. 4.Навчальна гра:взаємодія гравців передньої і задньої лінії під час гри. |
|
50 |
1. Теоретичні відомості:правила центральної і задньої лінії. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Прийом та передача м’яча обома руками знизу і зверху в парах. 4. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. 5. Навчальна гра: дія гравців під сіткою в зоні №3. 6. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. Тематичне оцінювання з модуля волейбол. |
|
51 |
БАСКЕТБОЛ 1.Теоретичні відомості баскетболу: правила безпеки на уроках. 2. ЗРВ і спеціальні вправи. 3. Повторити передачу м’яча на місці і в русі двома рукам и від грудей, однією рукою від плеча. 4. Ведення м’яча правою і лівою рукою в швидкому темпі з наступною передачею партнеру 5. Кидки м’яча в корзину однією рукою зверху в стрибку з близької і середньої відстані. Штрафні кидки. 6. ,Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед. |
|
52 |
1. Теоретичні відомості баскетболу:місце для гри, устаткування, інвентар. 2. ЗРВ і спеціальні вправи.. 3. Передача м’яча двома руками збоку і знизу, з відскоком від підлоги. Виривання і вибивання м’яча. 4. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю. 5. Кидки м’яча в корзину однією рукою зверху в стрибку з близької і середньої відстані. Штрафні кидки. 6. Домашнє завдання: присідання на одній нозі. |
|
53 |
1. Теоретичні відомості:фізична культура в сучасному суспільстві. 2. ЗРВ і спеціальні вправи. 3. Накривання м’яча і блокування при боротьбі за м’яч що відскочив від щита. Штрафні кидки. 4. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю. 5. Передача м’яча вивченими способами з застосуванням опору. 6. Домашнє завдання:згинання і розгинання рук лежачи в упорі. |
|
54 |
1. Теоретичні відомості:активна рухова діяльність. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: - біг приставними кроками правим і лівим боком,спиною вперед; - ривки з різних вихідних положень з раптовою зупинкою і поворотом. - різновид стрибків/ «змійкою» через гімнастичну лавку з просуванням вперед, діставання в стрибку різних предметів, стрибки в присіді на обох ногах. 3. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю з застосуванням опору. 4. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 5. Передача м’яча вивченими способами з застосуванням опору. 6 . Домашнє завдання: серії стрибків без зупинки протягом 1хв. |
|
55 |
1Теоретичні відомості: гігієна одягу , тіла, місць занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Передача м’яча вивченими способами з застосуванням опору. 4. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 5. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю з застосуванням опору. 6 . Домашнє завдання: серія стрибків на підвищення.(лавка, стілець,колода). |
|
56 |
1. Теоретичні відомості:оптимальний руховий режим. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: - біг приставними кроками правим і лівим боком,спиною вперед; - ривки з різних вихідних положень з раптовою зупинкою і поворотом. - різновид стрибків/ «змійкою» через гімнастичну лавку з просуванням вперед, діставання в стрибку різних предметів, стрибки в присіді на обох ногах. 3. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю з застосуванням опору. 4. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 5. Накривання м’яча і блокування при боротьбі за м’яч що відскочив від щита. 6. Домашнє завдання:пересування в упорі на руках по колу вправо і вліво, стопи на місці. |
|
57 |
1. Теоретичні відомості:режим харчування. 2. ЗРВ і спеціальні вправи. 3. Передача м’яча в стрибку; «перекладання» м’яча при опорі захисника. 4. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 5. Накривання м’яча і блокування при боротьбі за м’яч що відскочив від щита. 6. Домашнє завдання: присідання і різке випрямлення рук вгору в стрибку. |
|
58 |
1. Теоретичні відомості: організація самостійних занять з баскетболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи. 3. Чергування різних прийомів ловіння і передач м’яча з опором суперника. 4. Чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю. 5. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 6. Домашнє завдання:стрибки на одній і обох ногах на місці і в русі з просуванням вперед. |
|
59 |
1. Теоретичні відомості:методика розвитку витривалості. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: - біг приставними кроками правим і лівим боком,спиною вперед; - ривки з різних вихідних положень з раптовою зупинкою і поворотом. - різновид стрибків/ «змійкою» через гімнастичну лавку з просуванням вперед, діставання в стрибку різних предметів, стрибки в присіді на обох ногах. 3. Чергування різних прийомів ловіння і передач м’яча з опором суперника. 4. Чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю. 5. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 6. Домашнє завдання:стрибки у довжину з місця. |
|
60 |
1. Теоретичні відомості:перша допомога при отриманні травми. 2. ЗРВ і спеціальні вправи. 3. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 4. Чергування різних прийомів ловіння і передач м’яча з опором суперника. 5. Навчальна гра: технічні прийоми нападу і захисту під час гри. 6. Домашнє завдання: безперервні стрибки вгору на підвищення(колода, лавка, ) |
|
61 |
1. Теоретичні відомості: самоконтроль на заняттях баскетболом. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. 3. Накривання м’яча і блокування при боротьбі за м’яч що відскочив від щита. Штрафні кидки. 4. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю. 5. Навчальна гра: взаємодія гравців в захисті і нападі. Домашнє завдання:піднімання тулуба з положення лежачи. |
|
62 |
1. Теоретичні відомості:профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: - біг приставними кроками правим і лівим боком,спиною вперед; - ривки з різних вихідних положень з раптовою зупинкою і поворотом. - різновид стрибків/ «змійкою» через гімнастичну лавку з просуванням вперед, діставання в стрибку різних предметів, стрибки в присіді на обох ногах. 3. Передача м’яча вивченими способами з застосуванням опору. 4. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 5. Навчальна гра:зонний напад. 6. Домашнє завдання:стрибки через скакалку. |
|
63 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом; «ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»,рухливі ігри, естафети. 2. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю з застосуванням опору. 3. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 4. Накривання м’яча і блокування при боротьбі за м’яч що відскочив від щита. 5. Навчальна гра: зонний захист. 6.Домашнє завдання: присідання на одній нозі.
|
|
64 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи . 3. Накривання м’яча і блокування при боротьбі за м’яч що відскочив від щита. Штрафні кидки. 4. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю. 5. Навчальна гра: швидкий відрив. Домашнє завдання:піднімання тулуба з положення лежачи. |
|
65 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: - біг приставними кроками правим і лівим боком,спиною вперед; - ривки з різних вихідних положень з раптовою зупинкою і поворотом. - різновид стрибків/ «змійкою» через гімнастичну лавку з просуванням вперед, діставання в стрибку різних предметів, стрибки в присіді на обох ногах. 2. Асинхронне ведення м’яча без зорового контролю з застосуванням опору. 3. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 4. Накривання м’яча і блокування при боротьбі за м’яч що відскочив від щита. 5. Навчальна гра: персональний захист «пресинг» 6. Домашнє завдання:підтягування у висі. |
|
66 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи. 2 Передача м’яча в стрибку; «перекладання» м’яча при опорі захисника. 3. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані. Штрафні кидки. 4 Накривання м’яча і блокування при боротьбі за м’яч що відскочив від щита. 5. Навчальна гра: технічні прийоми захисту і нападу у взаємодії з партнерами. 6. Домашнє завдання: піднімання і опускання ніг за голову з положення лежачи на спині. |
|
67 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів. 2. 6 кидків однією рукою зверху в стрибку на відстані 3м(хл), двома руками зверху (дівч) – складання навчального нормативу 3.Штрафні кидки . 4. Навчальна гра.( обманні рухи під час гри). 5. Домашнє завдання:вправи з обтяженнями. |
|
68 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів. 2. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані на результат. 3. Накривання м’яча і блокування при боротьбі за м’яч що відскочив від щита. 4. Штрафні кидки - підготовка до складання навчального нормативу. 5. Навчальна гра.( перехід від захисту до атакуючих дій.). 6. Домашнє завдання:вправи з обтяженнями. |
|
69 |
1.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. 2. Штрафні кидки - складання навчального нормативу. 3. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані на результат. 4. Навчальна гра.( протидія швидкому відриву.). 5. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення. |
|
70 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи . 2. Кидки однією рукою зверху в стрибку з середньої і далекої відстані на результат. 3. Штрафні кидки на результат. 4. Навчальна гра.( взаємодія партнерів під час гри.). 5. Домашнє завдання:багаторазові стрибки на одній і обох ногах. Тематичне оцінювання з модуля баскетбол. |
|
71 |
ФУТБОЛ 1. Теоретичні відомості з футболу: основні засади арбітражу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 3. Удари по воротах з-за меж штрафного майданчика вивченими способами з місця. 4. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах правою і лівою ногою. 5. Вкидання м’яча після розбігу і з місця. 6. Жонглювання м’ячем. 7. Домашнє завдання : жонглювання м’ячем. |
|
72 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування. 2. Різні поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. 3. Удари по м’ячу що опускається серединою підйому правою і лівою ногою. 4. Удари по воротах з місця з-за меж штрафного майданчика на точність. 5. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 6. Домашнє завдання :удари по м’ячу, що летить.
|
|
73 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування 2. . Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 3. Відволікальні дії (фінти) «відходом»,»ударом»,»зупинкою». 4. Удари по воротах з-за меж штрафного майданчика вивченими способами з місця. 5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень. 6. Домашнє завдання: Відволікальні дії (фінти) . |
|
74 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. . Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 3. Відбирання м’яча спереду,з заду, збоку. заду, збоку. 4. Удари по воротах з-за меж штрафного майданчика вивченими способами з місця. 5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень. 6. Домашнє завдання: Жонглювання м’ячем. |
|
75 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. Удари на точність і дальність. Зупинка м’яча вивченими способами. 3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 4. Групові дії в захисті: організація і побудова «стінки» 5. Навчальна гра: взаємодія гравців в захисті. Домашнє завдання:зупинка м’яча грудьми, стегном. |
|
76 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. Удари на точність і дальність. Зупинка м’яча вивченими способами. 3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 4. Групові дії в захисті: вибір правильної позиції під час кутового, штрафного, та вільного ударів біля своїх воріт. 5. Навчальна гра: взаємодія гравців в захисті. Домашнє завдання:зупинка м’яча грудьми, стегном. |
|
77 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах – підготовка до складання навчального нормативу. 3. Удари на точність і дальність. Зупинка м’яча вивченими способами. 4.Взаємодія з партнерами під час організації атаки. Навчальна гра. 5. Жонглювання м’ячем. 6: Домашнє завдання : удари по воротах після ведення. |
|
78 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. 5 ударів на точність одним із вивчених способів у гандбольні або задану половину футбольних воріт з відстані 11м після ведення. – складання навчального нормативу. 3. Навчальна гра: індивідуальні дії в нападі (маневрування на полі, «відкривання для прийому м’яча). 4.Домашнє завдання: удари на точність після ведення. |
|
79 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. 5 ударів на точність одним із вивчених способів у гандбольні або задану половину футбольних воріт з відстані 11м після ведення на оцінку. 3.Відволікальні дії. (фінти) «відходом»,»ударом»,»зупинкою». 4.для воротарів: удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність в умовному коридорішириною10м.- підготовка до складання навчального нормативу. 5. Навчальна гра. 6 Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення. |
|
80 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. 5 ударів на точність одним із вивчених способів у гандбольні або задану половину футбольних воріт з відстані 11м після ведення. – складання навчального нормативу. 3. Навчальна гра: індивідуальні дії в нападі (маневрування на полі, «відкривання для прийому м’яча). 4.Домашнє завдання: удари на точність після ведення. |
|
81 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. 5 ударів на точність одним із вивчених способів у гандбольні або задану половину футбольних воріт з відстані 11м після ведення на оцінку. 3.Відволікальні дії. (фінти) «відходом»,»ударом»,»зупинкою». 4.для воротарів: удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність в умовному коридорішириною10м.- підготовка до складання навчального нормативу. 5. Навчальна гра. 6 Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення. |
|
82 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. 5 ударів по м’ячу ногою із рук на дальність і точність в умовному коридорі шириною10м.- складання навчального нормативу. 3. Групові дії в нападі: раціональне використання вивчених технічних прийомів відповідно ігрової ситуації. 4. Навчальна гра. 5. Домашнє завдання: удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність. |
|
83 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування 2. 5 кидків м’яча на дальність і точність одним із вивчених способів з розбігу не більше 4 кроків в умовному коридорі шириною 3м - підготовка до складання навчального нормативу. 3. удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність умовному коридорі шириною 10м на оцінку. 4. Організація атаки під час введення м’яча в гру (для воротарів). 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: кидки м’яча на точність і дальність в коридор шириною 3м. |
|
84 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність умовному коридорі шириною 10м на оцінку. 3. Організація атаки під час введення м’яча в гру (для воротарів). 4. Навчальна гра. 5. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
85 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. кидки м’яча на дальність і точність одним із вивчених способів з розбігу не більше 4 кроків в умовному коридорі шириною 3м. 3. удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність в умовний коридор шириною10м на оцінку. 4. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
86 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересування . 2. кидки м’яча на дальність і точність одним із вивчених способів з розбігу не більше 4 кроків в умовному коридорі шириною 3м. 3. удари по м’ячу ногою із рук на дальність і точність в умовний коридор шириною10м на оцінку. 4. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
87 |
1. Навчальна гра із застосуванням вивчених технічних прийомів гри і тактичних схем побудови захисту і атакуючих дій. 2. Підведення підсумків занять за навчальний рік, відзначення кращих учнів , які досягнули високих досягнень в засвоєнні програмового матеріалу і активній участі в спортивному житті школи. 3. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. Тематичне оцінювання з модуля футбол. |
|
88 |
ЛЕГКА АТЛЕТИКА 1. Теоретичні відомості: складання комплексу вправ ранкової гімнастики. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей. 3. Повторити низький і високий старт, стартове прискорення. 4. Повторний біг 3х60м.(біг по дистанції). 5. Домашнє завдання:стартове прискорення. |
|
89 |
1. Теоретичні відомості: значення вправ ранкової гімнастики в житті людини. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, естафети з елементами стрибків і бігу. 3. Повторний біг 3х60м.(фінішування). 4. Рівномірний біг 1000м. 5. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. |
|
90 |
1. Теоретичні відомості: Значення оздоровчого бігу для здоров'я людини. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 3. Повторний біг 3х60м ( старт, стартове прискорення). 4. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м. 5. Домашнє завдання: стрибки на місці на одній нозі на різну висоту. |
|
91 |
1.Теоретичні відомості:вплив занять фізичними вправами на основні системи організму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 3. Біг 60 м. з змагальною швидкістю. 4. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м. 5. Домашнє завдання: стрибки з розбігу на максимальну висоту з діставанням предмета. |
|
92. |
1. Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 3. Біг 60 м. з змагальною швидкістю – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). 5. Домашнє завдання:серії стрибків на протязі 15с на одній (поштовховій) нозі. |
|
93 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2. Біг 60 м. з змагальною швидкістю – складання навчального нормативу. 3. Стрибок у висоту сп. «переступання» на результат. 4. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). 5. Домашнє завдання: стрибки на одній нозі без зупинок 30- 40с. |
|
94 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2. Біг 60м на результат 3. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). 4. Домашнє завдання: багатоскоки (12 стрибків) |
|
95 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2.Ігри за вибором дітей. 3. Домашнє завдання: присідання на одній нозі . |
|
96. |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2. Біг 60м. на результат. 3. Повільний біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). - підготовка до складання навчального нормативу. 4. Домашнє завдання: повільний біг 6 – 8хв.
|
|
97 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2. Повторний біг 3х30м. 3. Біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). - складання навчального нормативу. 4. Ігри за вибором дітей. 5. Домашнє завдання: комплекс вправ ранкової гімнастики. |
|
98 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2. Біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл) на результат. 3. Ігри за вибором дітей. 6. Стрибок у довжину з місця. |
|
99 |
1.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2. Стрибок у довжину з місця – складання навчального нормативу. 3.Біг 60м. 4. Біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). 5. Ігри за вибором дітей. 6. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення. |
|
100 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2. Стрибок у довжину з місця. 3. Біг60м. 4. Біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). 5. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
101 |
1. 1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2. Стрибок у довжину з місця. 3. Біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). 4. Ігри за вибором дітей. 5. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
102 |
1. 1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей, витривалості, естафети з елементами стрибків і бігу. 2. Стрибок у довжину з місця. 3. Біг з рівномірною швидкістю 1000м.(дівч), 1500м (хл). 4. Ігри за вибором дітей. 5. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. Тематичне оцінювання з модуля легка атлетика.
|
|
103 |
Підбиття підсумків за семестр та рік |
|
104 |
Резервний урок |
|
105 |
Резервний урок |
|