Календарне планування з фізики 9 клас за підручником Бар'яхтар В. Г., Довгий С. О. Божинова Ф. Я. розроблено відповідно до чинної програми. Розраховане на 70 годин і включає в себе проекти, самостійні, контрольні на лабораторні роботи
Фізика 9 клас
3 год на тиждень, І семестр – 48 год.,
ІІ семестр – 57 год., Всього – 105 год.
№ уроку |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
І семестр |
|||
|
РОЗДІЛ 1. МАГНІТНІ ЯВИЩА |
17 1 год проект |
|
1 |
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. |
|
|
2 |
Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі. |
|
|
3 |
Магнітне поле струму. Правило свердлика. |
|
|
4 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
5 |
Сила Ампера. |
|
|
6 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
7 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
8 |
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера. |
|
|
9 |
Електромагніти та їх застосування. |
|
|
10 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
11 |
Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту. |
|
|
12 |
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовці. |
|
|
13 |
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм. |
|
|
14 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
15 |
Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції. |
|
|
16 |
Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
17 |
Контрольна робота №1 з теми «Магнітні явища» |
|
|
18 |
Захист навчальних проектів |
|
|
|
РОЗДІЛ 2. СВІТЛОВІ ЯВИЩА |
18 1 год проект |
|
19 |
Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла. |
|
|
20 |
Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. |
|
|
21 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
22 |
Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало. |
|
|
23 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
24 |
Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала. |
|
|
25 |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закони заломлення світла. |
|
|
26 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
28 |
Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла. |
|
|
29 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
30 |
Дисперсія світла. Спектральний склад природнього світла. Кольори. |
|
|
31 |
Лінзи. Оптична сила лінзи. |
|
|
32 |
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи. |
|
|
33 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
34 |
Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. |
|
|
35 |
Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція. |
|
|
36 |
Контрольна робота №2 з теми «Світлові явища» |
|
|
37 |
Захист навчальних проектів |
|
|
|
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ |
8 1 год проект |
|
38 |
Виникнення і поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі. |
|
|
39 |
Звукові хвилі. Інфразвук та ультразвук. |
|
|
40 |
Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів |
|
|
41 |
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. |
|
|
42 |
Шкала електромагнітних хвиль. |
|
|
43 |
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку . Радіолокація |
|
|
44 |
Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
45 |
Контрольна робота №3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
|
46 |
Захист навчальних проектів |
|
|
|
РОЗДІЛ 4. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ |
12 1 год проект |
|
47 |
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи. |
|
|
48 |
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання. |
|
|
49 |
Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів |
|
|
50 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
51 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
52 |
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри. |
|
|
53 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
54 |
Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор. |
|
|
55 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
56 |
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики. |
|
|
57 |
Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
58 |
Захист навчальних проектів |
|
|
59 |
Контрольна робота №4 з теми «Фізик аатома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
|
|
РОЗДІЛ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ. Частина І. |
34 4 год проект |
|
60 |
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху. |
|
|
61 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
62 |
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху . Рівняння координати |
|
|
63 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
64 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
65 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
66 |
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона. |
|
|
67 |
Другий закон Ньютона. |
|
|
68 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
69 |
Третій закон Ньютона |
|
|
70 |
Розвязування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
71 |
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. |
|
|
72 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
73 |
Рух тіла під дією сили тяжіння. |
|
|
74 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
75 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
76 |
Рух тіла під дією кількох сил. |
|
|
77 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
78 |
Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
79 |
Контрольна робота №5 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
|
|
|
РОЗДІЛ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ. Частина ІІ. |
|
|
80 |
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. |
|
|
81 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
82 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
83 |
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. |
|
|
84 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. |
|
|
85 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
86 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
87 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
88 |
Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії. |
|
|
89 |
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження. |
|
|
90 |
Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
91 |
Контрольна робота №6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
|
|
92 |
Захист навчальних проектів |
|
|
93 |
Захист навчальних проектів |
|
|
94 |
Захист навчальних проектів |
|
|
95 |
Захист навчальних проектів |
|
|
96 |
Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес |
|
|
|
ФІЗИКА Й ЕКОЛОГІЯ |
4 |
|
97 |
Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. |
|
|
98 |
Альтернативні джерела енергії. |
|
|
99 |
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини. |
|
|
100 |
Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі |
|
|
101 |
Резерв |
|
|
102 |
Резерв |
|
|
103 |
Резерв |
|
|
104 |
Резерв |
|
|
|
|
|
|