Складено до підручника: Математика 10 (Алгебра і початки аналізу та геометрія) Рівень стандарту А.Г. Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану 0,5 години) |
|||
Геометрія, 10 клас Рівень стандарту Усього 70 години 2 години на тиждень, I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин |
|||
№ |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
І семестр |
|||
|
Тема 1. Повторення (7 годин резерву) |
|
|
1 |
Вступ. Інструктаж з ТБ |
|
|
2 |
Теореми косинусів і синусів. Розв’язування задач |
|
|
3 |
Формули для знаходження площі трикутника. Розв’язування задач |
|
|
4 |
Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола. Розв’язування задач |
|
|
5 |
Довжина кола. Довжина дуги кола. Розв’язування задач |
|
|
6 |
Площа круга та його частин. Розв’язування задач |
|
|
7 |
Діагностична робота №1 |
|
|
|
Тема 2. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (22 години) |
|
|
|
Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
|
|
8 |
Основні поняття стереометрії |
|
|
9 |
Основні поняття стереометрії |
|
|
10 |
Аксіоми стереометрії |
|
|
11 |
Найпростіші наслідки з аксіом стереометрії |
|
|
12 |
Розв’язування задач |
|
|
13 |
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
|
14 |
Ознаки паралельності та мимобіжності прямих |
|
|
15 |
Властивості паралельних прямих |
|
|
16 |
Розв’язування задач |
|
|
17 |
Паралельність прямої та площини |
|
|
18 |
Паралельність прямої та площини |
|
|
19 |
Паралельне проектування і його властивості |
|
|
20 |
Паралельне проектування і його властивості |
|
|
21 |
Зображення фігур у стереометрії |
|
|
22 |
Зображення фігур у стереометрії |
|
|
23 |
Зображення фігур у стереометрії |
|
|
24 |
Паралельність площин у просторі |
|
|
25 |
Паралельність прямих і площин у просторі. Розв’язування задач |
|
|
26 |
Паралельність площин у просторі. Розв’язування задач |
|
|
27 |
Розв’язування задач |
|
|
28 |
Узагальнення знань із теми «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
|
29 |
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Тема 3. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (25 годин) |
|
|
|
Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту. |
|
|
30 |
Аналіз контрольної роботи. Кут між прямими в просторі. Перпендикулярність прямих |
|
|
31 |
Кут між прямими в просторі. Перпендикулярність прямих |
|
|
32 |
Перпендикулярність прямої і площини |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
33 |
Перпендикулярність прямої і площини. Розв’язування задач |
|
|
34 |
Перпендикуляр і похила |
|
|
35 |
Теорема про три перпендикуляри |
|
|
36 |
Теорема про три перпендикуляри |
|
|
37 |
Теорема про три перпендикуляри. Розв’язування задач. |
|
|
38 |
Теорема про три перпендикуляри. Розв’язування задач |
|
|
39 |
Двогранний кут |
|
|
40 |
Двогранний кут |
|
|
41 |
Перпендикулярність площин |
|
|
42 |
Перпендикулярність площин |
|
|
43 |
Розв’язування задач |
|
|
44 |
Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами |
|
|
45 |
Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами |
|
|
46 |
Розв’язування задач |
|
|
47 |
Розв’язування задач |
|
|
48 |
Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами. |
|
|
49 |
Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами. |
|
|
50 |
Розв’язування задач |
|
|
51 |
Розв’язування задач |
|
|
52 |
Перпендикулярність у просторі. Розв’язування задач |
|
|
53 |
Узагальнення знань із теми «Перпендикулярність у просторі» |
|
|
54 |
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Тема 4. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (14 годин + 2 години резерву) |
|
|
|
Учень/учениця: користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів; |
|
|
55 |
Прямокутні координати в просторі |
|
|
56 |
Прямокутні координати в просторі |
|
|
57 |
Симетрія відносно початку координат та координатних площин |
|
|
58 |
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками |
|
|
59 |
Розв’язування вправ |
|
|
60 |
Вектори в просторі |
|
|
61 |
Операції над векторами |
|
|
62 |
Операції над векторами. Розв’язування вправ |
|
|
63 |
Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами, відстані між двома точками |
|
|
64 |
Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами, відстані між двома точками. |
|
|
65 |
Узагальнення із теми «Координати і вектори» |
|
|
66 |
Контрольна робота №4 |
|
|
67 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
68 |
Розв’язування вправ |
|
|
69 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу, вивченого за рік |
|
|
70 |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|