Календарне планування з геометрії, 10 клас, рівень стандарт

Про матеріал
Складено до підручника: Математика 10 (Алгебра і початки аналізу та геометрія) Рівень стандарту А.Г. Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти та науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану 0,5 години). До кожної теми додаються очікувані результати навчально - пізнавальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

Складено до підручника: Математика 10 (Алгебра і початки аналізу та геометрія) Рівень стандарту А.Г. Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану 0,5 години)

Геометрія, 10 клас

Рівень стандарту

Усього 70 години

 2 години на тиждень, I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин

Тема, зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

І семестр

 

Тема 1. Повторення (7 годин резерву)

 

 

1

Вступ. Інструктаж з ТБ

 

 

2

Теореми косинусів і синусів. Розв’язування задач

 

 

3

Формули для знаходження площі трикутника. Розв’язування задач

 

 

4

Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола. Розв’язування задач

 

 

5

Довжина кола. Довжина дуги кола.

Розв’язування задач

 

 

6

Площа круга та його частин. Розв’язування задач

 

 

7

Діагностична робота №1

 

 

 

Тема 2. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (22 години)

 

 

 

Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

 

 

8

Основні поняття стереометрії

 

 

9

Основні поняття стереометрії

 

 

10

Аксіоми стереометрії

 

 

11

Найпростіші наслідки з аксіом стереометрії

 

 

12

Розв’язування задач

 

 

13

Взаємне розміщення прямих у просторі

 

 

14

Ознаки паралельності та мимобіжності прямих

 

 

15

Властивості паралельних прямих

 

 

16

Розв’язування задач

 

 

17

Паралельність прямої та площини

 

 

18

Паралельність прямої та площини

 

 

19

Паралельне проектування і його властивості

 

 

20

Паралельне проектування і його властивості

 

 

21

Зображення фігур у стереометрії

 

 

22

Зображення фігур у стереометрії

 

 

23

Зображення фігур у стереометрії

 

 

24

Паралельність площин у просторі

 

 

25

Паралельність прямих і площин у просторі. Розв’язування задач

 

 

26

Паралельність  площин у просторі. Розв’язування задач

 

 

27

 Розв’язування задач

 

 

28

Узагальнення знань із теми «Паралельність прямих і площин у просторі»

 

 

29

Контрольна робота №2

 

 

 

Тема 3. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (25 годин)

 

 

 

Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.

 

 

30

Аналіз контрольної роботи. Кут між прямими в просторі. Перпендикулярність прямих

 

 

31

Кут між прямими в просторі. Перпендикулярність прямих

 

 

32

Перпендикулярність прямої і площини

 

 

 

ІІ семестр

 

 

33

Перпендикулярність прямої і площини. Розв’язування задач

 

 

34

Перпендикуляр і похила

 

 

35

Теорема про три перпендикуляри

 

 

36

Теорема про три перпендикуляри

 

 

37

Теорема про три перпендикуляри. Розв’язування задач.

 

 

38

Теорема про три перпендикуляри. Розв’язування задач

 

 

39

Двогранний кут

 

 

40

Двогранний кут

 

 

41

Перпендикулярність площин

 

 

42

Перпендикулярність площин

 

 

43

Розв’язування задач

 

 

44

Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами

 

 

45

Вимірювання відстаней у просторі: від точки до площини, від прямої до площини, між площинами

 

 

46

Розв’язування задач

 

 

47

Розв’язування задач

 

 

48

Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами.

 

 

49

Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами.

 

 

50

Розв’язування задач

 

 

51

Розв’язування задач

 

 

52

Перпендикулярність у просторі. Розв’язування задач

 

 

53

Узагальнення знань із теми «Перпендикулярність у просторі»

 

 

54

Контрольна робота №3

 

 

 

Тема 4. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (14 годин + 2 години резерву)

 

 

 

Учень/учениця:

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує операції над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів;

 

 

55

Прямокутні координати в просторі

 

 

56

Прямокутні координати в просторі

 

 

57

Симетрія відносно початку координат та координатних площин

 

 

58

Координати середини відрізка. Відстань між двома точками

 

 

59

Розв’язування вправ

 

 

60

Вектори в просторі

 

 

61

Операції над векторами

 

 

62

Операції над векторами. Розв’язування вправ

 

 

63

Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами, відстані між двома точками

 

 

64

Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами, відстані між двома точками.

 

 

65

Узагальнення із теми «Координати і вектори»

 

 

66

Контрольна робота №4

 

 

67

Аналіз контрольної роботи.  Розв’язування вправ

 

 

68

Розв’язування вправ

 

 

69

Повторення і систематизація навчального матеріалу, вивченого за рік

 

 

70

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 10 клас, Планування
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
3510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку