Складено до підручника: Математика11 (Алгебра і початки аналізу та геометрія) Рівень стандарту А.Г. Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану 0,5 години) |
|||
|
Геометрія 11 клас Рівень стандарту Усього 70 годин, 2 години на тиждень, І семестр — 32 година, ІІ семестр —38 годин |
|
|
№ |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|
І семестр |
|
|
|
Тема 1. Многогранники (14 годин +4 години резерву) |
|
|
|
Учень/учениця: розпізнає основні види многогранників та їх елементи; зображує основні види многогранників та їх елементи; має уявлення про перерізи многогранника площиною; формулює означення вказаних у змісті многогранників; записує формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь призми та піраміди обчислює величини основних елементів многогранників; застосовує вивчені формули і властивості до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту. |
|
|
1 |
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники |
|
|
2 |
Призма. Пряма і правильна призми |
|
|
3 |
Призма. Пряма і правильна призми |
|
|
4 |
Площі бічної та повної поверхонь призми |
|
|
5 |
Площі бічної та повної поверхонь призми |
|
|
6 |
Площі бічної та повної поверхонь призми |
|
|
7 |
Паралелепіпед |
|
|
8 |
Призма. Самостійна робота |
|
|
9 |
Піраміда. Правильна піраміда |
|
|
10 |
Піраміда. Правильна піраміда |
|
|
11 |
Площі бічної та повної поверхонь піраміди |
|
|
12 |
Площі бічної та повної поверхонь піраміди |
|
|
13 |
Площі бічної та повної поверхонь піраміди |
|
|
14 |
Перерізи многогранників |
|
|
15 |
Розв'язування задач |
|
|
16 |
Розв'язування задач |
|
|
17 |
Узагальнення з теми «Многогранники». Розв'язування задач |
|
|
18 |
Контрольна робота № 1 |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Тіла обертання (12 годин +3 години резерву) |
|
|
|
Учень/учениця: обчислює величини основних елементів тіл обертання; застосовує властивості тіл обертання до розв’язування задач; розпізнає види тіл обертання, їхні елементи; многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях в об’єктах навколишнього світу |
|
|
19 |
Аналіз контрольної роботи . Поняття про тіло і поверхню обертання. Циліндр і його елементи |
|
|
20 |
Циліндр і його елементи |
|
|
21 |
Перерізи циліндра площинами |
|
|
22 |
Перерізи циліндра площинами |
|
|
23 |
Розв'язування вправ |
|
|
24 |
Конус та його елементи |
|
|
25 |
Перерізи конуса площинами |
|
|
26 |
Перерізи конуса площинами |
|
|
27 |
Розв'язування вправ |
|
|
28 |
Куля і сфера |
|
|
29 |
Узагальнення з теми «Тіла обертання». Розв'язування вправ |
|
|
30 |
Узагальнення з теми «Тіла обертання». Розв'язування вправ |
|
|
31 |
Контрольна робота № 2 |
|
|
32 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація вивченого в І семестрі |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
Тема 3. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (11 годин + 4 години резерву) |
|
|
|
Учень/учениця: записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, циліндра, конуса, кулі, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площі сфери; має уявлення про об’єм тіла та його основні властивості; розв’язує задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл, зокрема прикладного змісту. |
|
|
33 |
Об’єм тіла . Основні властивості об’ємів. Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
|
|
34 |
Об’єм тіла . Основні властивості об’ємів. Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
|
|
35 |
Об’єм призми |
|
|
36 |
Розв'язування вправ |
|
|
37 |
Об’єм піраміди |
|
|
38 |
Розв'язування вправ |
|
|
39 |
Об’єми тіл обертання. Об’єм циліндра |
|
|
40 |
Об’єм конуса |
|
|
41 |
Об’єм кулі |
|
|
42 |
Розв'язування задач |
|
|
43 |
Площа бічної і повної поверхонь циліндра |
|
|
44 |
Площа бічної і повної поверхонь конуса |
|
|
45 |
Площа сфери |
|
|
46 |
Розв'язування задач |
|
|
47 |
Узагальнення з теми «Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл» |
|
|
48 |
Контрольна робота № 3 |
|
|
|
Тема 4. Повторення вивченого матеріалу (23 години) |
|
|
49 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення теми «Подібність трикутників» |
|
|
50 |
Повторення теми «Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
|
51 |
Повторення теми «Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
|
52 |
Повторення теми «Розв’язування трикутників» |
|
|
53 |
Повторення теми «Розв’язування трикутників» |
|
|
54 |
Повторення теми «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» |
|
|
55 |
Повторення теми «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» |
|
|
56 |
Повторення теми «Геометричні переміщення» |
|
|
57 |
Повторення теми «Вектори на площині» |
|
|
58 |
Повторення теми «Вектори на площині» |
|
|
59 |
Повторення теми «Взаємне розміщення прямих і площин у просторі» |
|
|
60 |
Повторення теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Теорема про три перепендикуляри» |
|
|
61 |
Повторення теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Теорема про три перепендикуляри» |
|
|
62 |
Повторення теми «Відстані та кути в просторі» |
|
|
63 |
Повторення теми «Відстані та кути в просторі» |
|
|
64 |
Повторення теми « Прямокутна система координат та вектори в просторі» |
|
|
65 |
Повторення теми «Многогранники та їхні властивості» |
|
|
66 |
Повторення теми «Тіла обертання та їхні властивості» |
|
|
67 |
Контрольна робота №4 |
|
|
68 |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач |
|
|
69 |
Узагальнення шкільного курсу стереометрії |
|
|
70 |
Узагальнення шкільного курсу стереометрії |
|
|