Урок на тему: "Циліндр"

Про матеріал
Тема уроку: "Циліндр" (з елементами STEM-освіти) Тип уроку: урок застосування знань Методи:  Словесний  Ілюстративно-демонстраційний  Самостійна робота учні Форма роботи:  Групова  Індивідуальна
Перегляд файлу

Тема уроку: "Циліндр" (з елементами STEM-освіти)

Тип уроку: урок застосування знань

Аспекти уроку:

     Навчальний:

1. Узагальнити та систематизувати знання у розділі «Циліндр»

2. Навчити застосовувати отримані знання на практиці під час вирішення завдань.

3. Формувати основні світоглядні ідеї

     Розвиваючий:

1. Розвивати логічне, математичне мислення та інтуїцію. Творчі здібності у галузі математики;

2. Розвивати навички самоконтролю та самоаналізу;

3. Формувати інтереси учнів до вивчення геометрії;

4. Формувати інформаційну, логічну та математичну компетентності.

Виховний:

1. Виховувати уважність, працелюбність, відповідальність, дисциплінованість;

2. Виховувати здатність до подолання труднощів;

3. Виховувати зацікавленість до вивчення геометрії, самоосвіті.

Обладнання та матеріали: підручники з геометрії, ножиці та клей, лінійна та олівець, циркуль.

Методи:

  • Словесний
  • Ілюстративно-демонстраційний
  • Самостійна робота учні

Форма роботи:

  • Групова
  • Індивідуальна

На дошці записано число, місяць, рік цього уроку, і навіть тема уроку. Тривалість уроку – 45 хвилин.

 

Хід уроку

1. Організація початку уроку

2. Формування мети та плану уроку

Перш ніж ми почнемо працювати, над темою уроку нам необхідно визначити цілі уроку та скласти план, за яким сьогодні працюватимемо. Учні самостійно визначають цілі уроку та план, за яким сьогодні на уроці працюватимемо. План уроку записується на дошці. Учні в зошиті записую число, місяць і рік та класну роботу, а також тему уроку в зошиті.

Також учні повинні сісти так щоб булим у парах. Робота буде проходити у парах. Одна парта – це пара учнів, які працюють разом.

 

3. Актуалізація опорних знань

Тему «Циліндр» вже вивчали, тому  актуалізація опорних знань  це повторення. Для цього  заходимо на сайт LearningApps  та виконуємо  колективно  завдання за посиланням: https://learningapps.org/466801.  Індивідуальна робота

 

4. Розв'язування задач

Задача 1

Намалювати розгортку циліндра, вирізати її та склеїти. Знеайти площі повної поверхні.ю площю бокової поверхні т а тоб’єм циліндра. Учні працюють по двоє в парах. Також є два варіанта задачі. Тому  у парах буде різні розгортки. (всього два вида).

Здобувачам освіти даються параметри:

Варіант 1.  Вистота циліндра  равна 10 см, а діаметр основи 6 см.

Варіант 2.  Висота циліндра равна 14 см, а діамтер основи 8 см

Знайти площу бічної та повної поверхонь, об1єм циліндра. Порбудувати розгортку циліндра та склеїти її.

Циліндр - презентація з алгебри

 

Задача 2

За посилання  https://learningapps.org/1243564 розв’язати задачі.  Учні працюють по двоє у парах.

Задача 3

На малюнку зображено циліндр, у якого радіус основи на 1 довший за висоту, а діагональ осьового перерізу дорівнює 13. Установіть відповідність між геометричною величиною (1-3) та її числовим значенням (А-Д).

Геометрична величина                            Числове значення                 

               1   площа основи циліндра                                  А  36

               2    площа бічної поверхні циліндра                  Б  180

               3   площа повної  поверхні циліндра                 В  25

                                                                                              Г 132

                                                                                              Д 60

5. Інформація про домашнє завдання

Вчитель пояснює домашнє завдання, даєж поради до його виконання. Домашне завдання можно дати або з підручника, або творче, або інше, як побпжає вчитель.

 

6. Оцінювання

7. Підбиття підсумків з уроку

На підсумки уроку можна зробити опитування учнів по даної темі, або запитати де можна в природі, в архітектуру знайти циліндр.

 

 

docx
До підручника
Геометрія (академічний, профільний рівень) 11 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г., Владімірова Н.Г., Владіміров В.М.)
Додано
26 жовтня 2022
Переглядів
926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку