9 клас геометрія
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
1 |
|
Повторення вивченого у 7-8 класі. |
|
|
2 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
3 |
|
Діагностична контрольна робота. |
|
|
Тема 1. Координати на площині (8 год + 6 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади співвідношень, указаних у змісті; пояснює: · що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури; · як можна задати на координатній площині: пряму; коло;
формулює теореми про: записує та пояснює: · формули координат середини відрізка, відстані між двома точками; · рівняння кола, прямої; зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат; обчислює: · координати середини відрізка; · відстань між двома точками, заданих своїми координатами; доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка; застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач |
||||
4 |
|
Синус, косинус, тангенс кутів від 0º до 180º. |
|
|
5 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
6 |
|
Тотожності: sin(180º-α)=sinα, cos(180º-α)=-cosα. |
|
|
7 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
8 |
|
Відстань між двома точками із заданими координатами. |
|
|
9 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
10 |
|
Координати середини відрізка. |
|
|
11 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
12 |
|
Рівняння кола. |
|
|
13 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
14 |
|
Рівняння прямої. |
|
|
15 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
16 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
|
|
17 |
|
Контрольна робота №2 з теми «Координати на площині» |
|
|
Тема 2. Вектори на площині (12 год + 4 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів; пояснює: · що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число; · як задати вектор; · як відкласти вектор від заданої точки; · за якими правилами знаходять: суму векторів; добуток вектора на число; формулює: · означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів; · властивості: дій над векторами; зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число; обчислює: · координати вектора, суми (різниці) векторів, добутку вектора на число; · довжину вектора, кут між двома векторами; обґрунтовує: рівність, колінеарність векторів; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач |
||||
18 |
|
Аналіз контрольної роботи. Вектор. Модуль і напрямок вектора. |
|
|
19 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
20 |
|
Рівність векторів. |
|
|
21 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
22 |
|
Координати вектора. |
|
|
23 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
24 |
|
Додавання і віднімання векторів. |
|
|
25 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
26 |
|
Множення вектора на число. |
|
|
27 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
28 |
|
Колінеарні вектори. |
|
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
30 |
|
Скалярний добуток векторів. |
|
|
31 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
32 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
|
|
33 |
|
Контрольна робота №3 з теми «Вектори на площині» |
|
|
Тема 3. Розв’язування трикутників (10 год + 2 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: пояснює, що означає «розв’язати трикутник»; формулює теорему: косинусів; синусів; записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними); зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів; обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників; застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач |
||||
34 |
|
Аналіз контрольної роботи. Теорема косинусів. |
|
|
35 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
36 |
|
Теореми синусів. |
|
|
37 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
38 |
|
Розв’язування задач на застосування теореми косинусів і синусів. |
|
|
39 |
|
Самостійна робота. |
|
|
40 |
|
Формули для знаходження площ трикутника. |
|
|
41 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
42 |
|
Розв’язування задач на знаходження площ трикутника. |
|
|
43 |
|
Самостійна робота. |
|
|
44 |
|
Узагальнення й систематизація матеріалу. |
|
|
45 |
|
Контрольна робота №4 з теми «Розв’язування трикутників» |
|
|
Тема 4. Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (10 год) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: дуга кола; довжина кола; площа круга; правильний многокутник (трикутник, чотирикутник, шестикутник), вписаний у коло та описаний навколо кола; співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури; обчислює: радіус кола за стороною вписаного в нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; радіус кола за стороною описаного навколо нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; довжини кола і дуги кола; площі круга, сектора будує; правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник; застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач |
||||
46 |
|
Аналіз контрольної роботи. Правильний многокутник, його види та властивості. |
|
|
47 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
48 |
|
Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола. |
|
|
49 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
50 |
|
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
|
|
51 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
52 |
|
Площа круга та його частин. |
|
|
53 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
54 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу. |
|
|
55 |
|
Контрольна робота №5 з теми «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» |
|
|
Тема 5. Геометричні переміщення (6 год +1 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади:· фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур; пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур; формулює: · означення: рівних фігур; · властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту; зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень; обґрунтовує: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач |
||||
56 |
|
Аналіз контрольної роботи. Переміщення та його властивості. |
|
|
57 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
58 |
|
Симетрія відносно точки і прямої, поворот, паралельне перенесення. |
|
|
59 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
60 |
|
Рівність фігур. |
|
|
61 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
62 |
|
Контрольна робота №6 з теми «Геометричні перетворення» |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (8 год) |
||||
63 |
|
Повторення вивченого за курс 9 класу. |
|
|
64 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
|
|
65 |
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
66 |
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи. |
|
|
67 |
|
Розв’язування різноманітних задач і вправ. |
|
|
68 |
|
Розв’язування цікавих задач і вправ. |
|
|
69 |
|
Розв’язування задач і вправ підвищеної складності. |
|
|
70 |
|
Підбиття підсумків за рік. |
|
|