Календарне планування з геометрії для 10 класу (рівень стандарт).
Розроблено відповідно до програми «Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Складено до підручника «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Харків: Гімназія, 2018. — 256 с. : ілюстрована».
1
Календарне планування на 2024-2025 навчальний рік
Геометрія
(рівень стандарту)
10 клас
Розроблено відповідно до програми «Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Складено до підручника «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Харків: Гімназія, 2018. — 256 с. : ілюстрована».
(1,5+0,5 год на тиждень, разом 70 год)
Назва теми |
К-сть годин |
Контрольні роботи |
|
|
Повторення курсу геометрії середньої школи |
4 |
Діагностична |
|
Паралельність прямих і площин у просторі |
20 |
1 |
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
23 |
1 |
|
Координати і вектори |
16 |
1 |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
7 |
1 |
|
Разом: |
70 |
5 |
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
ПОВТОРЕННЯ КУРСУ ГЕОМЕТРІЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ (4 год) |
||||
|
Розв’язування вправ і задач за курс планіметрії: аксіоми планіметрії. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач за курс планіметрії: трикутники. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач за курс планіметрії: чотирикутники. Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 1 (діагностична) |
1 |
|
|
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (20 год) Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
||||
|
Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них. |
1 |
|
Пункт 27 |
|
Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них. |
1 |
|
|
|
Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії. |
1 |
|
Пункт 28 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі. |
1 |
|
Пункт 29 |
|
Ознаки паралельних і мимобіжних прямих. |
1 |
|
|
|
Властивості паралельних прямих. |
1 |
|
|
|
Властивості паралельних прямих. |
1 |
|
|
|
Паралельність прямої та площини. |
1 |
|
Пункт 30 |
|
Ознака паралельності прямої та площини. |
1 |
|
|
|
Властивості прямої, паралельної площині. |
1 |
|
|
|
Властивості прямої, паралельної площині. |
1 |
|
|
|
Паралельність площин. |
1 |
|
Пункт 31 |
|
Ознака паралельності двох площин. |
1 |
|
|
|
Властивості паралельних площин. |
1 |
|
|
|
Властивості паралельних площин. |
1 |
|
|
|
Паралельне проектування, його властивості. |
1 |
|
Пункт 32 |
|
Паралельне проектування, його властивості. |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
|
Контрольна робота № 2. |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (23 год) Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту. |
||||
|
Кут між прямими у просторі. Вимірювання кутів у просторі між прямими. |
1 |
|
Пункт 33 |
|
Кут між прямими у просторі. Вимірювання кутів у просторі між прямими. |
1 |
|
|
|
Кут між прямими у просторі. Вимірювання кутів у просторі між прямими. |
1 |
|
|
|
Перпендикулярність прямої та площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини. |
1 |
|
Пункт 34 |
|
Перпендикулярність прямої та площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини. |
1 |
|
|
|
Перпендикулярність прямої та площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини. |
1 |
|
|
|
Перпендикулярність прямої та площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини. |
1 |
|
|
|
Теорема про три перпендикуляри. [Перпендикуляр і похила.] |
1 |
|
Пункт 35 |
|
Теорема про три перпендикуляри. [Перпендикуляр і похила.] |
1 |
|
|
|
Теорема про три перпендикуляри. [Перпендикуляр і похила.] |
1 |
|
|
|
Вимірювання відстаней у просторі від точки до прямої, від точки до площини та від прямої до площини. |
1 |
|
|
|
Вимірювання кутів у просторі між прямою і площиною. [Кут між прямою та площиною.] |
1 |
|
Пункт 36 |
|
Вимірювання кутів у просторі між прямою і площиною. [Кут між прямою та площиною.] |
1 |
|
|
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
|
Вимірювання кутів у просторі між прямою і площиною. [Кут між прямою та площиною.] |
1 |
|
|
|
Вимірювання кутів у просторі між прямою і площиною. [Кут між прямою та площиною.] |
1 |
|
|
|
Двогранний кут. Вимірювання кутів у просторі між площинами. |
1 |
|
Пункт 37 |
|
Двогранний кут. Вимірювання кутів у просторі між площинами. |
1 |
|
|
|
Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин. |
1 |
|
|
|
Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин. |
1 |
|
|
|
Вимірювання відстаней у просторі між площинами. |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 3. |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (16 год) Учень/учениця: користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів. |
||||
|
Прямокутні координати у просторі. |
1 |
|
Пункт 38 |
|
Відстань між двома точками. |
1 |
|
|
|
Координати середини відрізка. |
1 |
|
|
|
Симетрія відносно початку координат та координатних площин. |
1 |
|
|
|
Вектори у просторі. Формули для обчислення довжини вектора. |
1 |
|
Пункт 39 |
|
Вектори у просторі. Формули для обчислення довжини вектора. |
1 |
|
|
|
Вектори у просторі. Формули для обчислення довжини вектора. |
1 |
|
|
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
|
Операції над векторами: додавання і віднімання векторів. |
1 |
|
Пункт 40 |
|
Операції над векторами: додавання і віднімання векторів. |
1 |
|
|
|
Операції над векторами: множення вектора на число. |
1 |
|
Пункт 41 |
|
Операції над векторами: множення вектора на число. |
1 |
|
|
|
Формули для обчислення кута між векторами. Скалярний добуток векторів. |
1 |
|
Пункт 42 |
|
Формули для обчислення кута між векторами. Скалярний добуток векторів. |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 4. |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (7 год) |
||||
|
Аксіоми стереометрії та наслідки з них. |
1 |
|
|
|
Паралельність прямих і площин у просторі. |
1 |
|
§ 4 |
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі. |
1 |
|
§ 5 |
|
Координати і вектори. |
1 |
|
§ 6 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 5 (підсумкова) |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|