Календарне планування з геометрії для 10 класу (рівень стандарт)

Про матеріал

Календарне планування з геометрії для 10 класу (рівень стандарт).

Розроблено відповідно до програми «Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Складено до підручника «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Харків: Гімназія, 2018. — 256 с. : ілюстрована».

Перегляд файлу

1

 

Календарне планування на 2024-2025 навчальний рік

 

Геометрія

(рівень стандарту)

10 клас

 

Розроблено відповідно до програми «Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

 

Складено до підручника «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту:  підручник  для  10  класу  закладів  загальної  середньої  освіти  /  А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Харків: Гімназія, 2018. — 256 с. : ілюстрована».

 

(1,5+0,5 год на тиждень, разом 70 год)

Назва теми

К-сть годин

Контрольні роботи

 

Повторення курсу геометрії середньої школи

4

Діагностична

  1.                 

Паралельність прямих і площин у просторі

20

1

  1.                 

Перпендикулярність прямих і площин у просторі

23

1

  1.                 

Координати і вектори

16

1

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу

7

1

 

Разом:

70

5

 

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення        

Примітки

ПОВТОРЕННЯ КУРСУ ГЕОМЕТРІЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ    (4 год)

  1.  

Розв’язування вправ і задач за курс планіметрії: аксіоми планіметрії.

1

 

 

  1.  

Розв’язування вправ і задач за курс планіметрії: трикутники.

1

 

 

  1.  

Розв’язування вправ і задач за курс планіметрії: чотирикутники. Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

 

 

  1.  

Контрольна робота № 1

(діагностична)

1

 

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення

Примітки

1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ    (20 год)

Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

  1.  

Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них.

1

 

Пункт 27

  1.  

Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них.

1

 

 

  1.  

Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії.

1

 

Пункт 28

  1.  

Взаємне розміщення прямих у просторі.

1

 

Пункт 29

  1.  

Ознаки паралельних і мимобіжних прямих.

1

 

 

  1.  

Властивості паралельних прямих.

1

 

 

  1.  

Властивості паралельних прямих.

1

 

 

  1.  

Паралельність прямої та площини.

1

 

Пункт 30

  1.  

Ознака паралельності прямої та площини.

1

 

 

  1.  

Властивості прямої, паралельної площині.

1

 

 

  1.  

Властивості прямої, паралельної площині.

1

 

 

  1.  

Паралельність площин.

1

 

Пункт 31

  1.  

Ознака паралельності двох площин.

1

 

 

  1.  

Властивості паралельних площин.

1

 

 

  1.  

Властивості паралельних площин.

1

 

 

  1.  

Паралельне проектування, його властивості.

1

 

Пункт 32

  1.  

Паралельне проектування, його властивості.

1

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

 

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення

Примітки

  1.  

Контрольна робота № 2.

1

 

 

  1.  

Корекція знань, умінь та навичок.

1

 

 

2.  ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ   (23 год)

Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.

  1.  

Кут між прямими у просторі. Вимірювання кутів у просторі між прямими.

1

 

Пункт 33

  1.  

Кут між прямими у просторі. Вимірювання кутів у просторі між прямими.

1

 

 

  1.  

Кут між прямими у просторі. Вимірювання кутів у просторі між прямими.

1

 

 

  1.  

Перпендикулярність прямої та площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини.

1

 

Пункт 34

  1.  

Перпендикулярність прямої та площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини.

1

 

 

  1.  

Перпендикулярність прямої та площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини.

1

 

 

  1.  

Перпендикулярність прямої та площини. Ознака перпендикулярності прямої та площини.

1

 

 

  1.  

Теорема про три перпендикуляри. [Перпендикуляр і похила.]

1

 

Пункт 35

  1.  

Теорема про три перпендикуляри. [Перпендикуляр і похила.]

1

 

 

  1.  

Теорема про три перпендикуляри. [Перпендикуляр і похила.]

1

 

 

  1.  

Вимірювання відстаней у просторі від точки до прямої, від точки до площини та від прямої до площини.

1

 

 

  1.  

Вимірювання кутів у просторі між прямою і площиною. [Кут між прямою та площиною.]

1

 

Пункт 36

  1.  

Вимірювання кутів у просторі між прямою і площиною. [Кут між прямою та площиною.]

1

 

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення

Примітки

  1.  

Вимірювання кутів у просторі між прямою і площиною. [Кут між прямою та площиною.]

1

 

 

  1.  

Вимірювання кутів у просторі між прямою і площиною. [Кут між прямою та площиною.]

1

 

 

  1.  

Двогранний кут. Вимірювання кутів у просторі між площинами.

1

 

Пункт 37

  1.  

Двогранний кут. Вимірювання кутів у просторі між площинами.

1

 

 

  1.  

Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин.

1

 

 

  1.  

Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин.

1

 

 

  1.  

Вимірювання відстаней у просторі між площинами.

1

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

 

 

  1.  

Контрольна робота № 3.

1

 

 

  1.  

Корекція знань, умінь та навичок.

1

 

 

3.  КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ   (16 год)

Учень/учениця:

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує операції над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів.

  1.  

Прямокутні координати у просторі.

1

 

Пункт 38

  1.  

Відстань між двома точками.

1

 

 

  1.  

Координати середини відрізка.

1

 

 

  1.  

Симетрія відносно початку координат та координатних площин.

1

 

 

  1.  

Вектори у просторі. Формули для обчислення довжини вектора.

1

 

Пункт 39

  1.  

Вектори у просторі. Формули для обчислення довжини вектора.

1

 

 

  1.  

Вектори у просторі. Формули для обчислення довжини вектора.

1

 

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення

Примітки

  1.  

Операції над векторами: додавання і віднімання векторів.

1

 

Пункт 40

  1.  

Операції над векторами: додавання і віднімання векторів.

1

 

 

  1.  

Операції над векторами: множення вектора на число.

1

 

Пункт 41

  1.  

Операції над векторами: множення вектора на число.

1

 

 

  1.  

Формули для обчислення кута між векторами. Скалярний добуток векторів.

1

 

Пункт 42

  1.  

Формули для обчислення кута між векторами. Скалярний добуток векторів.

1

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

 

 

  1.  

Контрольна робота № 4.

1

 

 

  1.  

Корекція знань, умінь та навичок.

1

 

 

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ   (7 год)

  1.  

Аксіоми стереометрії та наслідки з них.

1

 

 

  1.  

Паралельність прямих і площин у просторі.

1

 

§ 4

  1.  

Перпендикулярність прямих і площин у просторі.

1

 

§ 5

  1.  

Координати і вектори.

1

 

§ 6

  1.  

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

 

 

  1.  

Контрольна робота № 5

(підсумкова)

1

 

 

  1.  

Корекція знань, умінь та навичок.

1

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Планування
Додано
15 жовтня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку