Календарне планування з геометрії для 7 класу

Про матеріал
Складено до підручника: Геометрія. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С. згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. «Математика. 5-9 класи», затвердженою Наказом Міністерства освіти та науки України від 07.06.2017 № 804. До кожної теми додаються очікувані результати навчально - пізнавальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

 

Складено до підручника: Геометрія.  Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.  згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. «Математика. 5-9 класи»,  затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Геометрія

7 клас

Усього ─ 70 год

2 год на тиждень у І семестрі ─ 32 год, у ІІ семестрі ─ 38 год

№ п/п

Дата

Тема, зміст навчального матеріалу

Примітки

 

 

                                               І семестр

 

 

 

І. Найпростіші  геометричні фігури та їх властивості

(8 год +2 години резерву)

Тема 1. Найпростіші  геометричні фігури та їх властивості (8 год+ 2 години резерву)

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;

формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів;

класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);

вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання;

зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

 

1

 

Геометричні фігури. Точки та прямі

 

2

 

Відрізок. Вимірювання відрізків

 

3

 

Промінь. Кут. Вимірювання кутів. Відкладання кутів. Бісектриса кута.

 

4

 

Відстань між двома точками

 

5

 

Суміжні кути та їхні властивості

 

6

 

Вертикальні кути та їхні властивості

 

7

 

Вертикальні кути та суміжні кути. Розв’язування задач

 

8

 

Перпендикулярні прямі. Властивості перпендикулярних прямих. Відстань від точки до прямої

 

9

 

Аксіоми. Розв’язування задач

 

10

 

Контрольна робота №1

 

 

 

ІІ. Трикутники. Ознаки рівності трикутників.  (22+6 годин резерву)

Тема2. Трикутники. Ознаки рівності трикутників (перша частина теми)  (16+6 годин резерву)

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;

пояснює, що таке рівні фігури;

формулює:

·   · означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;

·   ·   властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників;

·   ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника;

класифікує трикутники за сторонами і за кутами;

зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники;

обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників;

доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивість кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту

 

11

 

Аналіз контрольної роботи. Трикутник і його елементи. Види трикутників

 

12

 

Висота, бісектриса та медіана трикутника

 

13

 

Висота, бісектриса та медіана трикутника. Розв’язування задач

 

14

 

Висота, бісектриса та медіана трикутника. Розв’язування задач

 

15

 

Рівні трикутники

 

16

 

Перша ознака рівності трикутників

 

17

 

Розв’язування задач із використанням першої ознаки рівності трикутників

 

18

 

Друга ознака рівності трикутників

 

 

 

 

 

19

 

Розв’язування задач із використанням першої та другої ознак рівності трикутників

 

20

 

Розв’язування задач із використанням першої та другої ознак рівності трикутників

 

21

 

Рівнобедрений трикутник. Властивість кутів рівнобедреного трикутника. Ознака рівнобедреного трикутника

 

22

 

Рівнобедрений трикутник. Властивість кутів рівнобедреного трикутника. Ознака рівнобедреного трикутника

 

23

 

Властивість медіани рівнобедреного трикутника. Ознака рівнобедреного трикутника

 

24

 

Розв’язування задач

 

25

 

Третя ознака рівності трикутників

 

26

 

Розв’язування задач із використанням третьої ознаки  рівності трикутників

 

27

 

Розв’язування задач з використанням ознак рівності трикутників

 

28

 

Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Розв’язування задач

 

29

 

Контрольна робота № 2

 

30

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач

 

31

 

Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Розв’язування задач

 

32

 

Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Розв’язування задач

 

 

 

                                              ІІ семестр

 

 

 

 

ІІІ. Взаємне розташування прямих на площині  (12 годин). Сума кутів трикутника(друга а частина теми)  (6 годин)

Тема 3.  Взаємне розташування прямих на площині (12годин)

Сума кутів трикутника (друга а частина теми) (6 годин)

 

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі;

пояснює:

·    що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми;

·    суть доведення від супротивного;

формулює:

·   ·  означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;

·  ·  властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною;

·   ·   ознаки паралельності прямих

вимірює та обчислює відстань від точки до прямої;

зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною;

обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;

доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

 

33

 

Паралельні прямі

 

34

 

Ознаки паралельності прямих

 

35

 

Ознаки паралельності прямих. Розв’язування задач

 

36

 

Ознаки паралельності прямих. Розв’язування задач

 

37

 

Властивості паралельних прямих

 

38

 

Властивості паралельних прямих. Розв’язування задач

 

39

 

Розв’язування задач

 

40

 

Сума кутів трикутника

 

41

 

Сума кутів трикутника. Розв’язування задач

 

42

 

Нерівність трикутника

 

43

 

Нерівність трикутника

 

44

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості

 

45

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості. Розв’язування задач

 

46

 

Прямокутний трикутник. Властивості прямокутного трикутника

 

47

 

Прямокутний трикутник. Властивості прямокутного трикутника. Розв’язування задач

 

48

 

Взаємне розташування прямих на площині.  Сума кутів трикутника. Розв’язування задач

 

49

 

Взаємне розташування прямих на площині.  Сума кутів трикутника. Розв’язування задач

 

50

 

Контрольна робота № 3

 

 

 

ІV. Коло і круг. Геометричні побудови (8 годин + 3 годин резерву)

Тема 4. Коло і круг. Геометричні побудови (8 годин + 3 годин резерву)

 

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

формулює:

·      означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;

·      властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника;

зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;

виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

 

51

 

Аналіз контрольної роботи. Коло та круг

 

52

 

Властивості кола. Дотична до кола.

 

53

 

Властивості кола. Дотична до кола. Розв’язування задач

 

54

 

Коло, описане навколо трикутника

 

55

 

Коло, вписане в трикутник

 

56

 

Задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами

 

57

 

Побудова кута, рівного даному. Побудова бісектриси даного кута

 

58

 

Ділення відрізка навпіл

 

59

 

Побудова прямої, перпендикулярної до даної

 

60

 

Коло і круг. Геометричні побудови.  Розв’язування задач

 

61

 

Контрольна робота № 4

 

 

 

VІ. Систематизація і повторення навчального матеріалу (9 годин) Тема 6. Систематизація і повторення навчального матеріалу (9 годин)

 

 

 

Розв’язує задачі практичного змісту на: знаходження відстані до недоступної точки; встановлення рівновіддаленості об’єктів на поверхні Землі; використання жорсткості трикутника в будівництві тощо

 

62

 

Аналіз контрольної роботи. Найпростіші геометричні фігури та їхні властивості

 

63

 

Трикутники. Розв’язування прикладних задач

 

64

 

Трикутники. Розв’язування прикладних задач

 

65

 

Паралельні прямі. Сума кутів трикутника. Розв’язування прикладних задач

 

66

 

Коло і круг. Геометричні побудови. Розв’язування прикладних задач

 

67

 

Коло і круг. Геометричні побудови. Розв’язування прикладних задач

 

68

 

Контрольна робота №5

 

69

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи. Систематизація та повторення вивченого за рік

 

70

 

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Планування
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
2147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку