Урок на тему "Паралельні прямі"

Про матеріал
Урок з геометрії проведений з учнями з ООП у 7класі комунального закладу " Сосницький навчально - реабілітаційний центр" Чернігівської обласної ради. Вчитель математики вищої категорії.
Перегляд файлу

Геометрія 7 клас

Тема.  Паралельні прямі.

Мета .

- Сформувати поняття паралельних прямих, виконувати зображення цих прямих за допомогою лінійки і косинця, розрізняти на малюнку паралельні прямі.

- Розвивати мислення, математичну мову.

-  Виховувати інтерес до математики, вміння самостійно працювати.

-  Слідкувати за вимовою учнів, виправляти недоліки у вимові.

Очікувані результати.  Учні повинні відтворювати названі вище означення; знаходити на малюнку та будувати, використовуючи креслярське приладдя, паралельні прямі.

Обладнання. Презентація для супроводу уроку ,  підручник, креслярські інструменти.

Тип уроку. Засвоєння  знань , умінь та навичок.

                                       Хід уроку

І. Організаційний момент.

II . Актуалізація опорних знань, вмінь.

1) Виконання домашніх завдань перевірити, зібравши зошити.

2) Опитування:

- Які прямі називаються перпендикулярними?

- Скільки кутів утворюється при перетині двох прямих?

III.  Формування нових знань , вмінь .

1) Означення паралельних прямих.

Презентація на тему "Паралельні та перпендикулярні прямі"

Презентація на тему "Паралельні та перпендикулярні прямі"

Запам’ятай !  Знак паралельні

а b . Читають пряма а паралельна b .

2)  Означення паралельних відрізків і  променів.

3) Паралельні прямі  проводять за допомогою  лінійки і косинця.

Можна так.

Паралельні та перпендикулярні прямі — Гипермаркет знаний

Або так.

Параллельные прямые. Построение параллельных прямых   

IV. Фізкультхвилинка для очей.

V. Застосування набутих знань , умінь .

1) Усно.

Задача 1 . Які прямі на малюнку паралельні?

Тест на тему: перпендикулярні і паралельні прямі 3

Задача 2. Виберіть малюнок ,  на якому прямі паралельні.

Контрольна робота "Паралельні та перпендикулярні прямі" | Тест з геометрії  – «На Урок»

2)  Письмово.

Задача . За допомогою косинця і  лінійки проведіть паралельні прямі. Назвіть їх та запишіть  за допомогою знака.

№143 .

VI. Підбиття підсумків уроку .

Прийом «Я - дослідник»

На уроці я дослідив… з’ясував… дізнався…не знав, тепер знаю…

 

VII. Домашнє завдання.

Опрацювати §5. Виконати вправи  136, 142.

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 жовтня 2022
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку