В даному текстовому документі запропоноване орієнтовне календарне планування з геометрії для 9 класу розраховано на 70 годин на рік (02 години на тиждень)
Геометрія, 9 клас /70 годин, 2 год на тиждень/
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим |
Координати на площині /10 годин/ |
|||||
1 |
1 |
Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°. Тотожності:sin (180°–α)=sin α; cos (180°α)=–cos α. |
1 |
|
|
2 |
2 |
Прямокутна система координат на площині. |
1 |
|
|
3 |
3 |
Координати середини відрізка. |
1 |
|
|
4 |
4 |
Відстань між двома точками із заданими координатами. |
1 |
|
|
5 |
5 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
6 |
6 |
Рівняння прямої. |
1 |
|
|
7 |
7 |
Рівняння кола. |
1 |
|
|
8 |
8 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
9 |
9 |
Метод координат на площині. Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
10 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Вектори на площині /12 годин/ |
|||||
11 |
1 |
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівні вектори. Колінеарні вектори. |
1 |
|
|
12 |
2 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
13 |
3 |
Координати вектора. |
1 |
|
|
14 |
4 |
Додавання і віднімання векторів. |
1 |
|
|
15 |
5 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
16 |
6 |
Множення вектора на число. |
1 |
|
|
17 |
7 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
18 |
8 |
Скалярний добуток векторів. |
1 |
|
|
19 |
9 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
20 |
10 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
21 |
11 |
Вектори на площині. Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
22 |
12 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Розв’язування трикутників /13 годин/ |
|||||
23 |
1 |
Теорема косинусів. |
1 |
|
|
24 |
2 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
25 |
3 |
Теорема синусів. |
1 |
|
|
26 |
4 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
27,28 |
5,6 |
Розв’язування трикутників. |
2 |
|
|
29 |
7 |
Формула для знаходження площі трикутника за двома сторонами і кутом між ними. |
1 |
|
|
30 |
8 |
Формула Герона. |
1 |
|
|
31,32 |
9,10 |
Розв’язування задач. |
2 |
|
|
33 |
11 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
34 |
12 |
Розв’язування трикутників. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
35 |
13 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим |
Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга /10 годин/ |
|||||
36 |
1 |
Правильні многокутники, їх види та властивості. |
1 |
|
|
37,38 |
2,3 |
Формули радіусів вписаного і описаного кіл правильних многокутників. |
2 |
|
|
39 |
4 |
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
1 |
|
|
40 |
5 |
Площа круга. |
1 |
|
|
41 |
6 |
Круговий сектор, круговий сегмент, їх площі. |
1 |
|
|
42 |
7 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
43 |
8 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
44 |
9 |
Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
45 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Геометричні переміщення /09 годин/ |
|||||
46 |
1 |
Переміщення (рух) та його властивості. Рівні фігури. |
1 |
|
|
47 |
2 |
Симетрія відносно точки. |
1 |
|
|
48 |
3 |
Симетрія відносно прямої. |
1 |
|
|
49 |
4 |
Поворот. |
1 |
|
|
50 |
5 |
Паралельне перенесення |
1 |
|
|
51 |
6 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
52 |
7 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
53 |
8 |
Геометричні переміщення. Контрольна робота №5. |
1 |
|
|
54 |
9 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу /16 годин / |
|||||
55,56 |
1,2 |
Повторення. Теорема косинусів та теорема синусів. |
2 |
|
|
57,58 |
3,4 |
Повторення. Формули для знаходження площі трикутника. |
2 |
|
|
59,60 |
5,6 |
Повторення. Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників |
2 |
|
|
61 |
7 |
Повторення. Довжина кола. Площа круга та його частин. |
1 |
|
|
62,63 |
8,9 |
Повторення. Рівняння кола. Рівняння прямої. |
2 |
|
|
64,65 |
10,11 |
Повторення. Геометричні переміщення. |
2 |
|
|
66,67 |
12,13 |
Повторення. Вектори на площині. |
2 |
|
|
68,69 |
14,15 |
Повторення. Координати на площині. |
2 |
|
|
70 |
16 |
Підсумковий урок. |
2 |
|
|