В даній контрольні роботі завдання розроблені для провірки засвоєння учнями теми.Уміннь виконувати різні види геометричних перетворень використовуючи іх властивості.
Урок.
,,Геометричні перетворення '' 9-клас .Геометрія.
Тема уроку: Тематична контрольна робота № 4.
Мета уроку: ,, перевірка навчальних досягнень учнів з теми.
Тип уроку: контроль навчальних досягнень учнів.
Вимоги до рівня підготовки учнів:
Застосовують означення та властивості фігур при розв'язуванні задач.
Варіант № 1.
1.(2б.)Знайдіть координати точок, симетричних точці А (-2; 4) відносно:
1) осі абсцис; 2) осі ординат; 3) початок координат.
2.(2б.)Побудуйте трикутник симетричний різносторонньому трикутнику АВС відносно точки О, яка є серединою сторони ВС.
3.(2б.).Виконайте поворот рівнобедреного трикутника ВСК з основою ВС на кут 900 за годинниковою стрілкою навколо точки К.
4(2б.).Сторони трикутника дорівнюють 8 см, 7 см, 12 см. Знайдіть найменшу сторону подібного йому трикутника, якщо його найбільша сторона дорівнює 4 см.?
5. (2б.).При паралельному переносі точка А(1; -3) переходить в точку В(-1;4). В яку точку в результаті цього паралельного переносу переходить
точка С(1;-5)?
6. (2б.). Периметри двох подібних многокутників відносяться як 2:3, а сума їх площ дорівнює 13 см2. Знайдіть площі цих многокутників.
Варіант № 2.
1. (2б.)..Знайдіть координати точок, симетричних точці В ( -5; 1)
відносно: 1) осі абсцис; 2) осі ординат; 3) початку координат.
2. (2б.)..Побудуйте пр. ямокутник , симетричний прямокутнику MNPQ відносно точки О, яка є серединою сторони NP.
3. (2б.)..Виконайте поворот рівнобедреного трикутника АВС з основою АВ на кут 900 проти годинникової стрілки навколо точки С.
4(2б.)...Сторони трикутника дорівнюють 5 см, 8 см, 12 см. Знайдіть найменшу сторону подібного йому трикутника, якщо його найбільша сторона дорівнює 6 см.
5(2б.)...При паралельному переносі точка А(-1; 4) переходить в точку В(-2;5). В яку точку в результаті цього паралельного переносу переходить
точка С(-2;0)?
6. (2б.)..Площі двох подібних трикутників пропорційні числам 4 и 9, а різниця їх периметрів дорівнює 10 см. Знайдіть периметри цих трикутників.