Календарне планування з хімії в 9 класі за підручником Попель, Крикля

Про матеріал
Календарне планування з хімії 9 класу за підручником Попель, Крикля. Складено відповідно до навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року.
Перегляд файлу

Календарне планування вивчення хімії в 9 класі

За підручником Попель П.П., Крикля Л.С. Хімія 9 клас. 2017 р.

 

Хімія 9 клас

70 год, 2 год на тиждень

Тема уроку

Дата

Примітки

Повторення найважливіших питань курсу хімії 8 класу

1

Склад і властивості основних класів неорганічних сполук

 

 

2

Хімічний зв’язок і будова речовини

 

 

3

Розв’язування вправ та задач

 

 

Тема 1. Розчини

4

Поняття про дисперсні системи, колоїдні та істинні розчини. Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок. Суспензії, емульсії, аерозолі.

 

 

5

Розчинність речовин, її залежність від різних чинників. Насичені й ненасичені, концентровані й розведені.

 

 

6

Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як фізико-хімічний процес.

 

 

7

Поняття про кристалогідрати. Розрахункові задачі 1.

 

 

8

Розв’язування задач за рівнянням реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини

 

 

9

Узагальнююче повторення

 

 

10

Узагальнюючий контроль знань №1 з теми «Розчини»

 

 

11

Електролітична дисоціація. Електроліти та неелектроліти

 

 

12

Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах

 

 

13

Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні й слабкі електроліти

 

 

14

Поняття про рН розчину (без математичних розрахунків). Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.

 

 

15

Лабораторні досліди 2, 3. Установлення приблизного рН води, лужних та кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора. Дослідження рН харчової і косметичної продукції

 

 

16

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу

 

 

17

Лабораторні роботи 4,5,6. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуюся випаданням осаду, виділенням газу, утворенням води.

 

 

18

Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій

 

 

19

Практична робота 1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах

 

 

20

Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену. Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій.

 

 

21

Лабораторні досліди 1, 7, 8, 9. Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів, хлорид-іонів, сульфат-іонів, карбонат-іонів у розчинах

 

 

22

Практична робота 2. Розв’язування експериментальних задач

 

 

23

Узагальнююче повторення

 

 

24

Узагальнюючий контроль знань № 2 з теми «Розчини»

 

 

25

Урок корекції знань

 

 

Тема 2. Хімічні реакції

26

Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.

 

 

27

Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

 

 

28

Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.

 

 

29

Підсумковий контроль за І семестр

 

 

30

Складання рівнянь окисно-відновних реакцій.

 

 

31

Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

 

 

32

Екзотермічні й ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння. Лабораторна робота 10. Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.

 

 

33

Оборотні й необоротні реакції. Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників.

 

 

34

Практична робота 3. Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій

 

 

35

Розв’язування вправ

 

 

36

Узагальнююче повторення

 

 

37

Узагальнюючий контроль № 3 з теми «Хімічні реакції»

 

 

38

Урок корекції знань

 

 

Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки

39

Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени.

 

 

40

Вуглеводні. Метан як представник насичених вуглеводнів. Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їх молекулярні і структурні формули та назви.

 

 

41

Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану.

 

 

42

Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники насичених вуглеводнів. Молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості.

 

 

43

Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування). Горіння вуглеводнів.

 

 

44

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену.

 

 

45

Розрахункові задачі 2. Обчислення об’ємних відношень газів зва хімічними рівняннями.

 

 

46

Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів.

 

 

47

Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Застосування вуглеводнів.

 

 

48

Узагальнююче повторення

 

 

49

Узагальнюючий контроль знань № 4 з теми «Органічні сполуки. Вуглеводні»

 

 

50

Оксигеновмісні органічні речовини. Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи.

 

 

51

Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні формули, фізичні властивості. Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол. Лабораторний дослід 11. Взаємодія гліцеролу з купрум (ІІ) гідроксидом.

 

 

52

Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

 

 

53

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями. Застосування етанової кислоти.

 

 

54

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія.

 

 

55

Практичні роботи 4, 5. Виявлення етанової кислоти. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.

 

 

56

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

 

 

57

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.

 

 

58

Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

 

 

59

Лабораторні досліди 12, 13, 14. Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру). Взаємодія крохмалю з йодом.

 

 

60

Нітрогеновмісні органічні сполуки. Поняття про амінокислоти.

 

 

61

Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.

 

 

62

Значення природних і синтетичних органічних сполук.

 

 

63

Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

 

 

Тема 4. Роль хімії в житті суспільства

64

Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.

 

 

65

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.

 

 

66

Підсумковий контроль за рік

 

 

67

Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства.

 

 

 

68

Хімічна наука і виробництво в Україні.

 

 

69

Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки.

 

 

70

Підсумковий урок

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Планування
Додано
29 вересня 2021
Переглядів
10606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку