Календарно-тематичне планування інформатика
10 клас профільний рівень
5 год/тиждень ( І семестр – 80 год., ІІ- семестр – 95 год.)
Автор : Руденко В. Д.
Інформатика (профільний рівень) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти /В. Д. Руденко,
Н. В. Речич, В. О. Потієнко. — Харків : / Вид-во «Ранок», 2018
І семестр
№ | Дата уроку | Зміст уроку | Примітка | |
РОЗДІЛ 1. МОВА ПРОГРАМУВАННЯ ТА СТРУКТУРИ ДАНИХ | ||||
Структура і способи виконання проектів мовою Python | ||||
1. | Класифікація і складові мов програмування | |||
2. | Призначення і склад середовища програмування | |||
3. | Основні можливості мови Python і структура проекту | |||
4. | Режими виконання програмного коду в середовищі IDLE | |||
5. | Самостійна робота | |||
Оператори, вирази і засоби опрацювання чисел | ||||
6. | Основні елементи мови Python | |||
7. | Перетворення типів даних | |||
8. | Оператори і вирази | |||
9. | Модулі, функції і методи опрацювання числових даних | |||
10. | Модулі, функції і методи опрацювання числових даних. Самостійна робота | |||
Реалізація базових алгоритмічних конструкцій | ||||
11. | Реалізація алгоритмів з розгалуженням | |||
12. | Вкладені оператори умовного переходу | |||
13. | Реалізація циклічних алгоритмів | |||
14. | Реалізація циклічних алгоритмів | |||
15. | Лабораторна робота №1 | |||
Вбудовані типи даних | ||||
16. | Списки, стеки, черги | |||
17. | Функції і методи опрацювання списків | |||
18. | Стек і черга. Багатовимірні списки | |||
19. | Приклади програм опрацювання списків | |||
20. | Практична робота №1 | |||
21. | Кортежі | |||
22. | Діапазони | |||
23. | Множини. Самостійна робота | |||
24. | Функції, операції і методи опрацювання словників | |||
25. | Масиви | |||
26. | Масиви | |||
27. | Вказівники | |||
28. | Лабораторна робота №2 | |||
Функції користувача і модулі мови Python | ||||
29. | Функції |
Календарно-тематичне планування інформатика
10 клас профільний рівень
5 год/тиждень ( І семестр – 80 год., ІІ- семестр – 95 год.)
Автор : Руденко В. Д.
Інформатика (профільний рівень) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти /В. Д. Руденко,
Н. В. Речич, В. О. Потієнко. — Харків : / Вид-во «Ранок», 2018
І семестр
№ |
Дата уроку |
Зміст уроку |
Примітка |
|
РОЗДІЛ 1. МОВА ПРОГРАМУВАННЯ ТА СТРУКТУРИ ДАНИХ |
|
|||
Структура і способи виконання проектів мовою Python |
||||
1. |
|
Класифікація і складові мов програмування |
|
|
2. |
|
Призначення і склад середовища програмування |
|
|
3. |
|
Основні можливості мови Python і структура проекту |
|
|
4. |
|
Режими виконання програмного коду в середовищі IDLE |
|
|
5. |
|
Самостійна робота |
|
|
Оператори, вирази і засоби опрацювання чисел |
||||
6. |
|
Основні елементи мови Python |
|
|
7. |
|
Перетворення типів даних |
|
|
8. |
|
Оператори і вирази |
|
|
9. |
|
Модулі, функції і методи опрацювання числових даних |
|
|
10. |
|
Модулі, функції і методи опрацювання числових даних. Самостійна робота |
|
|
Реалізація базових алгоритмічних конструкцій |
||||
11. |
|
Реалізація алгоритмів з розгалуженням |
|
|
12. |
|
Вкладені оператори умовного переходу |
|
|
13. |
|
Реалізація циклічних алгоритмів |
|
|
14. |
|
Реалізація циклічних алгоритмів |
|
|
15. |
|
Лабораторна робота №1 |
|
|
Вбудовані типи даних |
||||
16. |
|
Списки, стеки, черги |
|
|
17. |
|
Функції і методи опрацювання списків |
|
|
18. |
|
Стек і черга. Багатовимірні списки |
|
|
19. |
|
Приклади програм опрацювання списків |
|
|
20. |
|
Практична робота №1 |
|
|
21. |
|
Кортежі |
|
|
22. |
|
Діапазони |
|
|
23. |
|
Множини. Самостійна робота |
|
|
24. |
|
Функції, операції і методи опрацювання словників |
|
|
25. |
|
Масиви |
|
|
26. |
|
Масиви |
|
|
27. |
|
Вказівники |
|
|
28. |
|
Лабораторна робота №2 |
|
|
Функції користувача і модулі мови Python |
||||
29. |
|
Функції |
|
|
30. |
|
Функції |
|
|
31. |
|
Рекурсивні функції |
|
|
32. |
|
Модулі |
|
|
33. |
|
Розв’язування задач |
|
|
34. |
|
Контрольна робота №1 |
|
|
Класи, об’єкти, наслідування |
||||
35. |
|
Елементи теорії об’єктно-орієнтованого програмування (ООП |
|
|
36. |
|
Створення класів і об’єктів |
|
|
37. |
|
Створення класів і об’єктів |
|
|
38. |
|
Конструктор класу |
|
|
39. |
|
Конструктор класу |
|
|
40. |
|
Наслідування |
|
|
41. |
|
Практична робота №2 |
|
|
Поліформізм, перевизначення методів, модулі користувача |
||||
42. |
|
Поліморфізм. Перевизначення і розширення можливостей методів |
|
|
43. |
|
Композиційний підхід в ООП мовою Python |
|
|
44. |
|
Створення і використання модулів користувача |
|
|
45. |
|
Створення і використання модулів користувача |
|
|
46. |
|
Створення і використання модулів користувача |
|
|
47. |
|
Опрацювання виняткових ситуацій |
|
|
48. |
|
Лабораторна робота №3 |
|
|
Основи графічного інтерфейсу користувача |
||||
49. |
|
Загальний порядок створення графічного інтерфейсу |
|
|
50. |
|
Загальний порядок створення графічного інтерфейсу |
|
|
51. |
|
Графічні об’єкти і їхні властивості |
|
|
52. |
|
Графічні об’єкти і їхні властивості |
|
|
53. |
|
Опрацювання подій. Самостійна робота |
|
|
54. |
|
Меню |
|
|
55. |
|
Діалогові вікна |
|
|
56. |
|
Графічні примітиви об’єкта Canvas |
|
|
57. |
|
Практична робота №3 |
|
|
58. |
|
Тематична контрольна робота №1 |
|
|
2. СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ |
||||
59. |
|
Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві |
|
|
60. |
|
Навчання в Інтернеті |
|
|
61. |
|
Професії майбутнього — аналіз тенденцій на ринку праці. |
|
|
62. |
|
Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника |
|
|
63. |
|
Системи електронного врядування |
|
|
64. |
|
Поняття про штучний інтелект |
|
|
65. |
|
Інформаційна безпека. Рівні та протоколи інформаційної безпеки |
|
|
66. |
|
Керування ризиками в інформаційних системах |
|
|
67. |
|
Контрольна робота №2 |
|
|
3. Аналіз і візуалізація даних195 |
||||
68. |
|
Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів |
|
|
69. |
|
Електронні таблиці |
|
|
70. |
|
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій |
|
|
71. |
|
Матричні операції. Розв’язання систем лінійних рівнянь |
|
|
72. |
|
Матричні операції. Розв’язання систем лінійних рівнянь |
|
|
73. |
|
Практична робота №4 |
|
|
74. |
|
Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. |
|
|
75. |
|
Кореляційний аналіз даних |
|
|
76. |
|
Обчислення основних статистичних характеристик вибірки засобами електронного процесора |
|
|
77. |
|
Обчислення основних статистичних характеристик вибірки засобами електронного процесора |
|
|
78. |
|
Лабораторна робота №4 |
|
|
79. |
|
Візуалізація рядів і трендів даних. |
|
|
80. |
|
Інфографіка |
|
|