Календарне планування з інформатики

Про матеріал
Календарне планування з інформатики до підручника Ривкінд містить наскрізні лінії та ключові компетентності , що є обов'язковими при роботі з "Абеткою директора"
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

6 клас

ІНФОРМАТИКА

за чинною програмою 2017 року

 

№ уро-ку

Дата

уроку

6 А

 

Тема уроку

Дата

уроку

6 Б

 

Тема 1.  Комп’ютерна графіка (10 годин)

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Ставлення: уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Математична компетентність. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо).

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

  1.                      

 

Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером.  Повторення та актуалізація вивченого в 5 класі.

 

  1.                      

 

Поняття комп’ютерної графіки.

 

  1.                      

 

Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.  

 

  1.                      

 

Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення.

 

  1.                      

 

Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.

 

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Побудова зображення з графічних примітивів

 

  1.                      

 

Операції над об’єктами та групами об’єктів.

 

  1.                      

 

Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

 

  1.                      

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Операції над об’єктами та групами об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

 

  1.                 

 

Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

 

  1.                 

19.11

Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

 

15.11

Тема 2.  Комп’ютерні презентації (11 годин)

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Ставлення: уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Математична компетентність. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо).

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

  1.                 

26.11

Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.

22.11

  1.                 

03.12

Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.

29.11

  1.                 

10.12

Відкриття, створення та збереження презентацій.

Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. Розробка слайдової презентації

06.12

  1.                 

17.12

Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів. Налаштування показу презентацій.

13.12

  1.                 

24.12

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр

20.12

 

  1.                 

14.01

Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

10.01

  1.                 

21.01

Практична робота №5. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

17.01

  1.                 

28.01

Ефекти зміни слайдів.

24.01

  1.                 

04.02

Практична робота №6. Ефекти зміни слайдів.

31.01

  1.                 

11.02

Планування представлення презентації та створення презентації.

07.02

  1.                 

18.02

Вдосконалення презентації. Виступ перед аудиторією з власною розробленою презентацією.

Тематичне оцінювання

14.02

Тема 3.  Алгоритми та програми (14 годин)

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Уміння: створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології. Ставлення: надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

  1.                 

25.02

Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів.

21.02

  1.                 

04.03

Практична робота 7. Створення програмних об’єктів

28.02

  1.                 

11.03

Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

07.03

 

  1.                 

18.03

Практична робота 8. Програмне опрацювання події.

14.03

  1.                 

25.03

Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі.

21.03

  1.                 

08.04

Практична робота 9. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

04.04

  1.                 

15.04

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

11.04

  1.                 

22.04

Практична робота 10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

18.04

  1.                 

29.04

Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі

16.05

  1.                 

06.05

Практична робота 11. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі

23.05

  1.                 

13.05

Розробка сценарію майбутнього програмного проєкту. Реалізація програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію. Тематичне оцінювання

30.05

  1.                 

20.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

-

  1.                 

27.05

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

-

 

doc
Додав(-ла)
Костюк Ольга
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
2050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку