Календарно-тематичне планування уроків
6 клас
ІНФОРМАТИКА
за чинною програмою 2017 року
№ уро-ку |
Дата уроку 6 А
|
Тема уроку |
Дата уроку 6 Б
|
Тема 1. Комп’ютерна графіка (10 годин) |
|||
Ключові компетентності: Спілкування державною мовами. Ставлення: уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами Математична компетентність. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій. Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо). Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію Наскрізні лінії: Громадянська відповідальність: Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ |
|||
|
|
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Повторення та актуалізація вивченого в 5 класі. |
|
|
|
Поняття комп’ютерної графіки. |
|
|
|
Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень. |
|
|
|
Налаштування параметрів та перетворення формату готового зображення. |
|
|
|
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Побудова зображення з графічних примітивів |
|
|
|
Операції над об’єктами та групами об’єктів. |
|
|
|
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Операції над об’єктами та групами об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. |
|
|
|
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування |
|
|
19.11 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування
|
15.11 |
Тема 2. Комп’ютерні презентації (11 годин) |
|||
Ключові компетентності: Спілкування державною мовами. Ставлення: уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами Математична компетентність. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій. Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо). Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію Наскрізні лінії: Громадянська відповідальність: Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ |
|||
|
26.11 |
Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. |
22.11 |
|
03.12 |
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. |
29.11 |
|
10.12 |
Відкриття, створення та збереження презентацій. Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. Розробка слайдової презентації |
06.12 |
|
17.12 |
Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів. Налаштування показу презентацій. |
13.12 |
|
24.12 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр |
20.12 |
|
14.01 |
Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. |
10.01 |
|
21.01 |
Практична робота №5. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. |
17.01 |
|
28.01 |
Ефекти зміни слайдів. |
24.01 |
|
04.02 |
Практична робота №6. Ефекти зміни слайдів. |
31.01 |
|
11.02 |
Планування представлення презентації та створення презентації. |
07.02 |
|
18.02 |
Вдосконалення презентації. Виступ перед аудиторією з власною розробленою презентацією. Тематичне оцінювання |
14.02 |
Тема 3. Алгоритми та програми (14 годин) |
|||
Ключові компетентності: Спілкування державною мовами. Уміння: створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології. Ставлення: надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію Наскрізні лінії: Громадянська відповідальність: Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ |
|||
|
25.02 |
Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів. |
21.02 |
|
04.03 |
Практична робота 7. Створення програмних об’єктів |
28.02 |
|
11.03 |
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події. |
07.03 |
|
18.03 |
Практична робота 8. Програмне опрацювання події. |
14.03 |
|
25.03 |
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. |
21.03 |
|
08.04 |
Практична робота 9. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі |
04.04 |
|
15.04 |
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження |
11.04 |
|
22.04 |
Практична робота 10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. |
18.04 |
|
29.04 |
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі |
16.05 |
|
06.05 |
Практична робота 11. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі |
23.05 |
|
13.05 |
Розробка сценарію майбутнього програмного проєкту. Реалізація програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію. Тематичне оцінювання |
30.05 |
|
20.05 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
- |
|
27.05 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
- |