Календарне планування з інформатики 3 клас НУШ

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків інформатики для 3 класу (НУШ). Відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко.

До підручника "Я досліджую світ" авторів Гульберг Т., Тарнавська С., Грубіян Л., Павич Н.

Антонюк Руслани Дмитрівни

Перегляд файлу

АНТОНЮК РУСЛАНИ ДМИТРІВНИ

Календарно - тематичне планування уроків інформатики для 3 класу (НУШ). Відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко.

До підручника "Я досліджую світ" авторів Гульберг Т., Тарнавська С., Грубіян Л., Павич Н.

№ уроку

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Примітка

3-А

3-Б

3-В

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології.

Спілкування іноземними мовами – використовувати програмні засоби та ресурси з інтерфейсом іноземними мовами.

Інформаційно-комунікаційна компетентність – опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях.

Уміння вчитися продовж життя – виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, усвідомлення необхідності навчання протягом усього життя.

Соціальна та громадянська компетентності – вміння висловлювати власну думку та слухати інших, робота в групах.

  Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність - формувати  вміння слухати співрозмовника, виховувати повагу до думки інших.

Здоров’я і безпека – свідоме ставлення до впливу сучасних пристроїв на здоров’я та інтелектуальний розвиток.

16.

 

 

 

Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення.

Учень вміє змінювати колір тексту, шрифт, накреслення.

 

17.

 

 

 

Доповнення текстів зображенням.

Учень створює зображення в текстовому документі.

 

18.

 

 

 

Інформаційний об’єкт. Властивості об’єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями.

Учень опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел.

 

 

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології.

Спілкування іноземними мовами – використовувати програмні засоби та ресурси з інтерфейсом іноземними мовами.

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження.

Інформаційно-комунікаційна компетентність – опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях.

Уміння вчитися продовж життя – виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, усвідомлення необхідності навчання протягом усього життя.

Соціальна та громадянська компетентності – вміння висловлювати власну думку та слухати інших, робота в групах.

  Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність - формувати  вміння слухати співрозмовника, виховувати повагу до думки інших.

Здоров’я і безпека – свідоме ставлення до впливу сучасних пристроїв на здоров’я та інтелектуальний розвиток.

19.

 

 

 

Комп’ютерні презентації. Режим показу презентації.

Учень має уявлення про комп’ютерні презентації, вміє відкривати редактор презентацій, застосовує різні режими показу презентацій.

 

20.

 

 

 

Редагування презентацій. Утворення нового слайду.

Учень редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду.

 

21.

 

 

 

Утворення текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом.

Учень доповнює презентацію текстом, форматує текст презентації.

 

22.

 

 

 

Доповнення презентації зображенням, схемою. Форматування презентації.

Учень розробляє презентацію за логічною послідовністю, форматує презентацію, доповнює презентацію зображенням, схемою.

 

23.

 

 

 

Створення власної комп’ютерної презентації.

Учень створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення тощо для представлення ідей.

 

Лінійні алгоритми

 

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою – висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології.

Спілкування іноземними мовами – використовувати програмні засоби та ресурси з інтерфейсом іноземними мовами.

Математична компетентність – передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини.

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї.

 Уміння вчитися продовж життя – виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, усвідомлення необхідності навчання протягом усього життя.

Соціальна та громадянська компетентності – вміння висловлювати власну думку та слухати інших, робота в групах.

  Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність - формувати  вміння слухати співрозмовника, виховувати повагу до думки інших.

Здоров’я і безпека – свідоме ставлення до впливу сучасних пристроїв на здоров’я та інтелектуальний розвиток.

24.

 

 

 

Команди і виконавці, алгоритми.

Учень має уявлення про команди та виконавців команд.

 

25.

 

 

 

Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.

Учень наводить різні приклади способів подання алгоритму, знаходить помилки у алгоритмах та виправляє їх.

 

26.

 

 

 

Середовище програмування Скретч. Етапи створення програми.

Учень визначає алгоритмічні структури, має уявлення про етапи створення програми.

 

27.

 

 

 

Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами.

Учень створює програми за власним алгоритмом.

 

28.

 

 

 

Створення зображень за власними алгоритмами.

Учень називає інструменти графічного редактора програми, створює малюнок за лінійним алгоритмом.

 

29.

 

 

 

Логічні висловлювання.

Учень аналізує та впорядковує послідовності.

 

30.

 

 

 

Створення власного проєкту в середовищі Скретч.

Учень розробляє алгоритми з послідовних дій.

 

31.

 

 

 

Створення власного проєкту в середовищі Скретч.

Учень розробляє алгоритми з умов та повторень.

 

32.

 

 

 

Створення власного проєкту в середовищі Скретч.

Учень  вміє розробляти спільний із однокласниками проєкт під керівництвом вчителя.

 

33.

 

 

 

Презентація навчальних проєктів.

Учень наводить приклади ігор та стратегій перемоги.

 

34.

 

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Учень оцінює результати своїх навчальних досягнень.

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
НУШ
Додано
5 січня 2022
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку