3 клас
Календарний план складено відповідно
до навчальної програми НУШ 2019-2020 н. р. відповідно до типової освітньої програми
колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
За підручником «Я досліджую світ» 3 клас,
автори: Гільберг Т., Тарнавська С., Грубіян Л., Павич Н.
№ з/п |
Зміст уроку |
3-А |
3-Б |
3-В |
3-Д |
Примітки |
1. |
Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу за 2 клас |
|
|
|
|
|
2. |
Роль інформації в житті людини. Інформаційні процеси |
|
|
|
|
с. 12-13 |
3. |
Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування |
|
|
|
|
с.31-33 |
4. |
Правдива та неправдива інформація |
|
|
|
|
с. 33-34 |
5. |
Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання |
|
|
|
|
с. 43-44 |
6. |
Авторське право. |
|
|
|
|
с. 45-46 |
7. |
Безпечна робота в Інтернеті |
|
|
|
|
с. 64-65 |
8. |
Пошук інформації в мережі Інтернет |
|
|
|
|
с. 77-78 |
9. |
Інформаційний об’єкт. Властивості об’єкта. Види об’єктів: графічні, текстові |
|
|
|
|
с. 86-87 |
10. |
Створення графічної моделі об’єкта за заданими властивостями |
|
|
|
|
с. 87 |
11. |
Текстові редактори. Уведення тексту за допомогою клавіатури |
|
|
|
|
с. 109-111 |
12. |
Виділення фрагменту тексту. Зміна значень властивостей символів (колір тексту, шрифт, накреслення) |
|
|
|
|
с. 111-112 |
13. |
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити |
|
|
|
|
с. 112 |
14. |
Доповнення текстів зображеннями Створення текстових інформаційних моделей в табличній формі |
|
|
|
|
с. 147-148 |
15. |
Середовища для читання текстів. Електронні документи, віртуальні бібліотеки. Закладки в тексті |
|
|
|
|
с. 157-159 |
16. |
Електронні енциклопедії та довідники |
|
|
|
|
с. 159 |
|
|
|
|
|
|
|
ЗОШ І ступеня