Календарно-тематичне планування уроків інформатики
для 3 класу на 2020-2021 н.р.
І семестр
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
||
3-А |
3-Б |
3-В |
|||
ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ |
|||||
|
|
|
|
Інформація та інформаційні процеси в нашому житті. |
|
|
|
|
|
Порівняння інформації у таблиці й діаграмі |
|
|
|
|
|
Властивості інформації — актуальність, повнота |
|
|
|
|
|
Властивості інформації — достовірність |
|
ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ |
|||||
|
|
|
|
Спотворення інформації під час передавання. Інформаційний шум: що це таке, як його уникнути? |
|
|
|
|
|
Сайти та їхні адреси |
|
|
|
|
|
Створення власної бібліотеки сайтів за допомогою функції “Вибране” у браузері |
|
|
|
|
|
Де можна знайти необхідну інформацію. Порівняння різних джерел інформації. Освітні веб-ресурси |
|
ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ |
|||||
|
|
|
|
Пошук інформації в інтернеті. Ключові слова та поради щодо їх вибору. Алгоритми пошуку зображень і відео. Правила роботи в інтернеті |
|
|
|
|
|
Поняття про гіпертекст, гіперпосилання. Навігація в інтернеті |
|
|
|
|
|
Способи подання інформації — текстовий, графічний, числовий, звуковий, жестовий, комбінований. Порівняння різних способів |
|
|
|
|
|
Способи подання інформації та їх взаємодоповнення. Локальні та глобальні комп’ютерні мережі. |
|
|
|
|
|
Файли та інформація, яка в них міститься. Упорядкування даних на носіях інформації |
|
|
|
|
|
Пошук відомостей і збереження результатів пошуку. Алгоритм збереження зображень з інтернету. |
|
|
|
|
|
Схеми та діаграми для подання якісних та кількісних характеристик. Упорядкування інформації |
|
|
|
|
|
Істинні та хибні висловлювання. Що таке фейки та як їх розпізнати? |
|
Календарно-тематичне планування уроків інформатики
для 3 класу на 2020-2021 н.р.
ІІ семестр
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
||||||
3-A |
3-Б |
3-B |
|||||||
ТЕМА 5. СВІТ НЕВІДОМИЙ |
|||||||||
|
|
|
|
Виконавці алгоритму. Створення лінійних алгоритмів |
|
||||
|
|
|
|
Моделі навколо нас. Моделювання ситуацій повсякденного життя за допомогою моделей |
|
||||
|
|
|
|
Логічне слідування. Алгоритми з розгалуженнями та їх перевірка |
|
||||
|
|
|
|
Алгоритми з розгалуженнями та їх перевірка |
|
||||
|
|
|
|
Логічні та алгоритмічні помилки у програмі та їх виправлення. |
|
||||
|
|
|
|
Подання інформації у таблицях. Порівняння текстової інформації, поданої різними способами. Заповнення створених таблиць |
|
||||
|
|
|
|
Роль зображень у тексті. Вставлення зображень у текстовому редакторі Word |
|
||||
ТЕМА 7. ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ |
|||||||||
|
|
|
|
Порівняння текстового і графічного редактора |
|
||||
|
|
|
|
Презентація та її складники. Основні елементи вікна редактора презентацій PowerPoint |
|
||||
|
|
|
|
Послідовність створення презентації. Правила оформлення слайдів презентації. Створення презентації |
|
||||
|
|
|
|
Форматування текстів у редакторі презентацій PowerPoint |
|
||||
ТЕМА 8. ПОГОДА |
|||||||||
|
|
|
|
Об’єкти на слайдах презентації. Цифрові пристрої, їхнє призначення і взаємодія. |
|
||||
|
|
|
|
Поради щодо перевірки знайденої інформації. Створення презентацій |
|
||||
|
|
|
|
Віртуальна й доповнена реальності, їх використання у повсякденному житті. |
|
||||
|
|
|
|
Використання презентацій. Створення гіперпосилань у редакторі презентацій PowerPoint |
|
||||
ТЕМА 8. Я – ЛЮДИНА |
|||||||||
|
|
|
|
Вибір теми проєкту. Що потрібно для роботи над проєктом |
|
||||
|
|
|
|
Пам’ятка доповідача. Розподіл обов’язків під час презентації проєкту. |
|
||||
|
|
|
|
Презентація створеного продукту |
|
||||
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|
||||