Календарне планування з інформатики 3 клас (за підручником "Я досліджую світ" Волощенко О. В., програмою Р. Б. Шияна)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інформатики 3 класу, за типовою програмою Р. Б. Шина, підручником "Я досліджую світ" (О.В, Волощенко)
Перегляд файлу

Інформатика 3 клас за типовою програмою Р.Б. Шияна


               (за підручником «Я досліджую світ» Волощенко О. В. та ін)

                                               1 семестр

 


Тема уроку

Робота з комп’ютером

Дата

 

ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

1-2

Що можна робити з інформацією? Інформація та інформаційні процеси в нашому житті. Порівняння інформації у таблиці й діаграмію

Повторення — правила поведінки і безпеки

в комп’ютерному класі; клавіатурний

тренажер.

Програмне забезпечення — “Сходинки

до інформатики Плюс: Як поводитися

з комп’ютером, Кіт-риболов, Туристичні

маршрути”

 

3

Якою буває інформація? Властивості

інформації — актуальність, повнота

Повторення — клавіатурний тренажер. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Поштовий голуб: Україна, Кіт-риболов”

 

4

Чи всім джерелам можна довіряти? Властивості інформації — достовірність

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Поштовий голуб: Європа”. Пошук в Google

 

ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ

5

Що може спотворювати інформацію? Спотворення інформації під час передавання. Інформаційний шум: що це таке, як його уникнути?

Робота з комп’ютерною програмою на підтримку вивчення української мови. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Куди податись вояку”. Пошук в Google

 

6-7

Як влаштований інтернет? Сайти та їхні адреси. Створення власної бібліотеки сайтів за допомогою функції “Вибране” у браузері

Робота у браузері. Пошук цікавих сайтів. Створення бібліотеки сайтів. Пошук в Google. Робота з комп’ютерною програмою на розвиток логічного мислення. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Ханойська вежа”

 

8

Що допоможе знайти інформацію? Де можна знайти необхідну інформацію. Порівняння різних джерел інформації. Освітні веб-ресурси

Робота у браузері. Пошук інформації у різних джерелах. Пошук в Google

 

ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

9

Який ключ відмикає інтернет? Пошук інформації в інтернеті. Ключові слова та поради щодо їх вибору. Алгоритми пошуку зображень і відео. Правила роботи в інтернеті

Добирання ключових слів, які допомагають знайти інформацію для розв’язання проблеми. Пошук відео та зображень за визначеною темою. Пошук інформації, що підтверджує чи спростовує твердження. Пошук в Google

 

10

Як мандрувати сторінками сайтів? Поняття про гіпертекст, гіперпосилання. Навігація в інтернеті

Порівняння ефективності ключових слів. Пошук відео й зображень за визначеною темою. Переходи між сторінками сайтів за гіперпосиланнями. Пошук в Google

 

11

Що краще — картинки чи тексти? Способи подання інформації — текстовий, графічний, числовий, звуковий, жестовий, комбінований. Порівняння різних способів

Пошук зображень і відео за визначеною темою. Пошук в Google.

 

12

Як поділитися інформацією? Способи подання інформації та їх взаємодоповнення. Локальні та глобальні комп’ютерні мережі. Правила пошуку інформації в інтернеті

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Нотний редактор”. Пошук в Google

 

ТЕМА 4. ЕНЕРГІЯ

13

Як розкласти інформацію по поличках? Файли та інформація, яка в них міститься. Упорядкування даних на носіях інформації

Провідник. Упорядкування файлів. Робота з комп’ютерною програмою на підтримку вивчення математики. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Курчата”

 

14

Як зберегти інформацію? Пошук відомостей і збереження результатів пошуку. Алгоритм збереження зображень з інтернету. Порівняння носіїв інформації

Пошук і збереження зображень за темою. Пошук в Google. Провідник. Упорядкування знайдених файлів. Робота з комп’ютерною програмою на розвиток логічного мислення. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Тетравекс”

 

15

Як оформити результати дослідження? Схеми та діаграми для подання якісних та кількісних характеристик. Упорядкування інформації

Пошук і збереження зображень за темою. Упорядкування знайдених файлів. Пошук в Google. Провідник. Робота з комп’ютерною програмою на розвиток зорової пам’яті. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Магазин”

 

16

Чи можна всьому вірити? Істинні та хибні висловлювання. Що таке фейки та як їх розпізнати?

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавці «Садівник», «Навантажувач»” (інтерактивний режим)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика 3 клас за типовою програмою Р.Б. Шияна

(за підручником «Я досліджую світ» Волощенко О. В. та ін)

2 семестр

 

Тема уроку

Робота з комп’ютером

Дата

 

ТЕМА 5. СВІТ НЕВІДОМИЙ

17

У чому сила алгоритму?

Виконавці алгоритму. Створення лінійних алгоритмів

Програмне забезпечення— “Сходинки до інформатики Плюс: виконавці

«Садівник», «Навантажувач»”

(програмування)

 

18

Для чого потрібні моделі?

Моделі навколо нас. Моделювання ситуацій повсякденного життя за допомогою моделей

Експериментування з готовими та складеними моделями за допомогою цифрових пристроїв і програм.

Програмне забезпечення для Android — ігри-моделювання “Gears logic puzzles”, головоломка з водою “Акведуки”, “Rube Goldberg Machine Tricks”

 

19

Як поєднати умову і команду? Логічне слідування. Алгоритми з розгалудженнями та їх перевірка

Створення алгоритму з розгалудженням. 

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавець «Восьминіжка»” (інтерактивний режим)

 

ТЕМА 6. СВІТ НЕВИДИМИЙ

20

Чи всі команди алгоритму ми виконуємо? Алгоритми з розгалудженнями та їх перевірка

Створення та налагодження програми з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавець «Восьминіжка»” (програмування)

 

21

Як “відредагувати” алгоритм? Логічні та алгоритмічні помилки у програмі та їх виправлення.

Створення та налагодження програми з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавець «Восьминіжка»” (програмування)

 

22

Як перетворити текст на таблицю? Подання інформації у таблицях. Порівняння текстової інформації, поданої різними способами. Заповнення створених таблиць

Занесення даних у попередньо створену таблицю. Текстовий редактор Word.

Створення та налагодження програми з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавець «Восьминіжка»” (програмування)

 

23

Як із зображення зробити ілюстрацію? Роль зображень

у тексті. Вставлення зображень у текстовому редакторі Word

Редагування тексту. Вставка зображення у текст. Поворот зображення. Занесення даних у попередньо створену таблицю. Текстовий редактор Word

 

ТЕМА 7. ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ

24

Чому редакторів має бути багато? Порівняння текстового і графічного редактора

Створення оголошення у графічному й текстовому редакторах. Текстовий редактор Word. Графічний редактор Paint

 

25

З чого складається презентація? Презентація та її складники. Основні елементи вікна редактора презентацій PowerPoint. Порівняння вікон редактора презентацій PowerPoint і графічного редактора Paint. Удосконалення створеної презентації

Ознайомлення з основними елементами вікна редактора презентацій PowerPoint. Створення презентації. Редактор презентацій

PowerPoint

 

26

Як створити гіперпосилання? Використання презентацій. Створення гіперпосилань у редакторі презентацій

PowerPoint

Пошук відео. Створення гіперпосилання у презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій

PowerPoint

 

27

Для чого змінювати вигляд тексту? Форматування текстів у редакторі презентацій PowerPoint

Створення презентації. Форматування тексту в редакторі презентацій. Редактор презентацій PowerPoint

 

ТЕМА 8. ПОГОДА

28

Що допомагає створити презентацію? Об’єкти на слайдах презентації. Цифрові пристрої, їхнє призначення і взаємодія. Використання цифрових пристроїв у повсякденному житті

Робота з цифровими пристроями (фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Редактор презентацій PowerPoint

 

29

Звідки брати матеріал для презентацій? Поради щодо перевірки знайденої інформації. Створення презентацій

Пошук і перевірка інформації.

Створення презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

 

30

Чи завжди фотографіям можна вірити? Віртуальна й доповнена реальності, їх використання у повсякденному житті. Цифрові пристрої, які допомагають створити віртуальну реальність. Створення презентацій

Пошук і перевірка інформації. Робота з цифровими пристроями (фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

 

31

Як презентувати свою роботу? Послідовність створення презентації. Правила оформлення слайдів презентації. Цифрові пристрої, потрібні для демонстрації презентації. Створення презентації

Пошук і перевірка інформації. Робота з цифровими пристроями (фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

 

ТЕМА 9. Я — ЛЮДИНА

32-33

Як організувати роботу над проєктом? Вибір теми проєкту. Що потрібно для роботи над проєктом

Пошук і перевірка інформації. Робота з цифровими пристроями (фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

 

34-35

Як зацікавити слухачів? Пам’ятка доповідача. Розподіл обов’язків під час презентації проєкту. Презентація створеного продукту

Пошук і перевірка інформації. Робота з цифровими пристроями (фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Презентація роботи. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2022
Переглядів
8023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку