Календарне планування з інтегрованого курсу «Українська мова. Навчання грамоти» в 1 класі ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування з інтегрованого курсу «Українська мова. Навчання грамоти» в 1 класі ІІ семестр
Перегляд файлу

СЕМЕСТР

№ уро-ку

Дата

Тематика уроків

Сторінки букваря

(пропису)

Примітки

Формування ключових компетентностей: вільне володіння державною мовою; інформаційно-комнікаційна компетентність; громадянська та соціальна компетентності; культурна компетентність.

Наскрізні лінії: громадянська відповідальність, здоров’я і безпека, екологічна безпека і сталий розвиток, підприємливість і фінансова грамотність.

127

 

У зоопарку. Закріплення звукових значень букви Х, х, читання з нею.

С. 102 – 103

 

128

 

Письмо великої букви Х, складів і слів із нею. Інтонування питального речення і списування його з друкованого шрифту.

 

 

129

 

Дружити треба вміти.      Звуки [ж], [ж’], буква Ж, ж.

С. 104 – 105 

 

130

 

Письмо малої букви ж, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту.

 

 

131

 

Бегемотик Жоржик.

Закріплення звукових значень букви Ж, ж, читання з нею.

С. 106 – 107

 

132

 

Письмо великої букви Ж, складів і слів із нею. Інтонування і списування питального речення зі звертанням.

 

 

133

 

Допитливі школярики.  Звуки [ш], [ш’], букви Ш, ш.

С. 108 – 109

 

134

 

Письмо малої букви ш, складів і слів із нею. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (тиша, миша). Опрацювання словникового слова вірші. Запис речення.

 

 

 

135

 

Наша школа. Шахи.

Закріплення звукових значень букви Ш, ш, читання з нею. Розвиток зв’язного  мовлення: текст-опис.

С. 110 – 111

 

136

 

Письмо великої букви Ш, складів і слів із нею. Запис речень, пояснення використання знаку оклику і тире. Робота  з  дитячою книжкою: читаю казки, у яких лисиця – головний герой.

 

 

137

 

Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

 

 

138

 

Закріплення зорово-рухового образу писемних літер, удосконалення умінь поєднувати букви, писати з ними слова і речення. Списування речення з друкованого шрифту.

 

 

139

 

Корисний йогурт.    Звук [й’], буква Й, й.

С. 4 – 5 

 

140

 

Письмо малої та великої букв й, Й, запис складів і слів. Опрацювання словникового слова лінійка. Інтонування і запис речення.

 

 

141

 

Веселий трамвай.

Закріплення звукового значення букви Й, й, читання з нею.

С. 6 – 7

 

142

 

Закріплення умінь писати з вивченими буквами слова і речення. Списування з друкованого шрифту. Опрацювання словникового слова новий.

 

 

143

 

Яхти на морі.  Буква Я, я. Позначення звукосполучення [й’а].

С. 8 – 9

 

144

 

Письмо малої та великої букв я, Я, складів і слів із ними. Утворення і запис форми слова за аналогією. Повторення правила вживання великої літери. Списування речень.

 

 

 

145

 

Велике свято.   Буква Ю, ю. Позначення звукосполучення [й’у].

С. 10 – 11

 

146

 

Письмо малої та великої букв ю, Ю, складів і слів із ними. Утворення слів із поданих складів і списування з друкованого шрифту. Запис речень. Повторення правила вживання великої літери.

 

 

147

 

Два гноми.   Буква Є, є. Позначення звукосполучення [й’е], голосного [е] та м’якості приголосного звука.

С. 12 – 13

 

148

 

Письмо малої та великої букв є, Є, складів і слів із ними. Повторення правила вживання великої літери. Списування речення з друкованого шрифту.

 

 

149

 

Їжачок-хитрячок.

Буква Ї, ї. Позначення звукосполучення [й’і]. Розвиток  зв’язного

мовлення:  переказую текст  з  опорою  на малюнки.

С. 14 – 15

 

150

 

Письмо малої та великої букв ї, Ї, складів і слів із ними. Утворення і запис форми слова за аналогією. Опрацювання словникових слів Київ, Україна, українська. Списування речень із друкованого шрифту. Робота  з

дитячою  книжкою: читаю вірші про котів.

 

 

151

 

Наше подвір’я.  Апостроф як додатковий символ на позначення звука [й’].

С. 16 – 17

 

152

 

Апостроф як додатковий символ на позначення звука [й’]. Письмо слів з апострофом. Опрацювання словникових слів ім’я, сім’я, комп’ютер. Списування з друкованого шрифту.

 

 

153

 

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

 

 

154

 

Закріплення умінь писати слова і речення з буквами й, я, ю, є, ї. Удосконалення умінь позначати на письмі сполучення звука [й’] і наступного голосного. Аналіз і списування речень. Повторення вивчених літер прийомом калькування.

 

 

155

 

Казкова зустріч.  Звуки [дж], [дж’], буквосполучення Дж, дж. Розвиток звуковимовних умінь.

С. 18 – 19

 

156

 

Позначення на письмі звука [дж] буквосполученнями дж, Дж. Запис складів і слів, списування речень із друкованого шрифту.

Опрацювання словникових слів джміль, бджола.

 

 

157

 

Читання — краще навчання.   Звуки [ч], [ч’], буква Ч, ч.

С. 20 – 21

 

158

 

Письмо малої букви ч, складів і слів із нею. Складання і запис слів із поданих літер. Інтонування і запис етикетних фраз.

 

 

159

 

Вийди, вийди, сонечко.

Закріплення звукових значень букви Ч, ч, читання з нею.

С. 21 – 23

 

160

 

Письмо великої букви Ч, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення. Запис речення, пояснення використання в ньому тире.

 

 

161

 

Дзюрчить веселе джерельце.

Звуки [дз], [дз’], буквосполучення Дз, дз. Розвиток звуковимовних умінь.

С. 24 – 25

 

162

 

Позначення на письмі звуків [дз], [дз’] буквосполученнями дз, Дз. Списування речень із друкованого шрифту. Запис слів за малюнками.

 

 

163

 

Цікаве життя.  Звуки [ц], [ц’], буква Ц, ц.

Робота  з  дитячою книжкою: читаю оповідання про дітей.

 

С. 26 - 27

 

164

 

Письмо малої букви ц, складів і слів із нею. Опрацювання словникових слів олівець, цукерка. Списування скоромовки. Розвиток  зв’язного

мовлення:  складаю речення з іменами.

 

 

165

 

Цирк приїхав!  Закріплення звукових значень букви Ц, ц, читання з нею.

С. 28 – 29

 

166

 

Письмо великої букви Ц, складів із нею. Інтонування і списування окличних речень.

 

 

167

 

У країні фантазії.   Звуки [ф], [ф’], буква Ф, ф.

С. 30 – 31

 

168

 

Письмо малої та великої букв ф, Ф, складів і слів. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (фокус, фікус). Опрацювання словникового слова телефон. Запис речень. Списування з друкованого шрифту.

 

 

169

 

Звукосполучення [шч], [шч’], буква Щ, щ.

Розвиток звуковимовних умінь.

С. 32 – 33

 

170

 

Письмо малої та великої букв щ, Щ, складів і слів. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (щока, щука; борщик, горщик). Відновлення і запис деформованого речення. Списування з друкованого шрифту.

 

 

171

 

Алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

С. 34 – 35

 

172

 

Алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Наведення літер, запис слів і речень за зразком. Списування з друкованого шрифту. Додавання літер абетки у вірш за алфавітним порядком.

 

 

173

 

Закріплення вивченого.

Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю).

 

 

174

 

Повторення написання малих і великих літер української абетки прийомом калькування, групування літер за спільним елементом. Виконання синтетичних вправ. Списування з друкованого шрифту.

 

 

175

 

Узагальнення і систематизація вивченого за букварний період.

 

 

 

176

 

Твоя Батьківщина Україна.

Анатолій Костецький «Батьківщина». Ми — українці. Анатолій Камінчук «Рідний край». Удосконалення читацьких умінь (здійснюється на кожному уроці). Читання й розуміння прочитаного. Ознайомлення з поняттями «автор твору», «заголовок». Практичне ознайомлення з порівнянням і його роллю в тексті. Розповідь на основі власних спостережень. Робота  з  дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями  про рослини.

С. 36 – 38

 

177

 

Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням унизу — і, ї, и, ш, й, ц, щ. Письмо слів і речень із ними. Розвиток  зв’язного  мовлення: добираю заголовок.

 

 

178

 

Андрій М’ястківський «Наш рід». Удосконалення читацьких умінь.

 

 

179

 

Анатолій Камінчук «Наша столиця». Твоя мала батьківщина.

Читання текстів із відповідними настроєм та силою голосу. Вибіркове читання. Розповідь на основі власного досвіду.

С. 39 – 40

 

180

 

Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленнями вгорі та внизу — г, п, т, р. Письмо слів і речень із ними.

 

 

181

 

Зірка Мензатюк «Український прапор»

Аудіювання (слухання-розуміння, відповіді на запитання за змістом тексту). Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. Ознайомлення з дитячою періодикою.

С. 40 – 41

 

182

 

Закріплення уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом — л, м, я та малу літеру ґ. Письмо слів і речень із ними.

 

 

183

 

Вони писали для тебе.

Тарас Шевченко «Тече вода з-під явора».Загальні відомості про Т. Г. Шевченка (аудіювання). Поняття про риму. Удосконалення читацьких умінь.

С. 43 – 44

 

184

 

Закріплення уміння писати малі літери з овалом — о, а, б, ф. Письмо слів і речень із ними.

 

 

185

 

Леся Українка «Три метелики».

Загальні відомості про Лесю Українку (аудіювання). Ознайомлення з поняттям «персонажі твору»; оцінка дій персонажів. Вибіркове читання.

С. 45 – 47

 

186

 

Закріплення уміння писати малі літери з півовалами — с, є, е, х, ж. Письмо слів і речень із ними.

 

 

187

 

Іван Франко «Ріпка».

Загальні відомості про І. Я. Франка (аудіювання). Розповідь — продовження твору. Визначення персонажів.

С. 48 – 50

 

188

 

Закріплення уміння писати малі літери з нижньою петлею — у, д, з. Письмо слів і речень із ними.

 

 

189

 

Василь Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду».

Загальні відомості про В. О. Сухомлинського (аудіювання). Персонажі твору. Оцінка їхніх дій.

С. 51 – 53

 

190

 

Закріплення  уміння писати малі літери в, ь закритої та відкритої форм. Письмо слів і речень із ними.

 

 

191

 

Всеволод Нестайко «Пробудження» (уривок із повісті «У Країні Місячних Зайчиків»).Загальні відомості про В. Нестайка (аудіювання). Характеристика персонажів. Висловлення свого враження від прочитаного. Розповідь на основі прочитаного твору. Вибіркове читання. Розвиток  зв’язного мовлення:  складаю речення  з  сполученням слів.

С. 54 – 56

 

192

 

Закріплення уміння писати малі літери ч, н, ю, к. Письмо слів і речень із ними. Робота  з  дитячою книжкою:  читаю прості  кулінарні  рецепти.

 

 

193

 

Анатолій Костецький «Косички», «Сонечкова мама».

Загальні відомості про А. Костецького (аудіювання). Виразне читання віршів. Узагальнення знань і умінь учнів із розділу.

С. 57 – 58

 

194

 

Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням угорі та внизу — У, Ч, И, Й, Ш, Ц, Щ. Письмо складів і речень із ними.

 

 

195

 

Світ навколо тебе.

Вадим Левін «Ранкові роси». В’ячеслав Шахненко «Яблуко».

Спостереження за особливостями зображення картин природи. Роль образних слів. Розповіді за запитаннями до тексту.

С. 60 – 61

 

196

 

Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч і верхнім елементом — Г, П, Т, Ґ, Р, Ф. Письмо складів і речень із ними.

 

 

197

 

Борис Вовк «Чиї квіти найгарніші» (скорочено).

Вибіркове читання тексту. З’ясування ролі порівнянь і образних слів.

С. 62

 

198

 

Закріплення уміння писати великі літери з прогнутим плавним елементом — Л, А, М, Я. Письмо слів і речень із ними.

 

 

199

 

Юрій Ярмиш «Джерельце». Анатолій Качан «Джерельце».

Характеристики персонажів і їхніх вчинків. Вибіркове читання на доведення власних думок, висновків. Розвиток  зв’язного мовлення:  розповідаю на основі прочитаних творів і власного досвіду.

С.63

 

200

 

Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч складної конфігурації — І, Ї, Н, Ю, К. Письмо складів і речень із ними.

 

 

201

 

Наталка Бабенко «Хмарки». Загадки. Закличка. Ознайомлення із закличками, скоромовками. Читання у відповідному темпі. Вибіркове читання. Розповідь на основі власних спостережень. Робота  з  дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями  про птахів.

С. 65 – 66

 

202

 

Закріплення уміння писати велику букву О та літери з півовалами — С, Є, Х, Ж. Письмо слів і речень із ними.

 

 

203

 

Платон Воронько «Не будь козою». Володимир Орлов «Що не можна купити». Виразне читання віршів. З’ясування головної думки (про що хотів повідомити письменник, з якою метою).

С. 67 – 68

 

204

 

Закріплення уміння писати схожі великі букви Е З, В Б та літеру Д. Письмо слів і речень із ними.

 

 

205

 

Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. Робота  з  дитячою книжкою: читаю вірші Г.Фальковича.

С. 69

 

206

 

Удосконалення навички письма. Виконання лексико-граматичних завдань. Формування орфографічної навички — вживання великої літери. Коментоване списування. Попереджувальний диктант. Розвиток  зв’язного мовлення:  передбачаю кінцівку оповідання.

 

 

207

 

Уввічливі слова. Варвара Гринько «Рідна мова». Анатолій Костецький «Як зробити день веселим». Спостереження за роллю порівнянь у тексті. Відповіді на запитання. Ознайомлення з прислів’ям.

С. 70 – 71

 

208

 

Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — звукове значення букв г, ґ. Вибіркове списування. Попереджувальний диктант.

 

 

209

 

Алла Потапова «“Чемний” Миколка». Олександр Богемський «Уклоніться квіточці». Розвиток  зв’язного мовлення:  добираю «протилежні» слова. 

Виразне читання в особах (з відповідною інтонацією: лагідно, з докором тощо). Узагальнення знань і умінь учнів із розділу.

С. 73 – 75

 

210

 

Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — звукове значення букви щ. Списування з доповненням речень словами. Пояснювальний диктант.

 

 

211

 

Про маму. Василь Сухомлинський «Найласкавіші руки».

Спостереження за особливостями зображення персонажа. Розповідь за аналогією до прочитаного.

С. 77 – 78

 

212

 

Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — буквосполучення дж, дз, їх звукове значення. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Пояснювальний диктант.

 

 

213

 

Юрій Ярмиш «Дрібний дощик». Микола Сулима «Змалювати маму».

Вибіркове читання. Читання в особах. Самостійний висновок із прочитаного. Узагальнення знань і умінь із розділу.

С. 78 – 80

 

214

 

Удосконалення навички письма. Виконання лексико-граматичних завдань. Формування орфографічної навички — вживання букв я, ю, є, ї у їх звукових значеннях. Списування з пропущеними буквами. Вибірковий диктант. Робота  з  дитячою книжкою:  читаю дитячі газети.

 

 

215

 

Про тебе і твоїх друзів. В’ячеслав Шахненко «Мій друг». Наталка Бабенко «Федько-фокусник». Грицько Бойко «Побіг і прибіг».

Виразне читання текстів. Розповідь на основі власного досвіду.

С. 82 – 84

 

216

 

Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — вживання апострофа. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Вибірковий диктант.

 

 

217

 

Олег Буцень «У новій школі».

Читання в особах. Характеристика персонажів. Головна думка твору

С. 85 – 86

 

218

 

Удосконалення навички письма. Формування орфографічної навички — вживання в словах знака м’якшення. Списування з доповненням речень словами. Попереджувальний диктант.

 

 

219

 

Два ледарі (татарська народна казка).

Висловлення власного враження від прочитаного. Характеристика персонажів. Розповідь за малюнками. Робота  з  дитячою книжкою:  знайомлю друзів  з  своєю улюбленою книгою.

С. 87 – 89

 

220

 

Удосконалення навички письма. Виконання лексичних та фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — позначення на письмі подовженого м’якого приголосного звука. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Письмо по пам’яті (самодиктант). Розвиток  зв’язного мовлення:  ставлю запитання до речень.

 

 

221

 

Узагальнення знань і умінь учнів із розділу.

С. 90

 

222

 

Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Попереджувальний диктант.

 

 

223

 

Старі казки на новий лад.

Вадим Скомаровський «Колобок». Олександр Саєнко «Рукавиця».

Поняття про народну і авторську казку. Відповіді на запитання. Колективне створення казки «на новий лад». Перевірка сформованості навички читання

С.  91 – 92

 

224

 

Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.

Виконання лексико-граматичних завдань. Вибіркове списування. Письмо по пам’яті (самодиктант).

 

 

225

 

Наталка Завальська «Яєчко золоте, та не те».

Порівняння змісту народної та авторської казок. Узагальнення знань учнів із розділу. Перевірка сформованості навички читання.

С. 93 – 94

 

226

 

Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.

Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант.

 

 

227

 

Прочитай, усміхнись.

«Слова-втікачі». Вадим Левін «У крамниці». «Кумкання жаб» (з народного).Гумористичні твори. Поняття про звуконаслідування. Виразне читання діалогів. Перевірка сформованості навички читання.

С. 96 – 99

 

228

 

Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань.

Коментоване списування. Попереджувальний диктант.

 

 

229

 

«Ми з тобою йшли» (з народного).

Ярослава Павлюк «Будиночок, у якому ніхто не спить». Смішинки-веселинки. Поняття про безконечники. Читання їх «ланцюжком». Узагальнення знань учнів із розділу. Перевірка сформованості навички читання.

С. 99 – 102

 

230

 

Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Вибірковий диктант.

 

 

231

 

Здрастуй, літо!

Алла Свашенко «Літо». Борис Харчук «Ромашка». Анатолій Зарудний «Літо».Спостереження за вживанням у тексті образних слів під час опису картин природи. Виразне читання текстів. Перевірка сформованості навички читання.

С. 104, 106 – 107 с. 

 

232

 

Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант. .  Перевірка рівня сформованості навички письма учнів: списування.

 

 

233

 

Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав».

Читання діалогів. Визначення головної думки твору Робота  з  дитячою книжкою: читаю казки В.О. Сухомлинського.

С. 105 – 106

 

234

 

Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завданьРозвиток  зв’язного мовлення:  описую предмет.

 

 

235

 

Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшник».

Визначення в тексті ролі звукопису. Читання казки в особах.

С.108 – 110

 

236

 

Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Коментоване списування.

 

 

237

 

Анатолій Костецький «Канікули». Узагальнення знань учнів із розділу.

С. 110

 

238

 

Систематизація знань і умінь учнів. Виконання фонетико-графічних завдань. . Письмо по пам’яті (самодиктант).

 

 

239

 

Виразне читання віршів. Розповідь про плани на літній відпочинок.

 

 

240

 

Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань.

Вибіркове списування. Пояснювальний диктант.

 

 

241

 

  Читання  гумористичних оповідання  про школу.

 

 

242

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Коментоване списування. Вибірковий диктант.

 

 

243

 

Конкурс «Розумники».

 

 

244

 

Свято-змагання «Пані Каліграфія».

 

 

245

 

Узагальнення знань і вмінь учнів. Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення зі списком літератури, рекомендованої для самостійного читання влітку.

 

 

 

Види діагностувальних робіт

Форми контролю

 

 

І семестр 2022/2023 н.р.

ІІ семестр 2022/2023 н.р.

Кількість робіт

Дата проведення

Кількість робіт

Дата проведення

1.

Діагностувальна робота: читання вголос.

        -

       -

      1

 

2.

Діагностувальна робота: списування.

        -

       -

      1

 

 

Всього

 

 

      2

 

 

docx
Додано
8 травня 2023
Переглядів
813
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку