IІ СЕМЕСТР
№ уро-ку |
Дата |
Тематика уроків |
Сторінки букваря (пропису) |
Примітки |
Формування ключових компетентностей: вільне володіння державною мовою; інформаційно-комнікаційна компетентність; громадянська та соціальна компетентності; культурна компетентність. Наскрізні лінії: громадянська відповідальність, здоров’я і безпека, екологічна безпека і сталий розвиток, підприємливість і фінансова грамотність. |
127 |
|
У зоопарку. Закріплення звукових значень букви Х, х, читання з нею. |
С. 102 – 103 |
|
128 |
|
Письмо великої букви Х, складів і слів із нею. Інтонування питального речення і списування його з друкованого шрифту. |
|
|
129 |
|
Дружити треба вміти. Звуки [ж], [ж’], буква Ж, ж. |
С. 104 – 105 |
|
130 |
|
Письмо малої букви ж, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту. |
|
|
131 |
|
Бегемотик Жоржик. Закріплення звукових значень букви Ж, ж, читання з нею. |
С. 106 – 107 |
|
132 |
|
Письмо великої букви Ж, складів і слів із нею. Інтонування і списування питального речення зі звертанням. |
|
|
133 |
|
Допитливі школярики. Звуки [ш], [ш’], букви Ш, ш. |
С. 108 – 109 |
|
134 |
|
Письмо малої букви ш, складів і слів із нею. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (тиша, миша). Опрацювання словникового слова вірші. Запис речення.
|
|
|
135 |
|
Наша школа. Шахи. Закріплення звукових значень букви Ш, ш, читання з нею. Розвиток зв’язного мовлення: текст-опис. |
С. 110 – 111 |
|
136 |
|
Письмо великої букви Ш, складів і слів із нею. Запис речень, пояснення використання знаку оклику і тире. Робота з дитячою книжкою: читаю казки, у яких лисиця – головний герой. |
|
|
137 |
|
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю). |
|
|
138 |
|
Закріплення зорово-рухового образу писемних літер, удосконалення умінь поєднувати букви, писати з ними слова і речення. Списування речення з друкованого шрифту. |
|
|
139 |
|
Корисний йогурт. Звук [й’], буква Й, й. |
С. 4 – 5 |
|
140 |
|
Письмо малої та великої букв й, Й, запис складів і слів. Опрацювання словникового слова лінійка. Інтонування і запис речення. |
|
|
141 |
|
Веселий трамвай. Закріплення звукового значення букви Й, й, читання з нею. |
С. 6 – 7 |
|
142 |
|
Закріплення умінь писати з вивченими буквами слова і речення. Списування з друкованого шрифту. Опрацювання словникового слова новий. |
|
|
143 |
|
Яхти на морі. Буква Я, я. Позначення звукосполучення [й’а]. |
С. 8 – 9 |
|
144 |
|
Письмо малої та великої букв я, Я, складів і слів із ними. Утворення і запис форми слова за аналогією. Повторення правила вживання великої літери. Списування речень.
|
|
|
145 |
|
Велике свято. Буква Ю, ю. Позначення звукосполучення [й’у]. |
С. 10 – 11 |
|
146 |
|
Письмо малої та великої букв ю, Ю, складів і слів із ними. Утворення слів із поданих складів і списування з друкованого шрифту. Запис речень. Повторення правила вживання великої літери. |
|
|
147 |
|
Два гноми. Буква Є, є. Позначення звукосполучення [й’е], голосного [е] та м’якості приголосного звука. |
С. 12 – 13 |
|
148 |
|
Письмо малої та великої букв є, Є, складів і слів із ними. Повторення правила вживання великої літери. Списування речення з друкованого шрифту. |
|
|
149 |
|
Їжачок-хитрячок. Буква Ї, ї. Позначення звукосполучення [й’і]. Розвиток зв’язного мовлення: переказую текст з опорою на малюнки. |
С. 14 – 15 |
|
150 |
|
Письмо малої та великої букв ї, Ї, складів і слів із ними. Утворення і запис форми слова за аналогією. Опрацювання словникових слів Київ, Україна, українська. Списування речень із друкованого шрифту. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші про котів. |
|
|
151 |
|
Наше подвір’я. Апостроф як додатковий символ на позначення звука [й’]. |
С. 16 – 17 |
|
152 |
|
Апостроф як додатковий символ на позначення звука [й’]. Письмо слів з апострофом. Опрацювання словникових слів ім’я, сім’я, комп’ютер. Списування з друкованого шрифту. |
|
|
153 |
|
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю). |
|
|
154 |
|
Закріплення умінь писати слова і речення з буквами й, я, ю, є, ї. Удосконалення умінь позначати на письмі сполучення звука [й’] і наступного голосного. Аналіз і списування речень. Повторення вивчених літер прийомом калькування. |
|
|
155 |
|
Казкова зустріч. Звуки [дж], [дж’], буквосполучення Дж, дж. Розвиток звуковимовних умінь. |
С. 18 – 19 |
|
156 |
|
Позначення на письмі звука [дж] буквосполученнями дж, Дж. Запис складів і слів, списування речень із друкованого шрифту. Опрацювання словникових слів джміль, бджола. |
|
|
157 |
|
Читання — краще навчання. Звуки [ч], [ч’], буква Ч, ч. |
С. 20 – 21 |
|
158 |
|
Письмо малої букви ч, складів і слів із нею. Складання і запис слів із поданих літер. Інтонування і запис етикетних фраз. |
|
|
159 |
|
Вийди, вийди, сонечко. Закріплення звукових значень букви Ч, ч, читання з нею. |
С. 21 – 23 |
|
160 |
|
Письмо великої букви Ч, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення. Запис речення, пояснення використання в ньому тире. |
|
|
161 |
|
Дзюрчить веселе джерельце. Звуки [дз], [дз’], буквосполучення Дз, дз. Розвиток звуковимовних умінь. |
С. 24 – 25 |
|
162 |
|
Позначення на письмі звуків [дз], [дз’] буквосполученнями дз, Дз. Списування речень із друкованого шрифту. Запис слів за малюнками. |
|
|
163 |
|
Цікаве життя. Звуки [ц], [ц’], буква Ц, ц. Робота з дитячою книжкою: читаю оповідання про дітей.
|
С. 26 - 27 |
|
164 |
|
Письмо малої букви ц, складів і слів із нею. Опрацювання словникових слів олівець, цукерка. Списування скоромовки. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення з іменами. |
|
|
165 |
|
Цирк приїхав! Закріплення звукових значень букви Ц, ц, читання з нею. |
С. 28 – 29 |
|
166 |
|
Письмо великої букви Ц, складів із нею. Інтонування і списування окличних речень. |
|
|
167 |
|
У країні фантазії. Звуки [ф], [ф’], буква Ф, ф. |
С. 30 – 31 |
|
168 |
|
Письмо малої та великої букв ф, Ф, складів і слів. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (фокус, фікус). Опрацювання словникового слова телефон. Запис речень. Списування з друкованого шрифту. |
|
|
169 |
|
Звукосполучення [шч], [шч’], буква Щ, щ. Розвиток звуковимовних умінь. |
С. 32 – 33 |
|
170 |
|
Письмо малої та великої букв щ, Щ, складів і слів. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (щока, щука; борщик, горщик). Відновлення і запис деформованого речення. Списування з друкованого шрифту. |
|
|
171 |
|
Алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. |
С. 34 – 35 |
|
172 |
|
Алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Наведення літер, запис слів і речень за зразком. Списування з друкованого шрифту. Додавання літер абетки у вірш за алфавітним порядком. |
|
|
173 |
|
Закріплення вивченого. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь (читання з відповідними: інтонацією, темпом і тембром мовлення, швидкістю). |
|
|
174 |
|
Повторення написання малих і великих літер української абетки прийомом калькування, групування літер за спільним елементом. Виконання синтетичних вправ. Списування з друкованого шрифту. |
|
|
175 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого за букварний період.
|
|
|
176 |
|
Твоя Батьківщина — Україна. Анатолій Костецький «Батьківщина». Ми — українці. Анатолій Камінчук «Рідний край». Удосконалення читацьких умінь (здійснюється на кожному уроці). Читання й розуміння прочитаного. Ознайомлення з поняттями «автор твору», «заголовок». Практичне ознайомлення з порівнянням і його роллю в тексті. Розповідь на основі власних спостережень. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про рослини. |
С. 36 – 38 |
|
177 |
|
Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленням унизу — і, ї, и, ш, й, ц, щ. Письмо слів і речень із ними. Розвиток зв’язного мовлення: добираю заголовок. |
|
|
178 |
|
Андрій М’ястківський «Наш рід». Удосконалення читацьких умінь. |
|
|
179 |
|
Анатолій Камінчук «Наша столиця». Твоя мала батьківщина. Читання текстів із відповідними настроєм та силою голосу. Вибіркове читання. Розповідь на основі власного досвіду. |
С. 39 – 40 |
|
180 |
|
Закріплення уміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленнями вгорі та внизу — г, п, т, р. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
181 |
|
Зірка Мензатюк «Український прапор» Аудіювання (слухання-розуміння, відповіді на запитання за змістом тексту). Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. Ознайомлення з дитячою періодикою. |
С. 40 – 41 |
|
182 |
|
Закріплення уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом — л, м, я та малу літеру ґ. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
183 |
|
Вони писали для тебе. Тарас Шевченко «Тече вода з-під явора».Загальні відомості про Т. Г. Шевченка (аудіювання). Поняття про риму. Удосконалення читацьких умінь. |
С. 43 – 44 |
|
184 |
|
Закріплення уміння писати малі літери з овалом — о, а, б, ф. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
185 |
|
Леся Українка «Три метелики». Загальні відомості про Лесю Українку (аудіювання). Ознайомлення з поняттям «персонажі твору»; оцінка дій персонажів. Вибіркове читання. |
С. 45 – 47 |
|
186 |
|
Закріплення уміння писати малі літери з півовалами — с, є, е, х, ж. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
187 |
|
Іван Франко «Ріпка». Загальні відомості про І. Я. Франка (аудіювання). Розповідь — продовження твору. Визначення персонажів. |
С. 48 – 50 |
|
188 |
|
Закріплення уміння писати малі літери з нижньою петлею — у, д, з. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
189 |
|
Василь Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду». Загальні відомості про В. О. Сухомлинського (аудіювання). Персонажі твору. Оцінка їхніх дій. |
С. 51 – 53 |
|
190 |
|
Закріплення уміння писати малі літери в, ь закритої та відкритої форм. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
191 |
|
Всеволод Нестайко «Пробудження» (уривок із повісті «У Країні Місячних Зайчиків»).Загальні відомості про В. Нестайка (аудіювання). Характеристика персонажів. Висловлення свого враження від прочитаного. Розповідь на основі прочитаного твору. Вибіркове читання. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення з сполученням слів. |
С. 54 – 56 |
|
192 |
|
Закріплення уміння писати малі літери ч, н, ю, к. Письмо слів і речень із ними. Робота з дитячою книжкою: читаю прості кулінарні рецепти. |
|
|
193 |
|
Анатолій Костецький «Косички», «Сонечкова мама». Загальні відомості про А. Костецького (аудіювання). Виразне читання віршів. Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. |
С. 57 – 58 |
|
194 |
|
Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням угорі та внизу — У, Ч, И, Й, Ш, Ц, Щ. Письмо складів і речень із ними. |
|
|
195 |
|
Світ навколо тебе. Вадим Левін «Ранкові роси». В’ячеслав Шахненко «Яблуко». Спостереження за особливостями зображення картин природи. Роль образних слів. Розповіді за запитаннями до тексту. |
С. 60 – 61 |
|
196 |
|
Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч і верхнім елементом — Г, П, Т, Ґ, Р, Ф. Письмо складів і речень із ними. |
|
|
197 |
|
Борис Вовк «Чиї квіти найгарніші» (скорочено). Вибіркове читання тексту. З’ясування ролі порівнянь і образних слів. |
С. 62 |
|
198 |
|
Закріплення уміння писати великі літери з прогнутим плавним елементом — Л, А, М, Я. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
199 |
|
Юрій Ярмиш «Джерельце». Анатолій Качан «Джерельце». Характеристики персонажів і їхніх вчинків. Вибіркове читання на доведення власних думок, висновків. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю на основі прочитаних творів і власного досвіду. |
С.63 |
|
200 |
|
Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч складної конфігурації — І, Ї, Н, Ю, К. Письмо складів і речень із ними. |
|
|
201 |
|
Наталка Бабенко «Хмарки». Загадки. Закличка. Ознайомлення із закличками, скоромовками. Читання у відповідному темпі. Вибіркове читання. Розповідь на основі власних спостережень. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про птахів. |
С. 65 – 66 |
|
202 |
|
Закріплення уміння писати велику букву О та літери з півовалами — С, Є, Х, Ж. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
203 |
|
Платон Воронько «Не будь козою». Володимир Орлов «Що не можна купити». Виразне читання віршів. З’ясування головної думки (про що хотів повідомити письменник, з якою метою). |
С. 67 – 68 |
|
204 |
|
Закріплення уміння писати схожі великі букви Е — З, В — Б та літеру Д. Письмо слів і речень із ними. |
|
|
205 |
|
Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Г.Фальковича. |
С. 69 |
|
206 |
|
Удосконалення навички письма. Виконання лексико-граматичних завдань. Формування орфографічної навички — вживання великої літери. Коментоване списування. Попереджувальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення: передбачаю кінцівку оповідання. |
|
|
207 |
|
Уввічливі слова. Варвара Гринько «Рідна мова». Анатолій Костецький «Як зробити день веселим». Спостереження за роллю порівнянь у тексті. Відповіді на запитання. Ознайомлення з прислів’ям. |
С. 70 – 71 |
|
208 |
|
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — звукове значення букв г, ґ. Вибіркове списування. Попереджувальний диктант. |
|
|
209 |
|
Алла Потапова «“Чемний” Миколка». Олександр Богемський «Уклоніться квіточці». Розвиток зв’язного мовлення: добираю «протилежні» слова. Виразне читання в особах (з відповідною інтонацією: лагідно, з докором тощо). Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. |
С. 73 – 75 |
|
210 |
|
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — звукове значення букви щ. Списування з доповненням речень словами. Пояснювальний диктант. |
|
|
211 |
|
Про маму. Василь Сухомлинський «Найласкавіші руки». Спостереження за особливостями зображення персонажа. Розповідь за аналогією до прочитаного. |
С. 77 – 78 |
|
212 |
|
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — буквосполучення дж, дз, їх звукове значення. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Пояснювальний диктант. |
|
|
213 |
|
Юрій Ярмиш «Дрібний дощик». Микола Сулима «Змалювати маму». Вибіркове читання. Читання в особах. Самостійний висновок із прочитаного. Узагальнення знань і умінь із розділу. |
С. 78 – 80 |
|
214 |
|
Удосконалення навички письма. Виконання лексико-граматичних завдань. Формування орфографічної навички — вживання букв я, ю, є, ї у їх звукових значеннях. Списування з пропущеними буквами. Вибірковий диктант. Робота з дитячою книжкою: читаю дитячі газети. |
|
|
215 |
|
Про тебе і твоїх друзів. В’ячеслав Шахненко «Мій друг». Наталка Бабенко «Федько-фокусник». Грицько Бойко «Побіг і прибіг». Виразне читання текстів. Розповідь на основі власного досвіду. |
С. 82 – 84 |
|
216 |
|
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — вживання апострофа. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Вибірковий диктант. |
|
|
217 |
|
Олег Буцень «У новій школі». Читання в особах. Характеристика персонажів. Головна думка твору |
С. 85 – 86 |
|
218 |
|
Удосконалення навички письма. Формування орфографічної навички — вживання в словах знака м’якшення. Списування з доповненням речень словами. Попереджувальний диктант. |
|
|
219 |
|
Два ледарі (татарська народна казка). Висловлення власного враження від прочитаного. Характеристика персонажів. Розповідь за малюнками. Робота з дитячою книжкою: знайомлю друзів з своєю улюбленою книгою. |
С. 87 – 89 |
|
220 |
|
Удосконалення навички письма. Виконання лексичних та фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — позначення на письмі подовженого м’якого приголосного звука. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Письмо по пам’яті (самодиктант). Розвиток зв’язного мовлення: ставлю запитання до речень. |
|
|
221 |
|
Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. |
С. 90 |
|
222 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Попереджувальний диктант. |
|
|
223 |
|
Старі казки на новий лад. Вадим Скомаровський «Колобок». Олександр Саєнко «Рукавиця». Поняття про народну і авторську казку. Відповіді на запитання. Колективне створення казки «на новий лад». Перевірка сформованості навички читання |
С. 91 – 92 |
|
224 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання лексико-граматичних завдань. Вибіркове списування. Письмо по пам’яті (самодиктант). |
|
|
225 |
|
Наталка Завальська «Яєчко золоте, та не те». Порівняння змісту народної та авторської казок. Узагальнення знань учнів із розділу. Перевірка сформованості навички читання. |
С. 93 – 94 |
|
226 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант. |
|
|
227 |
|
Прочитай, усміхнись. «Слова-втікачі». Вадим Левін «У крамниці». «Кумкання жаб» (з народного).Гумористичні твори. Поняття про звуконаслідування. Виразне читання діалогів. Перевірка сформованості навички читання. |
С. 96 – 99 |
|
228 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Попереджувальний диктант. |
|
|
229 |
|
«Ми з тобою йшли» (з народного). Ярослава Павлюк «Будиночок, у якому ніхто не спить». Смішинки-веселинки. Поняття про безконечники. Читання їх «ланцюжком». Узагальнення знань учнів із розділу. Перевірка сформованості навички читання. |
С. 99 – 102 |
|
230 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Вибірковий диктант. |
|
|
231 |
|
Здрастуй, літо! Алла Свашенко «Літо». Борис Харчук «Ромашка». Анатолій Зарудний «Літо».Спостереження за вживанням у тексті образних слів під час опису картин природи. Виразне читання текстів. Перевірка сформованості навички читання. |
С. 104, 106 – 107 с. |
|
232 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант. . Перевірка рівня сформованості навички письма учнів: списування. |
|
|
233 |
|
Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав». Читання діалогів. Визначення головної думки твору Робота з дитячою книжкою: читаю казки В.О. Сухомлинського. |
С. 105 – 106 |
|
234 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завданьРозвиток зв’язного мовлення: описую предмет. |
|
|
235 |
|
Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшник». Визначення в тексті ролі звукопису. Читання казки в особах. |
С.108 – 110 |
|
236 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Коментоване списування. |
|
|
237 |
|
Анатолій Костецький «Канікули». Узагальнення знань учнів із розділу. |
С. 110 |
|
238 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Виконання фонетико-графічних завдань. . Письмо по пам’яті (самодиктант). |
|
|
239 |
|
Виразне читання віршів. Розповідь про плани на літній відпочинок. |
|
|
240 |
|
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Вибіркове списування. Пояснювальний диктант. |
|
|
241 |
|
Читання гумористичних оповідання про школу. |
|
|
242 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Коментоване списування. Вибірковий диктант. |
|
|
243 |
|
Конкурс «Розумники». |
|
|
244 |
|
Свято-змагання «Пані Каліграфія». |
|
|
245 |
|
Узагальнення знань і вмінь учнів. Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення зі списком літератури, рекомендованої для самостійного читання влітку. |
|
|
Види діагностувальних робіт
№ |
Форми контролю
|
І семестр 2022/2023 н.р. |
ІІ семестр 2022/2023 н.р. |
||
Кількість робіт |
Дата проведення |
Кількість робіт |
Дата проведення |
||
1. |
Діагностувальна робота: читання вголос. |
- |
- |
1 |
|
2. |
Діагностувальна робота: списування. |
- |
- |
1 |
|
|
Всього |
|
|
2 |
|