Презентація призначена для використання на уроках української мови (письмо, читання) у 1 класі. Розроблена відповідно до підручника «Українська мова" І.Большакової, М.Пристінської за програмою Р.Б.Шияна.
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про тварин
Номер слайду 2
Всі за парти ми сідаймо. До роботи приступаймо. Щоб помилок уникати Треба мову добре знати
Номер слайду 3
ДОТРИМУЙСЯ ПРАВИЛ НА УРОЦІ
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Сьогодні ми з вами *повторимо все, що знаємо про текст, *попрацюємо з енциклопедіями про тварин,* закріпимо навички письма вивчених букв,*ознайомимося з фразеологізмами.
Номер слайду 6
РОБОТА В ГРУПАХЯка група швидше і більше згадає назв комах( птахів,звірів)
Номер слайду 7
Червона спинка,Чорні краплинки СОНЕЧКО
Номер слайду 8
Жук сонечко найприємніший жук для людей. Його дуже люблять діти. Корисний жук. Поїдає тлю.
Номер слайду 9
Які слова заховались у слові ? С О Н Е Ч К О С О НО К ОЧ Е К
Номер слайду 10
Може скрізь вона літати,Та нема своєї хати. Яйця іншим підкидає,Скільки кому жити – знає! ЗОЗУЛЯ
Номер слайду 11
Зозу́ля звича́йна— птах родини Зозулевих. В Україні гніздовий , перелітний птах. Зозуля має довге тіло — 40 см, крила — 22 см, закруглений хвіст розміром 18 см. Хвіст майже дорівнює довжині гострого довгого крила і це ніби збільшує загальний розмір птаха. Вага зозулі — до 100 г (трохи більша за шпака). Забарвлення переважно сіре.
Номер слайду 12
Складіть звукову схему слова З О З У Л Я ПЕРЕВІРКА [– ○ – ○ ᐀ ○]
Номер слайду 13
СЛОН Хобот замість носа маєЛистя ним, траву зриває. Ця тварина – чемпіон-Важче всіх на суші …
Номер слайду 14
Слон-найважча тварина в світі. Африканський слон виростає у довжину до 7 метрів, у висоту-до 3 метрів, важить близько 6 тон. Великі вуха слугують для регулювання температури . Основною їжею для слонів є трава. В неволі, наприклад в зоопарку слон може з’їсти близько 30 кг сіна, 10 кг овочів та 10 кг хліба.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
З яких частин складається текст?Що розкривається в основній частині?А в кінцівці?
Номер слайду 17
Прочитай текст. В якому порядку слід поставити подані частини, щоб утворився текст? ?Побігла вона до річки. Устромила голову в воду. Наповнився глечик водою і потягнув лисицю за собою. Були собі дід та баба. Пішли вони в поле жати та й взяли глечик молока. Баба поставила глечик під кущ. ЕМ. Підбігла лисичка до глечика, випила з нього молока, а голови не витягне. Розсердилася лисичка на глечик і вирішила його утопити в річці.
Номер слайду 18
Письмо під диктовкух Х, с С, л Л, ш Ш, ю Ю. Сон, око, слон, зозуля, сонечко.
Номер слайду 19
Складіть речення з одним із записаних слів. Запишіть в зошити одне речення на вибір.1. Слон живе в Індії.2. Сонечко поїдає тлю.3. Накувала нам зозуля сто років.
Номер слайду 20
Як ви розумієте ці вислови ?*Неповороткий, як слон *Робити з мухи слона *Голодний, як вовк * Хитрий, як лисиця * Мовчазний,як риба ,,
Номер слайду 21
Що найбільше вас вразило або здивувало на уроці? Що нового сьогодні дізнались? Чи було вам важко? Якщо так, то в чому? ,,