Орієнтовне
календарно-тематичне планування уроків
з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»
( за підручником «Я досліджую світ», автори: О. В. Волощенко,
О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2019)
№ з/п |
Дата проведення |
Проблеми/дослідницькі чи проблемні запитання |
Примітки |
Теми для Щоденника вражень |
|||
Тема 1. Зміни Тиждень 1 Пропонований зміст: ГІО: Визначаю свої знання та вміння. СЗО: Правила пішохідного руху. (повторення). Шкільні приміщення, їх розміщення та правила безпечної поведінки в них (клас, коридори, їдальня,спортзал, туалет тощо (за умови змін). Імовірні небезпечні ситуації у школі. Шляхи виходу зі школи. Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї (що змінилось?). Робоче місце школяра і його впорядкування. МАО: Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі. ІФО: Властивості об’єктів і їх моделей. МОВ: Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Уявлення про діалог як ланцюжок висловлювань. ТЕО: Матеріали та інструменти, необхідні для роботи. Виготовлення виробу із готових деталей. |
|||||||
1. |
|
Вступ. Як змінилася моя школа? |
Підручник: С. 4-10 |
1. Я помітила , що в школі … 2. Я б хотіла(в), щоб ще в нашій школі … |
|||
2. |
|
Як змінився мій клас? |
1. Зміни у класі – це добре(погано)… 2. Я люблю свій клас за те, що … |
||||
3. |
|
Класна кімната моєї мрії. Яка вона? |
1. Класна кімната моєї мрії. |
||||
4. |
|
Безпечний рух від школи додому. |
1. Для мене безпечний рух, це - … 2. Щоб бути чемним пішоходом, потрібно … |
||||
5. |
|
Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї. |
1.Чому я люблю ходити до школи? 2. Моє шкільне подвір’я. |
||||
Тиждень 2 Пропонований зміст: ГІО: Визначаю свої знання та вміння. ПРО: Спостереження за рослинами та тваринами у різні пори року. Особливості життя рослин і тварин у різні пори року. Плоди і насіння. Добування олії з насіння соняшника. МОВ: Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Уявлення про діалог як ланцюжок висловлювань. ТЕО: Матеріали та інструменти, необхідні для роботи. Виготовлення виробу із готових деталей. МАО: Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі. ІФО: Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків.
|
|||||||
1. |
|
Як змінилися способи передавання повідомлень? |
Підручник: С. 13-16 |
Моє життя неможливе без змін. |
|||
2. |
|
Чому відбуваються зміни в природі? |
Якби я був(ла) сонечком… |
||||
3. |
|
Які причини змін у природі восени? |
За що я люблю/не люблю осінь. |
||||
4. |
|
Зміни в житті рослин восени |
Що я б змінив(ла) би восени? |
||||
5. |
|
Зміни в житті тварин восени |
Якби я був(ла) чарівником/чарівницею… |
||||
Тиждень 3 Пропонований зміст: ГІО: Моє зовнішнє та внутрішнє «Я» (фізичні ознаки, почуття, думки). Я – неповторний / неповторна. Чи діти відрізняються від дорослих? Дитинство наших предків. СЗО:Людське тіло і зміни в ньому. Індивідуальні особливості її росту й розвитку (прийняття змін). Особиста гігієна. Режим дня. Утома і способи її зняття. Фізичні вправи і здоров’я (загартовування, постава тощо). ТЕО: Використання у роботі пластиліну, полімерної глини чи соленого тіста (плоскі та об’ємні форми); тканини, ниток, нетканих матеріалів (пласка та об’ємна аплікація на основі простих симетричних та асиметричних форм), природних матеріалів та інших матеріалів (пласкі та об’ємні вироби). Об’ємні статичні моделі (фігури) з пластиліну, полімерної глини чи соленого тіста. МАО: Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі. ІФО: Властивості об’єктів і їх моделей. МОВ: Учасники безпосереднього спілкування та оповідач. Назва тексту.
|
|||||||
1. |
|
Як змінюються істоти впродовж життя? |
Підручник: с. 18-23 |
Мені подобається мій вигляд …. |
|||
2. |
|
Що змінилося в мені? |
За літо я навчився(лась) … |
||||
3. |
|
Змінне і незмінне в мені. |
Протягом дня у мене змінюється настрій тому, що …. |
||||
4. |
|
Що тобі допомагає зміцнити своє тіло? |
Правильний спосіб життя це - … |
||||
5. |
|
Чого я навчився за рік? |
У другому класі мені потрібно … |
||||
Тиждень 3 Пропонований зміст: ГІО: Визначаю свої знання та вміння. Описую мій характер (окремі риси, на вибір учня / учениці ). МОВ: Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Уявлення про діалог як ланцюжок висловлювань. ТЕО: Матеріали та інструменти, необхідні для роботи. Виготовлення виробу із готових деталей. МАО: Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі. ІФО: Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків. |
|||||||
1. |
|
Які зміни не залежать від мене. |
Підручник: с. 24-33 |
Що я хочу змінити у своєму житті сьогодні? |
|||
2. |
|
Які зміни залежать від мене. |
Я мрію, щоб … |
||||
3. |
|
Мої смакові уподобання. Чи змінилися вони за рік? |
За рік мої смакові уподобання змінилися. |
||||
4. |
|
Чи можуть змінюватися мої плани? |
Моя найважча справа … |
||||
5. |
|
Чи змінить добро твоє життя? |
Для мене добро – це … |
||||