26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Календарне планування з інтегрованого курсу ЯДС, 2 клас

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету «Я досліджую світ» ( за підручником «Я досліджую світ», автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2019)
Перегляд файлу

Орієнтовне

календарно-тематичне планування уроків

з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»

( за підручником «Я досліджую світ», автори: О. В. Волощенко,

О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2019)

№ з/п

Дата

проведення

Проблеми/дослідницькі чи

проблемні запитання

Примітки

Теми для Щоденника вражень

Тема 1. Зміни

Тиждень 1

Пропонований зміст:

ГІО: Визначаю свої знання та вміння.

СЗО: Правила пішохідного руху. (повторення). Шкільні приміщення, їх розміщення та правила безпечної поведінки в них (клас, коридори, їдальня,спортзал, туалет тощо (за умови змін). Імовірні небезпечні ситуації у школі. Шляхи виходу зі школи. Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї (що змінилось?). Робоче місце школяра і його впорядкування.

МАО: Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі.

ІФО: Властивості об’єктів і їх моделей.

МОВ: Розуміння значення слова як умова успішного спілкування.

Уявлення про діалог як ланцюжок висловлювань.

ТЕО: Матеріали та інструменти, необхідні для роботи. Виготовлення виробу із готових деталей.

1.

 

Вступ. Як змінилася моя школа?

Підручник: С. 4-10

1. Я помітила , що в     школі …

2. Я б хотіла(в), щоб ще в нашій школі …

2.

 

Як змінився мій клас?

1. Зміни у класі – це добре(погано)…

2. Я люблю свій клас за те, що …

3.

 

Класна кімната моєї мрії. Яка вона?

1. Класна кімната моєї мрії.

4.

 

Безпечний рух від школи додому.

1. Для мене безпечний рух,  це - …

2. Щоб бути чемним пішоходом, потрібно …

5.

 

Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї.

1.Чому я люблю ходити до школи?

2. Моє шкільне подвір’я.

 

Тиждень 2

Пропонований зміст:

ГІО: Визначаю свої знання та вміння.

ПРО: Спостереження за рослинами та тваринами у різні пори року. Особливості

життя рослин і тварин у різні пори року. Плоди і насіння. Добування олії з

насіння соняшника.

МОВ: Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Уявлення про діалог як ланцюжок висловлювань.

ТЕО: Матеріали та інструменти, необхідні для роботи. Виготовлення виробу із готових деталей.

МАО: Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі.

ІФО: Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків.

 

1.

 

Як змінилися способи

передавання повідомлень?

Підручник: С. 13-16

Моє життя неможливе без змін.

2.

 

Чому відбуваються зміни в природі?

Якби я був(ла) сонечком…

3.

 

Які причини змін у природі восени?

За що я люблю/не люблю осінь.

4.

 

Зміни в житті рослин восени

Що я б змінив(ла) би восени?

5.

 

Зміни в житті тварин восени

Якби я був(ла) чарівником/чарівницею…

 

Тиждень 3

Пропонований зміст:

ГІО: Моє зовнішнє та внутрішнє «Я» (фізичні ознаки, почуття, думки). Я –

неповторний / неповторна. Чи діти відрізняються від дорослих? Дитинство

наших предків.

СЗО:Людське тіло і зміни в ньому. Індивідуальні особливості її росту й розвитку

(прийняття змін). Особиста гігієна. Режим дня. Утома і способи її зняття. Фізичні

вправи і здоров’я (загартовування, постава тощо).

ТЕО: Використання у роботі пластиліну, полімерної глини чи

соленого тіста (плоскі та об’ємні форми); тканини, ниток, нетканих матеріалів

(пласка та об’ємна аплікація на основі простих симетричних та асиметричних

форм), природних матеріалів та інших матеріалів (пласкі та об’ємні вироби).

Об’ємні статичні моделі (фігури) з пластиліну, полімерної глини чи соленого тіста.

МАО: Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі.

ІФО: Властивості об’єктів і їх моделей.

МОВ: Учасники безпосереднього спілкування та оповідач. Назва тексту.

 

1.

 

Як змінюються істоти впродовж життя?

Підручник: с. 18-23

Мені подобається мій вигляд ….

2.

 

Що змінилося в мені?

За літо я навчився(лась) …

3.

 

Змінне і незмінне в мені.

Протягом дня у мене змінюється настрій тому, що ….

4.

 

Що тобі допомагає зміцнити своє тіло?

Правильний спосіб життя це - …

5.

 

Чого я навчився за рік?

У другому класі мені потрібно …

 

Тиждень 3

Пропонований зміст:

ГІО: Визначаю свої знання та вміння. Описую мій характер (окремі

риси, на вибір учня / учениці ).

МОВ: Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Уявлення про діалог як ланцюжок висловлювань.

ТЕО: Матеріали та інструменти, необхідні для роботи. Виготовлення виробу із готових деталей.

МАО: Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі.

ІФО: Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків.

1.

 

Які зміни не залежать від мене.

Підручник: с. 24-33

Що я хочу змінити у своєму житті сьогодні?

2.

 

Які зміни залежать від мене.

Я мрію, щоб …

3.

 

Мої смакові уподобання. Чи змінилися вони за рік?

За рік мої смакові уподобання змінилися.

4.

 

Чи можуть змінюватися мої плани?

Моя найважча справа …

5.

 

Чи змінить добро твоє життя?

Для мене добро – це …

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.8
Оригінальність викладу
3.8
Відповідність темі
4.3
Загальна:
3.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Пономаренко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коваль Ірина
    Загальна:
    2.0
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    2.0
  3. Удачливая Святослава
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Коршовська Ольга Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Людина і світ, Планування
Додано
15 липня
Переглядів
12477
Оцінка розробки
3.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку