Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс)
(2 години на тиждень, 70 – на рік)
Гісем О. В. Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс): підруч. для 6 кл. закл. загал. серед. освіти. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 192 с.: іл.
№ |
К-сть годин |
Дата |
Тема уроку |
|||
|
|
6-А |
6-Б |
|
||
1 |
1 |
|
|
Вступ: історія як наука та шкільний предмет. |
||
2 |
1 |
|
|
Практичне заняття: «Лічба часу в історії стародавнього світу». |
||
Розділ І. Первісні спільноти. Археологічні культури |
||||||
3 |
2 |
|
|
Теорії походження людини. Виникнення та розселення первісних людей. |
||
4 |
|
|
||||
5 |
1 |
|
|
Заняття та спосіб життя, культура та релігійні вірування первісних людей. |
||
6 |
1 |
|
|
Суспільна організація та організація влади за первісних часів. |
||
7 |
1 |
|
|
Трипільська археологічна культура на землях України. |
||
8 |
1 |
|
|
Практичне заняття: «Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України». |
||
9 |
1 |
|
|
Урок узагальнення з розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
||
Розділ ІІ. Стародавні цивілізації Африки та Азії |
||||||
10 |
1 |
|
|
Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. |
||
11 |
1 |
|
|
Повсякденне і господарське життя. Організація суспільства та влади в Давньому Єгипті. |
||
12 |
1 |
|
|
Практичне заняття: «Міфи та релігія Давнього Єгипту». |
||
13 |
1 |
|
|
Писемність і мистецтво Давнього Єгипту. Будівництво пірамід. |
||
14 |
1 |
|
|
Цивілізація Дворіччя. Природно-географічні умови Шумеру та Вавилону. Повсякденне й господарське життя. |
||
15 |
1 |
|
|
Організація влади й суспільства у містах державах і царствах Дворіччя. |
||
16 |
1 |
|
|
Закони Хаммурапі. Писемність і мистецтво Дворіччя. |
||
17 |
1 |
|
|
Урок узагальнення з теми «Стародавні цивілізації Африки та Азії (Давній Єгипет. Дворіччя)». |
||
18 |
1 |
|
|
Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. Природно-географічні умови. Повсякденне й господарське життя. |
||
19 |
1 |
|
|
Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт. |
||
20 |
1 |
|
|
Ізраїльсько-Юдейське царство: організація суспільства і влади. Єрусалим. |
||
21 |
1 |
|
|
Практичне заняття: «Біблія як історичне джерело». |
||
22 |
1 |
|
|
Перська держава. Організація влади та суспільства. |
||
23 |
1 |
|
|
Основні завойовницькі походи. Дарій І. |
||
24 |
1 |
|
|
Природно-географічні умови Давньої Індії. |
||
25 |
1 |
|
|
Суспільне, релігійне та культурне життя Давньої Індії. |
||
26 |
1 |
|
|
Природно-географічні умови Давнього Китаю. |
||
27 |
1 |
|
|
Суспільне та культурне життя давніх китайців. |
||
28 |
1 |
|
|
Практичне заняття: «Писемність, освіта та наукові знання у Давньому Китаї». |
||
29 |
1 |
|
|
Урок узагальнення з теми «Стародавні цивілізації Азії (Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. Персія. Індія. Китай)». |
||
Розділ ІІІ. Антична цивілізація та її сусіди |
||||||
30 |
1 |
|
|
Природно-географічні умови Балканського півострова. |
||
31 |
1 |
|
|
Мінойська й Ахейська палацові цивілізації. |
||
32 |
1 |
|
|
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. |
||
33 |
1 |
|
|
Афіни та Спарта. |
||
34 |
1 |
|
|
Практичне заняття: «Велика грецька колонізація». |
||
35 |
1 |
|
|
Античні поліси на території України. Суспільне, господарське життя та побут в Античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення. |
||
36 |
1 |
|
|
Кіммерійці та скіфи на території України. |
||
37 |
1 |
|
|
Урок узагальнення з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації». |
||
38 |
1 |
|
|
Персько-грецькі війни. |
||
39 |
1 |
|
|
Утвердження демократії в Афінах за Перикла. |
||
40 |
1 |
|
|
Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції. |
||
41 |
1 |
|
|
Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри. |
||
42 |
1 |
|
|
Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців. Практичне заняття «Побут та виховання спартанців». |
||
43 |
1 |
|
|
Театр, скульптура, архітектура. |
||
44 |
1 |
|
|
Філіп ІІ та підкорення Греції Македонією. |
||
45 |
1 |
|
|
Утворення імперії Александра Македонського. |
||
46 |
1 |
|
|
Елліністичні держави в ІV-ІІ ст. до н. е. Культура елліністичної доби. |
||
47 |
1 |
|
|
Сармати на території України. |
||
48 |
1 |
|
|
Урок узагальнення з теми: «Антична грецька цивілізація класичної доби. Доба еллінізму». |
||
49 |
1 |
|
|
Природно-географічні умови Апеннінського півострова. |
||
50 |
1 |
|
|
Римська республіка в V-IІІ ст. до н.е.: суспільний устрій та організація влади. |
||
51 |
1 |
|
|
Військова експансія Риму. |
||
52 |
1 |
|
|
Диктатура Гая Юлія Цезаря. Практичне заняття: «Історичний портрет Гая Юлія Цезаря». |
||
53 |
1 |
|
|
Урок узагальнення з теми: «Давній Рим за царської та республіканської доби». |
||
54 |
2 |
|
|
Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа. Римська імперія в І-ІV ст. |
||
55 |
|
|
||||
56 |
1 |
|
|
Пантеон римських богів. Римське право. Місто Рим та повсякденне життя його мешканців. |
||
57 |
1 |
|
|
Практичне заняття: «Культура Давнього Риму». |
||
58 |
1 |
|
|
Кризові явища в Римській імперії. |
||
59 |
1 |
|
|
Виникнення і поширення християнства. |
||
60 |
1 |
|
|
Перетворення християнства на державну релігію в Римській імперії. Поділ Римської імперії. |
||
61 |
1 |
|
|
Початок Великого переселення народів. |
||
62 |
1 |
|
|
Готи і гуни на території України. Взаємини з місцевим населенням. |
||
63 |
1 |
|
|
Падіння Західної Римської Імперії. |
||
64 |
1 |
|
|
Давні слов’яни. Прабатьківщина слов’ян. Початок Великого розселення слов’ян |
||
65 |
1 |
|
|
Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян. |
||
66 |
1 |
|
|
Склавини і анти на теренах України. |
||
67 |
1 |
|
|
Практичне заняття: «Походження українського народу». |
||
68 |
1 |
|
|
Урок узагальнення з «Римська імперія». |
||
69 |
1 |
|
|
Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства. Значення давньої історії України як частини світової історії. |
||
70 |
1 |
|
|
Резерв. |
||