Програма: Навчальна програма для ЗНЗ «Історія України (10-11 класи). Рівень стандарту. Наказ МОН від 23.10.2017 р. №1407.
Підручник: Мартинюк О., О., Гісем О. О.
№ |
Клас/Дата
|
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Прим. |
11 |
||||
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП 2 години |
|
|||
1. |
|
Українські землі у першій половині ХХ ст. |
Опрацювати конспект. |
|
2. |
|
Особливості розвитку України у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. |
Прочитати §1. Виконати №12, с. 12. |
|
РОЗДІЛ 1. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ 7 годин |
||||
3. |
|
Адміністративно-територіальні зміни. Вихід України на міжнародну арену. |
Прочитати §2. Виконати №11, с. 19. |
|
4. |
|
Внутрішньополітична та економічна ситуація в післявоєнні роки. |
Прочитати §3. Виконати №9, с. 27. |
|
5. |
|
Західноукраїнські землі після війни. |
Прочитати §4. Виконати № |
|
6. |
|
Культура України (1945-1953 рр.) |
Прочитати §5. Виконати №12, с. 45. |
|
7. |
|
Практичне заняття №1. «Вирвані з коренем»… |
Повторити §1-5. |
|
8. |
|
Узагальнення.
|
Повторити §1-5. |
|
9. |
|
Тематичне оцінювання.
|
|
|
РОЗДІЛ 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ 8 годин |
||||
10. |
|
УРСР на початку десталінізації. |
Прочитати §6. Виконати №13, с. 51. |
|
11. |
|
Суспільно-політичне життя. |
Прочитати §7. Виконати №13, с. 57. |
|
12. |
|
Економічний розвиток УРСР у 1953-1964 рр. |
Прочитати §8. Виконати №8-9, с. 64. |
|
13. |
|
Національно-визвольний рух. «Шістдесятництво». |
Прочитати §9. Виконати №11, с. 71. |
|
14. |
|
Культура та духовне життя. |
Прочитати §10. Виконати №16, с. 82. |
|
15. |
|
Практичне заняття №2. Входження Криму до складу УРСР: міфи та реальність. |
Повторити §6-10. СР. |
|
16. |
|
Узагальнення
|
Повторити §6-10. ТО. |
|
17. |
|
Тематичне оцінювання.
|
|
|
РОЗДІЛ 3. Україна В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ 9 годин |
||||
18. |
|
Наростання кризових явищ. |
Прочитати §11. Виконати №10, с. 88. |
|
19. |
|
Розвиток економіки в 1963-1985 рр. |
Прочитати §12. Виконати №9-10, с. 85. |
|
20. |
|
Зміни у складі та соціальній структурі населення. |
Прочитати §13. Виконати №12, с. 143. |
|
21. |
|
Дисидентський рух. |
Прочитати §14, п.1-2. Виконати №14, с. 115. |
|
22. |
|
Утворення УГГ. Кримськотатарський визвольний рух. |
Прочитати §14, п.3-5. Виконати №16, с. 116. |
|
23. |
|
Розвиток культури та духовне життя в УРСР доби «застою». |
Прочитати §15. Виконати №15, с. 129. |
|
24. |
|
Практичне заняття №3. Український «самвидав». |
Повторити §11-15. СР. |
|
25. |
|
Узагальнення.
|
Повторити §11-15. ТО. |
|
26. |
|
Тематичне оцінювання.
|
|
|
РОЗДІЛ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ 10 годин |
||||
27. |
|
Початок «перебудови». |
Прочитати §16. Виконати №9, с. 138. |
|
28. |
|
Кризові явища в економіці. |
Прочитати §17, п. 1-3. Виконати №8-9, с. 145. |
|
29. |
|
Спроба політичних реформ. |
Прочитати §17, п.4. Виконати №10-11, с. 145. |
|
30. |
|
Зростання громадської активності українського суспільства. |
Прочитати §18, п.1-4. Виконати №2, с. 157. |
|
31. |
|
Проголошення Декларації про державний суверенітет. |
Прочитати §18, п.5-9. Виконати №17, с. 158. |
|
32. |
|
Передумови та причини проголошення незалежності України. |
Прочитати §19, п.1-3. Виконати №7, с. 166. |
|
33. |
|
Проголошення незалежності України. |
Прочитати §19, п.4-6. Виконати №9, с. 166. |
|
34. |
|
Практичне заняття №4. Чорнобильська трагедія. |
Повторити §16-19. СР. |
|
35. |
|
Узагальнення. |
Повторити §16-19. ТО.
|
|
36. |
|
Тематичне оцінювання. |
|
|
РОЗДІЛ 5. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ 10 годин |
||||
37. |
|
Державотворчі процеси в перші роки незалежності: формування законодавчої, виконавчої та президентської гілок влади. |
Прочитати §20, п. 1-4. Виконати №17, с. 179. |
|
38. |
|
Державотворчі процеси в перші роки незалежності: встановлення кордонів, сепаратистські рухи. Державна символіка. |
Прочитати §20, п.5-9. Виконати №13, с. 179. |
|
39. |
|
Україна в 1994-1999 рр. |
Прочитати §21. Виконати №10, с. 185. |
|
40. |
|
Політичні процеси 1999-2005 рр. «Помаранчева революція». |
Прочитати §22. Виконати №10, с. 193. |
|
41. |
|
Економічний розвиток України 1992-2005 рр. |
Прочитати §23. Виконати №13, с. 203.
|
|
42. |
|
Етносоціальні процеси та рівень життя. |
Прочитати §24. Виконати №13, с. 211. |
|
43. |
|
Зовнішня політика та міжнародні зв’язки 1992-2010 рр. |
Прочитати §25. Виконати №11, с. 224. |
|
44. |
|
Суспільно-політичне та економічне життя у 2005-2010 рр. |
Прочитати §26. Виконати №11, с. 231. |
|
45. |
|
Практичне заняття №5. Державне будівництво в незалежній України. |
Повторити §20-26. ТО. |
|
46. |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|
РОЗДІЛ 6. ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ 6 годин |
||||
47. |
|
Україна в 2010-2014 рр. Революція Гідності. |
Прочитати §27. Виконати №11, с. 241. |
|
48. |
|
Україна в системі міжнародних відносин. |
Прочитати §28, п.1-3. Виконати №13, с. 261. |
|
49. |
|
Збройна агресія Росії. |
Прочитати §28, п.4-10. Виконати №19, с. 261. |
|
50. |
|
Культурне та релігійне життя. |
Прочитати §29. Виконати №17, с. 275. |
|
51. |
|
Практичне заняття №6. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України. |
Повторити §27-29. ТО. |
|
52. |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|