|
|
|
|
№ |
№ |
Да |
та |
Тема уроку |
Прим. |
|
|
|
|
Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ |
|
1 |
1 |
|
|
Що таке минуле, сучасне і майбутнє. Багатоманітність історії. Історія як наука та навчальний предмет. Історія України – складова європейської історії. Підручник з історії. |
§ 1 |
|
|
|
|
Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ |
|
2 |
2 |
|
|
Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу. Робота зі шкалою часу. |
§ 2 |
3 |
3 |
|
|
Культурні епохи європейської історії (Первісне суспільство, Античність, Середні віки, Новий час). Історія України на шкалі часу. |
§ 3 |
4 |
4 |
|
|
|
§ 4 |
5 |
5 |
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ. |
С. 32 |
|
|
|
|
Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ |
|
6 |
6 |
|
|
Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою. |
§ 5 |
7 |
7 |
|
|
Україна на картах упродовж історії. Територіальні межі Русі-України, Королівства Руського (Галицько-Волинської держави), Козацької республіки / Війська Запорозького / Гетьманщини та їх зміни. |
§ 6 |
8 |
8 |
|
|
Терени творення нової України. Держава Україна та її сусіди. Історико-географічні регіони України та їх особливості |
§ 6 |
9 |
9 |
|
|
|
§ 7 |
10 |
10 |
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
С. 56 |
|
|
|
|
Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ |
|
11 |
11 |
|
|
Історичні джерела та їх різновиди. Виявлення та збереження історичних джерел. |
§ 8 |
12 |
12 |
|
|
Робота з історичними джерелами. Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого. |
§ 9 |
13 |
13 |
|
|
Місця, де зберігають історичні джерела. Критичне ставлення до джерельних відомостей. |
§ 10 |
14 |
14 |
|
|
|
§ 12 |
15 |
15 |
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
С. 88 |
|
|
|
|
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ |
|
16 |
16 |
|
|
Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу. |
§ 13 |
17 |
17 |
|
|
Княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України |
§ 13 |
18 |
18 |
|
|
Козацька Україна: Богдан Хмельницький. |
§ 14 |
19 |
19 |
|
|
Новітня Україна: на шляху до державної незалежності Українська революція |
§ 15 |
20 |
20 |
|
|
Голодомор |
§ 16 |
21 |
21 |
|
|
Друга світова війна |
§ 17 |
22 |
22 |
|
|
Проголошення незалежності України, Ухвалення Конституції України, Революція Гідності, Небесна Сотня). |
§ 18 |
23 |
23 |
|
|
|
§ 20 |
24 |
24 |
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
С.142 |
|
|
|
|
Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ |
|
25 |
25 |
|
|
Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження. |
§ 21 |
26 |
26 |
|
|
Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи («Повість минулих літ» літописця Нестора) та козацькі (Літопис Самійла Величка) |
§ 22 |
27 |
27 |
|
|
Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського. Художні твори про минуле України |
§ 23 |
28 |
28 |
|
|
|
С.85 |
29 |
29 |
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
|
|
|
|
|
Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ |
|
30 |
30 |
|
|
Праця і господарство: колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства. Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки |
§ 25 |
31 |
31 |
|
|
Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер. |
§ 26 |
32 |
32 |
|
|
|
|
33 |
33 |
|
|
Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Зростання ролі розумової праці. Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час. |
§ 27-28 |
34 |
34 |
|
|
Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ |
§ 29 |
35 |
35 |
|
|
Резерв |
|
1