Календарне планування з історії України в 5 класі

Про матеріал
Календарне планування курсу Вступ до історії України відповідно до Навчальної програми - (Наказ МОНУ від 21.02.2019 № 236)
Перегляд файлу

 

5 клас

Вступ до історії (35 годин, 1 година на тиждень)

  •             Власов В.С.   Історія України (Вступ до історії). 5 клас. - К.: «Генеза»,  2018,- 256 с.

Результат пошуку зображень за запитом "НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА  для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України. Всесвітня історія."

  •             Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України. - Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236

 

Да

та

Тема уроку

Прим.

 

 

 

 

Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ

 

1 

1 

 

 

Що таке минуле, сучасне і майбутнє.

Багатоманітність історії. Історія як наука та навчальний предмет. Історія України – складова європейської історії. Підручник з історії.

§ 1

 

 

 

 

Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ

 

2 

2 

 

 

Календарний та історичний час.

Підрахунок історичного часу. Робота зі шкалою часу.

§ 2

3 

3 

 

 

Культурні епохи європейської історії

(Первісне суспільство, Античність, Середні віки, Новий час). Історія України на шкалі часу.

§ 3

4 

4 

 

 

  •       Відлік часу в історії, робота зі шкалою часу.
  • співвіднести рік - століття - тисячоліття;  - встановити тривалість історичної події;
  • розмістити події на шкалі часу, у хронологічній таблиці;
  • встановити хронологічну послідовність подій (за допомогою шкали часу);
  • розв’язати історичну задачу на обчислення часу.

§ 4

5 

5 

 

 

Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ.

С. 32

 

 

 

 

Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ

 

6 

6 

 

 

Географічний та історичний простір.

Робота з історичною картою.

§ 5

7 

7 

 

 

Україна на картах упродовж історії.

Територіальні межі Русі-України, Королівства Руського (Галицько-Волинської держави), Козацької республіки / Війська Запорозького / Гетьманщини та їх зміни.

§ 6

8 

8 

 

 

Терени творення нової України.

Держава Україна та її сусіди. Історико-географічні регіони України та їх особливості

§ 6

9 

9 

 

 

  •       Територіальне розташування та історичне походження рідного села.
  • Визначити просторове (територіальне) розташування історико-географічного регіону;

§ 7

10 

10 

 

 

Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ

С. 56

 

 

 

 

Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ

 

11 

11 

 

 

Історичні джерела та їх різновиди.

Виявлення та збереження історичних джерел.

§  8

12 

12 

 

 

Робота з історичними джерелами.

Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого.

§  9

13 

13 

 

 

Місця, де зберігають історичні джерела.

Критичне ставлення до джерельних відомостей.

§  10

14 

14 

 

 

  •       Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому.
  • Інформація про минуле з візуальних джерел (сімейного фотоальбому)

§ 12

15 

15 

 

 

Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ

С. 88

 

 

 

 

Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ

 

16 

16 

 

 

Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації.

Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу.

§ 13

17 

17 

 

 

Княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України

§ 13

18 

18 

 

 

Козацька Україна: Богдан Хмельницький.

§ 14

19 

19 

 

 

Новітня Україна: на шляху до державної незалежності

Українська революція

§ 15

20 

20 

 

 

Голодомор

§ 16

21 

21 

 

 

Друга світова війна

§ 17

22 

22 

 

 

Проголошення незалежності України,

Ухвалення Конституції України, Революція Гідності, Небесна Сотня).

§ 18

23 

23 

 

 

  •       Розповідь про  пам’ятку історії або пам’ятник.

§ 20

24 

24 

 

 

Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ

С.142

 

 

 

 

Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ

 

25 

25 

 

 

Головні цілі пізнання минулого.

Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.

§ 21

26 

26 

 

 

Історичні праці про Україну та їхні автори:

руські літописи («Повість минулих літ» літописця Нестора) та козацькі (Літопис Самійла Величка)

§ 22

27 

27 

 

 

Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст.

«Історія України-Руси» Михайла Грушевського. Художні твори про минуле України

§ 23

28 

28 

 

 

  •       Повідомлення з історії родини, підготувати презентацію родового дерева.

С.85

29 

29 

 

 

Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ

 

 

 

 

 

Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ

 

30 

30 

 

 

Праця і господарство: колись і сьогодні.

Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства. Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки

§ 25

31 

31 

 

 

Місто та село.

Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.

§ 26

32 

32 

 

 

  •       Міні-проект родинні традиції та свята.

 

33 

33 

 

 

Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Зростання ролі розумової праці. Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час.

§ 27-28

34 

34 

 

 

Узагальнення. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ

§ 29

35 

35 

 

 

Резерв

 

 

1

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кахно Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пустовойтенко Руслана Миронівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Benzelyuk Nataliya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
17 липня 2019
Переглядів
10791
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку