26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Річна підсумкова контрольна робота з історії - 5 клас

Про матеріал
Методична розробка допоможе вам перевірити знання своїх учнів з історії, оцінити їх вміння та навички аналізувати історичні події. Містить завдання, спрямовані на перевірку фактичних знань, уміння працювати з історичними джерелами, зіставляти і оцінювати події та явища, діяльність історичних осіб, застосовувати і пояснювати історичні поняття, формулювати власну позицію та обгрунтовувати свою точку зору.
Перегляд файлу

Річна підсумкова контрольна робота з історії (5 клас)

I рівень (по 0,5 б)

  1. Історія – це –

А наука про поведінку людей 

Б казки і легенди про минуле

В наука, що вивчає минуле людства

 

  1. Історичні джерела – це

А речі та інші пам’ятки, які дають можливість досліджувати життя людей в минулому

Б розповідь про життя людей в минулому

В книжки, що розповідають про життя людей

 

  1. Легенда історичної карти – це

А розповідь про події, що відбувалися

Б умовні позначки на карті, що відображають події минулого

В розповідь про створення карти

 

  1. Архів – це

А місце, де зберігаються письмові джерела

Б місце, де зберігаються речові джерела

В місце, де зберігають книги на історичну тему

 

  1. Історичні діячі – це

А люди, які здійснили помітний вплив на суспільство

Б сільські жителі

В народи, які жили на території України

 

  1. Хрещатик – це головна вулиця

А Донецька

Б Харкова

В Києва

II рівень (по 1 б.) 

  1. Запишіть століття, що відповідають цим рокам

А 545 р.___________

Б 1001 р.__________

В 1999 р.__________

Г 2018 Р.__________

 

  1. Запишіть будь – який рік зазначеного століття

А VII ст.._________

Б IX ст..__________

В XII ст..__________

Г IV ст..__________

 

  1. Поставте у логічній послідовності:

Реставрація, археологічні розкопки, знайдення монет, вивчення на уроках історії, розміщення фотографій знайдених монет у підручнику.

А___________

Б____________

В____________

Г____________

Д____________

III рівень (по 1 б)

  1. Установіть відповідність між назвами племен та їх досягненнями

 

1 трипільці А заснування міст

2 греки Б пектораль

3 скіфи В культура «мальованої кераміки»

 

  1. Установіть відповідність між ім’ям історичного діяча та фактами його біографії

 

1 Вікентій Хвойка А батько української історії

2 Михайло Грушевський Б відкрив трипільську культуру

3 Ілля Рєпін В автор картини «Запорожці пишуть листа…»

 

  1. Що це за картина?

 

Картинки по запросу запорожцы пишут письмо

 

А Переяславська Рада

Б Запорожці пишуть листа турецькому султану

В Люблінська унія

 

IV рівень (по 1,5 б)

  1. Пригадайте види історичних джерел. Запишіть три – чотири приклади історичних джерел, які вам довелося бачити.

 

  1. Запишіть, яким було господарське життя за княжих часів.
docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
23 липня
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку