ІІ СЕМЕСТР
3 години х 18 тижнів = 54 годин
(54 години української мови, 9 годин розвитку зв’язного мовлення)
Підручник Катерина Пономарьова « Українська мова та читання»
Розвиток зв’язного мовлення Катерина Пономарьова « Малюю словом»
№ уроку |
Дата проведення
|
Тема |
|
|
|||
65
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник |
|
66 |
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
67 |
|
Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами |
|
68 |
|
Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами |
|
69 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про допомогу птахам |
|
70 |
|
Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу по ролях. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання |
|
71 |
|
Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником |
|
72 |
|
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами |
|
73 |
|
Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами |
|
74 |
|
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами |
|
75 |
|
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті |
|
76 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму
|
|
77 |
|
Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово |
|
78 |
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно - орієнтованих завдань |
|
79 |
|
Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих |
|
80 |
|
Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання |
|
81 |
|
Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки |
|
82 |
|
Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях |
|
83 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Підписую святкову листівку |
|
84 |
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно - орієнтованих завдань |
|
85 |
|
Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів |
|
86 |
|
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки |
|
87 |
|
Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку |
|
88 |
|
Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку |
|
89 |
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно - орієнтованих завдань |
|
90) |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весну |
|
91 |
|
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття |
|
92 |
|
Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. Добір частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту |
|
93 |
|
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки |
|
94 |
|
Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями |
|
95 |
|
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками |
|
96
|
|
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень |
|
97 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису предмета. Малюю весняні квіти |
|
98 |
|
Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком |
|
99 |
|
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами |
|
100 |
|
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами |
|
101 |
|
Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком |
|
102 |
|
Повторення, закріплення і застосування знань про речення |
|
103 |
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань
|
|
104 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом, добір заголовка до нього. «Друзі природи.» |
|
105 |
|
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком |
|
106 |
|
Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком |
|
107 |
|
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків |
|
108 |
|
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину її описом |
|
109 |
|
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями |
|
110 |
|
Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком |
|
111 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Розповідаю за кадрами мультфільму» |
|
112 |
|
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добір заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя |
|
113 |
|
Повторення, закріплення і застосування знань про текст |
|
114 |
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно- орієнтованих завдань |
|
115 |
|
Повторення вивчених тем |
|
116 |
|
Досліджую будову тексту. Редагування тексту. Складання тексту за серією малюнків. |
|
117 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за зразком і запитаннями. « Мрію про канікули» |
|
118
|
|
Прикрашаю текст. Написання тексту за поданим початком. |
|
119 |
|
Узагальнення і систематизаці знань учнів за розділом « Досліджую текст» |
|
120 |
|
Узагальнення вивченого |
|
121 |
|
Підсумковий урок |
|
122 |
|
Підсумковий урок |
|