Календарне планування з курсу " Українська мова та читання"

Про матеріал
Календарне планування з курсу " українська мова та література" ІІ семестр до підручника Катерини Пономарьової
Перегляд файлу

ІІ СЕМЕСТР

3 години х 18 тижнів = 54 годин

(54 години української мови, 9 годин розвитку зв’язного мовлення)

Підручник Катерина Пономарьова « Українська мова та читання»

              Розвиток зв’язного мовлення  Катерина Пономарьова « Малюю словом»

 

№ уроку

Дата проведення

 

 

                       Тема

 

65

 

 

Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник

66

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

67

 

Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами

68

 

Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами

69

 

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про допомогу птахам

70

 

Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу по ролях. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання

71

 

Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником

72

 

Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами

73

 

Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами

74

 

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами

75

 

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті

76

 

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму

 

77

 

Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово

78

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно -  орієнтованих завдань

79

 

Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих

80

 

Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання

81

 

Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки

82

 

Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях

83

 

Розвиток зв’язного мовлення. Підписую святкову листівку

84

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно  - орієнтованих завдань

85

 

Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів

86

 

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки

87

 

Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку

88

 

Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку

89

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно - орієнтованих завдань

90)

 

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весну

91

 

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття

92

 

Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. Добір частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту

93

 

Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки

94

 

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями

95

 

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками

96

 

 

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень

97

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису предмета. Малюю весняні квіти

98

 

Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком

99

 

Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами

100

 

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами

101

 

Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком

102

 

Повторення, закріплення і застосування знань про речення

103

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

104

 

Розвиток зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом, добір заголовка до нього. «Друзі природи.»

105

 

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком

106

 

Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком

107

 

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків

108

 

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину її описом

109

 

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями

110

 

Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком

111

 

Розвиток зв’язного мовлення. «Розповідаю за кадрами мультфільму»Складання розповіді за малюнком і опорними словами. Тема для спілкування: «Посади своє дерево»             

112

 

Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добір заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя

113

 

Повторення, закріплення і застосування знань про текст

114

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно-  орієнтованих завдань

115

 

Повторення вивчених тем

116

 

Досліджую будову тексту. Редагування тексту. Складання тексту за серією малюнків.

117

 

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за зразком і запитаннями. « Мрію про канікули»

118

 

 

Прикрашаю текст. Написання тексту за поданим початком.

119

 

Узагальнення і систематизаці знань учнів за розділом « Досліджую текст»

120

 

Узагальнення вивченого

121

 

Підсумковий урок

122

 

Підсумковий урок

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
2 січня 2020
Переглядів
6238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку