Календарне планування з Математики 1 клас (за посібником Н.Листопад)

Про матеріал
Календарне планування з Математики: - 1 клас - 4 години на тиждень - за посібником Н.Листопад
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

за посібником Н.Листопад (4 години на тиждень)


I-II - семестр

Тема уроку

Сторінки

підручника

Дата

Розділ 1. Властивості і відношення предметів. Лічба

1

Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Лічба об’єктів. Геометричні фігури.

ст. 3

 

2

Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Пряма, крива і ламана лінії.

ст. 4

 

3

Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. Об`єднання об`єктів у групи за певною ознакою. Підготовчі вправи до написання цифр.

ст. 5

 

4

Розміщення предметів. Порівняння предметів за величиною («більший», «менший»). Лічба.

ст. 6

 

5

Лічба. Розміщення предметів у просторі («вгорі–внизу», «на», «над», «під», «праворуч–ліворуч»). Підготовчі вправи до написання цифр.

ст. 7

 

6

Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою. Підготовчі вправи до написання цифр.

ст. 8

 

7

Пара предметів. Об`ємні фігури (куб, куля, конус). Підготовчі вправи до написання цифр.

ст. 9

 

8

Лічба. Порівняння кількості об`єктів («більше–менше», «порівну»). Підготовчі вправи до написання цифр.

ст. 10

 

9

Порівняння кількості предметів. Поняття «стільки само», «стільки, скільки». Підготовчі вправи до написання цифр.

ст. 11

 

Розділ 2. Числа 1–10

10

Число і цифра 1. Поняття «один–багато», «перший». Написання цифри 1.

ст. 12

 

11

Число і цифра 2. Поняття «другий». Пряма, промінь, відрізок. Написання цифри 2.

ст. 13

 

12

Число і цифра 3. Поняття «третє». Попереднє і наступне числа. Написання цифри 3. Розпізнавання геометричних фігур.

ст. 14

 

13

Порівняння чисел. Нерівність. Знаки «<», «>». Написання цифр.

ст. 15

 

14

Порівняння чисел. Рівність. Знак «=». Написання цифр

ст. 16

 

15

Число і цифра 4. Поняття «четвертий». Складання нерівностей за малюнком. Написання цифри 4

ст. 17

 

16

Склад чисел 2, 3, 4. Попереднє і наступне числа. Складання нерівностей за малюнком.

ст. 18

 

17

Число і цифра 5. Поняття «п`ятий». Кількісна і порядкова лічба. Написання цифри 5

ст. 19

 

18

Додавання чисел. Знак «+»

ст. 20

 

19

Склад числа 5. Складання виразів на додавання за малюнками

ст. 21

 

20

Число і цифра 6. Поняття «шостий». Склад числа 6. Порівняння чисел. Написання цифри 6

ст. 22

 

21

Число і цифра 7. Поняття «сьомий». Склад числа 7. Дні тижня. Написання цифри 7.

ст. 23

 

22

Число і цифра 8. Поняття «восьмий». Склад числа 8. Порівняння довжини відрізків. Написання цифри 8.

ст. 24

 

23

Число і цифра 9. Поняття «дев`ятий». Склад числа 9. Написання цифри 9.

ст. 25

 

24

Число 10. Поняття «десятий». Склад числа 10. Порівняння кількості об`єктів. Написання числа 10.

ст. 26

 

25

Віднімання чисел. Знак «–».

ст. 27

 

26

Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння кількості об`єктів.

ст. 28

 

27

Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків.

ст. 29

 

28

Доба. Замкнені і незамкнені лінії.

ст. 30

 

29

Повторення вивченого. Складання рівностей на додавання.

ст. 31

 

30

Повторення вивченого. Складання рівностей на віднімання. Доба.

ст. 32

 

31

Повторення складу чисел. Визначення часу за годинником. Дні тижня.

ст. 33

 

Розділ 3. Додавання і віднімання в межах 10

32

Компоненти дії додавання. Знаходження суми чисел за малюнками.

ст. 34

 

33

Компоненти дії віднімання. Знаходження різниці чисел за малюнками.

ст. 35

 

34

Додавання і віднімання числа 0. Числовий промінь.

ст. 36

 

35

Додавання і віднімання числа 1. Утворення чисел прилічуванням і відлічуванням 1. Додавання і віднімання за числовим променем.

ст. 37

 

36

Додавання і віднімання числа 2. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків.

ст. 38

 

37

Додавання і віднімання числа частинами. Обчислення значень виразів за числовим променем.

ст. 39

 

38

Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання. Розпізнавання геометричних фігур.

ст. 40

 

39

Вирази. Сума. Різниця. Читання і записування виразів, обчислення їх значень.

ст. 41

 

40

Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів. Побудова відрізків заданої довжини.

ст. 42

 

41

Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Побудова відрізків заданої довжини.

ст. 43

 

42

Значення виразу. Читання виразів. Побудова відрізків заданої довжини.

ст. 44

 

43

Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом. Побудова відрізка.

ст. 45

 

44

Ознайомлення з поняттям «Задача».

ст. 46

 

45

Умова та запитання задачі. Складання і розв’язування задачі.

ст. 47

 

46

Додавання і віднімання числа 6. Складання і розв’язування задачі за малюнком. Обчислення значень виразів.

ст. 48

 

47

Додавання і віднімання числа 7.

ст. 49

 

48

Порівняння числа й виразу. Порівняння довжин відрізків.

ст. 50

 

49

Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння чисел. Розв’язування задач.

ст. 51

 

50

Узагальнення й систематизація знань учнів.

ст. 52

 

51

Додаткові завдання.

ст. 53-54

 

Розділ 4. Додавання і віднімання в межах 10. Задачі

52

Додавання і віднімання в межах 10. Задачі. Головні слова задачі.

ст. 55

 

53

Задачі. Обчислення в межах 10. Розпізнавання ліній.

ст. 56

 

54

Задачі. Обчислення в межах 10. Порівняння виразу і числа. Об’ємні фігури.

ст. 57

 

55

Додавання кількох чисел. Розв`язування задач.

ст. 58

 

56

Віднімання  кількох чисел. Розв`язування і порівняння задач.

ст. 59

 

57

Задачі. Обчислення в межах 10. Порівняння іменнованих чисел.

ст. 60

 

58

Обчислення значень виразів. Задачі. Порівняння виразів, іменнованих чисел. Об’єднання об’єктів у групи.

ст.61

 

59

Обчислення значень виразів. Задачі. Порівняння чисел.

ст.62

 

60

Різницеве порівняння чисел. Співвідношення «на скільки більше?», «на скільки менше?». Розпізнавання геометричних фігур.

ст.63

 

61

Задачі на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів на дві дії.

ст.64

 

62

Задачі на визначення, «на скільки років старший». Обчислення значень виразів

ст.65

 

63

Задачі на визначення, «на скільки коротший». Обчислення значень виразів

ст.66

 

64

Маса. Кілограм. Порівняння маси об’єктів. Обчислення значень виразів.

ст.67

 

65

Місткість літр. Порівняння іменованих чисел.

ст.68

 

66

Задачі. Обчислення значень виразів.

ст. 69

 

67

Задачі. Порівняння виразу та числа.

ст. 70

 

68

Узагальнення та систематизація знань учнів.

ст. 71

 

69

Творча робота над задачами. Визначення часу за годинниками. Додаткові завдання.

ст. 72

 

Розділ 5. Числа 11–20

70

Десяток. Робота над задачами

ст. 73

 

71

Числа 11–15. Утворення, запис, читання чисел. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка.

ст. 74

 

72

Числа 16–20. Утворення, запис, читання чисел. Задачі на знаходження решти.

ст. 75

 

73

Десятковий склад числа. Робота над задачами: аналіз задачі, схеми.

ст. 76

 

74

Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур.

ст. 77

 

75

Порівняння чисел. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею. Побудова відрізка заданої довжини

ст. 78

 

76

Порівняння чисел. Задачі на різницеве порівняння. Складання нерівностей. Різницеве порівняння іменованих чисел

ст. 79

 

77

Додавання виду 10 + 4. Складання задач різних типів за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини

ст. 80

 

78

Дециметр. Складання задач різних типів за сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини

ст. 81

 

79

Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задачі на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини

ст. 82

 

80

Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини

ст. 83

 

81

Обчислення виду 13 + 2. Задачі різних типів з одним сюжетом. Відтворення малюнка

ст. 84

 

82

Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини.

ст. 85

 

83

Обчислення в межах 20. Задачі на різницеве порівняння. Вимірювання довжини ламаної лінії. Розв’язування прикладів, що складаються з декількох арифметичних дій

ст. 86

 

84

Повторення вивченого. Різницеве порівняння іменованих чисел

ст. 87

 

85

Повторення вивченого. Творча робота над задачами. Вимірювання та запис довжини відрізків у різних мірах довжини

ст. 88

 

86

Узагальнення і систематизація вивченого

-

 

Розділ 6. Числа 21–100

87

Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка

ст. 89

 

88

Числа 21–40. Утворення, читання, запис чисел. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка

ст. 90

 

89

Числа 21–40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур

 

ст. 91

 

90

Числа 21–40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини

ст. 92

 

91

Числа 21–40. Порівняння чисел у межах 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини

ст. 93

 

92

Числа 41–90. Утворення, запис, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Перетворення іменованих чисел

ст. 94

 

93

Десятковий склад числа. Розкладання числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини

ст. 95

 

94

Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Обернені задачі. Вимірювання довжини відрізка

ст. 96

 

95

Числа 41–90. Читання і запис чисел. Додавання та віднімання 1. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка

ст. 97

 

96

Числа 41–90. Таблиця «Сотня». Задача на знаходження невідомого доданка

ст. 98

 

97

Числа 91–100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Знаходження невідомого доданка на основі знання десяткового складу двоцифрових чисел

ст. 99

 

98

Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка

ст. 100

 

99

Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння

ст. 101

 

100

Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння

ст. 102

 

101

Числа 1–100. Дії з іменованими числами

 

ст. 103

 

102

Повторення вивченого. Нумерація чисел 20–100

 

ст. 104

 

103

Повторення вивченого. Робота над задачею. Порівняння чисел, виразів

ст. 105

 

104

Узагальнення і систематизація вивченого

-

 

Розділ 7. Арифметичні дії в межах 100 на основі                                     десяткового складу числа

105

Нумерація чисел першої сотні. Нумераційна таблиця. Знаходження невідомого доданка

ст. 106

 

106

Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Задача на різницеве порівняння. Упорядкування чисел

ст. 107

 

107

Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Обчислення вартості покупки. Довжина ламаної

ст. 108

 

108

Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Розв’язування і складання задач на різницеве порівняння

ст. 109

 

109

Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків

ст. 110

 

110

Обчислення на основі нумерації. Складання задач різних типів за малюнками та частиною умови

ст. 111

 

111

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур

ст. 112

 

112

Повторення вивченого. Обчислення на основі нумерації. Порівняння числа і виразу. Розв’язування задач різних типів

 

ст. 113

 

113

Повторення вивченого. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел. Вимірювання довжини ламаної

ст. 114

 

114

Узагальнення і систематизація вивченого

 

-

 

Розділ 8. Арифметичні дії в межах 100

115

Додавання виду 45 + 3 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур

ст. 115

 

116

Віднімання виду 48 – 5 (ознайомлення). Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника

ст. 116

 

117

Повторення про додавання та віднімання круглих чисел. Задача на знаходження невідомого від’ємника

ст. 117

 

118

Додавання виду 45 + 30 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника

ст. 118

 

119

Додавання виду 45 + 30. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Порівняння числа і виразу

ст. 119

 

120

Віднімання виду 45 – 20 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника

ст. 120

 

121

Віднімання виду 45 – 20. Розв’язування задач різних типів. Повторення днів тижня

ст. 121

 

122

Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника

ст. 122

 

123

Додавання двоцифрових чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження невідомого зменшуваного. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини шляху

ст. 123

 

124

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Визначення часу

 

ст. 124

 

125

Віднімання виду 65 – 24. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Складання задачі на різницеве порівняння. Повторення про дні тижня

ст. 125

 

126

Зручний спосіб обчислення. Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Розрізнення плоских геометричних фігур

ст. 126

 

127

Дії з двоцифровими числами. Творча робота над задачею. Побудова відрізків

ст. 127

 

128

Повторення вивченого. Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного

ст. 128

 

129

Повторення вивченого. Порівняння числа та виразу, іменованих чисел. Розв’язування задач. Розрізнення  об’ємних геометричних фігур

ст. 129

 

130

Узагальнення і систематизація вивченого

-

 

Розділ 9. Повторення

131

Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа

ст. 130

 

132

Числа 1–20. Круглі числа. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми

ст. 131

 

133

Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми

ст. 132

 

134

Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур

ст. 133

 

135

Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Порівняння іменованих чисел

ст. 134

 

136

Повторення вивченого. Робота з малюнками й текстами

ст. 135-136

 

137

Робота з малюнками й текстами. Розв’язування завдань для розвитку кмітливості

ст. 137-138

 

138

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості

ст. 139-140

 

139

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості

ст. 141-142

 

140

Підсумковий урок за рік. Математичний квест

-

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Продан Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Timacheva Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Науменко Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
2 липня 2022
Переглядів
24025
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку