Календарно-тематичне планування
уроків математики за підручником «Математика Н.П. Листопад (2021)» 175 год на рік / 5 год на тиждень
уроку |
Дата уроку |
Дата скориг. |
Тема уроку |
|
|
|
Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення |
1. |
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. с. 3-5 |
2. |
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. с. 6-7 |
3. |
|
|
Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. с. 7-9 |
4. |
|
|
Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок– схем. Визначення форми фігури. с. 9-11 |
5. |
|
|
Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури. с. 11-13 |
6. |
|
|
Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. с. 13-15 |
7. |
|
|
Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. с. 15-17 |
8. |
|
|
Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета фігури. с. 17-18 |
9. |
|
|
Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. с. 19-21 |
10. |
|
|
Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. с. 21-23 |
11. |
|
|
Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача на знаходження часу закінчення події. с. 23-24 |
12. |
|
|
Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події. с. 25-26 |
13. |
|
|
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. с. 26-28 |
14. |
|
|
Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Знаходження периметра трикутника. с. 28-29
|
15. |
|
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. с. 29-31 |
16. |
|
|
Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу. с. 31-32 |
17. |
|
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. с.33-34 |
18. |
|
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. с. 35-36 |
19. |
|
|
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота. с. 35-36 |
20. |
|
|
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма. с. 37-38 |
21. |
|
|
Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча. с. 39-42 |
22. |
|
|
Діагностувальна робота №1: комбінована робота з теми «Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення» |
23. |
|
|
Корегувальна робота. Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. с.42-43 |
24. |
|
|
Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. с. 43-46 |
25. |
|
|
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. с. 46- 48 |
26. |
|
|
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. с. 48-49 |
27. |
|
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. с. 50-51 |
28. |
|
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. с. 51-54 |
29. |
|
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. с. 54-56 |
30. |
|
|
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. с. 56-57 |
31. |
|
|
Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. с. 57-60 |
32. |
|
|
Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. с. 60-63 |
33. |
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. с. 63-65 |
34. |
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа. с. 65-67 |
35. |
|
|
Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника. с. 67-70 |
36. |
|
|
Порівняння натуральних чисел. Розв’язування задач. с. 70-72 |
37. |
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел. с. 72-74 |
38. |
|
|
Ознайомлення із класом мільярдів. |
39. |
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. (продовження) |
40. |
|
|
Діагностувальна робота № 2: комбінована робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
41. |
|
|
Корегувальна робота. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
42. |
|
|
Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач. с.74-76 |
43. |
|
|
Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач. . 76- 78 |
44. |
|
|
Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. с. 78-80 |
45. |
|
|
Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. с. 80-83 |
46. |
|
|
Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. с. 83-86 |
47. |
|
|
Одиниця площі – 1 см2 Обчислення виразів з буквеними даними. с. 86- 88 |
48. |
|
|
Площа прямокутника. Одиниці площі 1 мм2, 1 м2, 1 дм2 Розв’язування задач виразом. с. 88-91 |
49. |
|
|
Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата. Складання та розв’язування обернених задач. с. 91-93 |
50. |
|
|
Розв’язування виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. с. 93-95 |
51. |
|
|
Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач. с. 95-97 |
52. |
|
|
Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки. с. 97-100 |
53. |
|
|
Діагностувальна робота № 3: комбінована робота з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
54. |
|
|
Корегувальна робота. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
55. |
|
|
Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі. Узагальнення та систематизація знань. с. 100-101 |
56. |
|
|
Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. с. 102-104 |
57. |
|
|
Додавання 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на знаходження периметра та площі прямокутника. с. 105-106 |
58. |
|
|
Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. с.106-107 |
59. |
|
|
Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі. с. 108-109 |
60. |
|
|
Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом. с. 110-111 |
61. |
|
|
Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. с. 111-113 |
62. |
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. с. 113-114 |
63. |
|
|
Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. с. 114-116 |
64. |
|
|
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. с. 116-118 |
65. |
|
|
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. с. 118-120 |
66. |
|
|
Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. с. 120-122 |
67. |
|
|
Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. с. 122-123 |
68. |
|
|
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. с. 124-125 |
69. |
|
|
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів. с. 126-128 |
70. |
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси.Розв’язування задач. с. 128-130 |
71. |
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задач складанням рівнянь. с. 130-132 |
72. |
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. с. 133-135 |
73. |
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь. с. 135-137 |
74. |
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. с. 137-139 |
75. |
|
|
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. |
76. |
|
|
Повторення вивченого. Самостійна робота. |
77. |
|
|
Діагностувальна робота № 4: комбінована робота з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел» |
78. |
|
|
Корегувальна робота. Робота над виправленням та попередженням помилок. |
79. |
|
|
Узагальнення та систематизація знань. |
80. |
|
|
Резервний урок. |