Календарно-тематичне планування
з математики
2020-2021 н.р.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор КГ № 29
«___» вересня 2020 р.
_______
«___» січня 2021 р.
_______
Розглянуто та схвалено на засіданні ШМО природничо-математичного циклу
Протокол № 1 від ____ серпня 2020 р.
5 клас Математика
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (40 год + 24 год резерв) |
|||||||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого в початковій школі |
с.5, № 10, № 13, №16, № 30*, № 32* |
|
|||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого в початковій школі |
с.6, № 21, № 23, № 27, № 34*, №37* |
|
|||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого в початковій школі |
С.7, № 25, № 26 (2 ст.), № 35*, № 40 |
|
|||||
|
|
Контрольна робота №1 (діагностична ) |
Завдання іншого варіанта |
|
|||||
|
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. |
п.1, № 48, 51,55, № 60*, 70* |
|
|||||
|
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
п.1, № 61(2,4), 62(2,4), 63, № 64*, 66*, |
|
|||||
|
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
п.1, № 72, 73, 74, № 68*, 71* |
|
|||||
|
|
Порівняння натуральних чисел. С.Р. |
п.2, № 76, 86, 89, 102* |
|
|||||
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості ( додавання та віднімання) |
п.3-4, № 111(3,4), 113, 154(3,4), № 139*, 145* |
|
|||||
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
п.3-4, № 116, № 180,182, №143*,192* |
|
|||||
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. С.Р. |
п.3-4, № 121, 123, 125, № 190*, №193* |
|
|||||
|
|
Узагальнення знань, вмінь та навичок. |
С.32-33, ДСР № 1 |
|
|||||
|
|
Контрольна робота №2 « Натуральні числа» |
Завдання іншого варіанта |
|
|||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
С.31, №194, 195, №197, № 196* |
|
|||||
Тематична |
|||||||||
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості ( множення) |
п.5, № 200, 208, № 218, 221, № 226(1,2)* |
|
|||||
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
п.5, № 205, 211, 223, № 226(3,4)* |
|
|||||
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
п.6, № 233, 235, № 246, № 254* |
|
|||||
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. С.Р. |
п.6, № 239, 241, № 244, 249, № 250* |
|
|||||
|
|
Квадрат і куб натурального числа. |
п.7, № 261, 271, № 273, № 281* |
|
|||||
|
|
Квадрат і куб натурального числа. |
п.7, № 269, 275, № 277, 279, № 285* |
|
|||||
|
|
Ділення натуральних чисел. |
п.8, № 295, 302, № 304, № 312* |
|
|||||
|
|
Ділення натуральних чисел. |
п.8, № 297, 299, № 306, 309, № 313* |
|
|||||
|
|
Ділення з остачею. |
п.9, № 321, 323, № 334* |
|
|||||
|
|
Ділення з остачею. С.Р. |
п.9, № 326,330, № 333, № 335* |
|
|||||
|
|
Узагальнення знань, вмінь та навичок. |
С.53-54, ДСР № 2 |
|
|||||
|
|
Контрольна робота №3 « Натуральні числа» |
Завдання іншого варіанту |
|
|||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
№ 287, 288, 315, 316, 289* |
|
|||||
Тематична |
|||||||||
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули. |
п.10, № 338, 342, № 351, 363* |
|
|||||
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули. |
п.10, № 343,345, № 353, 358, 365* |
|
|||||
|
|
Рівняння. |
п.11, № 374, 376, № 382, № 401* |
|
|||||
|
|
Рівняння. |
п.11, № 389, № 391, 394, 404* |
|
|||||
|
|
Текстові задачі на рух. |
п.12, № 416, 419, № 428* |
|
|||||
|
|
Текстові задачі економічного змісту. |
п.13, № 453, 455, № 464, № 468* |
|
|||||
|
|
Розв’язування текстових задач. С.Р. |
п.14, № 476, 479, № 485, № 481* |
|
|||||
|
|
Узагальнення знань, вмінь та навичок. |
С.83, ДСР № 3 |
|
|||||
|
|
Контрольна робота № 4 « Натуральні числа» |
Завдання іншого варіанта |
|
|||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
№ 469, № 470-472 |
|
|||||
Тематична |
|||||||||
|
|
Комбінаторні задачі |
п.15, № 492, 495, № 521, № 527* |
|
|||||
|
|
Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами |
п.16, № 545, 547, № 558, № 567* |
|
|||||
|
|
Відрізок, пряма, промінь. |
п.17, № 575, 581, № 589, № 594* |
|
|||||
|
|
Відрізок, пряма, промінь. |
п.18, № 607, 611, № 620, № 623* |
|
|||||
|
|
Відрізок, пряма, промінь. |
п.18, № 613, 621, № 627, № 625* |
|
|||||
|
|
Шкала. Координатний промінь. |
п.19, № 631, 633, № 647, 649, 652* |
|
|||||
|
|
Шкала. Координатний промінь. С.Р. |
п.19, № 635, 638, № 643, 655, № 657* |
|
|||||
|
|
Узагальнення знань, вмінь та навичок. |
С.110-111, ДС № 4 |
|
|||||
|
|
Контрольна робота № 5 « Геометричні фігури та величини» |
Завдання іншого варіанту |
|
|||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
№ 658-661* |
|
|||||
Тематична |
|||||||||
|
|
Кут. Види кутів. |
п.20, № 663, 674, № 676, 681, № 688* |
|
|||||
|
|
Кут та його градусна міра. Види кутів. |
п.21, № 694, 699, № 704, 717, № 729* |
|
|||||
|
|
Кут та його градусна міра. Види кутів. |
п.21, № 701, 707, № 710, 722, № 731* |
|
|||||
|
|
Трикутник та його периметр. |
п.22, № 740, 743, № 756, № 760* |
|
|||||
|
|
Трикутник. Види трикутників за кутами. С.Р. |
п.22, № 746, 748, № 756, 758 № 763* |
|
|||||
|
|
Прямокутник. Квадрат. Площа прямокутника і квадрата. |
п.23, № 770, 772, № 774, 776, № 778* |
|
|||||
|
|
Прямокутник. Квадрат. Площа прямокутника і квадрата. |
п.24, № 787(2), № 789(2), 798, № 813, № 820* |
|
|||||
|
|
Прямокутний паралелепіпед. |
п.25, № 845,848, № 857, № 865* |
|
|||||
|
|
Куб |
п.25, № 839, 851, № 864* |
|
|||||
|
|
Піраміда. |
п.25, № 842, 855, № 862* |
|
|||||
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
п.26, № 876, 878, № 883, № 894, № 907* |
|
|||||
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. С.Р. |
п.26, № 886, 896, № 903, № 911* |
|
|||||
|
|
Узагальнення знань, вмінь та навичок. |
С. 155-156, ДСР № 5 |
|
|||||
|
|
Контрольна робота № 6 « Геометричні фігури та величини» |
Завдання іншого варіанту |
|
|||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
№ 913-916* |
|
|||||
Тематична |
|||||||||
|
|
Контрольна робота за І семестр |
Завдання іншого варіанту |
|
|||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
№ 867, 869, № 871, № 870* |
|
|||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Повторення |
Примітка |
||||
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ВІДСОТКИ. (40 год + 24 год резерв) |
|||||||||
|
|
Звичайні дроби. |
п.27, № 924, 930, № 933, 949, № 954* |
№ 961 |
|
||||
|
|
Звичайні дроби. |
п.27, № 927, 935, № 947, 952, № 956* |
№ 962 |
|
||||
|
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
п.28, № 965, 969, № 972, 974, 976, № 977* |
№ 978 |
|
||||
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
п.29, № 984, 986, № 988, № 994* |
№ 997,999 |
|
||||
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. С.Р. |
п.29 № 991, № 996* |
№ 998 |
|
||||
|
|
Правильні і неправильні дроби. |
п.30, № 1001, 1003, № 1020, № 1025* |
№ 1029 |
|
||||
|
|
Правильні і неправильні дроби. |
п.30, № 1006, 1009, № 1022, № 1027* |
№ 1030 |
|
||||
|
|
Мішані числа. |
п.31, № 1034, 1036, № 1040, № 1056* |
№ 104, 105 |
|
||||
|
|
Мішані числа. |
п.31, № 1042, 1048, № 1050, № 1058* |
№ 106, 107 |
|
||||
|
|
Додавання і віднімання звичайнихдробів з однаковими знаменниками. |
п.32, № 1065, 1069, № 1078, № 1089* |
№ 1093, 1095 |
|
||||
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. С.Р. |
п.32, № 1071, 1073, № 1082, № 1090* |
№ 1096 |
|
||||
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
п.33, № 1098, 1104, № 1113, № 1119* |
№ 1123 |
|
||||
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. С.Р. |
п.33, № 1110, 1115, № 1117(2, 4), № 1121* |
№ 195 |
|
||||
|
|
Узагальнення знань, вмінь та навичок. |
С.192-193, ДСР № 6 |
№ 229 |
|
||||
|
|
Контрольна робота № 7 «Дробові числа» |
Завдання іншого варіанту |
№ 1126 |
|
||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
П.33, № 1117(1,3,5), № 1125* |
№ 1061 |
|
||||
Тематична |
|||||||||
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
п.34, № 1130, 1135, № 1138, 1147, № 1165* |
№ 1168 |
|
||||
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
п.34, № 1143, 1152, № 1156, 1159, № 1166* |
№ 1170 |
|
||||
|
|
Порівняння десяткових дробів |
п.35, № 1174, 1180, № 1182, 1184, № 1194* |
№ 439 |
|
||||
|
|
Порівняння десяткових дробів |
п.35, № 1178, 1186, № 1189, 1191, № 1198* |
№ 440 |
|
||||
|
|
Округлення десяткових дробів |
п.36, № 1205, 1209, № 1220, № 1226* |
№1230 |
|
||||
|
|
Округлення десяткових дробів. С.Р. |
п.36, № 1216, 1218, № 1222, № 1229* |
№ 258 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами ( додавання та віднімання) |
п.37, № 1238, 1247, № 1270, № 1292* |
№ 287 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.37, № 1240, № 1251, 1272, № 1294* |
№ 288 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.37, № 1242, 1253, № 1274, № 1296* |
№ 315 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.37, № 1244, 1255, № 1276, № 1302* |
№ 369 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.37, № 1257, 1279, № 1281, № 1303* |
№ 371 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.37, № 1260, 1263, № 1284, № 1298(1,2)* |
№ 412 |
|
||||
|
|
п.37, № 1265, 1267, № 1287, 1291, № 1298* (3,4) |
№ 438 |
|
|||||
|
|
Узагальнення знань, вмінь та навичок. |
С.219-220, ДСР № 7 |
№ 440 |
|
||||
|
|
Контрольна робота № 8 « Дробові числа» |
Завдання іншого варіанта |
№ 469(1,3) |
|
||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
№ 1201, 1232* |
№ 469(2,4) |
|
||||
Тематична |
|||||||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами ( множення) |
п.38, № 1307, 1314, № 1332, № 1348* |
№ 1351 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.38, № 1310, 1317, № 1334, № 1350* |
№ 1353(1) |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.39, № 1357, 1361, № 1343* |
№ 1371 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. С.Р. |
п.39, № 1359, 1363, № 1365, № 1339* |
№ 1372 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами ( ділення ) |
п.40, № 1377, 1381, № 1409, № 1427* |
№ 1434 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.40, № 1379, 1383, № 1412, № 1429* |
№ 1435 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.40, № 1386, 1388, № 1414, № 1431* |
№ 1436 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.40, № 1392, 1395, № 1417, № 1432* |
№ 470 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. С.Р. |
п.40, № 1397, 1399, № 1419, № 1433* |
№ 471 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.41, № 1440, 1445, № 1471, № 1491* |
№ 472 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.41, № 1442, 1449, № 1473, № 1493* |
№ 1495 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
п.41, № 1451, 1455, № 1476, № 1494* |
№ 1496 |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. С.Р. |
п.41, № 1457, 1459, № 1479, № 1485* |
№ 1497 |
|
||||
|
|
Узагальнення знань, вмінь та навичок. |
С.243-244, ДСР № 8 |
№ 1498 |
|
||||
|
|
Контрольна робота № 9 « Дробові числа» |
Завдання іншого варіанта |
№ 767 |
|
||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
№ 481, 483, 783* |
№ 781 |
|
||||
Тематична |
|||||||||
|
|
Відсотки. |
п.42, № 1500, 1504, № 1508, 1530, № 1539* |
№ 1544 |
|
||||
|
|
Відсотки. |
п.42, № 1502, 1510, № 1534, № 1540* |
№ 1545 |
|
||||
|
|
Відсотки. |
п.42, № 1514, 1516, № 1536, № 1541* |
№ 1546 |
|
||||
|
|
Відсотки. |
п.42, № 1518, 1521, № 1538, № 1542* |
№ 1547 |
|
||||
|
|
Відсотки. С.Р. |
п.42, № 1525, 1527, № 1543* |
№ 831 |
|
||||
|
|
Відсотки. Знаходження числа за його відсотком. |
п.43, № 1550, 1564, № 1573* |
№ 832 |
|
||||
|
|
Відсотки. Знаходження числа за його відсотком. |
п.43, № 1552, 1568, № 1574* |
№ 72 |
|
||||
|
|
Відсотки. Знаходження числа за його відсотком. |
п.43, № 1554, 1556, № 1571, № 1575* |
№ 73 |
|
||||
|
|
Відсотки. Знаходження числа за його відсотком. С.Р. |
п.43, № 1559, 1561, № 1576* |
№ 74 |
|
||||
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини. |
п.44, № 1583, 1588, № 1602, № 1615* |
№ 104 |
|
||||
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини. |
п.44, № 1585, 1590, № 1592, 1604, № 1617* |
№ 105 |
|
||||
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини. |
п.44, № 1594, 1596, № 1607, № 1618* |
№ 106 |
|
||||
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини. С.Р. |
п.44, № 1599, 1609, № 1611, 1613, № 1620* |
№ 107 |
|
||||
|
|
Узагальнення знань, вмінь та навичок. |
С.272-273, ДСР № 9 |
№ 147 |
|
||||
|
|
Контрольна робота № 10 «Відсотки» |
Завдання іншого варіанта |
№ 148 |
|
||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
№ 1577,.1578, № 1580* |
№ 149 |
|
||||
Тематична |
|||||||||
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (12 год резерв) |
|||||||||
|
|
Порівняння натуральних чисел. Додавання натуральних чисел. Віднімання натуральних чисел. |
№ 182, 1745, № 190* |
|
|||||
|
|
Множення натуральних чисел. Ділення натуральних чисел. |
№ 252, № 1746, № 255* |
|
|||||
|
|
Відрізок та його довжина. Кут та його величина. Трикутник. Види трикутників. Прямокутник. Квадрат. |
№ 585, 619, 685, № 688* |
|
|||||
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
№ 1048, № 1056, №1058, № 1122* |
|
|||||
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. |
№ 1683, 1707, 1712 |
|
|||||
|
|
Відсотки. Середнє арифметичне. Середнє значення величини. |
№ 1643, 1718 |
|
|||||
|
|
Відсотки. Середнє арифметичне. Середнє значення величини. |
№ 1723 |
|
|||||
|
|
Буквені вирази та формули. Рівняння. |
№ 1703 |
|
|||||
|
|
Контрольна робота № 11 ( річна ) |
Завдання іншого варіанта |
|
|||||
|
|
Розв'язування цікавих задач |
№ 1747 |
|
|||||
|
|
Розв'язування цікавих задач |
№ 1725,1727 |
|
|||||
Тематична |
|||||||||
|
|
Підсумковий урок |
С. 274, для найдопитливіших |
|
|||||
6 клас. Математика
№ н/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
|
Тема 1. Подільність чисел ( 10 год + 3 год) |
|||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого в 5 класі |
№ 26, 27, № 63 |
|
|
|
|
Повторення матеріалу вивченого в 5 класі |
№ 44, 45, № 64 |
|
|
|
|
Контрольна робота №1 ( діагностична ) |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
Дільники та кратні натурального числа. |
§1, № 6, 8, № 13, 15, 24* |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10. |
§2, № 32, 37, № 39, 43* |
|
|
|
|
Ознаки подільності на 3 та 9. С.Р. |
§3, № 49, 55, № 57, 60* |
|
|
|
|
Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники. |
§4-5, № 68, 86, № 73, 75, 78* Повт. № 80, 81 |
|
|
|
|
Найбільший спільний дільник. |
§6, № 103(1,6), №108, 112, 114* |
|
|
|
|
Найменше спільне кратне |
§7,№126(1,3,5), № 130, 132* |
|
|
|
|
Найбільший спільний дільник. Найменше спільне кратне. С.Р. |
§6-7, № 106, № 110, 128, № 133* |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань вмінь та навичок. |
§1-7, с. 28-29, ДСР № 1 |
|
|
|
|
Контрольна робота №2 « Подільність чисел» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
Повт. №117, № 134 |
|
|
Тематична |
|||||
Тема 2.Звичайні дроби ( 26 год + 1 год резерв) |
|||||
|
|
Основна властивість дробу. Скорочення дробу |
§8, № 140, № 149, 160, № 167* |
|
|
|
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів. С.Р. |
§9, № 184, № 190, 196, № 201* |
|
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. (додавання та віднімання) |
§10, № 208, № 214, № 230* |
|
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. |
§11, №240(1,2,5,6), № 257, 268* |
|
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. С.Р. |
§11, № 255, 262, № 264 , 269* |
|
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
§12, № 276, № 278, 282, № 285* |
|
|
|
|
Нескінченні періодичні десяткові дроби |
§12, № 280, № 284 повт. № 286 |
|
|
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу. С.Р. |
§13, № 292, № 296, 298, № 300* |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
§8-13,С.60-61, ДСР № 2 |
|
|
|
|
Контрольна робота №3 «Звичайні дроби» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
повт. № 301, 303 |
|
|
Тематична |
|||||
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. (множення ) |
§14, № 306(парні), № 314, 328, № 338* |
|
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. |
§14, № 312(парні), № 318, 320, № 339* |
|
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. |
§14, № 307, 324 № 328, 335* |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
§15, № 345, № 350, 364, № 368* |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
§15, № 347, № 353, 367, № 369* |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
§15, № 355, № 358, 361, № 372* |
|
|
|
|
Взаємно обернені числа. С.Р. |
§16, № 376, № 382, 386, № 388* |
|
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. (ділення ) |
§17, № 393(парні), № 401, 417, № 426* |
|
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. |
§17, № 397, № 403, 421, № 428* |
|
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. |
§17, № 405, № 423, 425, № 429* |
|
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
§18, № 436, № 440, 451, № 455* |
|
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
§18, № 438, № 442, 446, № 456* |
|
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. С.Р. |
§19, № 467, № 482, 489 № 499* |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
§14-19, с.92-93, ДСР № 3 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 4 «Звичайні дроби» |
Завдання іншого варанта |
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
Повт. № 504-506, 507* |
|
|
Тематична |
|||||
Тема 3. Відношення і пропорції (24 год) |
|||||
|
|
Відношення. Основна властивість відношення. |
§20, № 513, 517, № 521, 523, № 524* |
|
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
§21, № 529, № 535, 543, № 549* |
|
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції. С.Р. |
§21, № 531, № 539, 545, № 551* |
|
|
|
|
Пряма пропорційна залежність. |
§22, № 558, № 565, 572, №577* |
|
|
|
|
Пряма пропорційна залежність. |
§22, № 560, № 567, 574, № 576, № 455* |
|
|
|
|
Масштаб |
§23, № 586, № 591, 601, № 614* |
|
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні |
§24, № 621, № 623, 629, № 631* |
|
|
|
|
Ймовірність випадкової події. С.Р. |
§25, № 650, 654 № 661, 665* |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
§ 20-25, с. 126-127 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 «Відношення і пропорції» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
Повт. № 668-670 |
|
|
Тематична |
|||||
|
|
Обернена пропорційна залежність. |
§26, № 673, № 685, № 687* |
|
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел. |
§27, № 695, № 701, 718, № 720* |
|
|
|
|
Відсоткові розрахунки. |
§28, № 732, № 736, 744, № 749* |
|
|
|
|
Відсоткові розрахунки. С.Р. |
§28, № 734, № 740, 747, № 750* |
|
|
|
|
Коло. Довжина кола |
§29, № 760, № 767, 773, № 777* |
|
|
|
|
Круг. Площа круга. Круговий сектор. |
§30, № 784, № 788, 795, № 804* |
|
|
|
|
Круг. Площа круга. Круговий сектор. |
§30, № 791, № 798, 800, № 802* |
|
|
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми. |
§31, № 813, № 815, 819, № 822* |
|
|
|
|
Циліндр. Конус Куля. С.Р. |
§32, № 829, 830, 833 (відео зробити), № 838* |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок. |
§ 26-32, с. 158-159, ДСР № 5 |
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 «Відношення і пропорції» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
Тематична |
|||||
|
|
Контрольна робота за І семестр |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
повт. № 836, № 840-841 |
|
|
№ н/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Повторення |
|
65. |
|
Додатні та відʼємні числа. Число нуль |
§33, № 845, № 850, 855, № 822* |
№ 856,857, № 858* |
|
66. |
|
Координатна пряма |
§34, № 863, № 867, 869, № 876,880* |
№ 883,884 |
|
67. |
|
Координатна пряма. С.Р. |
§34, № 865, № 871, 873, № 878,882* |
№ 820, 821, № 823* |
|
68. |
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа |
§35, № 889, № 892, 900, № 902,908* |
№ 910, 912* |
|
69. |
|
Цілі числа. Раціональні числа |
§35, № 894, № 896, 904, № 907,909* |
№ 911, 913* |
|
70. |
|
Модуль числа |
§36, № 916, № 922, 931, № 942* |
№ 945-947* |
|
71. |
|
Порівняння раціональних чисел |
§37, № 951, № 955, 961, № 977,984* |
№ 988,989 |
|
72. |
|
Порівняння раціональних чисел. С.Р. |
§37, № 953, № 959, 980, № 902,987* |
№ 856, 857 |
|
73. |
|
Узагальнення і систематизації знань, вмінь та навичок |
§33-37, с.184-185, ДСР № 6 |
№ 525,526 |
|
74. |
|
Контрольна робота № 7 «Раціональні числа» |
Завдання іншого варіанта |
№ 504, 507* |
|
75. |
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
№ 579, 581* |
№ 552,553 |
|
Тематична |
|||||
76 |
|
Додавання від’ємних чисел. |
§38, № 994 (І ст.), № 999, 1007, № 1012* |
№ 1016 |
|
77 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами (додавання) |
§38, № 994(ІІ ст.), № 1003,1009, №1014* |
№ 1017, 1018* |
|
78 |
|
Додавання чисел з різними знаками. |
§39, № 1024, № 1032, 1046, № 1055* |
№ 1057 |
|
79 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами. |
§39, № 889, № 892, 900, №902,908* |
№ 1058, 1059 |
|
80 |
|
Властивість додавання раціональних чисел. С.Р. |
§40, № 1062, № 1073, 1078 № 1084* |
№ 1086 |
|
81 |
|
Віднімання раціональних чисел. |
§41, № 1090, № 1098, 1113 № 1122* |
№ 1127 |
|
82 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами (віднімання) |
§41, № 1093, № 1109, 1121 № 1123* |
№ 779 |
|
83 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами. С.Р. |
§40-41, № 1080, 1115 № 1125* |
№ 1128 |
|
84 |
|
Розкриття дужок |
§42, № 1133, № 1135, 1141 № 1150* |
№ 1154 |
|
85 |
|
Розкриття дужок |
§42, № 1137, № 1143, 1149 № 1152* |
№ 668 |
|
86 |
|
Розкриття дужок |
§42, № 1039, № 1145, № 1155* |
№ 689 |
|
87 |
|
Розкриття дужок. С.Р. |
§41, № 1110,1147
|
№ 688 |
|
88 |
|
Узагальнення і систематизації знань, вмінь та навичок |
§38-42, С. 209-210, ДСР № 7 |
№ 780 |
|
89 |
|
Контрольна робота № 8 «Раціональні числа» |
Завдання іншого варіанта |
№ 118 |
|
90 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
§42, № 1066, 1076 |
№ 93 |
|
Тематична |
|||||
91 |
|
Множення раціональних чисел |
§43, № 1160, № 1166,1178, 1189* |
№ 1193 |
|
92 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами. (множення ) |
§43, № 1162, № 1168, 1180 № 1190* |
№ 94 |
|
93 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами. С.Р. |
§43, № 1171, № 1186, 1188 № 1191* |
№ 1196 |
|
94 |
|
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу. |
§44, № 1199, № 1201, 1212 № 1215 (1)* |
№ 1218 |
|
95 |
|
Властивість множення раціональних чисел (переставна і сполучна) |
§44, № 1210, № 1214, № 1216* |
№ 1220 |
|
96 |
|
Властивість множення раціональних чисел (розподільна) |
§45, № 1229, № 1231, 1239 № 1244(1)* |
№ 1245 |
|
97 |
|
Властивість множення раціональних чисел. С.Р. |
§44-45, № 1233, № 1235, 1243 № 1244(2)* |
№ 1247 |
|
98 |
|
Подібні доданки та їх зведення |
§46, № 1249, № 1255, 1267 № 1277* |
№ 1281 |
|
99 |
|
Подібні доданки та їх зведення |
§46, № 1252, № 1263, 1271 № 1279* |
№ 1282 |
|
100 |
|
Подібні доданки та їх зведення. С.Р. |
§46, № 1258, № 1273, № 1280* |
№ 1283 |
|
101 |
|
Узагальнення і систематизації знань, вмінь та навичок |
§43-46, с.229-230 |
№ 361 |
|
102 |
|
Контрольна робота № 9 «Раціональні числа» |
Завдання іншого варіанта |
№ 370 |
|
103 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
№ 1276 |
№ 372, 884 |
|
Тематична |
|||||
104 |
|
Ділення раціональних чисел |
§47, № 1286, № 1295, 1308 № 1317* |
№ 171 |
|
105 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами. (ділення ) |
§47, № 1290, № 1297, 1310 № 1318* |
№ 172 |
|
106 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами. |
§47, № 1299, № 1301, 1312(1,3) № 1319(1,3)* |
№ 173 |
|
107 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами. |
§47, № 1303, № 1312(2,4), № 1319(2,4)* |
№ 174 |
|
108 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами. С.Р. |
§47, № 1306, № 1316, № 1323* |
№ 175 |
|
109 |
|
Розвязування рівнянь. Основні властивості рівняння |
§48, № 1325, № 1335, 1346 № 1352* |
№ 170 |
|
110 |
|
Рівняння. Основні властивості рівняння |
§48, № 1331, № 1337, 1349, № 1353* |
№ 1355 |
|
111 |
|
Рівняння. Основні властивості рівняння. С.Р. |
§48, № 1333, № 1339, № 1351* |
№ 1356 |
|
112 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
§49, № 1361, 1364 №, 1385 № 1402* |
№ 1357 |
|
113 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
§49, № 1366, 1368, № 1387, № 1404* |
№ 1409 |
|
114 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь. С.Р. |
§49, № 1370, 1389 № 1406* |
№1410 |
|
115 |
|
Узагальнення і систематизації знань, вмінь та навичок |
§47-49, с. 249, ДСР № 9 |
№ 1411 |
|
116 |
|
Контрольна робота № 10 «Раціональні числа» |
Задання іншого варіанта |
№ 1412 |
|
117 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
№ 1396, №1400,1408* |
№ 494 |
|
Тематична |
|||||
118 |
|
Перпендикулярні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
§51, № 1465, № 1469,1474 № 1475* |
№ 1476 |
|
119 |
|
Паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
§52, № 1481, № 1483,1487 № 11489* |
№ 1490 |
|
120 |
|
Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця. С.Р. |
§51-52, № 1485, № 1492* |
№ 1491 |
|
121 |
|
Координатна площина |
§53, № 1495, № 1499,1519 № 1532* |
№ 1535 |
|
122 |
|
Координатна площина |
§53, № 1501, 1505, № 1521, 1534* |
№ 1536 |
|
123 |
|
Координатна площина |
§53, № 1508, 1510, № 1523, № 1529* |
№ 1537 |
|
124 |
|
Координатна площина. С.Р. |
§53, № 1512, 1514, № 1525, 1527* |
№ 1477 |
|
125 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
§54, № 1540, 1549, № 1552* |
№ 1555 |
|
126 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
§54, № 1542, 1551, № 1553* |
№ 1556 |
|
127 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
§54, № 1544
|
№ 1557 |
|
128 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами. С.Р. |
§54, інший варіант |
№ 1458 |
|
129 |
|
Узагальнення і систематизації знань, вмінь та навичок |
§50-54, с.280-281 |
№ 1459 |
|
130 |
|
Контрольна робота № 11 «Дробові числа» |
Завдання іншого варіанта |
№ 1450 |
|
131 |
|
Корекція знань, вмінь та навичок. |
№ 1554 |
№ 1461 |
|
Тематична |
|||||
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу (9 год резерв) |
|||||
132 |
|
Подільність чисел |
№ 1417,1421 |
|
|
133 |
|
Подільність чисел |
№ 1423, 1426 |
|
|
134 |
|
Звичайні дроби |
№ 1428,1430 |
|
|
135 |
|
Звичайні дроби |
№ 1432, 1434 |
|
|
136 |
|
Відношення і пропорції |
№ 1437,1439 |
|
|
137 |
|
Раціональні числа |
№ 1441,1444 |
|
|
138 |
|
Контрольна робота № 12 ( річна ) |
Завдання іншого варіанта |
|
|
139 |
|
Розв’язування цікавих задач |
№ 1447, 1449 |
|
|
Тематична |
|||||
140 |
|
Підсумковий урок |
№ 1453,1457 |
|
|
7 клас Алгебра
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
||
ТЕМА 1. Цілі вирази ( 30 год + 2 год резерв годин ) |
||||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 6 класі |
|
|
||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 6 класі |
|
|
||
|
|
Контрольна робота №1 (діагностична) |
Завдання іншого варіанту |
|
||
|
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
|
|
||
|
|
Тотожність. Тотожні перетворення виразу |
|
|
||
|
|
Степінь з натуральним показником. |
|
|
||
|
|
Властивості степеня з натуральним показником. С.Р. |
|
|
||
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|
||
|
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. |
|
|
||
|
|
Множення одночленів. С.Р. |
|
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота № 2 « Одночлен» |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||
Тематична |
||||||
|
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. |
|
|
||
|
|
Степінь многочлена. С.Р. |
|
|
||
|
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
||
|
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
||
|
|
Множення одночлена на многочлен. С.Р. |
|
|
||
|
|
Розкладання многочленів на множники |
|
|
||
|
|
Множення многочленів |
|
|
||
|
|
Розкладання многочленів на множники.С.Р. |
|
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота № 3 « Многочлен» |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||
Тематична |
||||||
|
|
Формули квадрата двочлена |
|
|
||
|
|
Формули квадрата двочлена |
|
|
||
|
|
Формули різниці квадратів.С.Р. |
|
|
||
|
|
Формули суми і різниці кубів |
|
|
||
|
|
Застосування кількох способів розкладання на множники. С.Р. |
|
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота за І семестр
|
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Підсумковий урок за семестр. |
|
|
||
Тематична |
||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Повторення |
Примітки |
|
ТЕМА 2. Функції ( 10 + 2 години резерва) |
||||||
|
|
Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. |
|
|
|
|
|
|
Функція. Область визначення та область значень функції |
|
|
|
|
|
|
Способи задання функції. Графік функції |
|
|
|
|
|
|
Способи задання функції. Графік функції |
|
|
|
|
|
|
Способи задання функції. Графік функції. С.Р. |
|
|
|
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості.С.Р. |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 « Функції» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
Тематична |
||||||
ТЕМА 3. Лінійні рівняння та їх системи ( 18 годин) |
||||||
|
|
Загальні відомості про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
|
|
|
|
Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь |
|
|
|
|
|
|
Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. С.Р. |
|
|
|
|
|
|
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
|
|
|
|
|
|
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
|
|
|
|
|
|
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. С.Р. |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. С.Р. |
|
|
|
|
Тематична |
||||||
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними різними способами. |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними різними способами. С.Р. |
|
|
|
|
|
|
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач |
|
|
|
|
|
|
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач |
|
|
|
|
|
|
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. С.Р. |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 « Лінійні рівняння та їх системи» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
Тематична |
||||||
ТЕМА 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу (8 годин) |
||||||
|
|
Арифметичні дії з одночленами та многочленами |
|
|
||
|
|
Застосування кількох способів розкладання на множники |
|
|
||
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
||
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними різними способами. |
|
|
||
|
|
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач |
|
|
||
|
|
Контрольна робота №7 ( річна) |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||
Тематична |
||||||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
||
7 клас Геометрія
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
||
ТЕМА 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год+ 6 год рез) |
||||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 6 класі |
|
|
||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 6 класі |
|
|
||
|
|
Контрольна робота №1 (діагностична) |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Геометричні фігури. Точка, пряма, відрізок, промінь та їх властивості |
|
|
||
|
|
Відрізок. Вимірювання відрізків. |
|
|
||
|
|
Відстань між двома точками. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута. |
|
|
||
|
|
Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Суміжні кути, їх властивості |
|
|
||
|
|
Вертикальні кути, їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
|
||
|
|
Розв’язування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота № 2 « Елементарні геометричні фігури та їх властивості» |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||
Тематична |
||||||
ТЕМА 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (12 год + 6 год резерв) |
||||||
|
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. |
|
|
||
|
|
Відстань від точки до прямої. |
|
|
||
|
|
Паралельні прямі, та їх властивості |
|
|
||
|
|
Паралельні прямі, та їх властивості. |
|
|
||
|
|
Перпендикулярні та аралельні прямі. Розв’язування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. |
|
|
||
|
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
Тематична |
||||||
|
|
Ознаки паралельності прямих. |
|
|
||
|
|
Ознаки паралельності прямих. |
|
|
||
|
|
Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
||
|
|
Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
||
|
|
Розв’язування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота № 3 « Взаємне розміщення прямих на площині» |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота за І семестр |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Підсумковий урок за семестр. |
|
|
||
Тематична |
||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Повторення |
Примітки |
|
ТЕМА 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (22 год) |
||||||
|
|
Трикутник і його елементи |
|
|
|
|
|
|
Рівність геометричних фігур. |
|
|
|
|
|
|
Ознаки рівності трикутників (І та ІІ ознаки) |
|
|
|
|
|
|
Ознаки рівності трикутників (І та ІІ ознаки). С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
|
|
|
|
|
|
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника |
|
|
|
|
|
|
Ознаки рівності трикутників (ІІІ ознака) С.Р |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 4 «Рівнобедрений трикутник. Ознаки рівності трикутники» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
Тематична |
||||||
|
|
Сума кутів трикутника |
|
|
|
|
|
|
Сума кутів трикутника |
|
|
|
|
|
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
|
|
|
|
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Прямокутні трикутники та їх властивості і ознаки |
|
|
|
|
|
|
Властивості прямокутних трикутників |
|
|
|
|
|
|
Властивості прямокутних трикутників |
|
|
|
|
|
|
Нерівність трикутника. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 «Трикутники» |
|
|
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
Тематична |
||||||
ТЕМА 4. КОЛО І КРУГ ( 8 + 1 год резерву) |
||||||
|
|
Коло. Круг. Дотична до кола, її властивість |
|
|
|
|
|
|
Коло, вписане в трикутник |
|
|
|
|
|
|
Коло, описане навколо трикутника. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Основні задачі на побудову: побудова трикутника за трьома сторонами, побудова кута, що дорівнює даному |
|
|
|
|
|
|
Основні задачі на побудову: побудова бісектриси даного кута, поділ даного відрізка навпіл |
|
|
|
|
|
|
Основні задачі на побудову: побудова прямої перпендикулярної до даної. Основні задачі на побудову. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 « Коло і круг» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
Тематична |
||||||
ТЕМА 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (7 год резерв) |
||||||
|
|
Елементарні геометричні фігури та їх властивості |
|
|||
|
|
Взаємне розміщення прямих на площині |
|
|||
|
|
Трикутники. Ознаки рівностей трикутників |
|
|||
|
|
Коло і круг |
|
|||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|||
|
|
Контрольна робота № 7 ( річна) |
Завдання іншого варіанта |
|||
Тематична |
||||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Підсумковий урок. |
|
|||
8 клас Алгебра
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
||||
Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (24 год + 8 год резерв) |
||||||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 7 класі |
|
|
||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 7 класі |
|
|
||||
|
|
Контрольна робота №1 ( діагностична ) |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
|
|
||||
|
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
|
|
||||
|
|
Основна властивість раціонального дробу. |
|
|
||||
|
|
Основна властивість раціонального дробу. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Арифметичні дії з раціональними дробами. (додавання та віднімання) |
|
|
||||
|
|
Арифметичні дії з раціональними дробами. |
|
|
||||
|
|
Арифметичні дії з раціональними дробами. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||||
|
|
Контрольна робота № 2 «Додавання та віднімання раціональних виразів» |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||||
Тематична |
||||||||
|
|
Арифметичні дії з раціональними дробами. (множення та ділення ) |
|
|
||||
|
|
Арифметичні дії з раціональними дробами. |
|
|
||||
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
|
|
||||
|
|
Раціональні рівняння. Розв’язування рівнянь. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||||
|
|
Контрольна робота № 3 «Тотожні перетворення раціональних виразів» |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||||
Тематична |
||||||||
|
|
Степінь із цілим показником та його властивості. |
|
|
||||
|
|
Стандартний вигляд числа. |
|
|
||||
|
|
Розв’язування вправ. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Функція , її графік і властивості |
|
|
||||
|
|
Функція , її графік і властивості |
|
|
||||
|
|
Розв’язування вправ. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||||
|
|
Контрольна робота № 4 «Раціональні вирази» |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||||
Тематична |
||||||||
|
|
Контрольна робота за І семестр |
Завдання іншого варіанта |
|
||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок Підсумковий урок за семестр. |
|
|
||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Повторення |
Примітки |
|||
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (10 год + 3 год резерв) |
||||||||
|
|
Функція y = x2, її графік і властивості. |
|
|
|
|||
|
|
Функція y = x2, її графік і властивості. |
|
|
|
|||
|
|
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь. |
|
|
|
|||
|
|
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||
|
|
Рівняння х2=а |
|
|
|
|||
|
|
Рівняння х2=а |
|
|
|
|||
|
|
Властивості арифметичного квадратного кореня. |
|
|
|
|||
|
|
Властивості арифметичного квадратного кореня. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||
|
|
Функція , її графік і властивості |
|
|
|
|||
|
|
Функція , її графік і властивості. С.Р. |
|
|
|
|||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||
|
|
Контрольна робота № 5 «Квадратні корені. Дійсні числа» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||
Тематична |
||||||||
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (16 год+ 3 год резерв) |
||||||||
|
|
Квадратні рівняння. |
|
|
|
|||
|
|
Формула коренів квадратного рівняння. |
|
|
|
|||
|
|
Формула коренів квадратного рівняння. |
|
|
|
|||
|
|
Формула коренів квадратного рівняння. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||
|
|
Теорема Вієта. |
|
|
|
|||
|
|
Квадратні рівняння як математична модель текстових задач |
|
|
|
|||
|
|
Квадратні рівняння як математична модель текстових задач.С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||
|
|
Контрольна робота № 6 «Формула коренів квадратного рівняння» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||
Тематична |
||||||||
|
|
Квадратний тричлен. |
|
|
|
|||
|
|
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
|
|
|||
|
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. |
|
|
|
|||
|
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||
|
|
Квадратне рівняння та рівняння, які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач |
|
|
|
|||
|
|
Квадратне рівняння та рівняння, які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач |
|
|
|
|||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||
|
|
Контрольна робота № 7 «Квадратний тричлен. Математичні моделі прикладних задач» |
Завдання іншого варіанта
|
|
|
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||
Тематична |
||||||||
ТЕМА 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (6 год резерв) |
||||||||
|
|
Раціональні вирази. |
|
|
||||
|
|
Квадратні корені. Дійсні числа |
|
|
||||
|
|
Квадратні рівняння |
|
|
||||
|
|
Контрольна робота № 8 ( річна) |
|
|
||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Розв'язування цікавих задач. |
|
|
||||
Тематична |
||||||||
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
||||
8 клас Геометрія
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
||
ТЕМА 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (22 год) |
||||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 7 класі |
|
|
||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 7 класі |
|
|
||
|
|
Контрольна робота №1 ( діагностична) |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника. |
|
|
||
|
|
Паралелограм, його властивості й ознаки. |
|
|
||
|
|
Паралелограм, його властивості й ознаки. |
|
|
||
|
|
Прямокутник, його властивості. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Ромб, його властивості. |
|
|
||
|
|
Ромб, його властивості. |
|
|
||
|
|
Квадрат, його властивості. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота № 2 «Чотирикутники» |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||
Тематична |
||||||
|
|
Трапеція |
|
|
||
|
|
Вписані та центральні кути |
|
|
||
|
|
Вписані та описані чотирикутники. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Теорема Фалеса |
|
|
||
|
|
Середня лінія трикутника, її властивості |
|
|
||
|
|
Середня лінія трапеції, її властивості. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота № 3 «Чотирикутники» |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||
Тематична |
||||||
Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (10 год) |
||||||
|
|
Узагальнена теорема Фалеса. |
|
|
||
|
|
Подібні трикутники. |
|
|
||
|
|
Ознаки подібності трикутників. С.Р. |
Завдання іншого варіанта
|
|
||
|
|
Властивість медіани та бісектриси трикутника |
|
|
||
|
|
Властивість медіани та бісектриси трикутника. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота № 4 « Подібність трикутників» |
|
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||
Тематична |
||||||
|
|
Контрольна робота за І семестр |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Повторення |
Примітки |
|
Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 + 2 год резерва) |
||||||
|
|
Теорема Піфагора. |
|
|
|
|
|
|
Теорема Піфагора |
|
|
|
|
|
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості. |
|
|
|
|
|
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості. |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
|
|
|
|
|
|
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
|
|
|
|
|
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта
|
|
|
|
|
|
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 «Розв’язування прямокутних трикутників» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
Тематична |
||||||
Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (12 год+ 2 год рез.) |
||||||
|
|
Многокутник та його елементи. |
|
|
|
|
|
|
Сума кутів опуклого многокутника |
|
|
|
|
|
|
Многокутник, вписаний у коло |
|
|
|
|
|
|
Многокутник, описаний навколо кола. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Поняття площі многокутника |
|
|
|
|
|
|
Площа прямокутника |
|
|
|
|
|
|
Площа паралелограма |
|
|
|
|
|
|
Площа ромба. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Площа трикутника |
|
|
|
|
|
|
Площа трапеції |
|
|
|
|
|
|
Розвязування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 «Многокутники» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|
Тематична |
||||||
ТЕМА 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год резерв) |
||||||
|
|
Чотирикутники |
|
|
||
|
|
Подібність трикутників |
|
|
||
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
||
|
|
Многокутники |
|
|
||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||
|
|
Контрольна робота № 7 ( річна) |
Завдання іншого варіанта |
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Розв’язування цікавих задач. |
|
|
||
Тематична |
||||||
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
||
9 клас Алгебра
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
||||||
ТЕМА 1. НЕРІВНОСТІ (14 год + 4 год резерв) |
||||||||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 8 класі |
|
|
||||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 8 класі |
|
|
||||||
|
|
Контрольна робота №1 ( діагностична ) |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
|
|
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей |
|
|
||||||
|
|
Основні властивості числових нерівностей. |
|
|
||||||
|
|
Розв’язування нерівностей. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
|
|
Почленне додавання і множення нерівностей. |
|
|
||||||
|
|
Нерівності зі змінними |
|
|
||||||
|
|
Нерівності зі змінними |
|
|
||||||
|
|
Числові проміжки. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною. |
|
|
||||||
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною. |
|
|
||||||
|
|
Рівносильні нерівності. |
|
|
||||||
|
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
||||||
|
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||||||
|
|
Контрольна робота № 2 « Нерівності» |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||||||
Тематична |
||||||||||
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (20 + 4 год резерву) |
||||||||||
|
|
Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
||||||
|
|
Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
||||||
|
|
Перетворення графіків функцій. |
|
|
||||||
|
|
Перетворення графіків функцій. |
|
|
||||||
|
|
Перетворення графіків функцій. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
|
|
Квадратична функція, її графік і властивості. |
|
|
||||||
|
|
Квадратична функція, її графік і властивості. |
|
|
||||||
|
|
Розв’язування вправ. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||||||
|
|
Контрольна робота № 3 « Квадратична функція, її графік та властивості» |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
||||||
Тематична |
||||||||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
||||||
|
|
Контрольна робота за І семестр |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок. Підсумковий урок за семестр. |
|
|
||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Повторення |
Примітки |
|||||
|
|
Квадратна нерівність |
|
|
|
|||||
|
|
Квадратна нерівність |
|
|
|
|||||
|
|
Система двох рівнянь з двома змінними |
|
|
|
|||||
|
|
Система двох рівнянь з двома змінними. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||||
|
|
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
|||||
|
|
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
|||||
|
|
Розв’язування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||||
|
|
Контрольна робота № 4 «Квадратна нерівність. Системи двох рівнянь з двома змінними» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||||
Тематична |
||||||||||
Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (10 год) |
||||||||||
|
|
Числові послідовності. |
|
|
|
|||||
|
|
Арифметична прогресія та її властивості. Формули n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
|
|||||
|
|
Арифметична прогресія та її властивості. Формули n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
|
|||||
|
|
Формули суми перших n членів арифметичної прогресії. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||||
|
|
Геометрична прогресія та її властивості. Формули n-го члена геометричної прогресії |
|
|
|
|||||
|
|
Геометрична прогресія та її властивості. Формули n-го члена геометричної прогресії |
|
|
|
|||||
|
|
Формули суми перших n членів ї геометричної прогресії. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||||
|
|
Контрольна робота № 5 « Числові послідовності» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||||
Тематична |
||||||||||
Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 год + 2 год резерв) |
||||||||||
|
|
Основні правила комбінаторики |
|
|
|
|||||
|
|
Основні правила комбінаторики |
|
|
|
|||||
|
|
Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
|
|||||
|
|
Частота та ймовірність випадкової події. С.Р. |
|
|
|
|||||
|
|
Початкові відомості про статистику |
|
|
|
|||||
|
|
Способи подання даних та їх обробки |
|
|
|
|||||
|
|
Способи подання даних та їх обробки. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||||
|
|
Контрольна робота № 6 «Основи комбінаторики» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
|||||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
|||||
Тематична |
||||||||||
ТЕМА 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год резерв) |
||||||||||
|
|
Нерівності |
|
|
||||||
|
|
Нерівності |
|
|
||||||
|
|
Квадратична функція |
|
|
||||||
|
|
Квадратична функція |
|
|
||||||
|
|
Числові послідовності |
|
|
||||||
|
|
Основи комбінаторики, теорії ймовірностей |
|
|
||||||
|
|
Контрольна робота №7 ( річна) |
Завдання іншого варіанта |
|
||||||
Тематична |
||||||||||
|
|
Розв'язування цікавих задач. Підсумковий урок. |
|
|
||||||
9 клас Геометрія
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
|||
Тема 1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (8 год + 8 год резерв) |
|||||||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 8 класі |
|
|
|||
|
|
Повторення матеріалу вивченого у 8 класі |
|
|
|||
|
|
Контрольна робота №1 ( діагностична ) |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
|
|
Координатна площина. |
|
|
|||
|
|
Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°. |
|
|
|||
|
|
Тотожності: sin (180° – α) = sin α; cos (180° – α) = – cos α. |
|
|
|||
|
|
Тотожності: sin (180° – α) = sin α; cos (180° – α) = – cos α. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
|
|
Координати середини відрізка. |
|
|
|||
|
|
Відстань між двома точками із заданими координатами. |
|
|
|||
|
|
Розв’язування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
|
|
Рівняння кола і прямої |
|
|
|||
|
|
Рівняння кола і прямої |
|
|
|||
|
|
Розвязування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|||
|
|
Контрольна робота № 2 «Координати на площині» |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|||
Тематична |
|||||||
Тема 2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ (12 + 4 год резерва) |
|||||||
|
|
Вектор. Модуль і напрям вектора. |
|
|
|||
|
|
Рівність векторів. Колінеарні вектори |
|
|
|||
|
|
Координати вектора. |
|
|
|||
|
|
Додавання і віднімання векторів |
|
|
|||
|
|
Додавання і віднімання векторів. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
|
|
Множення вектора на число. |
|
|
|||
|
|
Множення вектора на число. |
|
|
|||
|
|
Скалярний добуток векторів |
|
|
|||
|
|
Скалярний добуток векторів. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|||
|
|
Контрольна робота № 3 « Вектори на площині» |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|||
Тематична |
|||||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|||
|
|
Контрольна робота за І семестр |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок Підсумковий урок за семестр. |
|
|
|||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Повторення |
Примітки |
||
Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (10 год + 1 год резерва) |
|||||||
|
|
Теореми косинусів |
|
|
|
||
|
|
Теореми косинусів |
|
|
|
||
|
|
Теореми синусів |
|
|
|
||
|
|
Теореми синусів |
|
|
|
||
|
|
Розв’язування задач. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
||
|
|
Розв'язування трикутників |
|
|
|
||
|
|
Формули для знаходження площі трикутника |
|
|
|
||
|
|
Формули для знаходження площі трикутника. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
||
|
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
||
|
|
Контрольна робота № 4 «Розв’язування трикутників» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
||
|
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
||
Тематична |
|||||||
ТЕМА 4. ПРАВИЛЬНІ МНОГОКУТНИКИ. ДОВЖИНА КОЛА. ПЛОЩА КРУГА (10 год) |
|||||||
44. |
|
Правильний многокутник, його види та властивості. |
|
|
|
||
45. |
|
Правильний многокутник, його види та властивості. |
|
|
|
||
46. |
|
Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола. |
|
|
|
||
47. |
|
Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
||
48. |
|
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
|
|
|
||
49. |
|
Площа круга та його частин |
|
|
|
||
50. |
|
Площа круга та його частин. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
||
51. |
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
||
52. |
|
Контрольна робота № 5 «Правильні многокутники» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
||
53. |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
||
Тематична , |
|||||||
Тема 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ (6 год + 4 год резерв) |
|||||||
54. |
|
Переміщення (рух) та його властивості. |
|
|
|
||
55. |
|
Рівність фігур |
|
|
|
||
56. |
|
Симетрія відносно точки |
|
|
|
||
57. |
|
Симетрія відносно прямої. С.Р. |
Завдання іншого варіанта |
|
|
||
58. |
|
Поворот |
|
|
|
||
59. |
|
Паралельне перенесення |
|
|
|
||
60. |
|
Розв’язувння задач.С.Р. |
|
|
|
||
61. |
|
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок |
|
|
|
||
62. |
|
Контрольна робота № 6 «Геометричні переміщення» |
Завдання іншого варіанта |
|
|
||
63. |
|
Корекція знань, вмінь та навичок |
|
|
|
||
Тематична |
|||||||
ТЕМА 6. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (7 год резерв) |
|||||||
64. |
|
Координати на площині
|
|
|
|||
65. |
|
Вектори на площині
|
|
|
|||
66. |
|
Розв’язування трикутників
|
|
|
|||
67. |
|
Правильні многокутники
|
|
|
|||
68. |
|
Геометричні перетворення
|
|
|
|||
69. |
|
Контрольна робота № 7 ( річна) |
Завдання іншого варіанта |
|
|||
Тематична |
|||||||
70. |
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|||