Українська мова та читання для 2 класу до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу автори Большакова І.О., Пристінська М.С.
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
Д/З |
Розділ 1. Мова і мовлення. |
|||
1 |
Я вивчаю українську мову. |
|
Скласти есе «Солов’їна мова» https://www.youtube.com/watch?v=eLRy5tFc7Tk |
2 |
Я у школі. РЗМ «Школа майбутнього» |
|
Скласти діалог з учнем кібершколи. |
3 |
Вивчаємо мову. Книга- кращий друг. |
|
Розкажи за схемою про книгу, яку ти прочитав. |
4 |
Мова і мовлення. |
|
Продовж письмово речення. https://www.youtube.com/watch?v=ZFcbJEVmk4g |
5 |
Усне мовлення. Усна народна творчість. |
|
Скласти скоромовку і оформити на аркуші паперу. |
6 |
Письмо як засіб спілкування. |
|
Записати вірш піктограмами. |
7 |
Письмо як засіб спілкування. |
|
Розкажи товаришу про те як змінилося письмо. |
8 |
Письмо як засіб спілкування. Пишемо листа. |
|
Дописати листа вчительці. |
9 |
Монолог і діалог. |
|
Запиши чим відрізняється діалог від монолога. |
10 |
Діалог. Українська народна казка. |
|
Есе «Чому мишенята залишились голодними? |
11 |
Діалог. Українська народна пісня. |
|
Співати «Ходить гарбуз по городу» https://www.youtube.com/watch?v=RLaB5SLVbLA |
12 |
Повторюємо. Слово. |
|
|
13 |
Повторюємо. Речення. |
|
|
14 |
Повторюємо. Текст. |
|
|
Розділ 2. Звуки і букви. |
|||
15 |
Звуки. Казки народів світу. |
|
|
16 |
Звуки і букви. Абетка. |
|
|
17 |
Абетка. Словники. |
|
|
18 |
Казки народні та авторські. |
|
|
19 |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. |
|
|
20 |
Казки народні та авторські. Абзац. |
|
|
21 |
Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення ь. |
|
|
22 |
Перенос слів з ь і ьо. |
|
|
23 |
Вірш. Рима. |
|
|
24 |
Перенос слів з й і йо |
|
|
25 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. |
|
|
26 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. |
|
|
27 |
Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. |
|
|
28 |
Головна думка. |
|
|
29 |
Звуки [дж], [дз],[дз’]. Перенос слів зі сполученнями букв дж, дз. |
|
|
30 |
Осінь. Дощова сторінка. |
|
|
31 |
М’який подовжений приголосний звук. |
|
|
32 |
М’який подовжений приголосний звук. Перенос слів. |
|
|
33 |
Оповідання. Заголовок. |
|
|
34 |
Апостроф. |
|
|
35 |
Апостроф. Перенос слів. |
|
|
36 |
Апостроф. Перенос слів. |
|
|
37 |
Оповідання. Заголовок. |
|
|
Розділ 3. Слово. Значення слова. |
|||
38 |
Слово. Лексичне значення слова. |
|
|
39 |
Вірші-небилиці. Правда і вигадка. |
|
|
40 |
Слова з прямим і переносним значенням. |
|
|
41 |
Слова однозначні і багатозначні. |
|
|
42 |
Омоніми. |
|
|
43 |
Багатозначні слова і омоніми. |
|
|
44 |
Слова. Близькі за значенням. |
|
|
45 |
Слова, протилежні за значенням. |
|
|
Розділ 4. Будова слова. |
|||
46 |
Будова слова. Закінчення. Основа. |
|
|
47 |
Будова слова. Закінчення. Основа. |
|
|
48 |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. |
|
|
49 |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. |
|
|
50 |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. |
|
|
51 |
Форма слова і споріднені слова. |
|
|
52 |
Форма слова. Слова-помічники. Їх роль у реченні. |
|
|
Розділ 5. Слово. |
|||
53 |
Слова – назви предметів. |
|
|
54 |
Слова – назви предметів. |
|
|
55 |
Слова – назви предметів. Однина – множина. |
|
|
56 |
Велика буква в прізвищах, іменах, по – батькові. |
|
|
57 |
Велика буква в прізвищах, іменах, по – батькові. Давні імена. |
|
|
58 |
Велика буква в прізвищах, іменах, по – батькові. |
|
|
59 |
Велика буква у кличках тварин. |
|
|
60 |
Велика буква у кличках тварин. |
|
|
61 |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок. |
|
|
62 |
Велика буква в назвах вулиць. |
|
|
63 |
Зима. Сніжна сторінка. |
|
|
РЕЗЕРВНІ ГОДИНИ (розписати протягом семестру) |
|||
0 |
Читання УНК «Лисичка-сестричка і вовк-панібрат». |
|
|
0 |
Есе «Моє літо». |
|
|
0 |
Авторські казки «Таланти» Валентина Роменська |
|
|
0 |
Римування. Складання вірша добавляючи рими. |
|
|
0 |
Коли ставиться апостроф? Творчі завдання. |
|
|
0 |
Слова з прямим і переносним значенням. |
|
|
0 |
Омоніми і багатозначні слова. |
|
|
0 |
Слова близькі і протилежні за значенням. |
|
|
0 |
Будова слова. Закінчення. Основа. |
|
|
0 |
Будова слова. Корінь. |
|
|
0 |
Споріднені слова. |
|
|
0 |
Слова – назви предметів. |
|
|
0 |
Написання великої букви. |
|
|
0 |
Складання віршів. Римування. |
|
|
0 |
Римування. Складання віршів. |
|
|
0 |
Написання віршів у шкільну газету. |
|
|
0 |
Написання віршів у шкільну газету. |
|
|
Математика для 2 класу до підручника «Математика» для 2 класу автори Логачевська С.П. ,Логачевська Т.А.,
Комар О.А.
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
Д/З |
Повторення вивченого в 1 класі |
|||
1 |
Круглі числа. |
|
|
2 |
Переставний закон додавання. |
|
|
3 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
|
|
4 |
Додавання і віднімання чисел виду 46+20;46+2;46-20;46-2. |
|
|
5, |
СР Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.. |
|
|
Розділ 1. Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток |
|||
6 |
Додавання чисел частинами до числа 9. Обернені задачі. |
|
|
7 |
Віднімання чисел частинами від числа 11. |
|
|
8 |
Вирази з дужками. |
|
|
9 |
Додавання чисел частинами до числа 8. |
|
|
10 |
Віднімання чисел частинами від числа 12. |
|
|
11, |
СР Віднімання чисел частинами від 9,11,8,12 |
|
|
12 |
Задачі з двома запитаннями. |
|
|
13 |
Додавання чисел частинами до числа 7. |
|
|
14 |
Віднімання чисел частинами від числа 13. |
|
|
15 |
Дадавання чисел частинами до числа 6. |
|
|
16 |
Віднімання чисел частинами від числа 14. |
|
|
17, |
Додавання чисел частинами до 7,6. Віднімання від 13,14. |
|
|
18 |
Складені задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
19 |
Додавання чисел частинами до числа 5. |
|
|
20 |
Додавання чисел частинами до чисел 4,3,2 з переходом через десяток. |
|
|
21 |
Віднімання чисел частинами від чисел 15,16,17,18. |
|
|
22 |
Вправи з одиницями вимірювання. |
|
|
23, |
СР Задачі з двома запитаннями. |
|
|
24 |
Хвилина – одиниця вимірювання часу. Календар. |
|
|
25 |
Вимірювання температури. |
|
|
26 |
Букви латинського алфавіту. |
|
|
27 |
Вирази зі змінною. |
|
|
28 |
Прямі і непрямі кути. |
|
|
29 |
Чотирикутник. |
|
|
30 |
Периметр многокутника. |
|
|
31 |
Коло. |
|
|
32 |
Складені задачі на додавання суми до числа. |
|
|
33 |
Складені задачі на віднімання суми від числа. |
|
|
34 |
Складені задачі на додавання числа до суми. |
|
|
35, |
СР Складені задачі. |
|
|
Розділ 2. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100. |
|||
36 |
Складання задач на різницеве порівняння. |
|
|
37 |
Складені задачі на знаходження третього доданку. Додавання двоцифрових чисел виду 67+3; 27+43. |
|
|
38, |
Складені задачі на знаходження третього доданку. |
|
|
39 |
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового виду 24+8. Спосіб округлення. |
|
|
40 |
Додавання двоцифрових чисел виду 67+29 |
|
|
41 |
Перевірка дій додаання і віднімання. |
|
|
42, |
СР Розв’язування складених задач. |
|
|
43 |
Віднімання чисел виду 70-4 |
|
|
44 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 50-37. |
|
|
45 |
Додавання і віднімання іменованих чисел. |
|
|
46 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового виду 47-9. Спосіб округлення. |
|
|
47 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 75-28 |
|
|
48 |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
Я досліджую світ для 2 класу до підручника «Я досліджую світ» для 2 класу автори О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко.
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
Д/З |
Тема1. Зміни. |
|||
1 |
Пригода 1. Зміни в школі. |
|
|
2 |
Як змінилася моя школа? |
|
|
3, |
Створення плакату «Школа моєї мрії» |
|
|
4 |
Як змінився мій клас? |
|
|
5 |
Пригода 2. Таємниче зникнення. |
|
|
6, |
Есе «Учи другого і сам помудрієш» |
|
|
7 |
Як змінилися способи передавання повідомлень. |
|
|
8 |
Чому відбуваються зміни в природі? |
|
|
9, |
Квест «Я частинка природи» |
|
|
10 |
Пригода 3. Як потрапити у Павутинію? |
|
|
11 |
Як змінюються істоти впродовж життя? |
|
|
12, |
Створення капсули часу «Привіт мені через 2 роки» |
|
|
13 |
Що змінилося в мені? |
|
|
14 |
Пригода 4. Перемогти сон та лінь! |
|
|
15, |
Створення порад «Я здолаю ЛІНЬ» |
|
|
16 |
Які зміни не залежать від мене? |
|
|
17 |
Які зміни залежать від мене? |
|
|
18, |
Есе «Все в моїх руках» |
|
|
19 |
Перевір себе. |
|
|
20, |
Створення інтелект-карти «ЗМІНИ» |
|
|
Тема 2. Факти і здогадки. |
|||
21 |
Пригода 1. Вероніка і рожева парасолька. |
|
|
22 |
Які факти «приховує» фотографія? |
|
|
23, |
Створення силуету. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=KiJNvE0Bgq8 |
24 |
Про що розкажуть прості речі? |
|
|
25 |
Пригода 2. Сонячні зайчики. |
|
|
26, |
Гра «Сонце друг чи ворог?» |
|
|
27 |
Які таємниці приховує сонце? |
|
|
28 |
Як факти минулого впливають на майбутнє? |
|
|
29, |
Есе «Через 10 років…» |
|
|
30 |
Пригода 3. Магічне число сім. |
|
|
31 |
Яку інформацію записують числами? |
|
|
32 |
Есе «Числа в моєму житті» |
|
|
33 |
Як отримують інформацію люди з особливими потребами? |
|
|
34 |
Пригода 4. Що там на горищі? |
|
|
35, |
Малювання «Моє горище» |
|
|
36 |
Про що розкаже родовід? |
|
|
37 |
Про які факти можуть «розповісти» родинні реліквії? |
|
|
38, |
Створення родинного дерева. |
|
|
39 |
Перевір себе? |
|
|
40, |
Створення інтелект-карти «Факти і здогадки» |
|
|
Тема 3. Територія |
|||
41 |
Пригода 1. Знайомство з марсіанами. |
|
|
42 |
Як упізнати територію своєї країни? |
|
|
43, |
Виготовлення карти України. |
|
|
44 |
Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей? |
|
|
45 |
Пригода 2. Пригода на дорозі. |
|
|
46, |
Моя дорога до школи. |
|
|
47 |
Чим особлива територія мого населеного пункту? |
|
|
78 |
Як територія може стати домівкою? |
|
|
49, |
Як раніше люди вибирали собі територію для проживання. |
|
|
50 |
Пригода 3. Пошуки летючої тарілки. |
|
|
51 |
Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? |
|
|
52, |
Фоторепортаж «Де я встиг побувати» |
|
|
53 |
Де межі мого особистого простору? |
|
|
54 |
Пригода 4. Млинці й смачне паливо. |
|
|
55, |
Есе « Якби я був кошеням…» |
|
|
56 |
Чому особистий простір – недоторканна територія? |
|
|
57 |
Як зробити територію комфортною для себе? |
|
|
58, |
Облаштування свого власного простору. |
|
|
59 |
Перевір себе. |
|
|
60, |
Створення інтелект-карти «Територія» |
|
|
Тема 4. Спільнота. |
|||
61 |
Пригода 1. Невідомий пахучо – медовий світ. |
|
|
62 |
Краще разом чи поодинці? |
|
|
63, |
Есе «Сам вдома…» |
|
|
64 |
Що об’єднує людей у спільноті? |
|
|
65 |
Пригода 2. Друзі чи недруги? |
|
|
66, |
Створення власного портрету за допомогою друзів. |
|
|
67 |
Як сприймати тих, кого не знаєш? |
|
|
68 |
Як налагоджувати гарні стосунки? |
|
|
69, |
Есе «Якби я був їжачком…» |
|
|
70 |
Пригода 3. У пошуках нового житла. |
|
|
71 |
Що я зможу зробити для спільної справи? |
|
|
72, |
Доповнення власного портрету записами «Чим мені стали корисні друзі?» |
|
|
73 |
Чи може існувати спільнота без законів і правил? |
|
|
74 |
Пригода 4. Диво на різдво. |
|
|
75, |
Есе «У світі без правил» |
|
|
76 |
Хто такі герої? |
|
|
77 |
Як протидіяти негідним учинкам? |
|
|
78, |
Гра «Зміни негативного героя на позитивного» |
|
|
79 |
Перевір себе. |
|
|
80, |
Створення інтелект-карти «Спільнота» |
|
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
|||
1 |
Есе «Школа через 100 років» |
|
|
2 |
Гра «Шифрувальник». Алфавіт. |
|
|
3 |
Есе «Моя мова і мовлення» |
|
|
4 |
Подорож у віртуальну казку. |
|
|
5 |
Створення листа за допомогою піктограм. |
|
|
6 |
Українська народна пісня. Створення діалогу. |
|
|
7 |
Лист товаришу «Мій клас» |
|
|
8 |
Гра «Знайди слово». |
|
|
9 |
Вживання словникових слів. |
|
|
10 |
Ознайомлення з авторськими казками. |
|
|
11 |
Гра «Дзвінкий чи глухий» |
|
|
12 |
Читання народних казок. |
|
|
13 |
Гра «Перенеси правильно» |
|
|
14 |
Визначення головної думки. |
|
|
15 |
Гра «Апостроф заблукав» |
|
|
16 |
Гра «Який вибрати заголовок?» |
|
|
17 |
Читання віршів небилиць. |
|
|
18 |
Гра «Утвори нове слово» |
|
|
19 |
Складання вірша. |
|
|
20 |
Гра «Утвори нове слово» |
|
|
21 |
Складання загадки |
|
|
22 |
Гра «Утвори нове слово» |
|
|
23 |
Створення вірша. |
|
|
24 |
Гра «Утвори речення» |
|
|
25 |
Есе «Ким я пишаюся з мого класу» |
|
|
26 |
Гра «Яку букву писати?» |
|
|
27 |
Читання віршів про природу. |
|
|
28 |
Гра «Яку букву писати?» |
|
|
29 |
Створення книги «Наші твори» |
|
|
30 |
Гра «Яку букву писати?» |
|
|
31 |
Створення книги «Наші твори» |
|
|
32 |
Підсумковий урок за семестр. |
|
|
Матеметика в інтегрованому курсі |
|||
1 |
Гра «Попади в ціль» . Додавання круглих чисел. |
|
|
2 |
Гра «Магазин». Рахування в межах 20 без переходу через десяток. |
|
|
3 |
Гра «Вежа».(Лего) Рахування в межах 20 без переходу через десяток. |
|
|
4 |
Створення гри «Склад числа 11» |
|
|
5 |
Створення гри «Склад числа 12) |
|
|
6 |
Створення гри «Склад числа 13) |
|
|
7 |
Створення гри «Склад числа 14) |
|
|
8 |
Створення гри «Склад числа 15) |
|
|
9 |
Створення гри «Склад числа 16) |
|
|
10 |
Створення гри «Склад числа 17) |
|
|
11 |
Створення гри «Склад числа 18) |
|
|
12 |
Створення гри «Склад числа 19) |
|
|
13 |
Створення гри «Склад числа 20) |
|
|
14 |
Створення задач на додавання суми до числа. |
|
|
15 |
Створення задач на віднімання суми до числа. |
|
|
16 |
Підсумковий урок за семестр. |
|
|