Математика
136годин ( 4 години на тиждень)
І семестр
№ |
Тема уроку |
№ |
Дата |
|||||
Повторення матеріалу |
||||||||
|
Випадки додавання і віднімання чисел пов’язані з нумерацією. |
1-11 |
03.09 |
|||||
|
Додавання і віднімання чисел частинами. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел. |
12-21 |
04.09 |
|||||
|
Одиниці вимірювання довжини. Назви чисел при додаванні та відніманні. |
22-31 |
05.09 |
|||||
|
Порядок додавання чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
32-41 |
07.09 |
|||||
|
Зв'язок додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням. Складання і розв’язання задач. |
42-52 |
10.09 |
|||||
|
Складання і порівняння задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
53-62 |
11.09 |
|||||
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд різними способами. Порівняння виразу і числа. |
63-71 |
12.09 |
|||||
|
Одиниці вимірювання часу: рік, місяць. Розв’язування задач. |
72-80 |
14.09 |
|||||
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
17.09 |
|||||
|
Контрольна робота. ( комбінована) |
|
18.09 |
|||||
Таблиці додавання і віднімання чисел |
||||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Таблиця додавання і віднімання числа 2. |
81-89 |
19.09 |
|||||
|
Таблиця додавання і віднімання числа 3. Вправи і задачі на засвоєння таблиці. Відрізок і ламана. |
90-98 |
21.09 |
|||||
|
Таблиця числа 4. Творча робота над задачею. Довжина ламаної. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. |
99-108 |
24.09 |
|||||
|
Вирази з буквеними даними. Розв’язування задач. |
109-118 |
25.09 |
|||||
|
Таблиця додавання і віднімання числа 6. Вирази з буквеними даними. Розв’язування задач з двома запитаннями. |
119-128 |
26.09 |
|||||
|
Розв’язування прикладів і задач. Складання і розв’язування прикладів за лінійкою. Многокутники. |
129-137 |
28.09 |
|||||
|
Таблиця додавання і віднімання числа 6. Вправи і задачі на засвоєння таблиці. Вирази з буквеними даними. |
138-146 |
01.10 |
|||||
|
Таблиця додавання і віднімання числа 7. Складання і розв’язування задач за схемами. |
147-154 |
02.10 |
|||||
|
Позначення геометричних фігур буквами. Розв’язування задач на зменшення числа на кілька одиниць. |
155-161 |
03.10 |
|||||
|
Розв’язування прикладів і задач на знаходження невідомого зменшуваного. |
162-168 |
05.10 |
|||||
|
Таблиця додавання і віднімання числа 8. Довжина ламаної. |
169-177 |
08.10 |
|||||
|
Задачі на дві дії. Розв’язування прикладів на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. |
178-186 |
09.10 |
|||||
|
Таблиця додавання і віднімання числа 9. Периметр чотирикутника. |
187-195 |
10.10 |
|||||
|
Розв’язування прикладів на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. Розв’язування задач на дві дії за поданим планом. |
196-202 |
12.10 |
|||||
|
Таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач на дві дії за поданим планом. |
203-210 |
16.10 |
|||||
|
Периметр трикутника. Розв’язування задач на 2 дії різними способами. |
211-217 |
17.10 |
|||||
|
Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах з дужками. |
218-226 |
19.10 |
|||||
|
Читання виразів використовуючи різні математичні терміни. Розв’язування прикладів і задач. |
227-235 |
22.10 |
|||||
|
Кут. Види кутів (прямий, гострий, тупий). |
236-242 |
23.10 |
|||||
|
Порівняння іменованих чисел. Прямокутник. |
243-249 |
24.10 |
|||||
|
Розв’язування прикладів та задач. Ширина і довжина прямокутника. |
250-258 |
26.10 |
|||||
|
Розв’язування прикладів та задач. Ширина і довжина прямокутника. Квадрат. |
259-264 |
05.11 |
|||||
33 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
06.11 |
|||||
34 |
Контрольна робота. ( тестова) |
|
07.11 |
|||||
Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд |
||||||||
35 |
Додавання виду 28+59. Розв’язування прикладів і задач. |
265-276 |
09.11 |
|||||
36 |
Приклади і задачі на засвоєння прийому додавання. Задачі на протилежний рух. |
277-284 |
12.11 |
|||||
37 |
Додавання виду 38+4. Творча робота над задачею. Розв’язування задачі двома способами. |
285-294 |
13.11 |
|||||
38 |
Додавання виду 76+4. Задачі на дві дії. |
295-302 |
14.11 |
|||||
39 |
Додавання виду 38+52. Задачі на зустрічний рух. |
303-310 |
16.11 |
|||||
40 |
Додавання суми до числа. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задачі двома способами. |
311-321 |
19.11 |
|||||
41 |
Віднімання числа від суми. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задачі різними способами. |
322-329 |
20.11 |
|||||
42 |
Усне віднімання виду 40-8. Вправи і задачі на засвоєння прийому віднімання. |
330-338 |
21.11 |
|||||
43 |
Закріплення прийому обчислення виду 40-8. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразом. |
339-346 |
23.11 |
|||||
44 |
Віднімання виду 53-8. Творча робота над задачею. |
347-354 |
26.11 |
|||||
45 |
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач за числовими даними до малюнків. |
355-363 |
27.11 |
|||||
46 |
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота над задачею. |
364-369 |
28.11 |
|||||
47 |
Віднімання виду 50-34. Розв’язування прикладів і задач на закріплення прийому обчислення. |
370-378 |
30.11 |
|||||
48 |
Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за малюнком і коротким записом. |
379-386 |
03.12 |
|||||
49 |
Повторення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Усні обчислення за таблицею. |
387-394 |
04.12 |
|||||
50 |
Віднімання суми від числа. Обчислення виразів зручним способом. |
395-403 |
05.12 |
|||||
51 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
07.12 |
|||||
52 |
Контрольна робота. ( тестова) |
|
10.12 |
|||||
Арифметичні дії множення і ділення |
||||||||
53 |
Аналіз результатів контрольної роботи. Дія множення, знак множення. Заміна прикладів на додавання прикладами на множення та прикладів на множення прикладами на додавання. |
404-411 |
11.12 |
|||||
54 |
Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Задачі на множення. |
412-418 |
12.12 |
|||||
55 |
Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення. Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100. |
419-427 |
14.12 |
|||||
56 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Закріплення додавання і віднімання в межах 100. |
428-435 |
17.12 |
|||||
57 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Обчислення виразів на дві дії різних ступенів. |
436-444 |
18.12 |
|||||
58 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Задачі на дві дії різного ступеня. |
445-452 |
19.12 |
|||||
59 |
Контрольна робота. ( комбінована ) |
453-460 |
21.12 |
|||||
60 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. |
|
24.12 |
|||||
61 |
Дія ділення. Задачі дії різного ступеня. |
461-467 |
26.12 |
|||||
62 |
Зв’язок дій множення і ділення. Розв’язування задач і прикладів на дії першого ступеня. |
468-475 |
|
|||||
63 |
Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. |
476-482 |
28.12 |
|||||
63 65 |
Математика 136годин ( 4 години на тиждень) ІІ семестр
Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач. |
483 -498 |
14.01 |
|||||
64 |
66 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. |
499-508 |
15.01 |
||||
65 |
67 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Складання виразів на дві дії за текстовим формулюванням. |
509-515 |
16.01 |
||||
66 |
68 |
Складання таблиці множення числа 3. Приклади і задач на дії різного ступеня. |
516-523 |
18.01 |
||||
67 |
69 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташування множників в умові. |
524-532 |
21.01 |
||||
68 |
70 |
Коло і круг. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання. |
533-540 |
22.01 |
||||
69 |
71 |
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. |
541-546 |
23.01 |
||||
70 |
72 |
Складання виразів з дужками. Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії. |
547-555 |
25.01 |
||||
71 |
73 |
Повторення вивченого. Творча робота над задачею. |
556-564 |
28.01 |
||||
72 |
74 |
Складання таблиці ділення на 3. Складання задачі за даним розв’язанням. |
565-571 |
29.01 |
||||
73 |
75 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра квадрата. |
572-577 |
30.01 |
||||
74 |
76 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром. |
578-584 |
01.02 |
||||
75 |
77 |
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення виразів з буквеним компонентом. |
585-592 |
04.02 |
||||
76 |
78 |
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Повторення залежності між компонентами і результатом дій першого ступеня. |
593-600 |
05.02 |
||||
77 |
79 |
Повторення вивченого. Розв’язування складеної задачі на три дії за поданим планом. |
|
06.02 |
||||
78 |
80 |
Контрольна робота |
|
08.02 |
||||
79 |
81 |
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування прикладів і задач. |
601-609 |
11.02 |
||||
80 |
82 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. |
610-615 |
12.02 |
||||
81 |
83 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення і ділення (повторення). |
616-621 |
13.02 |
||||
82 |
84 |
Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. |
622-628 |
15.02 |
||||
83 |
85 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень виразів з буквеним компонентом. Знаходження довжини сторони квадрата за периметром. |
629-636 |
18.02 |
||||
84 |
86 |
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина», «третина», «чверть». Дії з іменованими числами (величинами). Складання простих і складених задач. |
637-646 |
19.02 |
||||
85 |
87 |
Складання таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Обчислення виразів, у складі яких двічі повторюється та сама буква. |
647-657 |
20.02 |
||||
86 |
88 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. |
658-667 |
22.02 |
||||
87 |
89 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування простих задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. Ознайомлення з задачею на дві дії, яка включає поняття «зменшення числа в кілька разів». |
668-673 |
25.02 |
||||
88 |
90 |
Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями. |
674-683 |
26.02 |
||||
89 |
91 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів. |
684-691 |
27.02 |
||||
90 |
92 |
Контрольна робота. |
|
01.03 |
||||
91 |
93 |
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів у виразах |
692-699 |
04.03 |
||||
92 |
94 |
Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями. |
700-709 |
05.03 |
||||
93 |
95 |
Перевірка додавання відніманням. Знаходження периметра трикутника. |
710-719 |
06.03 |
||||
94 |
96 |
Складання таблиці множення числа 6. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Обчислення виразів з буквеним компонентом у яких двічі повторюється одна і та сама буква. |
720-729 |
11.03 |
||||
95 |
97 |
Одиниці вимірювання часу (година, хвилина, секунда). Визначення часу за годинником. Задачі на час. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями. |
730-738 |
12.03 |
||||
96 |
98 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Дії з іменованими числами (величинами). Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями. |
739-747 |
13.03 |
||||
97 |
99 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів. |
748-755 |
15.03 |
||||
98 |
100 |
Таблиця ділення на 6. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язування та складання задач за поданим виразом. |
756-764 |
18.03 |
||||
99 |
101 |
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на дії різного ступеня. Знаходження добутку, коли один із компонентів стоїть у дужках. Знаходження довжини ламаної. |
765-773 |
19.03 |
||||
100 |
102 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6. Складені задачі на дії різного ступеня. Складання та обчислення виразів. |
774-780 |
20.03 |
||||
101 |
103 |
Задачі на різницеве порівняння. |
781-790 |
22.03 |
||||
102 |
104 |
Складання та обчислення виразів. Задачі на різницеве порівняння. Складання оберненої задачі. Дії з іменованими числами. |
791-798 |
01.04 |
||||
103 |
105 |
Складання таблиці множення числа 7. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 7. |
799-807 |
02.04 |
||||
104 |
106 |
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Складені задачі на різницеве порівняння. |
808-815 |
03.04 |
||||
105 |
107 |
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. |
816-825 |
05.04 |
||||
106 |
108 |
Таблиця ділення на 7. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Вирази з невідомим множником. Складені задачі на сумісні дії. |
826-834 |
08.04 |
||||
107 |
109 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Творча робота над задачею. Складання виразів за малюнком та запитаннями. Складені задачі на сумісні дії. |
835-842 |
09.04 |
||||
108 |
110 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Зв'язок дій множення та ділення. Складання оберненої задачі. Розв’язання задачі виразом. |
843-849 |
10.04 |
||||
109 |
111 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Складені задачі на сумісні дії. Творча робота над задачею. Порівняння виразу і числа. |
850-859 |
12.04 |
||||
110 |
112 |
Контрольна робота . Усні обчислення Складання таблиці множення числа 8. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8. Розв’язання задачі на три дії. |
860-868 |
15.04 |
||||
111 |
113 |
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Пряма, точки, що лежать на прямій та поза нею. Порівняння довжин відрізків. |
869-874 |
16.04 |
||||
112 |
114 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення та ділення. Складені задачі на сумісні дії. Творча робота над задачею. |
875-881 |
17.04 |
||||
113 |
115 |
Складені задачі на сумісні дії. Колові приклади. Вирази з буквеним компонентом. Розпізнавання геометричних фігур. |
882-891 |
19.04 |
||||
114 |
116 |
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Поняття «третина», «чверть», «шоста». |
892-900 |
22.04 |
||||
115 |
117 |
Закріплення порядку виконання дій у виразах. Нерівності. Задачі на три дії. Знаходження периметру прямокутника. Складання і розв’язання задачі за коротким записом. |
901-908 |
23.04 |
||||
116 |
118 |
Зв'язок дії ділення з дією множення. Знаходження невідомого діленого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом. |
909-916 |
24.04 |
||||
117 |
119 |
Колові приклади. Складені задачі на сумісні дії. Знаходження сторони трикутника за відомим периметром і двома сторонами. |
917-925 |
26.04 |
||||
118 |
120 |
Складання таблиці множення числа 9. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. Творча робота над задачею. Розв’язання задачі двома способами. Периметр. |
926-934 |
30.04 |
||||
119 |
121 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. Порівняння виразів. Розв’язання задачі виразом за поданою схемою. |
935-942 |
03.05 |
||||
120 |
122 |
Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 9. Знаходження частини числа. |
943-950 |
06.05 |
||||
121 |
123 |
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на сумісні дії. Розташування відрізків у просторі (вертикально, горизонтально, похило). Кресленні відрізків. |
951-958 |
07.05 |
||||
122 |
124 |
Складені задачі на сумісні дії. Складання задачі за поданим виразом. Розв’язання задачі за поданим планом. |
959-964 |
08.05 |
||||
123 |
125 |
Переставна властивість множення. Застосування властивості для розв’язування прикладів. Складені задачі на сумісні дії. Периметр. |
965-972 |
10.05 |
||||
124 |
126 |
Контрольна робота |
|
13.05 |
||||
125 |
127 |
Множення на 1 та 0. Складені задачі на сумісні дії. |
973-979 |
14.05 |
||||
126 |
128 |
Ділення на 1, ділення числа самого на себе. Вправи на засвоєння вивченого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом. |
980-987 |
15.05 |
||||
127 |
129 |
Ділення 0 на число. Неможливість ділення на 0. Складання виразів за текстовими даними. Задачі на знаходження невідомого третього доданка за відомою сумою двох доданків. Множення чисел, що закінчуються нулями на одноцифрове число |
988-1001 |
17.05 |
||||
128 |
130 |
Множення одноцифрових чисел на 10. Ділення числа, що закінчується нулями на 10. Складання оберненої задачі. Ускладнена задача на знаходження невідомого доданка. |
1002-1025 |
20.05 |
||||
|
|
Повторення вивченого в кінці року
|
|
|
||||
129 |
131 |
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Побудова відрізків. |
1026-1034 |
21.05 |
||||
|
132 |
Додавання і віднімання з переходом через розряд. Креслення відрізків. |
1035-1042 |
|
||||
130 |
133 |
Зв'язок компонентів при відніманні та при додаванні. Додавання і віднімання виду 28+5, 46-7. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (ознайомлення). Задачі на дві дії. Знаходження значень вира зів з буквеним компонентом. |
1043-1057 |
22.05 |
||||
|
134 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом та без переходу через розряд. Перевірка дій віднімання додаванням. |
1058-1064 |
|
||||
131
|
135 |
Запис виразів за поданим текстом. Вправи та задачі на засвоєння вивченого. |
1065-1073 |
24.05 |
||||
|
136 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||