Урок математики для 2 класу на тему: "Таблиця множення числа 4. Виконання вправ на засвоєння таблиці множення числа 4."

Про матеріал
Урок з використанням технологій «піснеЗнайко», «Театр зцілювальних дотиків»
Перегляд файлу

 

Математика                          2 клас                        

Тема.  Таблиця множення числа 4. Виконання вправ на засвоєння таблиці множення числа 4.

Мета:

ознайомити учнів з таблицею множення числа 4;

удосконалювати вміння  виконувати вправи на засвоєння таблиці множення на 4; розвивати кмітливість, логічне мислення ;

формувати ціннісне ставлення до природи;

розвивати  і корегувати зорове та слухове сприйняття, уточнювати та збагачувати математичні уявлення, збагачувати словниковий запас.

Обладнання: презентація, зображення птахів, таблиці додавання і множення.

Хід уроку

I.Організація учнів до уроку

Дзвоник дав усім наказ:
До роботи швидше в клас!
Працюватимемо гарно,
Щоб урок минув не марно.

 Любі діти! У наш клас 
Завітали гості щирі!
Привітайте в добрий час
Гостей усмішкою й миром!

-Рахуєм трійками 3-30 піднімаєм руки вгору, 30-3 – опускаєм.
2. Ознайомлення з девізом.

А тепер девіз згадаймо

І урок наш починаймо!

А девіз нашого уроку:

Міркуємо - швидко!

Відповідаємо - правильно!

Лічимо - точно!

Пишемо - гарно!

  • Щоб вушка наші добре чули, а очі все бачили зробимо вправу «Лисички»

Три лисички, три сестрички

миють лапки, миють личка.(імітують рухи)

Не виводить тато-лис

Їх невмитими у ліс.

  • Вушка готові слухати, а очі бачити. Можна починати виконувати завдання.

До нас на урок прилетіли гості( синичка, голуб,горобець, сова, дятел, шишкар, сорока.)

Як можна їх назвати одним словом?

ІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Допоможи синичці  долетіти до годівнички». Усний рахунок

C:\Users\Серега\Desktop\Новая папка\Без названия.jpgC:\Users\Серега\Desktop\Новая папка\Без названия (7).jpg

12  :  2  :  3    9  :  3    2  :  3  =  4

 

 

 

 

C:\Users\Серега\Desktop\Новая папка\Без названия (1).jpgГолуб

 Каліграфічна хвилинка

Цифра 4 складається з трьох елементів: короткої прямої похилої лінії, короткої горизонтальної лінії та довгої прямої похилої лінії. Починаємо писати цифру посередині верхньої сторони клітинки і ведемо вниз ліворуч коротку похилу пряму лінію нижче середини клітинки. Потім пишемо другий елемент – горизонтальну пряму коротку лінію праворуч, не доводячи її до правої сторони клітинки. Від верхнього правого кутка клітинки  ведемо вниз довгу пряму похилу лінію так, щоб вона торкнулась  другого елемента цифри, і опускаємо вниз до середини нижньої сторони клітинки.

Каліграфічна хвилинка з логічним навантаженням.

4  8  12  16  20  24  28  32  36  40

III. Повідомлення теми і мети уроку

-  Сьогодні на уроці ми складемо таблицю множення числа 4.

- Для чого вчити таблицю множення?

Ось стілець перевернувся,

На четвірку обернувся!

Позначає цифра ця

Скільки ніжок у стільця,

Скільки лапок у котів,

А в квадратику кутів!

4 пори року ( зима, весна, літо, осінь)

4 сторони світу (південь, північ, захід, схід)

4 арифметичні дії (додавання, віднімання, множення, ділення)

C:\Users\Серега\Desktop\Новая папка\Без названия (2).jpgГоробець

  • Як називаються компоненти при додаванні? (доданок,доданок, сума)
  • Як називаються компоненти при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця)
  • Як називаються компоненти при множенні?( множник, множник, добуток)
  • Як називаються компоненти при діленні? (ділене, дільник, частка)

Математичний диктант

Знайти суму    чисел  10 і 2      12

Знайти  різницю чисел  10 і 2   8   

Знайти  добуток чисел  10 і 2   20  

Знайти  частка чисел  10 і 2    5  

  • Подивіться на числа і скажіть скільки місяців у році?
  • Скільки кінцівок у павука?
  • Яка сьогодні дата?
  • C:\Users\Серега\Desktop\Новая папка\Без названия (6).jpgСкільки очей у бджілки?

IV. Вивчення нового матеріалу

Сова 1. Робота за підручником (с. 116-117)

Завдання 693. Колективне опрацювання матеріалу

Учні пояснюють, як склали таблицю множення числа 4 і таблицю множення на 4, читають приклади «ланцюжком» і вибірково. Порівнюють таблиці. Пояснюють, що цікавого помітили

Слухання таблиці множення на 4 (технологія «піснеЗнайко», технологія «Театр зцілювальних дотиків»)

  1. C:\Users\Серега\Desktop\Новая папка\Без названия (3).jpgГра « Веселий дзьобик». Порівняння виразів.

-А зараз пограємо гру. Порівняйте вирази і  вставте «дзьобики», тобто знаки більше або менше.

- Перший стовпчик запишемо на дошці. А другий - самостійно.

                    4 · 6….4 · 5             4· 7….4· 6

4 · 8….4 · 9             4 ·5….4 ·4

C:\Users\Серега\Desktop\Новая папка\Без названия (8).jpgДятел

Фізкультхвилинка

V. Розвиток математичних знань.

  1. Завдання 695. Письмове виконання завдання з опорою на таблицю множення числа 4

C:\Users\Серега\Desktop\Новая папка\Без названия (4).jpg Цікавинки від сороки.

а) Продовжити логічний ряд.

-Допоможіть зібрати намисто, яке розсипала сорока.

10   20     30   ….

5     15      25   ….

2     4        6    …..

VI. Підсумок уроку.

  1. Рефлексія. Оцінювання.

- Що нового ви дізналися на уроці?

- Що найбільше сподобалося на уроці?

- Що запам’яталося?

- Хто зробив наш урок цікавим?(птахи)

- А що ми можемо зробити корисного для птахів?

 

VII. Домашнє завдання.

Вивчити  таблицю  множення  на 4, знайти значення виразів № 699.

 

 

docx
Додав(-ла)
Руденко Олена
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 січня 2019
Переглядів
2920
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку