Календарне планування з математики 4 клас 2 (ІІ) семестр Лишенко

Про матеріал
Календарне планування з математики 4 клас 2 (ІІ) семестр за підручником Лишенка на 2021 - 2022 н.р.
Перегляд файлу

 

ІІ семестр

5 годин на тиждень

   

Тема уроку

Дата

Примітки

 

 

  1.  

Повторення законів додавання і віднімання та їх застосування. Розв’язування задач на четверте пропорційне з величинами: швидкість, час, відстань.

10/01

 

  1.  

Використання властивостей віднімання в обчисленнях. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі з величинами: маса одного, кількість, загальна маса.

11/01

 

  1.  

Дослідження змін суми та різниці внаслідок зміни компонентів дій. Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на суму трьох доданків.

12/01

 

  1.  

Ознайомлення з письмовим додаванням і відніманням багатоцифрових чисел. Вдосконалення вмінь розв’язува-ти задачі на знаходження відстані під час зустрічного руху.

13/01

 

  1.  

Перевірка додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження швидкості під час руху назустріч.

14/01

 

 

  1.  

Письмове віднімання багатоцифрових чисел з одночасним переходом числа через кілька розрядів. Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження часу під час зустрічного руху.

17/01

 

  1.  

Письмове додавання трьох доданків. Складання за текстом і розв’язування рівнянь. Складання і розв’язування задач за коротким записом.

18/01

 

  1.  

Обчислення виразів на кілька дій. Розв’язування задач на комбінації вивчених видів.

19/01

 

  1.  

Самостійна робота.

20/01

 

  1.  

Виконання дій додавання зі складеними іменованими числами. Складання та розв’язування задач за короткими записами.

21/01

 

 

  1.  

Ознайомлення з різними способами письмового віднімання іменованих чисел. Порівняння складених іменованих чисел.

24/01

 

  1.  

Закріплення додавання і віднімання складених іменованих чисел, умінь розв’язувати задачі вивчених видів.

25/01

 

  1.  

Вдосконалення вмінь обчислювати вирази зі складеними іменованими числами – величинами часу.

26/01

 

  1.  

Використання вмінь виконувати дії з іменованим числами в розв’язуванні різних видів задач на час. Розв’язування рівнянь на три дії.

27/01

 

  1.  

Розв’язування задач на рух по воді з урахуванням швидкості течії.

28/01

 

 

  1.  

Розв’язування задач на рух у протилежних напрямках. Знаходження частини від іменованих чисел на час.

31/01

 

  1.  

Складання та обчислення виразів за текстовим завданням. Побудова діаграм за числовими даними.

01/02

 

  1.  

Узагальнення і повторення вивченого матеріалу. підготовка до діагностичної роботи.

02/02

 

  1.  

Діагностична робота.

03/02

 

  1.  

Повторення і використання законів множення в обчисленнях.

04/02

 

 

  1.  

Ознайомлення з письмовим множенням багатоцифрових чисел на одноцифрові. Порівняння задач на рух.

07/02

 

  1.  

Знаходження значень виразів на множення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Складання задач за числовими даними та короткими записами.

08/02

 

  1.  

Дослідження множень круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі за короткими записами та рівнянь.

09/02

 

  1.  

Використання алгоритмів письмового множення одноцифрового числа на багатоцифрове при обчисленнях. Розв’язування задач на спільну роботу.

10/02

 

  1.  

Вивчення властивостей частки. Вправляння у побудові кола та виконанні різних завдань з колом.

11/02

 

 

  1.  

Ознайомлення з алгоритмом письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач із дробами.

14/02

 

  1.  

Закріплення письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Здобування навичок розв’язування задач на поступове зведення до одиниці.

15/02

 

  1.  

Використання вмінь письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове в обчисленні виразів. Обчислення площі фігур.

16/02

 

  1.  

Самостійна робота.

17/02

 

  1.  

Дослідження ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, якщо в  частці буде 0. Ознайомлення з елементами паралелепіпеда.

18/02

 

 

  1.  

Виконання ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в частці буде кілька нулів. Складання і розв’язування обернених задач на суму двох добутків.

21/02

 

  1.  

Виконання ділення багатоцифрового числа на одноцифрове за алгоритмом, коли в частці десятки й одиниці будуть нулями. Рівняння на три дії.

22/02

 

  1.  

Виконання множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Розв’язування задач на суму двох добутків.

23/02

 

  1.  

Закріплення вмінь виконувати множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Порівняння виразів на кілька дій.

24/02

 

  1.  

Вдосконалення вмінь ділити складені іменовані числа на одноцифрове. Набування навичок розв’язувати задачі на комбінацію вивчених видів.

25/02

 

 

 

  1.  

Знаходження значення виразів на кілька дій. Розв’язування ускладнених задач на обчислення площі квадрата.

28/02

 

  1.  

Дослідження способів ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове. Закріплення вмінь складати і порівнювати задачі.

01/03

 

  1.  

Дослідження ділення з остачею багатоцифрових чисел на одноцифрове.

02/03

 

  1.  

Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрового числа на одноцифрове з остач. Складання і розв’язування задач на четверте пропорційне нового виду.

03/03

 

  1.  

Діагностична робота.

04/03

 

 

  1.  

Використання законів множення для обчислення зручним способом. Закріплення вмінь складати задачі за виразом.

07/03

 

  1.  

Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні. Творча робота над задачами.

09/03

 

  1.  

Ознайомлення з розв’язуванням задач на пропорційний поділ. Розв’язування нерівностей.

10/03

 

  1.  

Засвоєння алгоритмів множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Порівняння виразів на кілька дій

11/03

 

 

  1.  

Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на пропорційний поділ. Розв’язування геометричних задач.

14/03

 

  1.  

Самостійна робота.

15/03

 

  1.  

Використання ділення числа на добуток для зручного обчислення. Знаходження значень виразів зі змінною при заданому значенні букв.

16/03

 

  1.  

Виконання ділення з остачею шляхом добору. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі з дробами.

17/03

 

  1.  

Дослідження усних способів ділення багатоцифрових чисел на розрядні.

18/03

 

 

  1.  

Використання письмового ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею

28/03

 

  1.  

Розв’язування задач на пропорційний поділ та обернені задачі до задач на знаходження периметра трикутника

29/03

 

  1.  

Виконання ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Порівняння виразів з іменованими числами.

30/03

 

  1.  

Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі за двома різницями. Обчислення виразів на дії різного ступеня

31/03

 

  1.  

Виконання множення і ділення іменованих чисел на розрядні одиниці.

01/04

 

 

  1.  

Закріплення вмінь розв’язувати задачі на знаходження периметра та площі.

04/04

 

  1.  

Діагностична робота.

05/04

 

  1.  

Узагальнення знань про письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрове.

06/04

 

  1.  

Закріплення вмінь виконувати множення двоцифрових чисел на двоцифрове в обчисленнях і задачах вивчених видів. Знаходження площі та периметра квадрата.

07/04

 

  1.  

Ознайомлення з алгоритмом письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрове. Складання рівнянь за текстом.

08/04

 

 

  1.  

Виконання множення складених іменованих чисел на двоцифрове. Порівняння задач на знаходження невідомого за двома різницями.

11/04

 

  1.  

Використання набутих знань в обчисленнях виразів на кілька дій. Вправляння в розв’язуванні ускладнених задач на рух.

12/04

 

  1.  

Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Добір значень невідомого у подвійних нерівностях.

13/04

 

  1.  

Вдосконалення вмінь множення багатоцифрових чисел  на трицифрові, коли у множнику 0 десятків. Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на рух.

14/04

 

  1.  

Повторення набутих вмінь і навичок множення багатоцифрових чисел на трицифрове, задач вивчених видів.

15/04

 

 

  1.  

Вдосконалення вмінь застосовувати алгоритм ділення трицифрового числа на двоцифрове. Творча робота над задачами геометричного змісту.

18/04

 

  1.  

Виконання ділення трицифрових чисел на двоцифрове з остачею. Побудова діаграм.

19/04

 

  1.  

Засвоєння алгоритму ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа. Розв’язування задач з дробами.

20/04

 

  1.  

Діагностична робота.

21/04

 

  1.  

Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрові числа на двоцифрові. Складання виразів для розв’язування задач за схемами

22/04

 

 

  1.  

Виконання ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове за поданим алгоритмом. Використання різних способів розв’язування задач.

26/04

 

  1.  

Ознайомлення з діленням багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на час.

27/04

 

  1.  

Дослідження ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове, коли в частці 0 десятків. Розв’язування задач з буквеними даними.

28/04

 

  1.  

Вдосконалення вмінь ділити багатоцифрові числа на двоцифрове з остачею, якщо в частці є 0. Розв’язування задач на спільну роботу.

29/04

 

Травень (05)

  1.  

Виконання ділення складених іменованих чисел, що зводиться до ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Складання задач на зустрічний рух з виразами.

03

 

 

  1.  

Обчислення виразів та розв’язування рівнянь й задач з використанням ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

04

 

 

  1.  

Закріплення вмінь складати задачі за коротким записом. Перевірка ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею.

05

 

 

  1.  

Удосконалення навичок та вмінь знаходити значення виразів на дії різного ступеня з використанням набутих знань. Складання і розв’язання обернених задач до задач геометричного змісту.

06

 

 

 

  1.  

Складання і розв’язання обернених задач до задач геометричного змісту.

10

 

 

  1.  

Вдосконалення вмінь множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове під час обчислення виразів та розв’язування задач.

11

 

 

  1.  

Повторення вивчених алгоритмів множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач вивчених видів.

12

 

 

  1.  

Ознайомлення із діленням багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання та розв’язання задач на рух. обчислення периметра трикутників.

13

 

 

 

  1.  

Виконання письмового ділення багатоцифрових чисел на трицифрове, коли в частці є нулі. Складання задач на рух.

16

 

 

  1.  

Виконання ділення складних іменованих чисел на іменовані. Розв’язування задач різними способами та складання обернених.

17

 

 

  1.  

Виконання ділення складних іменованих чисел на іменовані. Розв’язування задач різними способами та складання обернених.

18

 

 

  1.  

Діагностична робота.

19

 

 

  1.  

Повторення нумерації багатоцифрових чисел. Виконання додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

20

 

 

 

  1.  

Закріплення вмінь виконувати дії різного ступеня зі складеними іменованими числами. Розв’язування задач на 3 – 4 дії.

23

 

 

  1.  

Удосконалення навичок та вмінь виконувати ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Здійснення перевірки ділення з остачею.

24

 

 

  1.  

Використання законів множення та додавання, властивості віднімання та ділення у процесі виконання різних завдань.

25

 

 

  1.  

Самостійна робота.

26

 

 

  1.  

Порівняння виразів на кілька дій. Розв’язування задач на чотири дії.

27

 

 

 

  1.  

Порівняння виразів на кілька дій. Розв’язування задач на чотири дії.

30

 

 

  1.  

Розв’язування задач різними способами. Творча робота над задачами. Обчислення виразів з багатоцифровими числами на дії різного ступеня.

31

 

 

  1.  

Розв’язування задач різними способами. Творча робота над задачами. Обчислення виразів з багатоцифровими числами на дії різного ступеня.

01

 

 

  1.  

Розв’язування задач складанням рівнянь. Вдосконалення вмінь обчислювати вирази на дії різного ступеня.

02

 

 

  1.  

Розв’язування задач складанням рівнянь. Вдосконалення вмінь обчислювати вирази на дії різного ступеня.

03

 

 

 

  1.  

Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на час. Знаходження периметру та площі різних геометричних фігур.

06

 

 

  1.  

ДПА – державна підсумкова атестація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ессе Надія
    конкретно і чудово
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 грудня 2021
Переглядів
8130
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку